- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Wie is de Mol?
Wie is de Mol?
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Oh, ik vind de meeste deelnemers eigenlijk wel leuk. Alleen Zarayda Groenhart hoeft van mij niet zo. Ben benieuwd naar de rest.
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2364 votes
Zijn niet zulke leuke namen dit keer.
Dat wordt bijna ieder jaar gezegd (de laatste jaren dan). 
Joep van Deudekom vind ik wel een enorme eikel en totaal niet grappig. Maar komt vaker voor dat mensen me positief verrassen tijdens "Wie is de Mol".
Carolien Borgers en Paulien Cornelisse zijn vaak veel te bijdehand, maar so be it.
Lefgozer
-
- 3491 messages
- 2256 votes
Zijn niet zulke leuke namen dit keer.
Het zijn eindelijk wel weer eens namen die me wél wat zeggen. Hoeft niet te zeggen dat het leuke kandidaten zijn natuurlijk. Het liefst zie ik niet-BN'ers eigenlijk.
Knisper
-
- 13038 messages
- 1278 votes
Wie is de mol is veel leuker met namen die me weinig tot niks zeggen.
TragieStar.*
-
- 3473 messages
- 1625 votes
Ik vind het juist leuker met Bn'ers.
Van de deelnemers ken ik nauwelijks iemand. Alleen Zarayda Groenhart en Tim Haars ken ik, en dat zijn nou ook niet de leukste mensen.
Als het goed is moeten er nog twee namen bekend worden gemaakt? Dus ik ben heel erg benieuwd wie dat zijn.
Achja wat boeit het ook eigenlijk, ik ga zoiezo kijken 
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
Heerlijk, het gaat weer beginnen! Ik ken alle kandidaten die tot nu toe bekend zijn gemaakt en vind het een veelbelovend rijtje namen. 
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Echt bekende namen zijn het wederom niet, vergelijkbaar toch wel met de afgelopen jaren. Cornelisse is wel echt afgrijselijk, als zij in eender welk programma komt zap ik weg maar voor Wie Is De Mol zal ik dan wel een uitzondering maken...
Knisper
-
- 13038 messages
- 1278 votes
Van de deelnemers ken ik nauwelijks iemand. Alleen Zarayda Groenhart en Tim Haars ken ik, en dat zijn nou ook niet de leukste mensen.
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Gisteren en vandaag zijn er een aantal deelnemers van het komende seizoen , namelijk:
Presentatrice Janine Abbring, acteur Daniël Boissevain, operazangeres Tania Kross, presentatrice Zarayda Groenhart, acteur en presentator Tim Haars, schrijfster Paulien Cornelisse, cabaretier Joep van Deudekom en cabaretiere Carolien Borgers. Morgenavond worden er tijdens het Televisiergala meer namen bekend gemaakt.
De laatste twee kandidaten zijn: Ewout Genemans en Kees Tol.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Inderdaad, Ewout Genemans en Kees Tol. Ewout heb ik ooit aan de kassa gehad in de winkel waar ik toen werkte, vond hem niet veel soeps. Beetje een boer. Maar ach, misschien had hij zijn dag niet toen.
Ken er zover ik weet nu vier ; Daniël Boissevain, Zarayda Groenhart, Tim Haars en Ewout Genemans. De rest ken ik misschien van zien.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Zo, die heeft wel een ongezellige onderkin en een kort nekje zeg.
TragieStar.*
-
- 3473 messages
- 1625 votes
Ewout was wel leuk in Zoop vroeger. Maar nu niet meer zo. Helaas, ook de laatste twee deelnemers zijn ook niet veel bijzonders.
Kom er nu achter dat ik Daniël Boissevain ook ken. Hem vind ik nog wel leuk en heel lelijk is hij ook niet. 
Lefgozer
-
- 3491 messages
- 2256 votes
De laatste twee kandidaten zijn: Ewout Genemans en Kees Tol.
Ik begin nu opeens zwaar te twijfelen of ik dit seizoen wel moet kijken. Brrr, wat een irritant figuur is dat. Sowieso heb ik het gehad met die hele palingmaffia.
