• 178.167 movies
  • 12.220 shows
  • 33.993 seasons
  • 647.240 actors
  • 9.374.037 votes
Profile

Wie is de Mol?

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2364 votes

Wel wat spanning? Als de Mol bekend is, is alle spanning weg, helaas.

laundromat

• 2434 messages
  • 0 votes

Zijn nog wel meer hints: Zarayda betekent 'Mol' *klik*. Ik zit voorlopig op Carolien, los van onderstaande berichten.

Nicolage Rico wrote:
(quote)

Nee, tuurlijk niet.

eRCee

• 13441 messages
  • 1978 votes

Heh? Geen rood scherm gezien, maar Tim eruit? Ik geloof er niks van.
Tania zonder jokers en volledig op Tim zittend blijft erin, dat zou betekenen dat ze de mol moet zijn.
Ik denk dat Tim er via die kokers ofzoiets weer in blijkt te komen.

TragieStar.*

• 3473 messages
  • 1625 votes

Vond ik ook vreemd, denk wel dat hij terug komt!

En bovendien super jammer dat Janine weg is, vind het echt zonde voor haar en ze was een leuke kandidaat

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

Voor het eerst gezien. Wat een vreselijk nep programma..... Snap werkelijk de hype niet. Soapies die zichzelf acteren. Boeiend, NOT!

eRCee

• 13441 messages
  • 1978 votes

Zo werkt het programma niet Reinbo. Halverwege één aflevering zien geeft je geen goed beeld van 'Wie is de mol'.

Spartaan1986

• 3612 messages
  • 2168 votes

Reinbo wrote:

Voor het eerst gezien. Wat een vreselijk nep programma..... Snap werkelijk de hype niet. Soapies die zichzelf acteren. Boeiend, NOT!

Gelukkig heb je meer verstand van films dan van goede televisie programma's.

Reinbo

• 70660 messages
  • 0 votes

eRCee wrote:

Zo werkt het programma niet Reinbo. Halverwege één aflevering zien geeft je geen goed beeld van 'Wie is de mol'.

Ik heb het hele programma gezien. En een Daniel Boissovain, die probeert zijn intenties te verhullen beoordeel ik toch echt als weinig inspirerende en slechte tv. En wie waren in godsnaam die andere druktemakers. Waarom kijken jullie daar naar? Zit er iemand tussen die iets kan? Beetje pseudo spannend geneuzel. Sorry, zag er werkelijk niks verlichtends in.

merijn82

• 1931 messages
  • 460 votes

Helemaal eens met Reinbo, zag vandaag ook weer eens een gedeelte, vreselijk oninteressant programma. Moet me elke week aan m'n collega's 'verontschuldigen' dat ik het niet gezien heb, maar snap werkelijk niet waarom je dit wél graag zou willen kijken.

Maar goed ieder z'n ding hè.

BenicioDelToro

• 4178 messages
  • 1391 votes

eRCee wrote:
Heh? Geen rood scherm gezien, maar Tim eruit? Ik geloof er niks van.
Tania zonder jokers en volledig op Tim zittend blijft erin, dat zou betekenen dat ze de mol moet zijn.
Ik denk dat Tim er via die kokers ofzoiets weer in blijkt te komen.

Ik denk er precies zo over. Ten eerste omdat ik nog steeds denk dat hij de mol is en de mol verlaat nooit het spel. Maar we hebben geen rood scherm gezien! En iemand die vol op hem zit blijft er wel in. Dat kan toch helemaal niet. Hoe dan ook, mij hebben ze alweer goed tuk, de makers van WIDM.

Ik blijf ondertussen lekker in mijn tunnel. Hij komt volgende week gewoon weer terug. Via die kokers, dat zou zomaar eens kunnen ja.

Spetie

• 38871 messages
  • 8153 votes

Mooie aflevering. De manier waarop men met de val van Janine omging was erg mooi in het programma verwerkt.

