- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Gilmore Girls
Gilmore Girls
stan
-
- 4649 messages
- 1288 votes
Melissa McCarthy
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
Mijn excuses dat ik dat andere topic ben gestart..
Maar waarom hebben de Gilmore Girls zo weinig aandacht hier, op het forum? Er zijn maar een paar berichten die over de Gilmore Girls gaan.. Deze serie verdient echt beter.
chiquita
-
- 1109 messages
- 1683 votes
Van mij mag de serie vandaag nog van de buis.
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
Mag je vinden
Heb je een hekel aan de acteurs/actrices?
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
ok. Je hebt een hekel aan Lorelai, Rory, Emily of Sookie? Of zijn het de acteurs?
chiquita
-
- 1109 messages
- 1683 votes
Ik weet echt niet hoe ze heten, maar in ieder geval moeder en met name dochter.
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
Ok. Jij zou dus andere actrices willen zien? of hou je ook niet van het verhaal van de Gilmores?
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Ik kijk iedere dinsdag, maar ik vind de personages van Lorelai en Rory steeds egoistischer worden. De afleveringen zijn ook steeds minder leuk.
chiquita
-
- 1109 messages
- 1683 votes
Waar wordt het interview geplaatst? 
Ik denk niet dat andere actrices voor mij een groot verschil hadden gemaakt, hoewel ik de huidige actrices niet kan uitstaan. Ik vind het een overgedramatiseerde, saaie, ik-wil-mijn-dochter-redden, mama-ik-breng-jou-wijze-levenslessen-bij serie. [EDITED op verzoek]
stan
-
- 4649 messages
- 1288 votes
Een tumor 
Dan weet je zeker niet wat een tumor inhoud
chiquita
-
- 1109 messages
- 1683 votes
Waarom? Is mijn woordkeus soms kwetsend?
chiquita
-
- 1109 messages
- 1683 votes
Dan weet je zeker niet wat een tumor inhoud
Jeetje zeg, tertium comparatius noemen ze dat.
stan
-
- 4649 messages
- 1288 votes
Waarom? Is mijn woordkeus soms kwetsend?
Nou misschien voor de mensen die een tumor hebben is het nou niet echt een leuke opmerking, doe dan gewoon wat een kloote serie maar een tumor is wat overdreven
chiquita
-
- 1109 messages
- 1683 votes
Goed, ik ben bereid mijn manier van meningsuiting en beeldspraak aan te passen. Wil uiteraard niemand kwetsen of beledigen.
stan
-
- 4649 messages
- 1288 votes
Mooi zo
is al een stuk beter 
Voor de rest ben ik niet bekend met deze serie, als ik de resentie van Chiqita lees is het niet echt positief (
) ik heb er wel is een glimp van opgevangen maar gelijk weer weggezapt
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
Proberen om een hele aflevering uit te zitten?:)
bex
-
- 7 messages
- 0 votes
gilmore girls rules!!!!
hallo ik weet niet waar jullie ogen zitten maar er spelen zulke lekkere dingen in!! daar gaat het ook voornamlijk om, je kan immers van een amerikaanse soapserie niet verwachten dat het interessant is en laat staan leerzaam
maar dat boeit voor mij niet voor die éne keer in de week dat ik daar naar kijk. kan je gewoon lekker bij chillen;) en.... Logan is zoooo cute man!:P tis dus inderdaad wel eerder een girly serie --> afrader voor "stoere jongens"
maar voor tha girlzzz: KIJKEN NATUURLIJK 
kiss bex
feanaro surion
-
- 5765 messages
- 1770 votes
je kan immers van een amerikaanse soapserie niet verwachten dat het interessant is en laat staan leerzaam
Als je dat niet kan verwachten dan kijk je het toch ook niet 
Hagele
-
- 184 messages
- 821 votes
Best humoristisch deze serie. Alleen al een tijdje niet gekeken.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
De aflevering van afgelopen dinsdag was de beste van de afgelopen weken.
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
De aflevering van afgelopen dinsdag was de beste van de afgelopen weken.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Het was een aflevering waarin veel plotlijnen verder ontwikkeld werden, en er werd sterk geacteerd, vooral door Kelly Bishop en Lauren Graham. Vooral die laatste regel van Lorelai naar Emily hakte er echt in.
In de afgelopen weken stoorde ik me steeds meer aan het egoisme van Lorelai en Rory, maar dat viel dinsdag wel mee. Al was Rory natuurlijk wel stom bezig, door als een stomme geit achter die Logan aan te huppelen.
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
gilmore girls rules!!!!
hallo ik weet niet waar jullie ogen zitten maar er spelen zulke lekkere dingen in!! daar gaat het ook voornamlijk om, je kan immers van een amerikaanse soapserie niet verwachten dat het interessant is en laat staan leerzaam
maar dat boeit voor mij niet voor die éne keer in de week dat ik daar naar kijk. kan je gewoon lekker bij chillen;) en.... Logan is zoooo cute man!:P tis dus inderdaad wel eerder een girly serie --> afrader voor "stoere jongens"
maar voor tha girlzzz: KIJKEN NATUURLIJK 
kiss bex
Neem me niet kwalijk, maar jongens dienen een betere benaming te krijgen dan 'lekkere dingen...'
Hun acteerprestaties zijn ook wel een belangrijk onderdeel.
Bovendien is dat nogal een kortzichtige uitspraak. Natuurlijk zijn de jongens die er in spelen knap, daar zijn ze ook voor gescreend.
Ik kan me vergissen, en natuurlijk ben ik eigenlijk gewoon een oude zeur, maar volgens mij gebruik jij wel erg veel populaire taal.
soom
-
- 24919 messages
- 2751 votes
Het was een aflevering waarin veel plotlijnen verder ontwikkeld werden, en er werd sterk geacteerd, vooral door Kelly Bishop en Lauren Graham. Vooral die laatste regel van Lorelai naar Emily hakte er echt in.
In de afgelopen weken stoorde ik me steeds meer aan het egoisme van Lorelai en Rory, maar dat viel dinsdag wel mee. Al was Rory natuurlijk wel stom bezig, door als een stomme geit achter die Logan aan te huppelen.