• 178.124 movies
  • 12.218 shows
  • 33.989 seasons
  • 647.189 actors
  • 9.373.535 votes
Profile

Wie is de Mol?

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Net klaar met aflevering 2 van seizoen 5. Even een schok wie er uit ging, dat had ik ECHT niet zien aankomen. Vond hem juist ontzettend verdacht in deze aflevering. Snel verder kijken vanavond!

Weer een verslaving erbij.

Threeohthree

• 5557 messages
  • 2933 votes

Als je dit seizoen achter de rug hebt, zou ik ook zeker seiz 1 aanraden. Toch wel het beste seizoen. Mijn inziens.

eRCee

• 13441 messages
  • 1978 votes

Nicolage Rico wrote:

- Jan

- Anna

- Art

- Patrick

Jan valt af. Die haalt onnodig 2500 euro binnen in de tweede aflevering.

En hij zit denk ik op Art.

Na aflevering twee is Art mijn hoofdverdachte, daarna Anna. Maar ik heb nog niet iedereen goed in beeld (Patrick en Pepijn mn en ook dat wat stille vrouwtje).

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Threeohthree wrote:

Als je dit seizoen achter de rug hebt, zou ik ook zeker seiz 1 aanraden. Toch wel het beste seizoen. Mijn inziens.

Dat is niet met BN-ers toch?

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2364 votes

eRCee wrote:

(quote)

Jan valt af. Die haalt onnodig 2500 euro binnen in de tweede aflevering.

En hij zit denk ik op Art.

Na aflevering twee is Art mijn hoofdverdachte, daarna Anna. Maar ik heb nog niet iedereen goed in beeld (Patrick en Pepijn mn en ook dat wat stille vrouwtje).

1500 toch? De pefecte manier om je direct in het begin van het programma onverdacht te maken. En er zullen best een paar BN-ers intrappen. Jij en otherfool trappen er sowieso al in.

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

Volgens mij 2500. Eigenlijk zou Art 100 meenemen en Jan 1500, maar volgens mij hebben ze op het laatste moment besloten om Jan 2500 mee te laten nemen. Jan leverde na afloop namelijk 2500 in, dacht ik te zien. Eerst 1500 en later kwam hij met nog een duizendje over de brug.

Edit: heb het net teruggekeken en het was inderdaad 2500. Twee briefjes van 1000 en één van 500.

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2364 votes

Toch. Dat vond ik een beetje onduidelijk. Maar goed, nu heeft hij genoeg aan credit gewonnen om in de volgende afleveringen (nog een hoop) te gaan mollen. Hij weet zogenaamd heel zeker wie de Mol is en keek express met grote ogen naar de zogenaamde Mol.

Ik zeg niet dat Jan het is, maar hij is toch zeker wel verdacht.

Threeohthree

• 5557 messages
  • 2933 votes

@eline: Ja

TragieStar.*

• 3473 messages
  • 1625 votes

Maar dat is al zolang geleden die zijn nergens meer te vinden.

Spartaan1986

• 3612 messages
  • 2168 votes

Nicolage Rico wrote:

(quote)

Wat een onzin.

Dus dan zouden er bij voorbaat al kandidaten die de Mol kunnen zijn afvallen. Ja hoor... Dan kunnen ze beter geen perspresenatie houden.

Je zit echt helemaal op het verkeerde spoor zo.

Perspresentatie hoort bij een groot programma. Hoe kunnen de makers nou tijdens de opnames weten wie er wel en niet bij de perspresentatie kunnen komen?

Beetje logisch nadenken. Niet alles ligt ingewikkeld bij de Mol.

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2364 votes

Euh... volgens mij ben jij degene die het ingewikkeld maakt.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

TragieStar.* wrote:

Maar dat is al zolang geleden die zijn nergens meer te vinden.

Ik kan seizoen 1 tot en met 10 moeiteloos vinden en downloaden.

TragieStar.*

• 3473 messages
  • 1625 votes

Elineloves wrote:

(quote)

Ik kan seizoen 1 tot en met 10 moeiteloos vinden en downloaden.

Oke, dan heb je beter gezocht dan mij Ik kan alleen 2005-2011 vinden op internet, met B-ners.

Maar ik download ze ook niet dus vandaar.

eRCee

• 13441 messages
  • 1978 votes

Nicolage Rico wrote:

1500 toch? De pefecte manier om je direct in het begin van het programma onverdacht te maken. En er zullen best een paar BN-ers intrappen. Jij en otherfool trappen er sowieso al in.

Het doel van de mol is natuurlijk niet om zich onverdacht te maken. Het doel is om zo min mogelijk geld binnen te halen. 2500 euro is dan echt veel te veel. Jan is het niet.