Het einde zorgt natuurlijk weer voor diverse speculaties. Dat Tim weer terugkomt ben ik wel van overtuigd. Dat kon je in de laatste 5 seconden van de vooruitblik al zien. Dat kan niet missen. Overigens ben ik na deze aflevering wel van gedachten verandert over de mol. Daniël is me wat te opvallend aanwezig, hetzelfde geldt eigenlijk voor Tim. Ik ga dus switchen. Op de een of andere manier vond ik Kees wel een beetje verdacht overkomen. Verder is Paulien me tot nu toe nog niet bijzonder opgevallen.

Mol aflevering 1: Tim
Mol aflevering 2: Daniël, Tim
Mol aflevering 3: Kees, Paulien

Tunnelvisie is niet goed, de aflevering heet natuurlijk niet voor niets zo. Maar het kan maar zo zijn, dat ik er vreselijk naast zit.

BenicioDelToro

• 4178 messages
  • 1391 votes

Haha, ik kom ook maar niet uit mijn tunnel. Kees vind ik bijvoorbeeld totaal niet verdacht. Paulien net zo min. Misschien wíl ik het ook wel niet zien, omdat ik in mijn tunnel zit.

Jammer dat we nu weer een week moeten wachten...

Spetie

• 38871 messages
  • 8153 votes

Dat had ik dus vorig jaar met Annemarie. Ik was te gefocust op anderen. Vandaar dat ik het nu anders doe.

Ik heb ook wel weer zin in volgende week.

maxroelofs

• 2838 messages
  • 1659 votes

Mol aflevering 2: Tim en een beetje Daniël

Mol aflevering 3: Zarayda, Carolien

@ Reinbo

Kan zijn dat het je ding niet is maar Wie Is de mol is wel echt een programma waar je in moet groeien.

laundromat

• 2434 messages
  • 0 votes

13e seizoen dat ik volg...leuke kandidaten dit jaar (hoewel de eerste seizoenen met onbekende nederlanders het mooist was). Heb het overigens 2x écht goed gehad, vorig jaar en toen met Milouska van Jeugdjournaal.

Ik zit vanaf aflevering 1 op Carolien...puur gevoel. En om te spreiden staat Zarayda op 2. Zarayda doet wat dramatisch, en haar naam betekent 'Mol'. Zie eeder bericht van mij.. Dat van Tim krijgt nog een staartje, maar hij is niet de Mol. Ik kijk overinges nooit naar wat volgende week komt. Wil nix weten.

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Spetie wrote:

Overigens ben ik na deze aflevering wel van gedachten verandert over de mol. Daniël is me wat te opvallend aanwezig, hetzelfde geldt eigenlijk voor Tim. Ik ga dus switchen.

Daniël harkt inmiddels ook wel wat veel geld binnen voor een mol... ook ik ga switchen... hmm maar naar wie... bijna niemand voldoet. Paulien springt ook voor geld, Carolien haalt geld uit het kluisje bij de laseropdracht, Kees heeft vorige week ook binnengehaald, Tania geloof ik niet in, Zarayda eigenlijk ook niet, Janine ligt in het ziekenhuis, Tim is te opvallend... er is geen mol? Uit arren moede:

Mol na afl. 1: Daniël

Mol na afl. 2: Daniël

Mol na afl. 3: Zarayda

laundromat

• 2434 messages
  • 0 votes

Dagboek Tim: Toen ik mijn rode scherm kreeg dacht ik: ”Fuck! Dit was het dan”.. Ben benieuwd...

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2364 votes

Haha, inderdaad erg doorzichtig einde gisteren. Natuurlijk gaat Tim er niet uit deze aflevering. Dat hadden de makers wel wat beter uit kunnen voeren. Ook geen echt gesprekje met Tim op het laatst... Ik ben wel benieuwd bij wat voor opdracht Tim ineens weer opduikt.

De volgende kandidaten kunnen wat mij betreft uitgesloten worden:

- Tim
- Zarayda
- Daniël
- Tania

Dan blijven er drie kandidaten over: Kees, Carolien of Paulien.

