• 178.124 movies
  • 12.218 shows
  • 33.989 seasons
  • 647.188 actors
  • 9.373.531 votes
Profile

Wie is de Mol?

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

otherfool wrote:

Ik keek dit programma nooit maar ik was vorige week ziek en heb van pure ellende in één ruk door een vorig seizoen gekeken. Leuk concept & behoorlijk verslavend!

Nice, ik was hetzelfde van plan. Vorige seizoen kijken dan, niet ziek worden.

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2364 votes

otherfool wrote:

Volgens mijn molboekje heeft ze al 3000 euri opgehaald dus dat lijkt me niet... Daarnaast werd haar omschrijving geraden en stond ze niet op een goede plek met de foto-opdracht. Als één persoon het niet is, is zij het wel...

Niks is wat het lijkt.

Patrick en Anna lijken mij het verdachtst.

Wel balen. Ik keek "per ongeluk" op dit topic en zag meteen al dat Spartaan verraadde wie eruit zou vliegen. Net gekeken. Voortaan kijk ik maar niet meer op dit topic als ik nog niet gekeken heb.

En heb je je tv uit de schuur gehaald, otherfool?

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Inderdaad Rico, spoilers zouden fijn zijn. Had hetzelfde als jij. Ga je er toch 'minder lekker' in.

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2364 votes

Eén van de volgende vier moet de Mol zijn:

- Jan

- Anna

- Art

- Patrick

Ik vind het nogal verdacht overkomen dat Jan steeds zegt dat hij er zeker van is wie de Mol is. Hij stemt op 1 persoon en is door. Zonder jokers dacht ik. Dus of hij gaat het spel winnen of hij is de Mol.

Spartaan1986

• 3612 messages
  • 2168 votes

Art en Anna zijn het niet want die waren niet eens bij de perspresentatie aanwezig. In het verleden is gebleken dat de mol daar altijd bij was.

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2364 votes

Daar kan dit jaar dan verandering in komen.

TragieStar.*

• 3473 messages
  • 1625 votes

Ze kunnen toch ook gewoon geen tijd of zin hebben om daar naar toe te komen? Dat kan ik me goed voorstellen hoor. Ze zouden ook ziek kunnen zijn op die dag, al lijkt me dat allemaal een beetje krom. Ze horen er gewoon allemaal bij te zijn, maar bij filmpremieres zijn ook niet altijd alle acteurs aanwezig die in de film spelen en/of andere mensen die aan de film hebben bijgedragen.

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Don Dijk wrote:

(quote)

Molboekje Lolbroekje ben je.

Mijn vriendin lachte me ook al uit, maar ik heb er dus echt ééntje... nuja een schriftje... Lekker fanatiek een lullig spelletje spelen

Nicolage Rico wrote:

(quote)

Wel balen. Ik keek "per ongeluk" op dit topic en zag meteen al dat Spartaan verraadde wie eruit zou vliegen. Net gekeken. Voortaan kijk ik maar niet meer op dit topic als ik nog niet gekeken heb.

Dat lijkt me voor dit programma sowieso een gezonde tip.

En heb je je tv uit de schuur gehaald, otherfool?

Ik ben de TV een beetje aan het herontdekken, met De Mol, Boer zoekt Vrouw en Uit de Kast enzo, er komen zo nu en dan best leuke programma's. Kijk het gros wel op Uitzending Gemist, overigens

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2364 votes

Dat soort programma's zijn er altijd al geweest, man. Haha!

Ik ga ook een molboekje aanschaffen.

Nee hoor, ik onthoud alles gewoon.

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Nicolage Rico wrote:

Nee hoor, ik onthoud alles gewoon.

Je heb alleen niet onthouden dat Jan door de opdracht zeer goed te volbrengen 1500 euro in de pot heeft gebracht Dat zou een mol niet doen, zeker niet als het niet hoeft.

Spartaan1986

• 3612 messages
  • 2168 votes

Nicolage Rico wrote:

Daar kan dit jaar dan verandering in komen.

Waar baseer je dat op?

Als mol heb je de belangrijkste functie in het programma en dan ontbreek je echt niet tijdens de perspresentatie (tenzij je opeens ernstig ziek bent geworden)

Spartaan1986

• 3612 messages
  • 2168 votes

TragieStar.* wrote:

Ze kunnen toch ook gewoon geen tijd of zin hebben om daar naar toe te komen? Dat kan ik me goed voorstellen hoor. Ze zouden ook ziek kunnen zijn op die dag, al lijkt me dat allemaal een beetje krom. Ze horen er gewoon allemaal bij te zijn, maar bij filmpremieres zijn ook niet altijd alle acteurs aanwezig die in de film spelen en/of andere mensen die aan de film hebben bijgedragen.