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2364 votes

Nu kan hij ongestoord zo weinig mogelijk geld binnen halen. Daarnaast weet de Mol ook wel wat de verdere opdrachten zijn (bijvoorbeeld een opdracht waar geld bij verloren kan worden). Die actie van Jan zegt echt nog niks.

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Nicolage Rico wrote:

Daarnaast weet de Mol ook wel wat de verdere opdrachten zijn (bijvoorbeeld een opdracht waar geld bij verloren kan worden).

Dat is de enige escape nog. Maar dan komen er ook weer andere namen op het lijstje. Voorlopig ga ik daar maar niet van uit. (Overigens was het volgens mij toch echt 1500, maar afijn).

SelmaDuim wrote:

Edit: heb het net teruggekeken en het was inderdaad 2500. Twee briefjes van 1000 en één van 500.

Hmmm ik ga nog een keer kijken...

edit: het zijn 3 briefjes van 500. De pot gaat van 7600 naar 9100.

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2364 votes

Ik dacht ook dat het 1500 euro was... Want toen ze het bedrag op gingen tellen, ging het bedrag van ? EUR 7600,- ? naar ? EUR 9100,- ? Toch?

Edit: otherfool bevestigt het.

Don Dijk

• 7079 messages
  • 0 votes

Jullie zijn er flink mee bezig he?

Spartaan1986

• 3612 messages
  • 2168 votes

Nicolage Rico wrote:

Euh... volgens mij ben jij degene die het ingewikkeld maakt.

Nee jij denkt niet logisch na

Kom met een goed tegenwoord waarom de mol wel 1 van de 2 afwezige kan zijn en we praten verder

BenicioDelToro

• 4178 messages
  • 1391 votes

Nog drie dagen mensen, dan mogen we weer mollen!

timbo_

• 13116 messages
  • 3861 votes

Spartaan1986 wrote:

Nee jij denkt niet logisch na

Kom met een goed tegenwoord waarom de mol wel 1 van de 2 afwezige kan zijn en we praten verder

Omdat die twee niet op persdag waren zijn ze geen mol? Wat een onzin. Art was er niet omdat hij nog niets mocht zeggen over overstap naar AVRO en Anne had misschien wel gewoon filmopnames.

Nee ik zit nog steeds op Art na twee uitzendingen.

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2364 votes

Als Spartaan het maar logisch vindt.

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

Nicolage Rico wrote:

Ik dacht ook dat het 1500 euro was... Want toen ze het bedrag op gingen tellen, ging het bedrag van ? EUR 7600,- ? naar ? EUR 9100,- ? Toch?

Edit: otherfool bevestigt het.

Ik had niet naar de teller gekeken, maar bij mij lijken het niet drie dezelfde briefjes, maar dat zal dan wel aan mijn scherm liggen. Daarbij raakte in in de war door hoe Jan telde: "vijfhonderd, duizend....en..." en vervolgens pakte hij een derde briefje.

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2364 votes

Daarom vond ik het ook onduidelijk. Maar ik weet nog dat ik zei toen ik de teller zag: toch 1500. Maar jij bracht me weer aan het twijfelen.

M.a.w. Jan is de mol.

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

Nicolage Rico wrote:

M.a.w. Jan is de mol.

Laten we het hopen.

Spartaan1986

• 3612 messages
  • 2168 votes

timbo_ wrote:

(quote)

Omdat die twee niet op persdag waren zijn ze geen mol? Wat een onzin. Art was er niet omdat hij nog niets mocht zeggen over overstap naar AVRO en Anne had misschien wel gewoon filmopnames.

Nee ik zit nog steeds op Art na twee uitzendingen.

You're so wrong. Maar dat merk je wel in aflevering 11

Spartaan1986

• 3612 messages
  • 2168 votes

Nicolage Rico wrote:

Als Spartaan het maar logisch vindt.

Je hebt dus geen reden? Prima dan ga je voor Anna of Art als mol.

TragieStar.*

• 3473 messages
  • 1625 votes

Het is toch niet vreemd om hun als mol te zien. En dat heeft voor mij niks met de persdag te maken, dat interesseerd me vrij weinig. Al verdenk ik Art wel maar Anna niet.

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2364 votes

Spartaan1986 wrote:

(quote)

Je hebt dus geen reden? Prima dan ga je voor Anna of Art als mol.

Jij komt met zo'n debiele regel dat Anna of Art de mol niet kunnen zijn, omdat ze niet aanwezig waren bij de première. En dan moeten wij tegenredenen hebben?

BenicioDelToro

• 4178 messages
  • 1391 votes

Ik zou Spartaan maar geloven als ik jou was. Eén van de meest ervaren Mollenvangers op MM!

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.