- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Welke series kijk jij?
Welke series kijk jij?
Gizzmann
-
- 5617 messages
- 2861 votes
Op tv:
-The IT Crowd
-Entourage
-Californication
Overig:
-New Doctor Who S2
-True Blood S1
-Pushing Daisies S2
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Enig idee of, en wanneer, ze seizoen twee gaan uitzenden?
Geen idee eigenlijk. Ben in eerste instantie de serie op tv gaan kijken, maar na een paar dagen bleek dat wij er geen tijd voor hadden om elke dag braaf voor de tv te gaan zitten, dus nu hebben we de serie maar gepindakaast.
Brix
-
- 19677 messages
- 5114 votes
'George Gently', Britse top politieserie, die zich afspeelt in de jaren zestig.
Geweldige acteurs, prima plots, uitstekende settings en muziek.
Op BBC en Canvas(België) te zien.
Vanaf 27 januari ook bij de KRO op Ned 1.
Aanrader!
riesma
-
- 3706 messages
- 3082 votes
Dankzij Naomi Watts en AHWA ben ik de komende tijd zoet met Chuck. Zo krijg ik nooit mijn eerder genoemde lijst af. 
JB.
-
- 149 messages
- 293 votes
Deadwood
Dexter
Curb your enthusiasm
Gavin & Stacey
The Office US
Green Destiny
-
- 254 messages
- 1396 votes
Ik volg geen series, nog nooit gedaan, omdat tot nu toe geen enkel serie mijn interesse heeft gewekt. Ik heb de pilots van verschillende soorten series gekeken zoals:
-The Sopranos
-Heroes
-Weeds
-Dexter
-Flash Forward
-Grey's Anatomy
-Band of Brothers
...maar ik heb het als tijdsverspilling ervaren.
Wouter
-
- 18718 messages
- 3085 votes
Iemand die dit kent?
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Ja, ben er nog niet van onder de indruk. Het is grootst opgezet, maar ik vraag me toch af wat er nou precies het eind doel is van deze serie? Het rommelt nu maar wat aan. Maar toch altijd leuk om Elizabeth Mitchell te zien.
Joeri_000
-
- 244 messages
- 639 votes
1. Dexter
2. Heroes
3. Lost
4. Star Wars: The Clone Wars
speedy23
-
- 18945 messages
- 14043 votes
Op het Vlaamse 2BE zijn ze maandag gestart met 'The Big Bang Theory'. Fantastisch.
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Momenteel bezig met The Vampire Diaries, en ik ben helemaal hooked
Ik had zo eerst mijn twijfels over de serie omdat het in de trailer precies leek op Twilight, en dat is niet echt mijn ding. Maar ben het toch maar gaan kijken, en daar ben ik blij om. In een grote lijn lijkt het wel op Twilight maar het is gewoon veel beter. Betere cast, meer spanning, sterker plot, meer chemie tussen de twee hoofdrolspelers en ga zo maar door. Het is gewoon een stuk volwassener. En dan zeg ik niet dat het volwassener is dan bijvoorbeeld een True Blood, ik heb gehoord dat die serie nog wel iets sterker is daarin Dit valt dan meer in de categorie van Supernatural. Maar toch ik vind het leuk, en kan de Vampire lovers aanraden om deze serie eens op te zetten
Vond hun grapje tegen Twilight ook wel erg funny 
Daarnaast ben ik nog bezig met het 5de seizoen van Desperate Housewives en het 4de seizoen van Lost. Benieuwd ben ik nog erg naar Medium, Bones en True Blood natuurlijk.
Menace2society
-
- 426 messages
- 0 votes
Alles wat er uit van is gezien van :
- Lost
- The Wire
- The Sopranos
- Dexter
- Californication
- OZ
- Prison Break
- The X-Files
- 24
- Twin Peaks
- Six Feet Under
- The Shield
Bezig met: Entourage
SelmaDuim
-
- 4907 messages
- 732 votes
Na Dexter en Riget zijn we nu druk bezig met Six Feet Under. Inmiddels zijn we op de helft van seizoen 4.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Dankzij Naomi Watts en AHWA ben ik de komende tijd zoet met Chuck. Zo krijg ik nooit mijn eerder genoemde lijst af.
