- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Wie is de Mol?
Wie is de Mol?
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Misschien is één van de vrouwen de minnares van Cruijff en is dat de link!
HA, hebbes!
TragieStar.*
-
- 3473 messages
- 1625 votes
Jezus niet?
Ja, Jezus ook niet, maar had het over Cruijff. 
timbo_
-
- 13116 messages
- 3861 votes
Het is echt beter als je het niet weet inderdaad. Nu kun je er niet meer normaal naar kijken, of het Wikipedia antwoord nou wel of niet klopt.
Klopt 100% zeker niet. Finale is namelijk nog helemaal niet gespeeld. Moet nog opgenomen worden (maart pas). Winnaar is dus nog helemaal niet bekend.
Quido
-
- 14649 messages
- 6106 votes
Die logica ontgaat me. De laatste drie die in het spel zijn overgebleven weten toch wel wie de mol, winnaar en verliezer is?
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2364 votes
Klopt 100% zeker niet. Finale is namelijk nog helemaal niet gespeeld. Moet nog opgenomen worden (maart pas). Winnaar is dus nog helemaal niet bekend.
Dat op Wikipedia schijnt een molactie te zijn. Erg geslaagd, moet ik zeggen.
timbo_
-
- 13116 messages
- 3861 votes
Die logica ontgaat me. De laatste drie die in het spel zijn overgebleven weten toch wel wie de mol, winnaar en verliezer is?
Yep enkel die laatste drie weten dat. Maar overige zeven kandidaten nog niet.
TragieStar.*
-
- 3473 messages
- 1625 votes
De finale is al wel gespeeld hoor, ze zijn nu weer in Nederland, ze gaan niet weer helemaal terug naar El Salvador om nog even de finale te spelen.
Pitakaas
-
- 2962 messages
- 246 votes
Huh?
Volgens mij is alles al 100% opgenomen hoor?
timbo_
-
- 13116 messages
- 3861 votes
De finale is al wel gespeeld hoor, ze zijn nu weer in Nederland, ze gaan niet weer helemaal terug naar El Salvador om nog even de finale te spelen.
Nee zeg het verkeerd (was zelf even in de war). Finale is wel al opgenomen. Maar degene die niet de finale hebben gehaald weten nog niet wie de mol is. Die krijgen het pas in maart te horen.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Maar de afvallers weten dus wel wie de laatste 3 zijn?
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2364 votes
De nummer 4 sowieso, denk ik.
timbo_
-
- 13116 messages
- 3861 votes
Niet allemaal
eRCee
-
- 13441 messages
- 1978 votes
Is Anna niet gewoon de mol? Heb nog nooit iemand al in de eerste aflevering serieus verdacht, maar Anna Drijver vormt een uitzondering. Zeerrr verdacht.
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2364 votes
Zoals ik al zei: de meest verdachten zijn het meestal niet. De Mol houdt zich, zeker in het begin, nogal stil of maakt zich niet verdacht. En anders knipt de regie dat er wel uit. 
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2168 votes
Hanna Bervoets eruit. Had het niet verwacht maar het kan me niet zo veel schelen. Ik vond haar totaal niet verdacht.
IcU
-
- 6783 messages
- 3051 votes
Weer een leuke aflevering. Verdenk nog niemand. Vond het weer een geslaagde montage en prima camera werk.
Jitse
-
- 140 messages
- 698 votes
Vond Jan nog steeds zeer verdacht.
Ook Anna is er nu bijgekomen.
TragieStar.*
-
- 3473 messages
- 1625 votes
Vind Karin echt verdacht, in het theater kwam er ook een schilderij van een mol en dat was bij het verhaaltje van Karin. Ze maakt teveel fouten, en doet maar een beetje wat. Ook dacht ik haar in de bus gezien te hebben.
Vind Art ook erg verdacht, eigenlijk van het begin al.
Hun 2 zijn mijn grootste verdachten
Misschien een beetje voor de hand liggend.
Jan begin ik ook meer te verdenken trouwens.
Verder een spannende aflevering weer, ben erg benieuwd naar aflevering 3 
Vind het niet erg dat Hanna eruit is, vond haar ook de minst leuke van allemaal. Maarja toch zonde voor haar natuurlijk. Alleen wist ik al dat zij de mol niet kon zijn, zo sprak mijn hart
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
Karin, Art en Jan vind ik juist helemaal niet verdacht.
Mijn voorlopige mollen zijn juist Pepijn en Patrick.
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Mol na aflevering 1: Patrick
Mol na aflevering 2: Patrick
Alleen Anna en Art kunnen wmb nog, de rest is het sowieso niet.
speranza
-
- 24668 messages
- 0 votes
Een aantal seizoenen terug wel eens naar gekeken. Daarna links laten liggen. Het weet mij niet te pakken.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Hanna Bervoets eruit. Had het niet verwacht maar het kan me niet zo veel schelen. Ik vond haar totaal niet verdacht.
Spoilers aub. Ik ga vanmiddag pas kijken.
Don Dijk
-
- 7079 messages
- 0 votes
Mol na aflevering 1: Patrick
Mol na aflevering 2: Patrick
Alleen Anna en Art kunnen wmb nog, de rest is het sowieso niet.
Jawel, Karin de Groot zeg ik toch!
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
De enige die ik nog steeds mol vind, is Anna, met als tweede verdachte Karin. Wel erg cool, eerst dat voorstelrondje en daarna het parcours. Ik vind Horace wel een fijne toevoeging, grappige vent. En Pepijn vind ik ook steeds leuker worden.
Vooral samen erg schattig.
Jan heeft het wel goed gedaan zeg deze aflevering!
Art trouwens ook, hele goede tweede. En oooh.. wat is Jan toch knap!
Als ik het goed begrijp, moet iedereen 20 vragen invullen en die met de meeste fouten vliegt dr uit?
Art
-
- 13507 messages
- 3660 votes
Karin de Groot zou wel een heel slechte mol zijn, ik ga nog steeds voor Art of Patrick.
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Jawel, Karin de Groot zeg ik toch!
Volgens mijn molboekje heeft ze al 3000 euri opgehaald dus dat lijkt me niet... Daarnaast werd haar omschrijving geraden en stond ze niet op een goede plek met de foto-opdracht. Als één persoon het niet is, is zij het wel...
Als ik het goed begrijp, moet iedereen 20 vragen invullen en die met de meeste fouten vliegt dr uit?
Yep.
Ik keek dit programma nooit maar ik was vorige week ziek en heb van pure ellende in één ruk door een vorig seizoen gekeken. Leuk concept & behoorlijk verslavend!
Don Dijk
-
- 7079 messages
- 0 votes
Volgens mijn molboekje heeft ze al 3000 euri opgehaald dus dat lijkt me niet... Daarnaast werd haar omschrijving geraden en stond ze niet op een goede plek met de foto-opdracht. Als één persoon het niet is, is zij het wel...
Ik kijk puur naar haar uitdrukking en ze liegt alsof het geschreven staat!
Molboekje
Lolbroekje ben je. 
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Ik kijk puur naar haar uitdrukking en ze liegt alsof het geschreven staat!
Ze doet juist te erg haar best zichzelf verdacht te maken. Dat ligt er zo dik bovenop dat het niet meer geloofwaardig is.