- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Koppensnellers (/Kopspijkers)
Koppensnellers (/Kopspijkers)
Agony
-
- 1985 messages
- 1256 votes
Ik ben gisteren bij de opnames aanwezig geweest. Erg grappig om dat eens een keer mee te maken. Het wordt 's middags om 13.00uur opgenomen. Ging redelijk vlotjes... heel het programma bijna in 1 take (2 keer moeten stoppen omdat Spijkerman tussen camera's vast kwam te zitten en omdat ie Raymond van het Groendewoud aankondigde als Groeneveld)... Het theater waar het wordt opgenomen (Werktheater te A'dam) is trouwens veel kleiner dat het op tv lijkt.
EmDee
-
- 7192 messages
- 1417 votes
en omdat ie Raymond van het Groendewoud aankondigde als Groeneveld.
Wat een dikke blunder zeg.En hij kondigde het nog wel aan als zijn persoonlijke voorkeur.
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Wat een dikke blunder zeg.En hij kondigde het nog wel aan als zijn persoonlijke voorkeur.
Ook herbeginnen jongens, het is van het GROENEWOUD...:p
gotti
-
- 14075 messages
- 5883 votes
Ik vond die zanger erg leuk. Vooral z'n teksten waren erg sterk:
Je veux l'amour.....op de vloer.
en
Ik heb fans....vens, van die hagelslag.

Phooze
-
- 2544 messages
- 597 votes
Niet het einde van Kopspijkers
Lezen mensen.... 
sydney
-
- 2223 messages
- 0 votes
Owww, ik had het supplement niet gelezen.
Mooi dus! 
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
Jah, die update was er toen nog niet
. Daar gaat mijn geloofwaardigheid
.
sydney
-
- 2223 messages
- 0 votes
Jah, die update was er toen nog niet
. Daar gaat mijn geloofwaardigheid
.
Aha! 
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
Ik vind dat Kopspijkers de laatste jaren echt bergafwaarts is gegaan... Ik was (zoals velen) best wel benieuwd hoe de nieuwste afleveringen zouden zijn... Ik kan er weinig leuks over zeggen helaas... Ik vind dat de producers nu eens moeten begrijpen dat Kopspijkers gewoon helemaal uitgemolken is...
jassonn
-
- 5303 messages
- 3229 votes
Zijn ze weer begonnen dan?Moet zeggen dat ik het nooit zo leuk gevonden heb.
Macmanus
-
- 13726 messages
- 3701 votes
Het is nu echt strontvervelend, het cabaret (wat toch het leukst was) is nu vervelend.
En die filmpjes zijn ook steeds hetzelfde "kijk hoe dom die belspelletjes zijn"
dat weten we nu wel.
cornelis
-
- 4744 messages
- 681 votes
Ik vind dat Kopspijkers de laatste jaren echt bergafwaarts is gegaan...
Ik heb het nooit geweldig gevonden, maar dat eindcabaret was tot vorig jaar meestal uitstekend (en dat wekelijks!).
Ik ben het ten dele met je eens. De 'wat we nou toch weer voor leuke dingen hebben'-items mogen van mij door de plee, die vond ik nooit leuk. Waar we gelukkig wel van af zijn zijn die interviews met 'bijzondere mensen', die nagels kantklossen enzo, die dan door Spijkerman 'geinterviewd' werden, zonder dat ze ooit een ander antwoord konden geven dan 'ja' (omdat Jack het antwoord al geheel had weggegeven in de vraag).
Vervelend is dat de hekkensluiter, die kroeg, (nog?) niet werkt. Maar dat kan natuurlijk gebeuren, dat zoiets niet binnen 2 afleveringen af is. Wel lef hoor, om zo'n goed scorend programma om te gooien.
Ik ben bang dat dat kwa succes niet waar is. Laatste uitzending scoorde ruim 2,6mln kijkers met een prime-time marktaandeel van 40% (en dat op NL3), en dat is dus een vergelijkbare score als die van Idols diezelfde avond.
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
Iedereen ergert zich weleens aan mensen op tv, maar zaterdag bij Kopspijkers was het bij mij werkelijk 'over the top'... Een stom oud gedrocht beweerde dat kleuters vanaf hun 4e seksuele voorlichting zouden moeten krijgen... 4 jaar????
(Nederland kennende zou het mij niets verbazen...) Waar gaat het toch heen met deze 'maatschappij'...??