Dat is de volgende op mijn lijstje. 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Nice. Serie verdient wel wat extra exposure. Bovendien speelt de mooiste actrice van dit moment erin, nuff said dacht ik zo
.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
True, en de serie doet absoluut niet moeilijk om al haar mooie kanten in elke aflevering weer eens goed te benadrukken
En voor de ladies trekt die Awesome elke week zijn shirt uit. Everybody happy!
Rianneke_Dan
-
- 14194 messages
- 2563 votes
Als je een serie gaat kijken voor de mooiste actrice van dit moment dan kan je beter The Vampire Diaries gaan kijken
(de mannen zijn trouwens ook leuker dan Awesome)
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Heb hier zoveel goeie verhalen gelezen over de serie, en over de acteurs en actrices.. dat is zeker een kans waard. Ben benieuwd. Vanmiddag even snel gekeken, maar zag hem niet op bol.com staan.. wellicht even langs de mediamarkt. Is die serie nog zo 'onbekend' dan?
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Sorry, maar ik vind die Elena echt een poppetje, ik kan haar niet anders zien dan een levende barbie, niet echt sexy ofzo. Die blonde mag er wel wezen, maar de rest vind ik ze niet veel soeps. Ook die Nikki was mwah. Nee dan blijf ik liever bij Sarah, Lois, Brooke, allemaal perfecte combinaties van echte chicks en supermodellen 
Edit: en natuurlijk de meiden van Gossip Girl, een van de redenen dat ik die serie uberhaupt kijk..
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Heb hier zoveel goeie verhalen gelezen over de serie, en over de acteurs en actrices.. dat is zeker een kans waard. Ben benieuwd. Vanmiddag even snel gekeken, maar zag hem niet op bol.com staan.. wellicht even langs de mediamarkt. Is die serie nog zo 'onbekend' dan?
Vampire Diaries of Chuck? In Chuck's case zal i kcdwow, proberen of Calvé. In Nederland geen bekende serie, op zich vreemd, ik denk toch wel dat het een hit zou zijn op de Nederlandse televisie.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Vampire Diaries zegt me (nog) niet zoveel, maar Chuck wel. Heb het e.e.a. op youtube bekeken, vond de humor en de sfeer wel lachen, en Yvonne tsja... hoef ik weinig over te zeggen denk ik zo. Ga vanaaf na het werk maar eens surfen of ik het eerste seizoen op de kop kan tikken.
Mescaline
-
- 7089 messages
- 3223 votes
Op het Vlaamse 2BE zijn ze maandag gestart met 'The Big Bang Theory'. Fantastisch.
Zeker! erg geslaagde serie 
Sheldon is hilarisch!, en het beste van alles.. de serie blijft alleen maar beter worden, seizoenen 2 en 3 vind ik zelf beter dan de eerste 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Vampire Diaries zegt me (nog) niet zoveel, maar Chuck wel. Heb het e.e.a. op youtube bekeken, vond de humor en de sfeer wel lachen, en Yvonne tsja... hoef ik weinig over te zeggen denk ik zo. Ga vanaaf na het werk maar eens surfen of ik het eerste seizoen op de kop kan tikken.
Mocht je een credit card ter beschikking hebben, zal ik gaan surfen bij blahdvd, erg scherpe prijzen en meestal 2 dagen later in huis.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
dulcinea
-
- 923 messages
- 818 votes
Ik volg weer véél teveel op dit moment:
Desperate Housewives
Brothers and sisters
Big bang theory
How I met your mother
Castle
Chuck
House
Cougar Town
Caprica
Legend of the seeker
Grey's anatomy
Bones
Fringe
Supernatural
en Vampire diaries, vind ik enorm goed meevallen want aangezien ik een hekel had aan Twilight vreesde ik hiervoor. Het is ook wel jong maar er zit verhaal in, Ian Somerhalder is geweldig, de rest van de cast is gewoon ok. Komt wel absoluut niet in de buurt van Buffy of True Blood voor mij.
Leland Palmer
-
- 23785 messages
- 4894 votes
Ik volg alleen de volgende twee series:
- Californication
- Two and a Half Men
Van beide series heb ik alle beschikbare afleveringen in bezit, dus ik zet ze op als ik er zin in heb. Van Two and a Half Men heb ik alles gezien, bij Californication ben ik halverwege seizoen twee. Natuurlijk wil ik ook nog wel eens een filmpje kijken, dus is er simpelweg geen tijd om meer series te zien. Helaas. Eén ding is zeker; Hank Moody en Charlie Harper schoppen kont!