Geen zin hebben in een perspresentatie terwijl je zelf de hoofdrolspeler bent? Lijkt me sterk. Dit is niet te vergelijken met een fimpremiere omdat het veel kleinschaliger is.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Misschien is het juist opzet, dat iedereen nu kijkt naar de mensen die er wél waren, om ze op het verkeerde been te zetten.

Spartaan1986

• 3612 messages
  • 2168 votes

Nee dat is het nou juist. Niet iedereen of zeg maar bijna niemand let erop wie er wel of niet waren

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2364 votes

otherfool wrote:

(quote)

Je heb alleen niet onthouden dat Jan door de opdracht zeer goed te volbrengen 1500 euro in de pot heeft gebracht Dat zou een mol niet doen, zeker niet als het niet hoeft.

Zo te zien ben je nog een groentje.

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2364 votes

Spartaan1986 wrote:

(quote)

Waar baseer je dat op?

Als mol heb je de belangrijkste functie in het programma en dan ontbreek je echt niet tijdens de perspresentatie (tenzij je opeens ernstig ziek bent geworden)

Wat een onzin.

Dus dan zouden er bij voorbaat al kandidaten die de Mol kunnen zijn afvallen. Ja hoor... Dan kunnen ze beter geen perspresenatie houden.

Je zit echt helemaal op het verkeerde spoor zo.

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

Nicolage Rico wrote:

(quote)

Zo te zien ben je nog een groentje.

Zou wel mooi zij als Jan de mol is, dan zij we er tenminste van gegarandeerd dat hij er tot het einde in blijft.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Could not agree more.

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2364 votes

Dat heb ik nou met Anna Drijver.

MoFeDu

• 2946 messages
  • 0 votes

Heb er dan ook geen moeite mee dat die Hanna eruit is

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ik ga een oud seizoen kijken, om wat meer 'in het spel' te komen. Heb gekozen voor 2005. Vond ik wel leuke namen tussen zitten.

- Gijs Staverman

- Isabelle Brinkman

- Jim de Groot

- Lottie Hellingman

- Marc-Marie Huijbregts

- Roeland Fernhout

- Sander de Heer

- Victoria Koblenko

- Yvon Jaspers

- Yvonne van den Hurk

TragieStar.*

• 3473 messages
  • 1625 votes

Veel plezier, ik vind die uit 2005 echt een van de leukste

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

De enige die ik niet ken volgens mij, zijn Jim en Yvonne vd Hurk. Ben benieuwd!

Dean Abbot

• 61 messages
  • 331 votes

Ken je Jimmy niet?

Maar was idd een van de betere seizoenen!

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2364 votes

Inderdaad de zoon van. Ze staan ook samen op toneel dit seizoen.

IcU

• 6783 messages
  • 3051 votes

Elineloves wrote:

Ik ga een oud seizoen kijken, om wat meer 'in het spel' te komen. Heb gekozen voor 2005. Vond ik wel leuke namen tussen zitten.

Is een seizoen dat mij nog goed bij staat. Veel plezier.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ah, nu je het zegt, ken ik hem wel ja.

@ IcU, dankje, ben erg benieuwd. Denk dat ik er snel doorheen ben. Vanavond op het werk maar kijken! Hoop stiekem een beetje dat Marc Marie het lang vol gaat houden, haha.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Toch alvast even de eerste aflevering gezien van seizoen 5.

Leuke mensen! Ik vind Roeland zo kicke he! '' Ja nou, eh, IK DUIM. '' En het klopt ook wel, duimers hebben 2 'verschillende' duimen. *Kijkt naar dr eigen duimpies* Hehe.

Heb ook dubbel gelegen om Marc Marie. '' Ja, spaghetti moet toch een naam hebben! ''

Voor mij is nu, na de eerste aflevering seizoen 5, Yvon Jaspers de mol.

Lol, wat ook leuk was.. die mobiele telefoons toen! Complete koelkasten nog, haha.

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2364 votes

Eline, je hebt allang op Wikipedia gekeken en nu ga je raden. Net echt.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Nee, ik heb alleen 2011 gekeken, de andere seizoenen niet omdat ik die niet gevolgd heb. Heb je het me nou weer verraden? Ik dacht Yvon of Gijs. Maar nu kan ik ook weer stoppen met dit seizoen.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.