• 178.159 movies
  • 12.220 shows
  • 33.993 seasons
  • 647.240 actors
  • 9.373.992 votes
Profile

Wie is de Mol?

Respekked

• 6286 messages
  • 1229 votes

Blijf bij Zarayda. Ook nog van de vorige aflevering hoe graag zij die buisjes open wilde maken waarin foto's met aanwijzingen zitten. Of in ieder geval, zij als Mol weet dat daar aanwijzingen in zitten.

Even algemene vraag: Hoe veel is in dit programma vooropgezet (in andere jaren ook)? Dat gekloot met Tim en daarna dat Kees een buisje jat etc. Dat zag er allemaal vrij matig geacteerd uit. Merk wel vaker dat bepaalde dingen niet helemaal naturel zijn.

Kees was trouwens veel te echt blij Spetie, die is het niet!

Tommeh

• 7317 messages
  • 3296 votes

Ik denk ook Zarayda, gebaseerd puur op haar gedrag, klopt iets niet aan.

origineelhe

• 60 messages
  • 1292 votes

Ik zit zelf vooral op Carolien en een beetje op Daniel, maar volgens mij ben ik dan de enige. Dat iedereen Tim verdenkt snap ik ook niet; hij lijkt wel verdacht, maar zo doet hij normaal ook.

eRCee

• 13441 messages
  • 1978 votes

Spetie wrote:

Wel deden ze erg vaag over het mislukken van de proef. Als ik het goed begreep zijn er gewoon geen foto's gemaakt meer op een gegeven moment. Toevallig werd Kees als eerste bevrijd en doordat Paulien en Zarayda de foto's moesten nemen ging het bij een van hen fout.

Volgens mij heb ik ze toch tenminste 3 of 4 foto's zien nemen. Inderdaad beetje vreemd.

Ben er ook hoe langer hoe meer van overtuigd dat je als kijker niet echt een eerlijke kans hebt om de mol te ontmaskeren. Ik weet het nog niet in elk geval. (Handig overzichtje van Paulien trouwens, over dat geld!)

Mochizuki Rokuro

• 18942 messages
  • 16349 votes

Zat de eerste drie afleveringen op Paulien, maar dat lijkt nu niet logisch. Het is niet handig dat de redactie de Mol als laatste zou laten kiezen bij de rode/groene kaartjes - want dan valt er niks te kiezen, want er is nog maar één tegenkandidaat (in dit geval Daniël). En Paulien kreeg als laatste de keus.

Zarayda was als eerste - een logischer plek voor de Mol, dan kan de Mol de afvaller (waarvan de Mol op de hoogte zal zijn) 'redden'. Ze koos Tania, iemand die op Tim zit en die is de Mol niet, dus het kan best zijn dat Tania eigenlijk had zullen afvallen. Volgen jullie het nog? Ikzit nu dus op Zarayda - die ook nauwelijks/geen geld binnenbrengt.

laundromat

• 2434 messages
  • 0 votes

Ben jij niet te slim voor dit programma Mochizuki Rokuro? Of is te doorzichtig geworden? Klinkt goed iig + Zarayda betekent 'mol'. En haar uitspraken elke aflevering: ik trek het niet meer, ze maken me gek. Op zich wel heel dramatisch voor een Mol.

Ik zat tot donderdag op Carolien. Ik weet iig wel wie het niet zijn. Ik mix Paulien (toch) met Zarayda.

eRCee wrote:
(Handig overzichtje van Paulien trouwens, over dat geld!)

Die Paulien hè! Love her!

Lefgozer

• 3491 messages
  • 2256 votes

Op één of andere manier vind ik het tot nu toe een best wel saai seizoen. De groep, die in de voorgaande seizoenen per aflevering leuker werd, begint me steeds meer tegen te staan eigenlijk. Van Zuid-Afrika hebben we ook nog weinig mooie shots gezien. Kan mijn vinger er niet precies op leggen...

missl

• 3866 messages
  • 5797 votes

Vind dit seizoen juist helemaal niet tegenvallen, er gebeuren veel molacties en de deelnemers zijn grappig waardoor de dagboekverhalen leuker worden. Gave opdrachten en veel wantrouwen.

Ik vind Daniel vreemd doen, heel geacteerd en hierdoor valt hij voor mij af want dat vind ik te duidelijk. Hetzelfde als Tim. Die overigens wel heel makkelijk terug kwam, er werden totaal geen vragen gesteld, daar had ik wel wat meer van verwacht. Tania vind ik te enthousiast en te actief, zij wil het in mijn ogen juist heel goed doen, al kan dat ook wel een goede dekmantel zijn.

