- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Koppensnellers (/Kopspijkers)
Koppensnellers (/Kopspijkers)
Macmanus
-
- 13726 messages
- 3701 votes
BZN was erg leuk, maar ze kunnen beter alleen de laatste 15 minuten laten zien (de imitaties dus), als dat er uit zou worden gehaald kijkt er volgens mij niemand meer naar.
Padd0
-
- 804 messages
- 3074 votes
Kopspijkers is inderdaad een beetje aan het inkakken. het verleden seizoen was ook al niet van topniveau. Ik volg het dan ook nauwelijks meer.
Hemdale
-
- 2222 messages
- 8824 votes
Dat met BZN afgelopen zaterdag was echt lachen! 
Sjaak
-
- 134 messages
- 107 votes
Het blijft altijd leuk, hoe ze het ook voor elkaar krijgen om elke week weer een goede kwaliteit aan sketches te maken! sjapooh!
mr.Frielink
-
- 744 messages
- 0 votes
Ik vind die zogenaamd humoristische interviews echt dom. Ze moeten er inderdaad mee kappen. Het enige waar ik nog om kan lachen bij kopspijkers, is de act van Paul(de)Groot.
IamBernie
-
- 672 messages
- 1641 votes
Die van Max Westerman staat er niet bij.. die vond ik echt geniaal 
LZA
-
- 474 messages
- 1557 votes
Die van Max Westerman staat er niet bij.. die vond ik echt geniaal 
JA! Die wapperende haarlok was echt meesterlijk! 
sydney
-
- 2223 messages
- 0 votes
He, eindelijk!!!! Kopspijkers begint weer. Dit is nou het enige programma waar ik jaarlijks weer naar uitkijk. Over een paar uur is het zover.
Phooze
-
- 2544 messages
- 597 votes
Mwah, vond het afgelopen seizoen erg tegenvallen. Vanavond ben ik er niet rond Kopspijkers tijd, jammer, want ik wil wel zien wat ze er dit seizoen van bakken.
sydney
-
- 2223 messages
- 0 votes
Ik vond het afgelopen seizoen en het seizoen daarvoor juist de beste seizoenen uit het bestaan van Kopspijkers.
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
In het begin vond ik Kopspijkers echt geweldig, elke zaterdag er uitgebreid voor zitten enzovoort.
Jack Spijkerman vind ik echt een bijzonder irritante man. Het enige pluspunt van dit programma is toch wel het laatste gedeelte waarin bekende mensen worden nagedaan. De afleveringen van vorig jaar vond ik zo ontzettend slecht, dat ik ze nu niet meer ga volgen.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
De afleveringen van vorig jaar vond ik zo ontzettend slecht, dat ik ze nu niet meer ga volgen.
Ik denk gewoon dat je er op uiitgekeken bent, want zo bijster veel is er niet aan de formule veranderd.
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
De formule niet, de invulling ervan wel.
EmDee
-
- 7192 messages
- 1417 votes
Vanavond zijn in ieder geval aanwezig:
Dolf Jansen en Claudia de Breij
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
De formule niet, de invulling ervan wel.
Welnee, dat DENK je maar.
Wel benieuwd hoe ze het zonder Paul Groot gaan oplossen.
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
Wel benieuwd hoe ze het zonder Paul Groot gaan oplossen.
Zonder Paul Groot is het geen Kopspijkers meer. Hij is een echte professional in het imiteren van mensen. Ik weet zeker dat meer dan een kwart van de kijkers afknapt op Kopspijkers wegens zijn vertrek.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Koffie met speculaas....ehm.... speculaties en koffiedikkijken. 
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
Zonder Paul Groot is het geen Kopspijkers meer. Hij is een echte professional in het imiteren van mensen. Ik weet zeker dat meer dan een kwart van de kijkers afknapt op Kopspijkers wegens zijn vertrek.
Ik zei dat inderdaad een paar posts terug, raar dat ik daar niet op ben teruggekomen. Ik las namelijk een paar dagen later dat hij zich heeft laten overhalen door Spijkerman om nog een jaar mee te doen. Ben benieuwd of dit waar is of niet. We zullen wel zien...
Jordy
-
- 22567 messages
- 2952 votes
Welnee, dat DENK je maar.
Hoezo denk ik dat maar? Lijkt me bv. logisch dat je op een gegeven moment alle vreemde mensjes wel hebt gehad, en dat je dus steeds minder interessante mensen uit moet nodigen. Een wijziging van de formule zou dan op een gegeven moment gewenst zijn om het programma van dezelfde kwaliteit te houden.
sydney
-
- 2223 messages
- 0 votes
Verder in Kopspijkers een ‘geur diskjockey’. Deze DJ Odo7 beïnvloedt met geuren, die hij middels potten en pannen de zaal in blaast, de stemming op feesten. Raymond van ’t Groenwoud zingt het nummer ‘Je veux L’amour’. En aan het eind van de uitzending geven de cabaretiers hun visie op het nieuws van de afgelopen week.
starbright boy (moderator films)
-
- 22396 messages
- 5068 votes
Paul Groot doet nog mee, maar niet elke aflevering. Nieuw (of terug eigenlijk) is Erik van Muiswinkel die het cabaret gaat doen als Paul Groot afwezig is.
Cabaret is bij vlagen briljant. De gasten zijn ook ok. Met name op de tv-fragmenten kwam het laatste jaar meer sleet te zitten. Ben benieuwd hoe ze dat dit seizoen oplossen.
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
Volgens mij heeft die Dolf Jansen echt een serieus probleem om een eigen haarkleur te kiezen 
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Volgens mij heb jij een serieus probleem als zoiets je persoonlijk raakt...
sydney
-
- 2223 messages
- 0 votes
De afleveringen van vorig jaar vond ik zo ontzettend slecht, dat ik ze nu niet meer ga volgen.
Volgens mij heeft die Dolf Jansen echt een serieus probleem om een eigen haarkleur te kiezen 
Je lult ook maar wat!
Nick Kang
-
- 973 messages
- 488 votes
Vandaag geleken en vooral erg gelachen om Simon & Garfunkel 
Goodfella
-
- 5091 messages
- 4875 votes
Vond er weinig aan. Bijna geen verrassingen meer, flauwe fragmenten en veel open deuren bij het cabaret..
EmDee
-
- 7192 messages
- 1417 votes
De meeste TV-fragmenten waren weer eens erg flauw.
Cabaret was leuk, maar wie is toch de dame die Wisse Smit speelde???
Jeep de Hoep Skeffer was goed maar de absolute topper was imho Simon & Garfunkel:
And here's to you, Mrs uhuhuh