- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Wie is de Mol?
Wie is de Mol?
laundromat
-
- 2434 messages
- 0 votes
Ik snap niet dat er nog mensen op Paulien kunnen zitten.

Gisteren was het ontzettend duidelijk dat Kees de Mol is en dat Paulien en Carolien op Kees zitten. Zo erg, dat het niet spannend meer was.
Te obvious. Als je echt op iemand zit, is de ander sowieso geen optie. Ik zou het, omdat ik hen geen seconde heb verdacht, echt jammer vinden als Kees de Mol is. Hoewel ik genoeg hints ken die hem als Mol aanduiden. Bijvoorbeeld: als je de leader hebt (welke kandidaten meedoen en afgevallen zijn) dan kun je voor dat Kees komt 'graven graven graven' horen. Zegt mij niets naturlijk
Knisper
-
- 13038 messages
- 1278 votes
Ik vind het wel een erg slap seizoen moet ik zeggen. Waar zijn de tijden gebleven toen er nog een baggageopdracht was, waar er weleens ruzie plaatsvindt e.d.?. Voor mij persoonlijk is het meer een harmonieuze groepsreis met af en toe een kinderpartij-spelletje.
maxroelofs
-
- 2838 messages
- 1659 votes
Niet jouw seizoen dit.
Het is inderdaad een beetje sneu ja, hopen dat ik het na aflevering 9 wel goed heb.
laundromat
-
- 2434 messages
- 0 votes
Ik vind het wel een erg slap seizoen moet ik zeggen. Waar zijn de tijden gebleven toen er nog een baggageopdracht was, waar er weleens ruzie plaatsvindt e.d.?. Voor mij persoonlijk is het meer een harmonieuze groepsreis met af en toe een kinderpartij-spelletje.
Oneens. Mooi seizoen en beetje anders dan anders, wat imho goed is. En dat 'harmonieuze'....volgend jaar kan het weer helemaal anders zijn.
En er is genoeg moois (Afrika zelf alleen al!) en minder moois (Val Janine) gebeurd.
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2364 votes
Ik houd vooral van de mysterie die vaak rond Wie Is de Mol hangt. Dat viel ook een beetje tegen dit seizoen, hoewel het er bij vlagen was.
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2364 votes
Het is inderdaad een beetje sneu ja, hopen dat ik het na aflevering 9 wel goed heb.
Ik moet je teleurstellen. 
eRCee
-
- 13441 messages
- 1978 votes
die cijfers die Paulien kreeg in de trein relateren aan de letters in die zulu woorden
Hoe dan, want ik snap er echt geen jota van. Waarom geeft zo'n getal welk woord aan, en hoe kom je dan aan de boodschap die je eronder opschrijft?
matthijs_013
-
- 3631 messages
- 5746 votes
Hoe dan, want ik snap er echt geen jota van. Waarom geeft zo'n getal welk woord aan, en hoe kom je dan aan de boodschap die je eronder opschrijft?
De cijfers die zijn gegeven, staan voor de stappen die je moet tellen bij de woordenreeks. Elk cijfer staat voor een letter uit die woordenreeks.
Minken
-
- 668 messages
- 494 votes
Als Kees de Mol is wat zou hij dan met het potgeld gaan doen, hij is immers de penningmeester. Zou hij alles wegmoffelen of zou hij zo aardig zijn om nog wat over te houden?
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Mol week 1: Kees
Mol week 2: Ook maar Kees, bij gebrek aan beter (Al neig ik ergens ook naar Zarayda)
Mol week 3: Kees
Mol week 4: Kees
Mol week 5: Kees
Mol week 6: Nog steeds Kees
Mol week 7: Kees
Mol week 8: Kees
Mol week 9: KEES 
IK BEN BRILJANT. 
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2364 votes
Mol week 1: Paulien
Mol week 2: Paulien
Mol week 6: Kees
Mol week 9: Kees
Mol week 10: Kees. 
Eline: 
The Goss
-
- 502 messages
- 4757 votes

Na jaren eindelijk weer eens de Mol goed!!!
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2168 votes
Mol week 1: Kees
Mol week 2: Ook maar Kees, bij gebrek aan beter (Al neig ik ergens ook naar Zarayda)
Mol week 6: Nog steeds Kees
Mol week 9: KEES 
IK BEN BRILJANT.
Als je nou zorgt dat je een bekende nederlander wordt kan je meedoen. Grote kans dat je dan de pot wint 
Spetie
-
- 38871 messages
- 8151 votes
Mol aflevering 1: Tim
Mol aflevering 2: Daniël, Tim
Mol aflevering 3: Kees, Paulien
Mol aflevering 4: Kees, Paulien
Mol aflevering 5: Kees
Mol aflevering 6: Kees
Mol aflevering 7: Kees
Mol aflevering 8: Kees
Mol aflevering 9: Kees
Mol aflevering 10: Kees 
Leuk seizoen en ook leuk dat ik de Mol eindelijk eens goed heb. Kees heeft het erg goed aangepakt. Vooral die truc in de trein met dat geld was leuk verzonnen.
mjk87 (moderator films)
-
- 14516 messages
- 4514 votes
Als je nou zorgt dat je een bekende nederlander wordt kan je meedoen. Grote kans dat je dan de pot wint
Dat is niet meer zo moeilijk tegenwoordig, als je ziet wat meedoet. Vroeder deden er toch helemaal geen BN'ers mee of wel? Snap die BN'ers nooit zo wat daar leuk aan is, ze krijgen vooral een enorme geldingsdrang voor de camera's.
