• 178.147 movies
  • 12.220 shows
  • 33.993 seasons
  • 647.240 actors
  • 9.373.987 votes
Profile

Wie is de Mol?

Ik verdenk al vanaf de 1e aflevering Zarayda.

Kees Tol is ook een mogelijke mol

laundromat

• 2434 messages
  • 0 votes

eRCee wrote:

Zou nu voor Zarayda gaan.

De laseropdracht werd toch binnengetikt door Carolien, btw?

True! Bij mij is er sprake van een omgekeerde tunnelvisie Maar Kees deed het wel goed bij die opdracht.

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

De laseropdracht is ook mijn reden om Carolien (na week 1 nog tweede verdachte achter Daniel) te schrappen van mijn lijstje. Ik vind het overigens wel een toffe vrouw. Sowieso begint de groep wat te leven, die Kees is wel sympathiek en Daniel 'fucking' Boissevain is een eindbaas.

Hoe dan ook, ik heb geen reden om te switchen, al is de keus een beetje uit armoede geboren:

Mol na afl. 1: Daniël

Mol na afl. 2: Daniël

Mol na afl. 3: Zarayda

Mol na afl. 4: Zarayda

Mol na afl. 5: Zarayda

maxroelofs

• 2838 messages
  • 1659 votes

Mol aflevering 1: Tim

Mol aflevering 2: Tim en een beetje Daniël

Mol aflevering 3: Zarayda, Carolien

Mol aflevering 4: Zarayda, Paulien

Mol aflevering 5: Zarayda, Paulien en Kees als reserve

Tania en Daniël zijn definitief van mijn lijstje.

Aan mijn bijna per aflevering wisselende gedrag te zien is dat ik er waarschijnlijk niet erg lang in zou blijven. Zou denk ik wel een goede mol zijn overigens.

eRCee

• 13441 messages
  • 1978 votes

maxroelofs wrote:

Aan mijn bijna per aflevering wisselende gedrag te zien is dat ik er waarschijnlijk niet erg lang in zou blijven.

Dat is maar de vraag. Het zijn toch juist degenen die heel erg gefocussed zijn op één persoon die eruit vliegen.

Volgens mij was er in 2008 ofzo een serie waarbij één van de finalisten geen enkele keer op de juist mol had gezeten.

laundromat

• 2434 messages
  • 0 votes

Hilarisch! Die schrik reactie van Daniel toen Tania rood kreeg! Hij veerde echt op. Gezien?

Het is Paulien of Zarayda....

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Mol week 1: Kees

Mol week 2: Ook maar Kees, bij gebrek aan beter (Al neig ik ergens ook naar Zarayda)

Mol week 3: Kees

Mol week 4: Kees

Mol week 5: Kees

Mol week 6: Nog steeds Kees

MatthijsGr00t

• 14031 messages
  • 1342 votes

Ik verdacht vanaf aflevering 1 tot gisteren Zarayda en Paulien maar ik neig nu toch wel sterk naar een mannelijke mol. Wellicht Daniël, misschien is alles wat té geacteerd.. Maar als ik er over nadenk is dat niet waarschijnlijk en is hij een zeer enhousiaste en ook leuke deelnemer. De mol moet dan Kees wel zijn

Respekked

• 6286 messages
  • 1229 votes

Ik vind dat de makers teveel Zarayda 'pushen' als Mol. Mijn twijfel na vorige week is alleen maar toegenomen en begin naar Paulien te neigen.

Als Daniel het is dan word ik gek. Zijn enthousiasme lijkt veel te oprecht.

Spetie

• 38871 messages
  • 8153 votes

Mol aflevering 2: Daniël, Tim
Mol aflevering 3: Kees, Paulien
Mol aflevering 4: Kees, Paulien
Mol aflevering 5: Kees
Mol aflevering 6: Kees

Al moet ik wel zeggen dat hij veel aandacht krijgt van de regie, net zoals Zarayda. Paulien en Carolien zie je toch veel minder in beeld. Zayrada doet niet veel meer dan iedere keer maar zeggen dat ze overal bang voor is. Als hetverlies van de kas ook een molactie is gebleken om zo penningmeester te kunnen worden, zou dat overigens wel geniaal zijn. We zullen zien. Paulien blijft mijn reserve mol.

Minken

• 668 messages
  • 494 votes

Respekked wrote:

Ik vind dat de makers teveel Zarayda 'pushen' als Mol. Mijn twijfel na vorige week is alleen maar toegenomen en begin naar Paulien te neigen.

Als Daniel het is dan word ik gek. Zijn enthousiasme lijkt veel te oprecht.

Als Daniel het is dan verdiend hij een gouden kalf want dan speelt ie' het heel goed, maar ik geloof er niet in.

