• 178.124 movies
  • 12.218 shows
  • 33.989 seasons
  • 647.155 actors
  • 9.373.383 votes
Profile

Wie is de Mol?

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Dat is precies waarom ik de theorie niet begrijp, de mol / de verlosser?

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2364 votes

De mensen die het meest verdacht zijn bij Wie is de Mol, zijn het meestal niet, omdat de regie enorm manipuleert. Ze laten bepaalde dingen van de mol niet zien en maken andere spelers juist verdacht.

Ik vind die foto van de groep, dat die gozer in dat gele shirt, z'n hand zo raar heeft wel vrij opvallend. Dat kan zomaar een aanwijzing zijn, zoiets.

Ik vond de aanwijzingen van vorig jaar nogal matig, trouwens. Als ze weer zo vaag zijn, kun je blijven zoeken, maar vind je niks.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Volgens mij is dit gewoon een manier om oplettende en enthousiaste kijkertjes op het verkeerde been te zetten en moet er niet zoveel achter gezocht worden.

Jessen0wnt

• 3199 messages
  • 2579 votes

Daarnaast kunnen ook theorieën van iemand, verwijzingen zijn naar iemand anders.

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2364 votes

Elineloves wrote:

Volgens mij is dit gewoon een manier om oplettende en enthousiaste kijkertjes op het verkeerde been te zetten en moet er niet zoveel achter gezocht worden.

Naja, je moet weten dat er altijd van zulke aanwijzingen in "Wie is de Mol" zitten. Maar omdat iedereen er steeds op let, worden ze steeds vager.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Vager.. of belangrijker gemaakt dan dat ze werkelijk zijn.

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2364 votes

Zou kunnen. Dat maakt het juist zo leuk. Nu weet je nog niks eigenlijk...

Horace lijkt me te verdacht om daadwerkelijk de Mol te zijn.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Wie waren 'mollen' in voorgaande jaren?

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2364 votes

John, Linda, Johnny en Albert.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

*Zucht*

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Met direct het antwoord voor 2011! Niet klikken dus als je het niet wil weten.

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2364 votes

Haha, grapjas.

In 2009 was trouwens jouw grote favoriet de Mol.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

EDIT: MENSEN DIE NIET WILLEN WETEN WIE WINT, NIET LEZEN.

Wat is dit dan?

Leeswaarschuwing: Onderstaande tekst kan bepaalde details van de plot en/of de afloop van de competitie en de winnaars bevatten.

6 januari 2011

De Mol
Anna Drijver

Winnaar
Patrick Stoof

Verliezend finalist
Miryanna van Reeden

Overig
Hanna Bervoets, Horace Cohen, Jan Kooijman, Soundos El Ahmadi, Karin de Groot, Pepijn Gunneweg, Jan Kooijman, Miryanna van Reeden,

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2364 votes

Bizar ook dat Frédérique Huydts de editie van 2006 won en een maand later overleed.

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2364 votes

G*dver, nu zie ik het ook... Wat een kutsite joh dat Wikipedia. Nou, ik hoef niet meer te kijken nu. Sorry, Eline. Dat wist ik ook niet.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Verdulleme.

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2364 votes

En ik had er nog wel zoveel zin in.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Elineloves wrote:

Ah, gelukkig. Bij dit programma wil ik het liever niet weten, terwijl ik normaal gesproken al google wie de winnaar van iets wordt. Bij dit en expeditie robinson laat ik me liever verrassen en/of probeer ik het zelf te ontdekken.

En bedankt, Rico! Daar gaat mijn donderdagavond..

Ik ga een schadevergoeding van je eisen.

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2364 votes

Hey hey, als jij niks had geplaatst, had ik het ook niet geweten! Ik had het helemaal niet gezien.

Ga ik ook een schadevergoeding van jou eisen, alleen dan hoger.

Of: het is een grappenmaker, die dat lijstje heeft ingevuld... Maar ben bang van niet...

Jessen0wnt

• 3199 messages
  • 2579 votes

Ah, dit is idd niet cool!

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Misschien is het toch een fake antwoord, om te mindfucken.

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

Wat stom! (heb maar niet gekeken) Zelfs de kandidaten zelf hebben geheimhoudingsplicht. Ze mochten, tot de vooraankondigingen, niet eens vertellen dat ze meededen. Dus als het idd gelekt is, vraag ik me wel af door wie.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Maar dan nog mag het toch niet op Wikipedia gezet worden? Lijkt me dat iemand 'intern' daar wel eerder achter zouden komen dan Nicolage Rico en Elineloves van MovieMeter, en dat het dan al eerder weg zou zijn gehaald?

Jessen0wnt

• 3199 messages
  • 2579 votes

Is het er nu niet al vanaf gehaald door wikipedia? Er staat bij mij: NB. En inderdaad, dacht dat er geheimhouding was tot na de eerste uitzending van de finale. Leek dat ze andere seizoenen zich er wel aan hebben gehouden, dit jaar opeens niet? Het is toch geen voice of holland

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

Nicolage Rico wrote:

Bizar ook dat Frédérique Huydts de editie van 2006 won en een maand later overleed.

Was best heftig. Zij overleed toen de serie op tv werd uitgezonden en in samenspraak met haar familie is toentertijd besloten om de serie wel uit te blijven zenden, omdat zij dat zo gewild zou hebben. Het was echt prachtig om te zien hoeveel vechtlust ze had, wat het ook des te treuriger maakte dat ze het gevecht tegen kanker niet had overleefd. Heb door Wie is de Mol veel respect voor haar gekregen.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Jessen0wnt wrote:

Is het er nu niet al vanaf gehaald door wikipedia? Er staat bij mij: NB. En inderdaad, dacht dat er geheimhouding was tot na de eerste uitzending van de finale. Leek dat ze andere seizoenen zich er wel aan hebben gehouden, dit jaar opeens niet? Het is toch geen voice of holland

Als je verder scrollt naar 'overige seizoenen' staat het er wel.

Jessen0wnt

• 3199 messages
  • 2579 votes

Hhm, de tijd zal het leren. Misschien ook leuk om te zien hoe er ''gemolt'' word, hoewel ik dan net zo goed het seizoen zou herzien.

TragieStar.*

• 3473 messages
  • 1625 votes

Ik had vanmiddag nog even gekeken op Wikipedia voor Wie is de mol? Gelukkig heb ik het niet gezien..

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2364 votes

SelmaDuim wrote:

(quote)

Was best heftig. Zij overleed toen de serie op tv werd uitgezonden en in samenspraak met haar familie is toentertijd besloten om de serie wel uit te blijven zenden, omdat zij dat zo gewild zou hebben. Het was echt prachtig om te zien hoeveel vechtlust ze had, wat het ook des te treuriger maakte dat ze het gevecht tegen kanker niet had overleefd. Heb door Wie is de Mol veel respect voor haar gekregen.

Ja, ik had er toen stukken van gezien. Erg sterke vrouw. Heb d'r ook nog bij Villa Felderhof gezien, vlak voor d'r dood.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.