- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Welke series kijk jij?
Welke series kijk jij?
thunderball
-
- 5878 messages
- 1414 votes
Ik ben vandaag begonnen in mijn afgelopen week ontvangen Floris boxje met uiteraard Rutger Hauer. Erg leuk om weer eens terug te zien en werkt erg verslavend, ik moet er nog slechts twee zien, plus nog wat extra's.
IH88
-
- 9727 messages
- 3182 votes
Sex Education seizoen 2 is weer geweldig. Unbelievable is huiveringwekkend goed. En over Mr. Robot wordt te weinig gesproken. Ik ben nu met het laatste seizoen bezig, en het blijft allemaal van een zeer hoog niveau.
Watchmen had een aantal sterke momenten, maar de zeer positieve recensies (beste serie van de afgelopen 10 jaar, een serie waar over 50 jaar nog gesproken wordt) vind ik wat overdreven. The Witcher is vermakelijk, maar zeker in het begin ook zeer rommelig. Dit is niet de nieuwe GoT.
TronMan
-
- 369 messages
- 563 votes
" Captain Power And The Soldiers Of The Future ' (1987 ). Had het als kind ooit gezien op Super Channel en een week geleden gevonden op DVD in Duitsland. Heerlijk.
synec
-
- 752 messages
- 439 votes
The Witcher is vermakelijk, maar zeker in het begin ook zeer rommelig. Dit is niet de nieuwe GoT.
Toch 100x beter dan dat gedrocht van een S8 
Is het misschien omdat ik het 1e boek en de game (Wild Hunt) heb gespeeld, maar snap de kritiek helemaal niet dat het rommelig of moeilijk te volgen is. Voor mij waren de 3 verhalen en tijdslijnen gewoon prima te volgen.
Eerste 6 gewoon gebinged en wat is dit genieten, zeker het meta en de donkere humor kan ik wel waarderen. Dat was bij de game ook al zo fijn. Geef mij maar een heel seizoen waar Geralt witcher contracts doet met Jaskier aan zijn zijde. Nog 2 episodes te gaan, maar dit vult gemakkelijk de void en zure smaak die Got achterliet. Hopelijk verpest Netflix dit niet.
Harmonica Man
-
- 280 messages
- 0 votes
Baghdad Central (TV Series) - IMDb
3 februari op Channel 4
lijkt me interessant
Deadwater Fell (TV Mini-Series 2020– ) - IMDb
Met David Tennant. Degelijk misdaad/drama
Man vs Bear (TV Series 2019–2020) - IMDb
Atleten nemen het op tegen een beer. Heel apart maar wel leuk.
Botched by Nature (TV Series 2016– ) - IMDb
Op RTL5 helpen twee cosmetische chirurgen mensen met aangeboren afwijkingen.
Indebted (TV Series 2020– ) - IMDb
komedie met Fran Drescher.
Tommy (TV Series 2020– ) - IMDb
Vanaf 6 februari op CBS over een vrouwelijke Chief of Police in Los Angeles. Als dat maar goed gaat.
The Pale Horse (TV Mini-Series 2020– ) - IMDb
Agatha Christie thriller/ mystery met Rufus Sewell
te zien op de BBC 9 februari.
Nicholas
-
- 1765 messages
- 278 votes
Vorige week begonnen met Succession. Geen directe hit, maar halverwege het eerste seizoen begin ik er wel in te komen. Overall topcast, maar mijn favoriet is denk ik toch Madfadyen als Tom. Fantastische main theme ook, hoewel ze die her en der te veel hergebruiken in een aflevering zelf.
Harmonica Man
-
- 280 messages
- 0 votes
For Life (TV Series 2020– ) - IMDb
Een gevangene wordt advocaat. Zal mij benieuwen.
Cherish the Day (TV Series 2020– ) - IMDb
Anthologie serie over verliefde koppels.
In Ice Cold Blood (TV Series 2018– ) - IMDb
Ice-T is de host in deze serie die schokkende ware verhalen aan het licht brengt. De verhalen gaan over sex, geld, moord of een fatale combinatie van deze drie. Met diepgaande interviews en archiefbeelden waarin het politie-onderzoek wordt gevolgd, er onverwachte wendingen zijn en opzienbarende onthullingen.
High Fidelity (TV Series 2020– ) - IMDb
Serie gaat over een cynische, ontevreden platenzaak-eigenaar in Brooklyn. Ze besteedt haar dagen aan praten over popcultuur en in het lol trappen met haar medewerkers. Met Zoë Kravitz
Utopia Falls (TV Series 2020– ) - IMDb
De serie volgt een groep tieners die gekozen zijn om mee te doen aan de prestigieuze Exemplar Performing Arts competitie in de op het eerste oog idyllische kolonie van New Babyl. Als zij op een verborgen archief met muzikale en culturele voorwerpen stuiten, dwingt deze ervaring hen vragen te stellen over alles wat zij hebben geleerd en dan begint een opwindende reis waar zij zichzelf opnieuw ontdekken en een zoektocht naar de waarheid.
Misschien zit er wat voor je bij stinissen - MovieMeter.nl
Washington (miniseries) - Wikipedia - en.wikipedia.org Staat nog niet op imdb.
Het verhaal over een jonge soldaat die geen vader had maar vol van ambitie was om een leider te worden van mensen die zich opofferden voor het algemeen belang. Hij zou uitgroeien tot de eerste president van de Verenigde Staten.
Ik hou alles bij op een spreadsheet. Vergeet je nooit waar je gebleven bent. 
