• 178.031 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.003 actors
  • 9.371.528 votes
Profile

Gilmore Girls

soom

• 24919 messages
  • 2751 votes

Hoe heet de actrice die Sookie speelt?

stan

• 4649 messages
  • 1288 votes

soom

• 24919 messages
  • 2751 votes

Mijn excuses dat ik dat andere topic ben gestart.. Maar waarom hebben de Gilmore Girls zo weinig aandacht hier, op het forum? Er zijn maar een paar berichten die over de Gilmore Girls gaan.. Deze serie verdient echt beter.

chiquita

• 1109 messages
  • 1683 votes

Van mij mag de serie vandaag nog van de buis.

soom

• 24919 messages
  • 2751 votes

Mag je vinden

Heb je een hekel aan de acteurs/actrices?

chiquita

• 1109 messages
  • 1683 votes

Onder meer ja.

soom

• 24919 messages
  • 2751 votes

ok. Je hebt een hekel aan Lorelai, Rory, Emily of Sookie? Of zijn het de acteurs?

chiquita

• 1109 messages
  • 1683 votes

Ik weet echt niet hoe ze heten, maar in ieder geval moeder en met name dochter.

soom

• 24919 messages
  • 2751 votes

Ok. Jij zou dus andere actrices willen zien? of hou je ook niet van het verhaal van de Gilmores?

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Ik kijk iedere dinsdag, maar ik vind de personages van Lorelai en Rory steeds egoistischer worden. De afleveringen zijn ook steeds minder leuk.

chiquita

• 1109 messages
  • 1683 votes

Waar wordt het interview geplaatst?

Ik denk niet dat andere actrices voor mij een groot verschil hadden gemaakt, hoewel ik de huidige actrices niet kan uitstaan. Ik vind het een overgedramatiseerde, saaie, ik-wil-mijn-dochter-redden, mama-ik-breng-jou-wijze-levenslessen-bij serie. [EDITED op verzoek]

kos

• 46688 messages
  • 8845 votes

Iets subtieler mag ook wel.

stan

• 4649 messages
  • 1288 votes

Een tumor

Dan weet je zeker niet wat een tumor inhoud

chiquita

• 1109 messages
  • 1683 votes

Waarom? Is mijn woordkeus soms kwetsend?

chiquita

• 1109 messages
  • 1683 votes

stan wrote:

Dan weet je zeker niet wat een tumor inhoud

Jeetje zeg, tertium comparatius noemen ze dat.

stan

• 4649 messages
  • 1288 votes

oke en van dat woord weet ik weer niks

stan

• 4649 messages
  • 1288 votes

chiquita wrote:

Waarom? Is mijn woordkeus soms kwetsend?

Nou misschien voor de mensen die een tumor hebben is het nou niet echt een leuke opmerking, doe dan gewoon wat een kloote serie maar een tumor is wat overdreven

chiquita

• 1109 messages
  • 1683 votes

Goed, ik ben bereid mijn manier van meningsuiting en beeldspraak aan te passen. Wil uiteraard niemand kwetsen of beledigen.

stan

• 4649 messages
  • 1288 votes

Mooi zo is al een stuk beter

Voor de rest ben ik niet bekend met deze serie, als ik de resentie van Chiqita lees is het niet echt positief ( ) ik heb er wel is een glimp van opgevangen maar gelijk weer weggezapt

soom

• 24919 messages
  • 2751 votes

Proberen om een hele aflevering uit te zitten?:)

stan

• 4649 messages
  • 1288 votes

Ik zal er is een keer voor gaan zitten

soom

• 24919 messages
  • 2751 votes

Denk je, dat je het kan uithouden?

bex

• 7 messages
  • 0 votes

gilmore girls rules!!!!

hallo ik weet niet waar jullie ogen zitten maar er spelen zulke lekkere dingen in!! daar gaat het ook voornamlijk om, je kan immers van een amerikaanse soapserie niet verwachten dat het interessant is en laat staan leerzaam

maar dat boeit voor mij niet voor die éne keer in de week dat ik daar naar kijk. kan je gewoon lekker bij chillen;) en.... Logan is zoooo cute man!:P tis dus inderdaad wel eerder een girly serie --> afrader voor "stoere jongens"

maar voor tha girlzzz: KIJKEN NATUURLIJK

kiss bex

feanaro surion

• 5765 messages
  • 1770 votes

bex wrote:

je kan immers van een amerikaanse soapserie niet verwachten dat het interessant is en laat staan leerzaam

Als je dat niet kan verwachten dan kijk je het toch ook niet

Hagele

• 184 messages
  • 821 votes

Best humoristisch deze serie. Alleen al een tijdje niet gekeken.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

De aflevering van afgelopen dinsdag was de beste van de afgelopen weken.

soom

• 24919 messages
  • 2751 votes

AHWA wrote:

De aflevering van afgelopen dinsdag was de beste van de afgelopen weken.

Hm.. Hoezo? Wat was er dan zo goed aan? Gewoon een standaard Gilmore Girls aflevering..

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Het was een aflevering waarin veel plotlijnen verder ontwikkeld werden, en er werd sterk geacteerd, vooral door Kelly Bishop en Lauren Graham. Vooral die laatste regel van Lorelai naar Emily hakte er echt in.

In de afgelopen weken stoorde ik me steeds meer aan het egoisme van Lorelai en Rory, maar dat viel dinsdag wel mee. Al was Rory natuurlijk wel stom bezig, door als een stomme geit achter die Logan aan te huppelen.

soom

• 24919 messages
  • 2751 votes

bex wrote:

gilmore girls rules!!!!

hallo ik weet niet waar jullie ogen zitten maar er spelen zulke lekkere dingen in!! daar gaat het ook voornamlijk om, je kan immers van een amerikaanse soapserie niet verwachten dat het interessant is en laat staan leerzaam

maar dat boeit voor mij niet voor die éne keer in de week dat ik daar naar kijk. kan je gewoon lekker bij chillen;) en.... Logan is zoooo cute man!:P tis dus inderdaad wel eerder een girly serie --> afrader voor "stoere jongens"

maar voor tha girlzzz: KIJKEN NATUURLIJK

kiss bex

Neem me niet kwalijk, maar jongens dienen een betere benaming te krijgen dan 'lekkere dingen...'

Hun acteerprestaties zijn ook wel een belangrijk onderdeel.

Bovendien is dat nogal een kortzichtige uitspraak. Natuurlijk zijn de jongens die er in spelen knap, daar zijn ze ook voor gescreend.

Ik kan me vergissen, en natuurlijk ben ik eigenlijk gewoon een oude zeur, maar volgens mij gebruik jij wel erg veel populaire taal.

soom

• 24919 messages
  • 2751 votes

AHWA wrote:

Het was een aflevering waarin veel plotlijnen verder ontwikkeld werden, en er werd sterk geacteerd, vooral door Kelly Bishop en Lauren Graham. Vooral die laatste regel van Lorelai naar Emily hakte er echt in.

In de afgelopen weken stoorde ik me steeds meer aan het egoisme van Lorelai en Rory, maar dat viel dinsdag wel mee. Al was Rory natuurlijk wel stom bezig, door als een stomme geit achter die Logan aan te huppelen.

Dit lees ik vaker, dat Moviemeter gebruikers zich storen aan het egoisme van Lorelai en Rory. Typisch iets vrouwelijks, een beetje egoistisch gedrag, zou ik zo zeggen

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.