- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Wie is de Mol?
Wie is de Mol?
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Mol week 1: Kees
Mol week 2: Ook maar Kees, bij gebrek aan beter (Al neig ik ergens ook naar Zarayda)
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2364 votes
Zayrada is het sowieso niet. Net als Tim. De rest kan het nog zijn eigenlijk.
De verdachten voor mij zijn Janine, Karolien en in mindere mate Paulien (misschien niet meer zelfs).
Mol na aflevering 1: Paulien
Mol na aflevering 2: Janine
Tania is dan weer verdacht, omdat de Mol zich meestal in het begin niet veel laat zien/horen.
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2364 votes
Die doet teveel haar best, reageert te enthousiast op allerlei zaken en is daar niet slim genoeg voor, lijkt mij. 
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Yvon Jaspers was ook ooit de mol. Nuff said. 
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2364 votes

Maar die wist het niet van zichzelf.
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2168 votes
Mol na aflevering 2: Janine
Janine gaat er volgende week uit. In de vooruitblik zag je dat ze van een cliff in het water moesten springen. Janine heeft daar haar rug verbrijzeld.
Mijn Mol na aflevering 2: Paulien, met Tim als reserve.
Spetie
-
- 38871 messages
- 8153 votes
Mijn Mol na aflevering 2 Daniël, met vlak daarachter Tim
Janine gaat inderdaad exit.
maxroelofs
-
- 2838 messages
- 1659 votes
Mol aflevering 1: Tim
Mol aflevering 2: Tim en een beetje Daniël
Wat een geweldige vent is die Daniël, zoals al gezegd: hij denkt continu dat hij in een film zit. Kan erg om zijn uitbundige gedrag lachen, het rennen tijdens de laatste opdracht deze week, alleen het James Bond muziekje ontbrak nog! 
missl
-
- 3866 messages
- 5797 votes
Ik weet het niet, ik weeeeet het niet.
Ik ga voor Carolien, denk ik. Al heb ik het nooit goed gehad. Ik heb het meermaals tot het moment van de ontknoping nog fout gehad.
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
Vond dat de regie ons in deze aflevering wel heel erg in de richting van Tim stuurde (mijn mol na de eerste aflevering). Zo opvallend, dat hij het waarschijnlijk dan wel niet zal zijn. Toch heb ik bij de andere kandidaten nog niemand kunnen ontdekken die het ook zou kunnen zijn (of het zou Daniël moeten zijn). Dus ik blijf nog lekker in de Tim-tunnel, al houd ik een deurtje open voor Daniël.
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2364 votes
Janine gaat er volgende week uit. In de vooruitblik zag je dat ze van een cliff in het water moesten springen. Janine heeft daar haar rug verbrijzeld.
Mijn Mol na aflevering 2: Paulien, met Tim als reserve.
Weet niet of je verhaal klopt, maar ik blijf alsnog op Paulien zitten (figuurlijk). Is sowieso leuker om op dezelfde Mol te blijven zitten vanaf afl. 1.
Mol na afl. 1: Paulien
Mol na afl. 2: Paulien
laundromat
-
- 2434 messages
- 0 votes
Lijk wel de enige te zijn die blij is dat Joep er uit ligt.
Paulien is veruit de leukste kandidaat, maar ik zit vooralsnog op Carolien.
Seriously?! 
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Neeee, jammer dat Joep eruit ligt. De leukste kandidaten vliegen er weer snel uit. Janine elimineer je als mol omdat ze dan volgende week noodgedwongen uit het programma moet stappen, aan de andere kant is dat natuurlijk geen logische reden haar niet te verdenken (maar juist een interessante optie).
Daniël was mijn mol na week 1, de laatste opdracht haalt die theorie een beetje maar niet helemaal onderuit. Immers, de mol kan juist door goed zijn best te doen de juiste (volste) envelopjes pakken, openen en maar voor de helft inleveren. Al is dit allicht wel wat Joep tunnelvisie noemde... toch:
Mol na afl. 1: Daniël
Mol na afl. 2: Daniël
Mooie aflevering trouwens, met een kijkcijferrecord van 2,2 miljoen!
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2168 votes
Bleh! Ik lees niet meer mee op die forums van Wie is de Mol. Op die van de .com site heeft iemand zo'n goede hint ontdekt naar de mol waar je gewoon niet omheen kan. Nu ga je toch de komende 8 afleveringen speciaal op die persoon letten 
eRCee
-
- 13441 messages
- 1978 votes
De mannen verdenk ik eigenlijk nauwelijks. Daniel en Tim hebben geld binnen gehaald en naar Tim wordt teveel gehint door de regie. Kees zou nog wel kunnen.
Carolien haalde 1000 euro binnen, dus dat wordt ook een lastig verhaal.
Euhm, ik ga maar voor Tania dan.
TragieStar.*
-
- 3473 messages
- 1625 votes
Ben blij dat Joep eruit is! Vond hem echt niks aan en verdacht hem juist wel als mol!
En toch denk ik dat Tim of Paulien de mol is!
Jammer dat Janine een ongeval krijgt, vind haar best wel leuk!
maxroelofs
-
- 2838 messages
- 1659 votes
En wil je die met ons delen Spartaan?
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2364 votes
Seriously?!
Nee, tuurlijk niet. 
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2168 votes
Als je de eerste letters van alle tekstjes van de priester achter elkaar legt en husselt krijg je
C IS THE MOLE
Case of...
In South Africa...
South Africa
Today South Africa...
Humanity...
Even though...
Music is a way of life...
Our country...
Lush and ....
Elephant
De hint komt van pac-mol van het .com forum. Kan niet anders dan dat het op Kees of (iets minder aannemelijk) Carolienslaat.
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Misschien ben ik nog niet goed wakker hoor, maar... waarom Kees en Carolien slechts in mindere mate als er staat "C is the mole?"
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Die begreep ik inderdaad ook niet helemaal.
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2168 votes
Slechts in mindere mate was mijn eigen mening erover, dat moet iedereen voor zichzelf weten 
Ik vind persoonlijk case is the mole overtuigender dan C is the mole
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2364 votes
C is de mol, zou wat mij betreft alleen kunnen duiden op Carolien. Als het Case was geweest, zou je een punt hebben gehad, inderdaad.
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2168 votes
Er staat toch Case is the mole? Wat is je punt?
Het ligt er maar net aan hoe je het leest.
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2364 votes
Er staat toch Case is the mole? Wat is je punt?
Het ligt er maar net aan hoe je het leest.
Zou kunnen. Te snel gelezen. Ook omdat ik het eigenlijk niet wilde lezen.

Hopen dat het niet waar is. Zou mooi zijn als de makers het hebben gedaan om de fanatieke hintzoekers op het verkeerde spoor te zetten.
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2168 votes
Het zou een stunt kunnen zijn. Maar die kans lijkt me niet zo groot. Dit is echt een typische hint die wordt onthuld in aflevering 10 van de serie. In het seizoen met Inge Ypenburg had je ook zoiets, alleen toen een hint met handgebaren waardoor iedereen het toen al min of meer weken van tevoren wist.
Ik denk dat je door deze hint wel kan concluderen dat er maar 2 mollen over blijven: Kees en Carolien. Het is jammer want het haalt wel wat spanning weg.