Ik dacht dat Tania het was, maar die is eruit ik denk nu Keesie of Paulien, allebei een onopvallende rol.

DBTim

• 854 messages
  • 1151 votes

mol: Zarayda

winnaar: Kees

verliezer: Daniel

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

Mol aflevering 1: Paulien

Mol aflevering 2: Paulien

Mol aflevering 3: Paulien

Mol aflevering 4: Zarayda

Mol aflevering 5: Zarayda

Mol aflevering 6: Zarayda, Kees

Maar Kees kan toch haast niet, want dan zou Carolien nu dus "openlijk" goed zitten. Dat komt in de serie eigenlijk nooit voor - dat een redenatie tijdens het spel al helemaal klopt.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Waarom ben je van Paulien afgestapt?

maxroelofs

• 2838 messages
  • 1659 votes

Mol aflevering 2: Tim en een beetje Daniël

Mol aflevering 3: Zarayda, Carolien

Mol aflevering 4: Zarayda, Paulien

Mol aflevering 5: Zarayda, Paulien en Kees als reserve

Mol aflevering 6: Zarayda, Paulien, Carolien als reserve

@ eRCee

Dat is natuurlijk waar, zou alleen al beroemd willen worden om mee te doen aan wie is de mol. Maargoed, Zarayda is de mol, en als ze niet niet is heb ik medelijden met der, zo dom kun je toch niet zijn!

eRCee

• 13441 messages
  • 1978 votes

Mochizuki Rokuro wrote:

Maar Kees kan toch haast niet, want dan zou Carolien nu dus "openlijk" goed zitten. Dat komt in de serie eigenlijk nooit voor - dat een redenatie tijdens het spel al helemaal klopt.

Volgens mij zit Carolien op Zarayda hoor, dat zei ze zelfs na de orgelopdracht.

Het enige wat inderdaad nog een beetje tegen Zarayda pleit is dat het er zo nadrukkelijk op lag qua regie in de vorige opdracht. Maar toch kan het bijna niet anders dan dat zij het is.

Daniel lijkt op de verkeerde mensen te zitten (conform Tania), ik hoop dat 'ie tot inkeer komt want anders denk ik dat hij er de volgende keer uitvliegt.

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

eRCee wrote:

Volgens mij zit Carolien op Zarayda hoor, dat zei ze zelfs na de orgelopdracht.

Weet ik niet precies, maar ervaren (zogenaamd?) drie zekerheidjes die Paulien en Carolien beide hadden en die andere zou Carolien ook goed hebben. De vragen van Carolien zouden dan naar waarheid beantwoord moeten zijn. Die vragen leidden toch naar Kees, of naar Zarayda. Ik raak zelf in de war - geloof ik. Het lijkt me in elk geval sterk dat wij als publiek op basis van de orgel opdracht überhaupt iets wijzer zijn geworden.

Elineloves wrote:

Waarom ben je van Paulien afgestapt?

28 januari:

Mochizuki Rokuro wrote:

Zat de eerste drie afleveringen op Paulien, maar dat lijkt nu niet logisch. Het is niet handig dat de redactie de Mol als laatste zou laten kiezen bij de rode/groene kaartjes - want dan valt er niks te kiezen, want er is nog maar één tegenkandidaat (in dit geval Daniël). En Paulien kreeg als laatste de keus.

Zarayda was als eerste - een logischer plek voor de Mol, dan kan de Mol de afvaller (waarvan de Mol op de hoogte zal zijn) 'redden'. Ze koos Tania, iemand die op Tim zit en die is de Mol niet, dus het kan best zijn dat Tania eigenlijk had zullen afvallen. Volgen jullie het nog? Ikzit nu dus op Zarayda - die ook nauwelijks/geen geld binnenbrengt.

Een redenering die nog lijkt te kloppen. Tim en Tania bleken inderdaad de volgende afvallers...

Spetie

• 38871 messages
  • 8153 votes

Iedereen heeft op zijn minst 1 vraag fout beantwoord, dus de mol kon bij iedereen naar eigen inzicht antwoorden. Er lijkt me dan voor de kijker inderdaad weinig uit te halen, of iemand moet hier nog wat meer duidelijkheid over kunnen scheppen?

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Puur op gevoel zeg ik eigenlijk Carolien, maar die pot uit de laseropdracht blijft me dwarszitten. Zarayda daarentegen haalt niks binnen, al was het maar omdat ze overal te bang voor is. Zou natuurlijk leuk zijn als we in de laatste aflevering zouden zien dat ze in het echt elke week gaat paragliden en krokodillenzwemmen enzo. Ik houd het dus maar op haar, anders had ze er nu toch ook allang uit moeten liggen zou je denken...

