• 178.104 movies
  • 12.217 shows
  • 33.988 seasons
  • 647.155 actors
  • 9.373.233 votes
Profile

Wie is de Mol?

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Oh zo bedoelde ik het niet hoor! Ik wou niet papegaaien daarom veranderde ik 't. Een lekker wijfie is ze ook.

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

Elineloves wrote:

En toen.. JAAAA. Jan Kooijman! Toen wist ik zeker dat ik dit programma ga volgen, haha. Eigenlijk is hij heel fout, maar wanneer ik hem buiten GTST zie, moet ik toch altijd wel lachen.

Ik vind hem zeker niet onaangenaam om naar te kijken.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ik denk dat dat ook de reden is dat ik altijd met een hele rare lach naar hem zit te kijken, haha. Nu hopen op veel shirtloze momenten.

Is trouwens al uitgelekt wie de mol is? Dacht gelezen te hebben wie het is..

Quido

• 14649 messages
  • 6106 votes

Jammer dat die meid aan het eind alsnog mocht blijven, vreselijk irritant geval.

Pitakaas

• 2962 messages
  • 246 votes

(afbeelding)

...

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Quido wrote:
Jammer dat die meid aan het eind alsnog mocht blijven, vreselijk irritant geval.

Die marokkaanse, toch? Spijtig inderdaad.

laundromat

• 2434 messages
  • 0 votes

ze gaan dit jaar niets met handen en gebaren doen denk ik!

jan kooiman heb ik echt niets mee. hij heeft iets over zich...doesn't feel right.

@eline: er werd al een foto getwitterd. ik wil het niet weten! mocht het bekend zijn wie de mol is graag spoilers. alhoewel is het niet elk jaar zo dat ze zeggen dat 'die' de mol is en dat het niet klopt?

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Geen idee, daarom vroeg ik het. Mijn neef had een bericht geplaatst waarbij hij zei wie de mol was. Of het nou eigen interpretatie is of dat het echt zo is, weet ik niet. Toch kun je dan niet meer 'normaal' naar die persoon kijken.

TragieStar.*

• 3473 messages
  • 1624 votes

Ik vind iedereen eigenlijk wel leuk Ben benieuwd naar aflevering 2, ik ben er al klaar voor iig.

Gelukkig niemand afgevallen.

laundromat

• 2434 messages
  • 0 votes

Elineloves wrote:

Geen idee, daarom vroeg ik het. Mijn neef had een bericht geplaatst waarbij hij zei wie de mol was. Of het nou eigen interpretatie is of dat het echt zo is, weet ik niet. Toch kun je dan niet meer 'normaal' naar die persoon kijken.

klopt! daarom blijf ik ook weg bij theorieën. Miss mis ik dan wat...maar goed ik bespreek het ook met vrienden, das wel leuker. Oh en ik lees de dagboeken van de afvaller en Mol.

Spartaan1986

• 3612 messages
  • 2167 votes

Bijna 2 miljoen kijkers gister Alleen het journaal van 20:00 werd beter bekeken.

Pitakaas

• 2962 messages
  • 246 votes

Ach tegenwoordig wordt WIDM zo gemonteerd dat de regie je altijd de verkeerde kant op stuurt.. Beetje flauw wordt het.

Kijk voor de grap eens de oude seizoenen, daar werd je als kijker nog serieus genomen. Tegenwoordig zijn ze te bang dat de kijker na 4 afleveringen weet wie de mol is. Zelfde was vorig jaar.

Quido

• 14649 messages
  • 6106 votes

Dat gevoel had ik gisteren inderdaad ook.

Zag recentelijk toevallig de eerste twee seizoenen op DVD, en toen ging het echt heel anders. Tegenwoordig lijkt het in elk aspect te veel een (gescript) spelletje.

Jessen0wnt

• 3199 messages
  • 2579 votes

Gisteren eerste seizoen gekeken die ik volg! Erg leuk, altijd al losse afleveringen gezien maar om helemaal mee te gaan moest ik tenminste 1 seizoen vanaf het begin volgen, ik ga het proberen.

