- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Wie is de Mol?
Wie is de Mol?
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
Echt een geweldige 'line-up' voor het nieuwe seizoen! Ik kan niet wachten tot het weer begint! 
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2168 votes
Inmiddels is bekend dat actrice Jennifer Hoffman de 10e kandidaat is. Zij is o.a. bekend van Westenwind en Dokter Tinus.
Ik vind vooral de vrouwen line-up erg sterk dit jaar qua namen.
starbright boy (moderator films)
-
- 22407 messages
- 5072 votes
Niet toevallig dat deze week die namen komen. Iets met een ring lijkt me. Wat mij betreft winnen ze dat ding nou eens.
laundromat
-
- 2434 messages
- 0 votes
Is elk jaar niet zo heel toevallig. Toen ik Hoffman voor het eerst zag bij Westenwind was ik helemaal van slag. Hoezo homo? 
Spetie
-
- 38871 messages
- 8151 votes
Erg leuke deelnemers dit jaar. En met Jan Willem Roodbeen zelfs een plaats en oud-klasgenoot. Dat maakt het zelfs extra leuk.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Is elk jaar niet zo heel toevallig. Toen ik Hoffman voor het eerst zag bij Westenwind was ik helemaal van slag. Hoezo homo?
Haha, Sam de Graaf was ook indrukwekkend. 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ik heb vroeger 5 cavia's vernoemd naar personages uit die serie dus ik weet er nog wel wat van 
Ontopic: Ik hoop dat WIDM vanavond wint, maar niet vanwege de kwal van een Art. Ik gun het hem niet, vervelend zelfingenomen ventje. Als tweede dan maar Flikken Maastricht, want Divorce vind ik ook vreselijk.
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
Ik heb vroeger 5 cavia's vernoemd naar personages uit die serie dus ik weet er nog wel wat van 

BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
Iedereen de eerste beelden van seizoen 14 al gezien?
Beelden en leader aflevering 1 WIDM seizoen 14 | Wie is de Mol? | AVRO
Ik sta letterlijk te popelen haha!
laundromat
-
- 2434 messages
- 0 votes
Wat een ontboezeming zo op de vrijdagmiddag 
Ik wil geen trailers/teasers zien!
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
Vanavond gaat het beginnen...! Goed begin van 2014. 
Iemand de special '13 jaar WIDM: Niets is wat het lijkt' nog gezien gisteravond? Vond het een lekker opwarmertje voor het nieuwe seizoen.
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Ik heb het ook gezien. Leuk om dingen weer terug te zien en alvast in de stemming te komen.
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2364 votes
Leuke aflevering. Ik denk er nog ff over na. 
Respekked
-
- 6286 messages
- 1229 votes
Onmogelijk om nu iets zinnigs te zeggen.
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Leuk! Moltalk is nu veel langer dan vorig jaar. De nabespreking was zelfs een half uur dit keer.
Ik denk er ook nog even over na.
Breaking Dexter
-
- 44 messages
- 252 votes
Ik verdenk vooral Owen en Freek. Die Susan houdt zich een beetje afzijdig dus die vertrouw ik ook niet!
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2364 votes
Het is één van deze 4:
- Susan
- Owen
- Freek
- Jennifer.
Toch een keuze maken.
Aflevering 1: Susan.
Fox McCloud
-
- 951 messages
- 841 votes
Ik verdenk Freek, Tygo, Owen en Susan.
En in mindere mate Sofie en Jennifer.
Daphne, Aaf en Jan-Willem gaan vrijuit.
Week 1: Susan
Nicholas
-
- 1765 messages
- 278 votes
Ben geen echte volger, maar vanavond toch maar eens gaan kijken aangezien er verder weinig te zien was.
Bij die eerste vragenreeks zag ik op een gegeven moment het spiegelbeeld van Tygo in het (rode) computerscherm. Weet niet of hij de enige was of dat het iets zegt, maar ik dacht: ik deel het maar 
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2364 votes
Wou ik ook nog zeggen, maar dat zou een te duidelijke hint zijn.
Teunnis
-
- 769 messages
- 519 votes
De Mol na afl. 1: Sophie
De mol voor afl. 1: Sophie
De mal na afl. 1: Sophie
Maar ik doe heus niet aan tunnelvisie hoor 
Sterke eerste aflevering overigens, gaat weer een mooi seizoen worden 
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Bij die eerste vragenreeks zag ik op een gegeven moment het spiegelbeeld van Tygo in het (rode) computerscherm. Weet niet of hij de enige was of dat het iets zegt, maar ik dacht: ik deel het maar
Dat heeft me niet over de streek getrokken
maar het is toch duidelijk:
Mol na afl. 1: Tygo
Mooie aflevering inderdaad!
Spetie
-
- 38871 messages
- 8151 votes
Mol na afl. 1: Sofie
Moeilijk om er eentje uit te kiezen. Ik heb er in ieder geval 4 die het zeker niet zijn. Verder was het een prachtige aflevering en Hongkong is echt een geweldige locatie.
Ook weer erg leuke kandidaten dit seizoen trouwens.
Tommeh
-
- 7317 messages
- 3296 votes
Aangezien ik tijdens de aflevering al zeker dacht te weten dat Maurice de mol was, hou ik me maar even afzijdig met voorspellingen. 
Heeft iemand die app al aan de praat gekregen btw?
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
Arme Maurice...
Had echt enorm met hem te doen. Bovendien leek hij mij een van de sympathiekste deelnemers dit jaar.
De grote vraag na aflevering 1 is natuurlijk: kan Daphne de mol nu nog zijn? Ze kreeg weliswaar een rood scherm, maar dat was niet na afloop van de test maar halverwege. Telt het dan ook? Bovendien vond ik haar behoorlijk verdacht, niet alleen vanwege de rode nagellak en haar rode shirt, maar ook door haar gedrag in beide opdrachten.
Wie het voor mij in elk geval niet zijn: Tygo (te nadrukkelijk aanwezig), Jennifer (te fanatiek, de enige die geld binnenhaalde), Jan Willem (zie ik simpelweg aat de 'rol' van de mol op zich te nemen). De rest zou de mol kunnen zijn. Voorlopig schot voor de boeg na één aflevering: Sofie.
eRCee
-
- 13441 messages
- 1978 votes
De grote vraag na aflevering 1 is natuurlijk: kan Daphne de mol nu nog zijn?
Lijkt me wel ja. Titel van de aflevering was ook 'schijnbeweging'.
Maar verder eens met Respekked; onmogelijk om er al iets zinnigs over te zeggen. Nog los van het feit dat ik de helft van de namen nog niet bij de gezichten weet te plaatsen.
Wel een leuke groep, naar het zich laat aanzien.