- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Wie is de Mol?
Wie is de Mol?
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Mijn gevoel gaat op voorhand uit naar Owen en Susan. Maar ik heb de aflevering nog niet eens gezien (ga hem zo terugkijken). Ben benieuwd.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Lastig, lastig. Heb er een paar die ik niet vertrouw. Susan, Owen, Tygo, Jennifer, Sophie ook wel.. Lastig, lastig.
Week 1: Susan (Met Owen als tweede)
Madecineman (moderator films)
-
- 7484 messages
- 1715 votes
Na uitzending 1; Susan, Owen, Sophie en ook wel Daphne maar kan nog veel kanten op niet veel duidelijk geworden gisteren.
Roel-
-
- 1978 messages
- 584 votes
Me gister voor het eerst laten verleiden om Wie is de mol? te gaan kijken. Grappig hoe mensen in zo'n vroeg stadium al zo kunnen speculeren. Lijkt me na een aflevering nauwelijks een zinnig woord over te zeggen. Al zou ik als het moet voor Daphne als de mol kiezen.
schram101
-
- 16683 messages
- 2293 votes
Ik zou gaan voor Jan Willem (even opgezocht hoe die eigenlijk heette)
Teunnis
-
- 769 messages
- 519 votes
Wie het voor mij in elk geval niet zijn: Tygo (te nadrukkelijk aanwezig), Jennifer (te fanatiek, de enige die geld binnenhaalde), Jan Willem (zie ik simpelweg aat de 'rol' van de mol op zich te nemen). De rest zou de mol kunnen zijn. Voorlopig schot voor de boeg na één aflevering: Sofie.
Hier ben ik het helemaal mee eens (al snap ik de zin achter Jan-Willem niet echt, typo denk ik
). Ik vond Tygo echt verschrikkelijk. Het komt allemaal zo geacteerd over en daarnaast is hij behoorlijk egocentrisch. Dieptepunt was toen Maurice eruit ging en Tygo overdreven hard riep "mijn kamergenootje!". Alsof hij het slachtoffer was 
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2364 votes
Ik zou gaan voor Jan Willem (even opgezocht hoe die eigenlijk heette)
Zijn naam (afkorting) stond ergens op een nummerbord van een auto, las ik ergens.
Leuk, al die hints. 
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2364 votes
Me gister voor het eerst laten verlijden om Wie is de mol? te gaan kijken. Grappig hoe mensen in zo'n vroeg stadium al zo kunnen speculeren. Lijkt me na een aflevering nauwelijks een zinnig woord over te zeggen. Al zou ik als het moet voor Daphne als de mol kiezen.
Niet veel nee. Al presenteren Mollen zich bijna ieder jaar hetzelfde. Tygo, bijvoorbeeld, valt al af.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Of dit jaar is het juist anders. Je weet maar nooit. 
@ Roel; verlijden of verleiden? 
laundromat
-
- 2434 messages
- 0 votes
Lekker begin meteen! Hoeveel die licht-opdracht wat suffig was.
Sofie en beetje Jan Willem (wie kent hem niet?). Jammer dat de knapste er meteen uitvliegt.
Vanavond gaat het beginnen...! Goed begin van 2014. 
Iemand de special '13 jaar WIDM: Niets is wat het lijkt' nog gezien gisteravond? Vond het een lekker opwarmertje voor het nieuwe seizoen.
Heerlijke special. Must-see voor Mol-fans.
missl
-
- 3866 messages
- 5797 votes
Ik zit na afl. 1 op Daphne, zij kreeg een rood scherm en droeg toen een rood. Daarna zie je haar de 2e test maken en daar heeft ze een groen regenjack aan. Dat vond ik al verdacht. En dat is verder ook het enige wat ik qua verdachte dingen gezien heb. Maar ik kijk nooit heel actief dus ik mis vaak signs.
De aflevering zag er trouwens weer prachtig uit, mooie effecten en mooie plaatjes van Hong Kong, ik ben blij dat het weer begonnen is.
Lefgozer
-
- 3491 messages
- 2256 votes
Slechtste mol ooit. Daphne Bunskoek. Nu lekker ontspannen kijken, is ook weleens lekker.
Ebenezer Scrooge
-
- 2150 messages
- 3092 votes
Ik twijfel nog tussen Johnny en Linda.
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Ik twijfel nog tussen Johnny en Linda.
Albert valt in ieder geval af.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ik heb mijn vriend eindelijk om hoor. Na aflevering 1 te hebben gekeken van dit seizoen (Hij was niet bekend met het programma) gaan we nu samen mollen. Kijken wie wint. (Ik natuurlijk) 
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
Hier ben ik het helemaal mee eens (al snap ik de zin achter Jan-Willem niet echt, typo denk ik
).
Inderdaad een typo... 'aat' moet natuurlijk 'niet' zijn.
Verder ben ik het helemaal met je eens wat betreft Tygo. Van mij mag hij er de volgende aflevering uit. 
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
Dit. Eens! 
missl
-
- 3866 messages
- 5797 votes
Zwaar oneens.
Die neus!
Ik vind Art nog steeds wel de knapste.
horizons
-
- 5688 messages
- 2406 votes
Kijk het programma niet, nooit gedaan, zal het ook niet doen maar ik ga ervan uit dat die Jan Willem is.
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
Onwijs mooie neus heeft-ie!

Wat is er in vredesnaam mis met zijn neus?
http://www.mediacourant.eu/2011/images/1114_Klokhuis.jpg
En hij is nog grappig bovendien:
laundromat
-
- 2434 messages
- 0 votes
Hij is zó leuk hier! in dit filmpje. Alleen de still al.
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
Hij is zó leuk hier! in dit filmpje. Alleen de still al.
Haha, great minds... 
BlueJudaskiss (moderator films)
-
- 11904 messages
- 5310 votes
Voor het eerst gaan kijken, en WAUW! Overigens verdenk ik Tygo, maar ik ben natuurlijk slechts een leek...
joyce.b
-
- 712 messages
- 0 votes
Ik ben ook eens gaan kijken-voor het eerst.
Ziet niemand dat dit gewoon super geacteerd is? Daphne die in "blinde paniek"raakt (al in het 1e spel) ,...Maurice die na 2 opdrachten al zegt "ik zat er zoooo lekker in..."
Wie in Hong Kong is geweest,weet dat het 1 grote lichtshow is,en de zaklampen die gekocht zijn,kunnen die afstand niet overbruggen,en dan goed herkend worden,...in 6 minuten.
Een Chinese politie-agent die niet weet dat er politiebureau wordt bedoeld...die mensen zijn engels/chinees,opgeleid,en begrijpen zelfs in slecht Chinees de intentie van "politiebureau"nog wel...
Volgens mij is dat er dat alles er gewoon in gemonteerd.
De amusementswaarde is misschien erg hoog,maar dan nog kijk ik naar een groep bekende Nederlanders die toch al bekend- overal bijschnabbelt,en alles wat er zich in die groep afspeelt is ge-acteerd.
Zijn er meer mensen die menen dat alles hierin geacteerd is?