Waarom er veel mensen op Paulien zitten begrijp ik niet, ik vind haar juist wat nikszeggend en op de achtergrond.

Ik blijf op Carolien. Ook na vorige aflevering, zij is telkens overal waar volgens mij een mol moet zijn. Bij het open maken van de 3e koker, ze haalt wel geld binnen maar niet heel veel en lijkt hierdoor een goede kanidaat en haar bondgenoten krijgen na de bond ineens een rood scherm.

Minken

• 668 messages
  • 494 votes

Tim is het niet, soort van slimme verdachtmaking door de redactie. Ik zet mijn geld op Tania, zij was niet oprecht blij toen ze mocht blijven van Zarayda.

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Een snelle verdenkingsupdate en dan mogen we vanavond weer!

Mol na afl. 1: Daniël

Mol na afl. 2: Daniël

Mol na afl. 3: Zarayda

Mol na afl. 4: Zarayda

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

Vanavond overigens geen Arjen Lubach in Moltalk, maar Liesbeth Staats.

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

SelmaDuim wrote:

Vanavond overigens geen Arjen Lubach in Moltalk, maar Liesbeth Staats.

En volgende week presenteert Soundos.

Spetie

• 38871 messages
  • 8153 votes

Mol aflevering 1: Tim

Mol aflevering 2: Daniël, Tim

Mol aflevering 3: Kees, Paulien

Mol aflevering 4: Kees, Paulien

Mol aflevering 5: Kees

Opvallend dat er zoveel mensen op Zayrada zitten. Als ze echt de mol is, liet ze dat gisteravond wel heel opzichtig blijken bij het goudzoekersspel. Dat Tania erin blijft, ondanks dat ze vol op Tim zat, heeft al mijn twijfels weggenomen. Kees is de Mol!

laundromat

• 2434 messages
  • 0 votes

Spetie wrote:

Mol aflevering 1: Tim

Mol aflevering 2: Daniël, Tim

Mol aflevering 3: Kees, Paulien

Mol aflevering 4: Kees, Paulien

Mol aflevering 5: Kees

Opvallend dat er zoveel mensen op Zayrada zitten. Als ze echt de mol is, liet ze dat gisteravond wel heel opzichtig blijken bij het goudzoekersspel. Dat Tania erin blijft, ondanks dat ze vol op Tim zat, heeft al mijn twijfels weggenomen. Kees is de Mol!

Kees doet het wel goed! Heeft in aflvering 1 de 'laser' opdracht voltooid. En hij heeft niet bijzonder weinig geld in gebracht toch? Los van die 'rots/woorden' opdracht?

Ik zat op Carolien en de laatste 2 afleveringen op Zarayda/Paulien. Kees & Daniel zijn het niet. Tania niet. Maar ben niet zeker dit jaar.

Voordeel van de seizoenen met onbekende Nederlanders is dat je echt niets van ze wist. Dat Zarayada zo'n angsthaas is, verwacht je niet. Verdacht?

Tis iig (weer) een dame, voor mij.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Mol week 1: Kees

Mol week 2: Ook maar Kees, bij gebrek aan beter (Al neig ik ergens ook naar Zarayda)

Mol week 3: Kees

Mol week 4: Kees

Mol week 5: Kees

laundromat

• 2434 messages
  • 0 votes

Elineloves wrote:

Mol week 1: Kees

Mol week 2: Ook maar Kees, bij gebrek aan beter (Al neig ik ergens ook naar Zarayda)

Net als @spetie, waarom Kees?! Die is het echt niet!

Spetie

• 38871 messages
  • 8153 votes

Ik heb gisteren ook eens op Tania gelet. Ze is druk, ze is opvallend, doet veel zaken erg goed, maar is zeker niet de mol. In Tania ligt voor mijn gevoel ook de sleutel naar de mol, waardoor eigenlijk al mijn twijfels verdwenen zijn.

Kijkend naar de spellen van gisteren, zou ik nog steeds Kees en Paulien denken. Vooral in het laatste kampspel liep het voor beiden gunstig als een van hen de mol zou zijn, er werd geen geld verdiend en beiden stuurden daar duidelijk op aan. De een heeft duidelijk andere redenen dan de ander, al kon je dat niet altijd even goed zien.

Zayrada vond ik ook erg opzichtig mollen bij het goudzoekerspel en is daardoor nu ook wel definitief afgevallen bij mij.

Dat Tania erin blijft, ondanks dat ze vol op Tim zat, heeft echter al mijn twijfels weggenomen. Kees is voor mij de Mol. Tania is duidelijk niet de mol. Ondanks dat ze vol op Tim speelt, blijft ze er toch in. Dan moet Tim dus meer vragen fout hebben gehad dan haar. Tim zat volgen mij na aflevering 3 op Paulien en Carolien en nu waarschijnlijk ook op een van die twee. Tim zat in deze aflevering bij de vragen over de mol vaak op hetzelfde niveau als Kees.