Mol na afl. 1: Paulien
Mol na afl. 2: Paulien
Mol na afl. 3. Kees

Heel slim hoe de makers het shot lieten zien dat Kees de medekandidaten tijdens de Safari de andere kant op liet kijken, toen er een giraffe in de buurt liep, maar de focus op Tim legden.

laundromat

• 2434 messages
  • 0 votes

Nicolage Rico wrote:
Kees de medekandidaten tijdens de Safari de andere kant op liet kijken, toen er een giraffe in de buurt liep, maar de focus op Tim legden.

Daniel zag een giraffe, stond niet op zijn kaartje. Is dit ook een spoiler? Vooruit. Gewoon niet op dit topic gaan dan!

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2364 votes

Nee, dat is geen spoiler inderdaad. Ik vermoed dat de redactie van Wie is de Mol dat heeft gedaan.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Mol week 1: Kees

Mol week 2: Ook maar Kees, bij gebrek aan beter (Al neig ik ergens ook naar Zarayda)

Mol week 3: Kees

Al moet ik de aflevering nogmaals krijgen, kreeg de tweede helft niet helemaal goed meer mee.

donnie darko

• 6140 messages
  • 2823 votes

Pff, ik weet het dit jaar echt niet. Ik denk eigenlijk paulien, over kees had ik nog niet eens nagedacht.

Madecineman (moderator films)

• 7484 messages
  • 1715 votes

Ik denk al 3 afleveringen Kees, alhoewel aflevering 3 natuurlijk een merkwaardige ontknoping had...

BenicioDelToro

• 4178 messages
  • 1391 votes

Ik zie dus echt geen mol in Kees. Wat doet hij volgens jullie dan aan mollenacties?

Respekked

• 6286 messages
  • 1229 votes

Toevallig blijven hangen toen aflevering 1 opstond en volg Wie is de Mol nu voor het eerst in 13 seizoenen. Leuk program. Zo'n Tim, die loopt veel te opzichtig de boel te verstieren, kan me echt niet voorstellen dat hij de Mol is. Wel vreemde manier van exit voor hem, al verwacht ik dat hij donderdag weer terug is. .

Ik zit nu op Zarayda als Mol. Die hyperventilatie boven op de berg een beetje nep. Ik zou ook niet springen van 11 meter hoogte als ik toch geen jokers nodig heb .

BenicioDelToro

• 4178 messages
  • 1391 votes

Respekked wrote:
Ik zit nu op Zarayda als Mol. Die hyperventilatie boven op de berg een beetje nep. Ik zou ook niet springen van 11 meter hoogte als ik toch geen jokers nodig heb .

Maar dat kun je dus net zo goed voor Tania zeggen.

Respekked

• 6286 messages
  • 1229 votes

Ja, maar die is te oprecht boos over het opzichtige geklooi van Tim.

Elineloves

• 24071 messages
  • 3630 votes

Voorspelbaar, maar ik ben blij!

Mol week 1: Kees

Mol week 2: Ook maar Kees, bij gebrek aan beter (Al neig ik ergens ook naar Zarayda)

Mol week 3: Kees

Mol week 4: Kees

Macmanus

• 13726 messages
  • 3701 votes

Tania. Kijk het sporadisch. Maar zet het hier toch heel even op de record. Kees monteren ze weer eens slim waardoor het erg lijkt dat hij het is.

Spetie

• 38871 messages
  • 8153 votes

Mol aflevering 2: Daniël, Tim
Mol aflevering 3: Kees, Paulien
Mol aflevering 4: Kees, Paulien

Interessante aflevering weer. Het spannende einde gaf uiteindelijk maar weinig duidelijkheid, omdat er niet iemand is uitgegaan. Bij de tweede proef was het lastig mollen, maar de eerste proef was erg boeiend. DatTim weer terugkwam was niet echt een verrassing. Wel deden ze erg vaag over het mislukken van de proef. Als ik het goed begreep zijn er gewoon geen foto's gemaakt meer op een gegeven moment. Toevallig werd Kees als eerste bevrijd en doordat Paulien en Zarayda de foto's moesten nemen ging het bij een van hen fout. Zarayda is wel een erg onopvallend molletje en is het ook zeker niet. Blijven Kees en Paulien over.......

Geweldig geacteerd trouwens die blijdschap van hem dat hij door was

Oh ja en Daniël met zijn "Fucked"

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.