John Milton
-
- 24218 messages
- 13383 votes
Gangs of London Trailer: New Crime Series From The Raid Director – /Film - slashfilm.com
Evans created and co-directs (along with Corin Hardy and Xavier Gens) the series Gangs of London, in which several gangs end up going to war with each other following the death of a crime organization figurehead.
Oeh. Some of the 'ole ultra-violence. Ik heb hier zin in 
Disclaimer: ik kijk dit nog niet, release is later dit jaar pas. Maar ik kijk er wel naar uit!
Nicholas
-
- 1765 messages
- 278 votes
Over geweld gesproken, dat begin van Hunters is ook niet mis.
John Milton
-
- 24218 messages
- 13383 votes
Dit is ook veelbelovend, nieuwe Alex Garland serie.
Devs (TV Mini-Series 2020– ) - IMDb
Devs Review: Alex Garland's FX Series Is a Gorgeous Mind-Bender | Collider
AC1
-
- 5775 messages
- 909 votes
Ziet er wat te zwaarwichtig uit. Ik bedoel, iedereen in die trailer moet zo 'gloomy'. Dat wordt een beetje te veel van het goede, vrees ik.
AC1
-
- 5775 messages
- 909 votes
The Stranger: Gezien op Netflix. Niet erg geweldige thriller serie maar toch uitgekeken.
John Milton
-
- 24218 messages
- 13383 votes
Ziet er wat te zwaarwichtig uit. Ik bedoel, iedereen in die trailer moet zo 'gloomy'. Dat wordt een beetje te veel van het goede, vrees ik.

Nieuwe serie van David Simon en Ed Burns (The Wire), een alternatieve werkelijkheid waarin Duitsland WOII gewonnen heeft:
The Plot Against America makes for stark viewing in uncertain times - lwlies.com
tbouwh
-
- 5809 messages
- 5398 votes
Is dat een alternatieve 'the Man in the High Castle' of gebaseerd op het boek van Philip Roth?
edit: iig dat laatste.
John Milton
-
- 24218 messages
- 13383 votes
Ik moest er ook aan denken, kan moeilijk anders. Ken Roths boek niet
AC1
-
- 5775 messages
- 909 votes
The Man In A High Castle, Hunters, The Plot against America, ... Ik heb het een beetje gehad met 'Nazi's in Amerika'.
Ajax&Filmfreak
-
- 3361 messages
- 3729 votes
AC1
-
- 5775 messages
- 909 votes
HBO's Carnivale (in afwachting tot Better Call Saul S5 and Ozark S3).
John Milton
-
- 24218 messages
- 13383 votes
Die wil ik ook ooit weer eens herzien...
Badalamenti
-
- 23135 messages
- 3565 votes
Iemand deze eigenlijk al gezien ? Too Old to Die Young (TV Mini-Series 2019) - IMDb
HALVE TAMME. (moderator series)
-
- 13470 messages
- 1305 votes
John Milton
-
- 24218 messages
- 13383 votes
Iemand deze eigenlijk al gezien ? Too Old to Die Young (TV Mini-Series 2019) - IMDb
Brix
-
- 19675 messages
- 5113 votes
"Vienna Blood"
Brits-Oostenrijkse psychologische thriller-televisieserie die zich afspeelt in de jaren 1900 in Wenen, Oostenrijk.(2019)
"The Pale Horse"(Agatha Christie (BBC mini-serie)
Badalamenti
-
- 23135 messages
- 3565 votes
Veel fans van Refn hier...... maar blijk amper iemand die dit heeft gezien....
AC1
-
- 5775 messages
- 909 votes
Veel fans van Refn hier...... maar blijk amper iemand die dit heeft gezien....
Ik ben er volop mee bezig. Ik had de serie pas een week geleden ondekt.
kappeuter (crew films)
-
- 74672 messages
- 5981 votes
synec
-
- 752 messages
- 439 votes
-The Outsider (HBO). De serie begon toch zo sterk, maar verliest na het vertrek van Bateman als acteur en regisseur zo veel van zijn glans en mysterie, en heb ik het met moeite uitgekeken. De clue was ook al duidelijk sinds ep 3, en toch rekken ze dit voor de hoofdpersonages langdradig uit tot het teleurstellende einde. Dit had nog iets kunnen worden met max 6 afleveringen maar helaas. Jammer.
-Westworld (HBO) terug opgepikt, en moet zeggen dat S3 me tot nu toe goed bevalt. Het verhaal gaat verder, maar voelt als een totale nieuwe serie aan in zijn nieuwe setting.
-Mr. Robot. Ik nader het einde van S2 nu. Vreemd dat ik deze serie enkele jaren terug heb laten vallen. Het begint me toch te grijpen en wordt steeds beter en beter. En dan zou het beste nog moeten komen, S3 en vooral S4. En wat heeft deze serie toch geweldig camera en regie werk!
-Bojack Horseman (Netflix). Geestige serie ala Californication, die ik eerst als komisch tussendoortje zag, maar die plots later emotioneel meer menselijker en dieper gaat dan ik ooit had verwacht.
thunderball
-
- 5878 messages
- 1414 votes
Ik zit al bijna een week de hele dag Gumball te kijken op Cartoon Network. Compleet gestoorde tekenfilmserie met als absolute held Richard Watterson!
des1
-
- 1736 messages
- 993 votes
Heb een week geleden seizoen 1 t/m 5 in huis gehaald van Foyle's War, 19 dvds van ieder 100 minuten aan prima vehalen. Aanrader in deze tijd.
https://occ-0-149-769.1.nflxso.net/art/7116f/421a467c922fea702d6f3e050d461bf164a7116f.jpg
AC1
-
- 5775 messages
- 909 votes
Unorthodox (op Netflix): Leuke miniserie (4 afleveringen).