1. Is de Mol een man?

Tania vult dan ja in, Tim nee.

2. In welke auto zat de mol bij de jeepsafari.

Tim zat bij Kees in de auto, de vrouwen zaten in de andere auto.

3. Was de echte mol in het kampvuurspel een mol of een kandidaat?

Tim was een kandidaat in dat spel, evenals Kees.

Door dit soort vragen heeft Tania, ondanks dat ze op Tim zat toch nog wel een heel aantal vragen goed beantwoord, terwijl Tim ze dan niet goed had. Dat geeft voor mij de doorslag, dat de Mol Kees is en niet Paulien of Zayrada. De rest had ik al uitgesloten.

Vond je zelf Zayrada niet te opvallend bij het goudzoekersspel?

laundromat

• 2434 messages
  • 0 votes

En Kees qua geld?

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Bepaald gevoel bij Kees. Kan er de vinger niet op leggen. De enige die ik nog zou kunnen verdenken zijn Paulien of Zarayda. Tania sowieso niet. Maar tot nu toe blijf ik bij Kees.

Ik ga de aflevering van gisteren nu nog eens herzien.

laundromat

• 2434 messages
  • 0 votes

Ik ga me gedachten ff verzetten met Dexter

Spetie

• 38871 messages
  • 8153 votes

laundromat wrote:

En Kees qua geld?

Qua geld heeft Kees nauwelijks wat binnengehaald. Alleen een envelop bij het paintbalspel in aflevering 2, maar zelfs dat is twijfelachtig, omdat er volgens Joep geld uit een envelop was gehaald. Bij aflevering 4 met de touwbrug haalt hij ook het minste binnen door moeilijke woorden te roepen.

Hij vind dan nu wel 3 steentjes van 100 Euro bij het goudzoekerspel, maar je kunt ook niet iedere keer onderaan eindigen, anders vestig je wel heel erg de aandacht op je, zoals Zayrada nu deed.

En verder heeft hij volgens mij niks binnengehaald.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Wel echt een erg leuke groep dit jaar. Zo'n Tania zorgt toch wel voor een komische noot, heerlijk wijf. Maar beetje té om de mol te kunnen zijn. Van Carolien krijg ik werkelijk geen hoogte.

Spetie

• 38871 messages
  • 8153 votes

Ja het zijn leuke deelnemers. Jammer dat Tim en Joep er al uit zijn, maar Tania en Daniël zorgen ook voor een hoop levendigheid.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Tim... ssht, ik rouw nog steeds.

laundromat

• 2434 messages
  • 0 votes

Kees heeft, zoals ik al eerder zei, de 'laser' opdracht goed voltooid. Hij was als laatste. Maar goed je hebt een punt dat je als Mol niet te vaak slecht moet presteren. Misschien wel slim juist; 'Kees is meteen goed bezig'. En dus niet (meteen) verdacht. Van de groep zitten weinig op hem.

Enne ik was volgens mij de enige die blij was dat Joep vertrok. En Tims vertrek is ook ok.

Volgende week maar verder

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2364 votes

Mol week 1: Paulien

Mol week 2: Paulien

Behalve Kees zijn er eigenlijk geen verdachten. Makkelijkste seizoen sinds tijden.

The Goss

• 502 messages
  • 4757 votes

Blijf er nog steeds bij dat Kees de Mol is.

Maar ja, kan ook de bekende tunnelvisie zijn waar menig kandidaat last van heeft gehad.

eRCee

• 13441 messages
  • 1978 votes

Zou nu voor Zarayda gaan.

De laseropdracht werd toch binnengetikt door Carolien, btw?

Nick Theunis

• 495 messages
  • 2256 votes

Elineloves wrote:

Bepaald gevoel bij Kees. Kan er de vinger niet op leggen. De enige die ik nog zou kunnen verdenken zijn Paulien of Zarayda. Tania sowieso niet. Maar tot nu toe blijf ik bij Kees.

Ik ga de aflevering van gisteren nu nog eens herzien.

Mee eens, een van die 3 (Zarayda, Paulien of Kees) is volgens mij de mol. Al is de kans groter dat een van de dames de mol is. Ik zou het wel vet vinden als Kees de mol blijkt te zijn, want op voorhand dacht ik dat Kees dus nooit de mol zou kunnen zijn...

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Ja, met nog vier dames in het spel en twee heren, waarvan Daniel het sowieso niet is voor mij, lijkt mij de kans voor een vrouw ook groter. Ben benieuwd.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.