• 178.171 movies
  • 12.220 shows
  • 33.993 seasons
  • 647.240 actors
  • 9.374.212 votes
Profile

Wie is de Mol?

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2364 votes

Inderdaad makkelijk praten. In het verleden zijn er namelijk genoeg spelers in de finale geweest die niet uitblonken in intelligentie. Gewoon op de goede Mol zitten, that's all.

Daarnaast, zo dom is Anne-Marie niet.

timbo_

• 13116 messages
  • 3861 votes

Mochizuki Rokuro wrote:

(quote)

Je had zeker liever gehad dat Monsieur Lazhar de Oscar gewonnen had

Ere wie ere toekomt al doet dit pijn. Ik zat ernaast Mochizuki Rokuro. Gelukkig had ik A Separation wel goed.

Tussenstand 1-1. Waar gaan we nu over in de clinch?

timbo_

• 13116 messages
  • 3861 votes

Verder een bijzonder matige Mol die zelfs nauwelijks een aandeel had in het verknallen van de megapot. Weinig leuke mollenstreken gezien en ook aanwijzingen vielen beetje tegen. Alleen het krijtje vond ik wel geinig.

laundromat

• 2434 messages
  • 0 votes

Yes! Eindelijk weer es goed...2 uit 12

Lefgozer

• 3491 messages
  • 2256 votes

Eigenlijk vind ik de mollenacties elk jaar weer tegenvallen. Hoeven meestal niks te doen door domme of rare kandidaten. Zie Liesbeth dit jaar, heel Nederland verdacht haar omdat ze zo drollig overkomt. Een krijtje weggooien, nou poe zeg.

Maar zoals elk seizoen was het weer een erg leuke serie.

eRCee

• 13441 messages
  • 1978 votes

timbo_ wrote:

Verder een bijzonder matige Mol die zelfs nauwelijks een aandeel had in het verknallen van de megapot. Weinig leuke mollenstreken gezien en ook aanwijzingen vielen beetje tegen. Alleen het krijtje vond ik wel geinig.

Vond dat wel meevallen, is toch meestal niet veel meer.

Sowieso is die boogschuttersactie vrij sterk geweest.

Daarnaast waren er nog molacties die weg zijn gelaten, wat te denken van het verkeerd rijden in de laatste opdracht?

Nicolage Rico

• 20220 messages
  • 2364 votes

Lefgozer wrote:

Eigenlijk vind ik de mollenacties elk jaar weer tegenvallen. Hoeven meestal niks te doen door domme of rare kandidaten. Zie Liesbeth dit jaar, heel Nederland verdacht haar omdat ze zo drollig overkomt. Een krijtje weggooien, nou poe zeg.

Komt ook doordat andere kandidaten ook aan het mollen zijn om verdacht te willen worden.

timbo_

• 13116 messages
  • 3861 votes

eRCee wrote:

Vond dat wel meevallen, is toch meestal niet veel meer.

Kan me nog herinneren dat een Mol eens een uurtje op een terras ging zitten tijdens een opdracht waardoor die mislukte. Dergelijke acties vind ik een stuk leuker

Volgens mij het Marc Marie jaar

eRCee

• 13441 messages
  • 1978 votes

Yvon Jaspers (die bedoel jij denk ik) en Dennis Weening vond ik de beste mollen.

Maar ben het met Lefgozer eens dat het bijna altijd wat tegenvalt.

Aan de andere kant heeft AnneMarie gewoon in één opdracht meer dan 10.000 euro uit de pot gespeeld en al met al voor een zeer lage pot gezorgd. Prima dus.

De angst om ontdekt te worden als mol is helaas vaak groter dan de wil om geld uit de pot te spelen volgens mij.