Mol na afl. 6: Zarayda

eRCee

• 13441 messages
  • 1978 votes

Spetie wrote:

Iedereen heeft op zijn minst 1 vraag fout beantwoord, dus de mol kon bij iedereen naar eigen inzicht antwoorden. Er lijkt me dan voor de kijker inderdaad weinig uit te halen, of iemand moet hier nog wat meer duidelijkheid over kunnen scheppen?

Nou, het is op z'n minst opvallend dat Paulien en Carolien over 3 van de 4 vragen eigenlijk nauwelijks twijfelden. Als Carolien ook de ontbrekende 4e hoogstwaarschijnlijk goed heeft beantwoord, zou het natuurlijk best kunnen dat ze de waarheid te horen kreeg.

De makers van de Mol vertrouwen mogelijk op de onzekerheid van die eerste 4 vragen.

Overigens nog een opvallend dingetje: géén van de kandidaten noemde ooit Zarayda als degene op wie een afvaller had gestemd, behalve Zarayda zelf.

missl

• 3866 messages
  • 5797 votes

Wat een mooi seizoen. Ook dit keer zag ik weer weinig verdachte dingen, uit het gesprek met 'de mol' kon ik niet veel halen. Volgens mij heeft niemand de vragen goed beantwoord dus heeft niemand de waarheid gekregen.

Overigens hoop ik niet dat Zarayda de mol is want ik vind haar een beetje een zeurmiep.

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2364 votes

Net de vorige aflevering gezien.

Die Daniël is wel een mooie gast. Nu blijkt dat hij niet acteerde in All Stars, maar gewoon zichzelf was.

Wel vind ik Wie Is De Mol weinig aan als je voor 99,9% zeker weet wie de mol is.

Mol week 1: Paulien

Mol week 2: Paulien

Mol week 3: Kees

Mol week 4: Kees

Mol week 5: Kees

Mol week 6: Kees

Kees gedraagt zich typisch als een mol. De rest is totaal niet verdacht.

Ik verwacht ook dat Kees die pot uit de tas van Tania heeft gehaald en 'm in de bus heeft gegooid.

danuz

• 12935 messages
  • 0 votes

Ah, erg jammer van Daniel. Toffe gozer!

eRCee

• 13441 messages
  • 1978 votes

Toffe aflevering!

Ik blijf op Zarayda, uiteraard.

Tommeh

• 7317 messages
  • 3296 votes

Overduidelijk Zarayda wmb

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Geweldig figuur, Daniël. Leuke aflevering ook inderdaad. Mol blijft hetzelfde:

Mol na afl. 6: Zarayda

Mol na afl. 7: Zarayda

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Nja. Laat ik maar gewoon bij Kees blijven. Weinig zin om zo vlak voor het einde nog te gaan switchen, al blijft Zarayda ook een apart geval.

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

Mol aflevering 1: Paulien

Mol aflevering 2: Paulien

Mol aflevering 3: Paulien

Mol aflevering 4: Zarayda

Mol aflevering 5: Zarayda

Mol aflevering 6: Zarayda, Kees

Mol aflevering 7: Carolien, Zarayda

Ook al zat Daniël op een vrouw en ligt-ie eruit (jammer) is het Kees bij nader inzien niet.

Ik switch wel naar Carolien al weet was ze in andere afleveringen vrij fanatiek. Nu was het één en al mol acties.

Spetie

• 38871 messages
  • 8153 votes

Mol aflevering 2: Daniël, Tim

Mol aflevering 3: Kees, Paulien

Mol aflevering 4: Kees, Paulien

Mol aflevering 5: Kees

Mol aflevering 6: Kees

Mol aflevering 7: Kees

Ik blijf bij Kees. De regie hint de laatste afleveringen enorm richting Zarayda, maar die loopt wel heel opzichtig te mollen. Het is vooral de aanwijzing van de mol van deze laatste aflevering, die Zahrada laat afvallen. Carolien is het absoluut niet en Paulien krijg ik nog steeds heel weinig hoogte van, maar zit telkens op Kees en zit nog steeds in het spel.

Jammer van Daniël. Was met voorsprong de leukste kandidaat van dit seizoen.

laundromat

• 2434 messages
  • 0 votes

Mooie aflevering. Ik wil gewoon niet dat het Zarayda is, dus ik blijf op Paulien. Carolien zit op Kees en zij zit er nog steeds in....zal ze het dan toch zijn....aargh! Kees is het iig niet voor mij.

Of Daniël zou er uit gaan of Kees...wel jammer.

Interessant dat de vrouwen het in bijna alle seizoenen goed doen. Maar 3 van de de 12 voorgaande finales waren met 2 mannen in de finale...de rest met minimaal met 2 vrouwen. In S12 zelfs 3. Zijn mannen te veel mannetjes of zijn vrouwen gewoon zo slim (lees: doordacht ).

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.