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2168 votes
Ontzettend sterke line-up qua mannen in ieder geval. Chapeau voor de crew.
Ik hoop stiekem dat Kees Tol en Tania Kross er lang in blijven 
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2364 votes
Kees Tol is een topgozer. Leuk dat-ie meedoet. 
Ik ken ze deze reis allemaal. Line-up kan beter, maar ben niet ontevreden.
Janine Abbring mag er als eerste uit. Gaat ook gebeuren.
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Van mij mogen ze een muur om Volendam heen zetten. Ik vind alles wat uit Volendam komt echt verschrikkelijk. Janine vind ik juist wel leuk. Jammer dat ze er meteen al uit ligt.
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2364 votes
Jammer dat ze er meteen al uit ligt.

Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Leuk groepje wel! Hopelijk vliegt Paulien er snel uit want dat hoofd is niet om aan te zien.
Mol week 1: Ewout
Edit: !@#$%&* ik háát dit spel! Dan ga ik mijn geld maar op Kees zetten.
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2168 votes
Jammer dat Ewout eruit is. Hij deed wel ontzettend vreemd in deze 1e aflevering dus qua verdenkingen scheelt het weer maar hij was wel een echte fan van het programma en was erg fanatiek dus wat dat betreft is het jammer. Joep en Tim verdenk ik het meest na afl. 1
otherfool
-
- 18519 messages
- 3403 votes
Ewout leek me ook een leuke kandidaat, jammer inderdaad dat-ie er uit ligt. Valt nog weinig over de Mol te zeggen omdat er nog vrijwel geen geld in het spel is. Toch heb ik voor mijn gevoel al een aardige hint in de goede richting gekregen, vandaar:
Mol na aflevering 1: Daniël
BenicioDelToro
-
- 4178 messages
- 1391 votes
Gelijk weer een mooie binnenkomer dit seizoen! De kandidaten worden meteen al tegen elkaar opgezet en de meest mollerige van het hele stel vliegt er als eerste uit. Heerlijk, het is weer begonnen! 
Ik neig nu trouwens het meest naar Tim en Joep. Bij de vrouwen is wat mij betreft Carolien (die net als Tania heel cool haar heeft trouwens) het meest verdacht.
Ah, kan niet wachten tot aflevering 2!
Spartaan1986
-
- 3612 messages
- 2168 votes
Hopelijk vliegt Paulien er snel uit want dat hoofd is niet om aan te zien..
Die blijft er het langst in. Slimme tante, maar ik erger me kapot van haar.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Ik vrees er voor. Toen ze zo hard: 'Ik voel het in mijn KUT' riep vond ik haar al helemaal niet meer leuk. Alsof iemand wil weten wat zij voelt downstairs.....
missl
-
- 3866 messages
- 5797 votes
De eerste aflevering zag er weer goed uit, de meeste deelnemers ken ik wel ergens van. Leuke opdrachten en in de eerste aflevering hebben we de mensen een beetje leren kennen, iedereen lijkt al super achterdochtig en dat belooft veel goeds voor de rest van het seizoen.
Ik vond Carolien heel verdacht en Joep.
Zoals hierboven al vertelt is is Paulien wel een beetje raar, vooral bovengenoemde opmerking. Het zal wel humor zijn, maar niet de mijne. Al zijn haar boeken best grappig.
eRCee
-
- 13441 messages
- 1978 votes
De Speld doopt dit programma om in "wie is de bekende Nederlander". 
Maarre, die blonde krullenbol vond ik verdacht. Carolien denk ik?
Verder blij dat die Ewout eruit is, wat een irritant figuur.
Joep is wat mij betreft volstrekt niet verdacht (en daarnaast de enige van het stel die ik ken).
Nicolage Rico
-
- 20220 messages
- 2364 votes
Moeilijk te zeggen na aflevering 1.
Ik ga voor:
Aflevering 1: Paulien Cornelisse
Kees Tol is geen typische Mol. Maar daardoor kan hij het zomaar zijn.