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2364 votes
Achteraf makkelijk praten.
?
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2364 votes
Dat is niet meer zo moeilijk tegenwoordig, als je ziet wat meedoet. Vroeder deden er toch helemaal geen BN'ers mee of wel? Snap die BN'ers nooit zo wat daar leuk aan is, ze krijgen vooral een enorme geldingsdrang voor de camera's.
Ik vind het toch wel leuk dat bepaalde BN-ers (ik kende ze deze aflevering allemaal, overigens) anders zijn dan je zou verwachten/ kent van de televisie. Of om te zien hoe intelligent ze zijn. Zarayda viel wat dat betreft behoorlijk door de mand.
eRCee
-
- 13441 messages
- 1978 votes
Of om te zien hoe intelligent ze zijn. Zarayda viel wat dat betreft behoorlijk door de mand.
Zarayda is vooral naief geweest, maar intelligentie kan je natuurlijk niet goed aflezen aan zo'n programma. Ik geloof d'r tenminste niks van.
Denk wel dat BN'ers zich iets gemakkelijker bewegen voor de camera, dat kan een voordeel zijn.
Trouwens een prima Mol die Tol. Laatste treinactie nog behoorlijk sterk.
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Ook ik had het fout. Ik dacht dat Paulien de mol zou zijn. Ik vond Moltalk (de voor- en nabeschouwing met Arjen Lubach) echt een leuke toevoeging. De oude kandidaten die nog eens hun licht lieten schijnen over de aflevering was leuk om te zien. Ook heb ik genoten van de recensies op recensiekoning.nl. Volgend jaar weer!
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2168 votes
Nick & Simon Kees Tol achterna? van onze redactie
AMSTERDAM - Nick en Simon zouden graag mee willen doen aan het AVRO-programma Wie is De Mol?.
Nick en Simon hebben het laatste seizoen van Wie is De Mol?, waarin goede vriend Kees Tol de hoofdrol speelde, gevolgd.
"Ik heb het gekeken omdat Kees eraan meedeed. Ik ben er verslaafd aan", zei Simon vrijdag tijdens de livechat van VROUW. "Ik zou graag mee willen doen aan het programma, maar het probleem is onze agenda. Dus dat wordt een beetje lastig."
Nick voegde daar nog aan toe: "Ik kan niet zo goed acteren als Kees, maar ik zou het ook wel willen. Het is echt een mooi programma."
Helaas voor de haters, maar lijkt me kwestie van tijd voordat 1 of beide heren deelnemen aan dit fantastische programma 
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Geslaagd jaar wmb, ondanks dat ik er lange tijd helemaal naast zat
Kijkcijferrecord van vorige week ook weer vermorzeld met nu liefst 2,6 miljoen. Gaat natuurlijk zeker terug komen. Qua BN'ers mogen het van mij iets meer sporters of politici worden ipv TV/Theater-lui.
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2364 votes
Zarayda is vooral naief geweest, maar intelligentie kan je natuurlijk niet goed aflezen aan zo'n programma. Ik geloof d'r tenminste niks van.
Geen totaalplaatje, maar toch wel voor een groot deel.
Denk wel dat BN'ers zich iets gemakkelijker bewegen voor de camera, dat kan een voordeel zijn.
Dat is ook een voordeel, inderdaad.
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2168 votes
Wie is de Mol 2014 speelt zich af in Hongkong. Vanaf 2 Januari op de buis!
9 van de 10 deelnemers zijn inmiddels bekend. Voor vrijdag weten we ook wie de laatste vrouwelijke deelnemer is.
Owen Schumacher,Tygo Gernandt,Jan Willem Roodbeen,Maurice Lede en Freek Bartels zijn de 5 mannelijke kandidaten.
Sofie van den Enk, Daphne Bunskoek,Susan Visser en Aaf Brandt Corstius zijn 4 van de 5 vrouwelijke kandidaten.
david bohm
-
- 3074 messages
- 3439 votes
Zitten wel een paar leuke kandidaten tussen lijkt me.
laundromat
-
- 2434 messages
- 0 votes
Ook paar échte bekenden...Susan Visser is de mol 
danuz
-
- 12935 messages
- 0 votes
Oeh yes, een nieuw seizoen Wie is de Mol. Altijd iets om naar uit te kijken. Van de mannen ken ik enkele namen geheel niet (Roodbeen, Lede), maar dat doet er verder niet toe. Het is geen spot-de-bekenste-Nederlander natuurlijk