- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Koppensnellers (/Kopspijkers)
Koppensnellers (/Kopspijkers)
Dustyfan
-
- 5607 messages
- 0 votes
Hoorde vandaag van een moeder dat haar zoontje van vier al vragen heeft op sexueel gebied, omdat hij dat kennelijk op school of bij het buiten spelen oppikt. Dan lijkt het me verstandig dat zo'n kind voorlichting krijgt.
Kortom, dit soort ideeën komen volgens mij van volwassenen die het nog steeds heel eng vinden om met kinderen over seks, vrijen en dergelijke te praten.
cornelis
-
- 4744 messages
- 681 votes
En nog erger... Ze gaan er als basisscholier nog lekker zelf mee experimenteren...
Heel erg, inderdaad. Buitengewoon zorgwekkend. Als nota bene kinderen zich zouden ontwikkelen door te experimenteren, is het einde zoek natuurlijk.
Ik stel voor dat we kamervragen eisen.
gotti
-
- 14075 messages
- 5883 votes
LOL!
Kopspijkers valt me trouwens tegen. Ik keek de laatste paar jaar eigenlijk alleen nog om het caberet (of ik keek alleen het caberet; ik denk ook dat half NL alleen om het caberet keek) en nu ze dit eruit gehaald hebben (zoals iemand al meldde getuigt dit wel van grote lef) zal het nooit meerzo leuk worden. Maar ach, voor Van Muiswinkels imitatie van Dick Advocaat wil ik nog wel naar Kopspijkers kijken...
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
Geen lef; noodzaak. De cabaretiers gingen wat anders doen. Ze hadden het opnieuw kunnen proberen zonder Paul Groot en consorten, dat was pas lef geweest.
gotti
-
- 14075 messages
- 5883 votes
Waarom? En waarom "de caberetiers"? Er waren genoeg andere talentvolle caberatiers aan die tafel. Het lijkt wel alsof het caberet alleen maar om Paul Groot en Owen Schumacher draaide. Oké, ze waren dan ook erg goed,maar ik denk dat de caberet crew het best zonder die twee had kunnen proberen.
lngrid
-
- 1232 messages
- 553 votes
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
Oké, ze waren dan ook erg goed
Je zegt het. Zij waren de enige 2 waarom ik erg kon lachen.
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3279 votes
Erik van Muiswinkel blijft toch de koning van het imiteren IMHO.
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
Mwoah, alleen zijn Advocaat en die voorzitter van PSV zijn me bijgebleven. En hij er alleen bijna nooit.
tovenaar
-
- 6723 messages
- 0 votes
Ik herinner me van Muiswinkel vooral van dat programma van Spaan...
Dionysos
-
- 852 messages
- 0 votes
Mwoah, alleen zijn Advocaat en die voorzitter van PSV zijn me bijgebleven. En hij er alleen bijna nooit.
Zijn imitatie van Willem Oltmans is veruit de meest geniale.
Phoenix
-
- 7846 messages
- 1418 votes
Zijn imitatie van Willem Oltmans is veruit de meest geniale.
Kan het me niet herinneren. Ken de man dan ook niet in het echt. Of is dat die vent die constant engels praat?
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3279 votes
Kan het me niet herinneren. Ken de man dan ook niet in het echt. Of is dat die vent die constant engels praat?
Jep, die ouwe nicht met zn strakgetrokken kop. Imitatie van Anton Geesink is ook erg goed. Ik heb ooit een nummer gehad waarin hij met al de stemmen een liedje zong, ben alleen ff de naam kwijt.
Quido
-
- 14649 messages
- 6106 votes
Geweldig net dat stukje met 'De Dijk' over Idols! 
Phooze
-
- 2544 messages
- 597 votes
Ik vond het wel jammer dat z'n stem echt totaal niet leek. Maar dat is dan ook wel erg moeilijk bij die stem.
gotti
-
- 14075 messages
- 5883 votes
Boris weet niet wat het is,
om te staan
in een zaaltje in Pernis,
met je poten in de pis.
Zoals zo vaak bij die leidjes slaat het weer de spijker op z'n kop.
Phooze
-
- 2544 messages
- 597 votes
Die kut zaaltjes moeten altijd weer bij mij in de burt liggen heh...
En zoals hij aan het einde mooi verkondigde zullen de 'idols' de omgekeerde weg bewandelen. Van Studio 2 naar Pernis.
renske
-
- 1105 messages
- 926 votes
Welk liedje van De Dijk hebben ze geparodieerd? Was het soms 'een man weet niet wattie mist, weet niet wattie mist, weet niet wattie mihihist'?
Sassie
-
- 9 messages
- 16 votes
Welk liedje van De Dijk hebben ze geparodieerd? Was het soms 'een man weet niet wattie mist, weet niet wattie mist, weet niet wattie mihihist'?
Ja die was 't, en ik vond het 'm briljant doen!
t_v_b
-
- 296 messages
- 734 votes
Ik heb een hekel aan kopspijkers
en die Jack Spijkerman die kan ik al helemaal niet uitstaan
U-96
-
- 11875 messages
- 2062 votes
Zag net een stukje van de aflevering van vandaag.. Twee extreem irritante figuren in een Batmanpak die een grap maakte over Reeves en zijn rolstoel. Zo kinderachtig, zo flauw, en dan nog vlak na zijn dood...
Kopspijkers is zowieso al een uitgemolken programma. Ze willen maar niet accepteren dat er niet voor altijd melk uit 1 koe kan komen...
Pitbull
-
- 558 messages
- 1424 votes
[quote]U-96 schreef:
Twee extreem irritante figuren
[quote]
Jack Wouterse & Viggo Waas
EmDee
-
- 7192 messages
- 1417 votes
Kopspijkers is zowieso al een uitgemolken programma. Ze willen maar niet accepteren dat er niet voor altijd melk uit 1 koe kan komen...
Compleet mee oneens. Na vertrek van oa Groot en Schumacher (naar koefnoen) heb ik al weer een aantal prachtige afleveringen gezien.
Muziekparodie is prachtig en de bar op t eind is ook elke keer weer geweldig.
Ook hebben ze met Jochem Meijer, Mike Boddé, Thomas van Luyn en Ellen Pieters nog steeds geweldige cabaretiers tot hun beschikking.
En een dat grapje over Superman (moet ik nog zien) is naar ik aanneem cabaret, in Koefnoen hadden ze ook erg harde grappen over Hazes niet echt ver na zijn begrafenis.
empirekees
-
- 1597 messages
- 2401 votes
Maar dan kan het nog wel makkelijk, irritant of misselijk zijn. Als je het maar onder de noemer 'Cabaret' zet, dan mag alles?
EmDee
-
- 7192 messages
- 1417 votes
Wat de één leuk vindt, vindt de ander niet leuk.
Alles mag is weer erg overdreven, maar ik kan (nog niet) over de desbetreffende scene oordelen.
gotti
-
- 14075 messages
- 5883 votes
Over alles en iedereen mogen grappen gemaakt worden. IK lag dubbel om Wouterse in z'n Batman- en Waas in z'n Robinpakje.
EmDee
-
- 7192 messages
- 1417 votes
Ze hebben iig "De elleboog van de week" bij studio voetbal gewonnen. 
Yekezzez
-
- 2512 messages
- 1126 votes
Ik vond Kopspijkers dit keer weer ouderwets gezellig.