Las gister al een leuke theorie: Art is de mol

art = kunst = vuurwerk. Als je art omdraait, krijg je tra, dit is .... voor mol.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Tsja zo kan ik er ook wel een paar bedenken.

Jessen0wnt

• 3199 messages
  • 2579 votes

Ben totaal nieuw in dit programma dus heb geen idee hoe ze dit spelen, maar vond het wel grappig maar wel erg makkelijke aanwijzingen.

Pitakaas

• 2962 messages
  • 246 votes

(afbeelding)

Hmmm..

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Als dat is wie ik denk dat het is, is mijn eerste vermoeden toch juist geweest.

Jessen0wnt

• 3199 messages
  • 2579 votes

Is toch een foto in de voorkant van de bus? Daar stapte alle spelers in... Er werd duidelijk gezegd dat de mol achterin de bus zat.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Wel maf, als je naar het spiegeltje kijkt, zie je een reflectie van een arm/hand.. maar als je goed kijkt lijkt het een oog en een wenkbrauw.

TragieStar.*

• 3473 messages
  • 1624 votes

Dat is idd een foto van voor in de bus. Volgens mij is het gewoon de arm van de bestuurder.

Ik kan er geen oog in ontdekken hoor

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

{Ynnor} wrote:

(afbeelding)

Kijk is naar het shirt van horace en dan naar de afbeelding van hierboven in de bus.

Zien jullie wat ik zie op de zonneklep(of wat het ook is) van de bus?

Horace is de MOL!! (denk ik)

Het is geen zonneklep, maar een spiegel (waar ook nog een klein plaatje van Jezus op geplakt is). Dus nogal logisch dat, als Horace bij die spiegel staat, zijn shirt in de spiegel te zien is.

Je moet geen spoken zien waar ze niet zijn natuurlijk!

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

Het zijn allebei spiegels. Kijk de uitzending maar eens terug: Klik

Edit: Ik zie dat {Ynnor} zijn/haar berichten heeft verwijderd.

{Ynnor}

• 6 messages
  • 0 votes

Je hebt idd gelijk!

Maar vind het wel verdacht dat horace zo`n t shirt draagt

el salvador = verlosser = jezus

Jessen0wnt

• 3199 messages
  • 2579 votes

en jezus is gerelateerd aan de mol? Daarnaast, gaan sommigen ook zelf mollen terwijl ze gewoon een speler zijn...

MoFeDu

• 2946 messages
  • 0 votes

Dat is juist zo fantastisch aan dit programma. Dat iedereen weer zichzelf verdacht probeert te maken waardoor ze het voor hunzelf alleen maar moeilijker maken.

timbo_

• 13116 messages
  • 3861 votes

Elineloves wrote:

Is trouwens al uitgelekt wie de mol is? Dacht gelezen te hebben wie het is..

Hooguit vermoedens. Deelnemers weten voor grootste deel zelf nog niet eens is Wie de Mol is.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ah, gelukkig. Bij dit programma wil ik het liever niet weten, terwijl ik normaal gesproken al google wie de winnaar van iets wordt. Bij dit en expeditie robinson laat ik me liever verrassen en/of probeer ik het zelf te ontdekken.

Pitakaas

• 2962 messages
  • 246 votes

Lol, niemand die het plaatje snapt

Het is gewoon Horace die je ziet, maar het draait om het spiegeltje met 2x jezus!

Het is een achteruitkijkspiegel. Links zie je Jesuz, rechts zie je het shirt van Horace.. Met Jezus er op.

Tevens, het speelt zich af in El Salvador.. De Verlosser.. oftewel Jezus.

Daarnaast was het spel met vuurwerk in een voetbalstadion. Wie is Nederlands bekendste voetballer, en wat was zijn bijnaam?

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

Maar hoe link je de naam/het woord "de verlosser" met "de mol"? De rol van mol is nu niet echt de rol van verlosser, of zie jij dat anders?

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.