Stephan
-
- 7890 messages
- 1387 votes
Je hebt helemaal gelijk. Als mijn zoontje van 2 onder de douche naar mijn piemel grijpt, sla ik hem ook meteen knock-out in de hoek. Sex is vies! Da's voor 16 jaar en ouder. Dat houdt kinderen van 4 niet bezig....
U96... jij al vader?
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
U96... jij al vader?
Nee... Ik wil geen kinderen (vooral niet die van mij) op zo'n wereld als dit zetten... Als mijn dochter/zoon in net zo'n circuit komt te zitten als in de film 'Thirteen' dan ben ik helemaal ten einde raad...
Hoe de maatschappij tegenwoordig met het begrip 'seks' omgaat maakt mij alleen maar misselijk... Sorry voor de off-topic...
Ramon K
-
- 13575 messages
- 0 votes
Stephan bedoelt dat seksuele voorlichting op zeer jonge leeftijd soms onvermijdelijk is lijkt me.......
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
Stephan bedoelt dat seksuele voorlichting op zeer jonge leeftijd soms onvermijdelijk is lijkt me.......
Dat ouders iets vertellen is begrijpelijk... Maar dat dat vieze gedrocht echt wil dat er seksuele voorlichting op de school wordt gegeven... Vinden jullie dat niet een gigantisch ziek ziek idee..??
Kleuters horen met blokken, autootjes e.d. te spelen... En NIET aan te horen hoe ze het moeten doen..!!
kos
-
- 46688 messages
- 8845 votes
Als mijn dochter/zoon in net zo'n circuit komt te zitten als in de film 'Thirteen' dan ben ik helemaal ten einde raad...
tovenaar
-
- 6723 messages
- 0 votes
Ik heb het toevallig ook gezien, vond het ook bullshit hoor. Zo werd het verteld:
Een man en een vrouw gaan naakt naast elkaar liggen en als de piemel van de man in het gaatje van de vrouw gaat, dan gaat de zaadcel in de eicel en kan er een kindje komen
Duuuudes, what the fuck. Wáárom zou je dit aan kindjes van 4 moeten vertellen? We hebben het dus al die honderden jaren verkeerd gedaan? Laat kindertjes er gewoon lekker zelf achter komen.
kos
-
- 46688 messages
- 8845 votes
Daar ben ik het mee eens overigens
-edit- wat Tov zei dus.
lngrid
-
- 1232 messages
- 553 votes
Hoorde vandaag van een moeder dat haar zoontje van vier al vragen heeft op sexueel gebied, omdat hij dat kennelijk op school of bij het buiten spelen oppikt. Dan lijkt het me verstandig dat zo'n kind voorlichting krijgt. En omdat niet alle ouders dit misschien doen, is het nuttig als er informatiemateriaal op school aanwezig is. Dit hoeft echt niet in de kleuterklas standaard gebruikt te worden, maar de juf of meester kan dit wel met een kind bespreken als hij/zij denkt dat dit nodig is.
Tommeh
-
- 7317 messages
- 3295 votes
Die typetjes vond ik altijd hilarisch... jammer dat ze dat nou net eruitgehaald hebben..
lngrid
-
- 1232 messages
- 553 votes
Duuuudes, what the fuck. Wáárom zou je dit aan kindjes van 4 moeten vertellen? We hebben het dus al die honderden jaren verkeerd gedaan? Laat kindertjes er gewoon lekker zelf achter komen.
Dit lijkt me ook niet helemaal de manier om het te brengen nee.
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
Dan lijkt het me verstandig dat zo'n kind voorlichting krijgt. En omdat niet alle ouders dit misschien doen, is het nuttig als er informatiemateriaal op school aanwezig is.
Daar gaat het al flink de mist in... Zo krijg je dat praten over seks op de basisschool een dagelijkse bezigheid wordt... Leerlingen komen elke schooldag met nieuwe seksfoto's van internet aan; om aan iedereen te laten zien... Leerlingen gaan rare dingen doen tijdens het omkleden/douchen voor gym... Leerlingen schamen zich er niet voor om te zeggen dat ze naar seksfilms kijken...
En nog erger... Ze gaan er als basisscholier nog lekker zelf mee experimenteren...
Klinkt misschien overdreven, maar dit zijn de gevolgen als het idee van Ingrid werkelijkheid wordt...
Zoals tovenaar al zegt... Mensen moeten het maar zelf ontdekken, en seksuele voorlichting van je ouders als je in de puberteit zit, dat kan geen kwaad...
Dionysos
-
- 852 messages
- 0 votes
Geen nood:

U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
Grappig plaatje... Zou me niets verbazen als zoiets in de supermarkt te vinden is over een paar jaar...