Knisper

• 13038 messages
  • 1278 votes

Dennis Weening was inderdaad een goede mol. Eigenlijk de enige goede mol die ik mij kan herinneren.

maxroelofs

• 2838 messages
  • 1659 votes

Eigenlijk een van de weinige die ik goed had.

timbo_

• 13116 messages
  • 3861 votes

eRCee wrote:

Aan de andere kant heeft AnneMarie gewoon in één opdracht meer dan 10.000 euro uit de pot gespeeld en al met al voor een zeer lage pot gezorgd. Prima dus.

Dat was juist de grootste tegenvaller. Ze bleek daar nauwelijks invloed op te hebben gehad. Alleen al vanwege die opdracht was het leuker geweest als Liebeth of Tim mol was geweest.

eRCee

• 13441 messages
  • 1978 votes

Weet iemand trouwens waar de muziek vandaan komt die werd gedraaid in de arena bij de ontknoping?

Lefgozer

• 3491 messages
  • 2256 votes

Wou precies hetzelfde vragen! Het klinkt me zeer bekend in de oren. Waarschijnlijk gaan we nu uitgelachen worden omdat we het niet weten.

TragieStar.*

• 3473 messages
  • 1625 votes

Is volgens mij de muziek van Hans Zimmer van de film: Inception.

Lefgozer, het is geen domme vraag hoor

Lefgozer

• 3491 messages
  • 2256 votes

Opgezocht op Youtube. Jup, dat is em. Thanks TragieStar. Niet zo vreemd dat ik het vergeten ben. Vond Inception niet zo'n denderende film.

eRCee wrote:

Wat nog bijna mis ging ook. Tim had anders gestemd dan hij aanvankelijk zei dat hij zou stemmen. Dankzij hem ging al het geld uit de pot.

Knisper

• 13038 messages
  • 1278 votes

Voor wie de ontknoping van een goede mol wil terugzien. 2008:

Vooral het einde, maar 1 deelnemer die alleen bij de laatste test op de Mol heeft gestemd en toch zoveel gedaan.

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

Er is een ongeluk gebeurd tijdens de opnames van Wie is de mol?

laundromat

• 2434 messages
  • 0 votes

SelmaDuim wrote:

Er is een ongeluk gebeurd tijdens de opnames van Wie is de mol?

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Voorzichtig goed nieuws over Janine:

Tijdens een ongelukkige sprong in het water is weliswaar één van haar rugwervels verbrijzeld, maar ze zal hier vermoedelijk gelukkig geen blijvende schade aan overhouden”, vertelt de AVRO-woordvoerster, Janine wordt binnenkort geopereerd om de pezen rond haar wervelkolom te stabiliseren. Zodat ze rustig kan herstellen.”

Wie is de Mol gaat door - De Telegraaf

laundromat

• 2434 messages
  • 0 votes

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

Gelukkig maar.

otherfool

• 18519 messages
  • 3403 votes

Zij zal de mol wel niet zijn dan

Beterschap!

eRCee

• 13441 messages
  • 1978 votes

Toch verdenk ik haar nog steeds.

laundromat

• 2434 messages
  • 0 votes

eRCee wrote:

Toch verdenk ik haar nog steeds.

TragieStar.*

• 3473 messages
  • 1625 votes

Er stond in dat nieuwsbericht van de telegraaf dat zij dan niet de mol was, en dat ze er dan iets anders mee gingen doen. Snap ik niet echt?

Ik weet ook niet of het waar is, misschien bedoelen ze er iets anders mee?

SelmaDuim

• 4907 messages
  • 732 votes

Gisteren en vandaag zijn er een aantal deelnemers van het komende seizoen , namelijk:

Presentatrice Janine Abbring, acteur Daniël Boissevain, operazangeres Tania Kross, presentatrice Zarayda Groenhart, acteur en presentator Tim Haars, schrijfster Paulien Cornelisse, cabaretier Joep van Deudekom en cabaretiere Carolien Borgers. Morgenavond worden er tijdens het Televisiergala meer namen bekend gemaakt.

TragieStar.*

• 3473 messages
  • 1625 votes

Zijn niet zulke leuke namen dit keer.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.