• 177.914 movies
  • 12.203 shows
  • 33.971 seasons
  • 646.886 actors
  • 9.370.280 votes
Profile

Welke series kijk jij?

thunderball

• 5878 messages
  • 1414 votes

Ik ben vandaag begonnen in mijn afgelopen week ontvangen Floris boxje met uiteraard Rutger Hauer. Erg leuk om weer eens terug te zien en werkt erg verslavend, ik moet er nog slechts twee zien, plus nog wat extra's.

IH88

• 9727 messages
  • 3182 votes

Sex Education seizoen 2 is weer geweldig. Unbelievable is huiveringwekkend goed. En over Mr. Robot wordt te weinig gesproken. Ik ben nu met het laatste seizoen bezig, en het blijft allemaal van een zeer hoog niveau.

Watchmen had een aantal sterke momenten, maar de zeer positieve recensies (beste serie van de afgelopen 10 jaar, een serie waar over 50 jaar nog gesproken wordt) vind ik wat overdreven. The Witcher is vermakelijk, maar zeker in het begin ook zeer rommelig. Dit is niet de nieuwe GoT.

TronMan

• 369 messages
  • 563 votes

" Captain Power And The Soldiers Of The Future ' (1987 ). Had het als kind ooit gezien op Super Channel en een week geleden gevonden op DVD in Duitsland. Heerlijk.

synec

• 752 messages
  • 439 votes

IH88 wrote:

The Witcher is vermakelijk, maar zeker in het begin ook zeer rommelig. Dit is niet de nieuwe GoT.

Toch 100x beter dan dat gedrocht van een S8

Is het misschien omdat ik het 1e boek en de game (Wild Hunt) heb gespeeld, maar snap de kritiek helemaal niet dat het rommelig of moeilijk te volgen is. Voor mij waren de 3 verhalen en tijdslijnen gewoon prima te volgen.

Eerste 6 gewoon gebinged en wat is dit genieten, zeker het meta en de donkere humor kan ik wel waarderen. Dat was bij de game ook al zo fijn. Geef mij maar een heel seizoen waar Geralt witcher contracts doet met Jaskier aan zijn zijde. Nog 2 episodes te gaan, maar dit vult gemakkelijk de void en zure smaak die Got achterliet. Hopelijk verpest Netflix dit niet.

Harmonica Man

• 280 messages
  • 0 votes

Baghdad Central (TV Series) - IMDb

3 februari op Channel 4

lijkt me interessant

Deadwater Fell (TV Mini-Series 2020– ) - IMDb

Met David Tennant. Degelijk misdaad/drama

Man vs Bear (TV Series 2019–2020) - IMDb

Atleten nemen het op tegen een beer. Heel apart maar wel leuk.

Botched by Nature (TV Series 2016– ) - IMDb

Op RTL5 helpen twee cosmetische chirurgen mensen met aangeboren afwijkingen.

Indebted (TV Series 2020– ) - IMDb

komedie met Fran Drescher.

Tommy (TV Series 2020– ) - IMDb

Vanaf 6 februari op CBS over een vrouwelijke Chief of Police in Los Angeles. Als dat maar goed gaat.

The Pale Horse (TV Mini-Series 2020– ) - IMDb

Agatha Christie thriller/ mystery met Rufus Sewell

te zien op de BBC 9 februari.

Nicholas

• 1765 messages
  • 278 votes

Vorige week begonnen met Succession. Geen directe hit, maar halverwege het eerste seizoen begin ik er wel in te komen. Overall topcast, maar mijn favoriet is denk ik toch Madfadyen als Tom. Fantastische main theme ook, hoewel ze die her en der te veel hergebruiken in een aflevering zelf.

Harmonica Man

• 280 messages
  • 0 votes

For Life (TV Series 2020– ) - IMDb

Een gevangene wordt advocaat. Zal mij benieuwen.

Cherish the Day (TV Series 2020– ) - IMDb

Anthologie serie over verliefde koppels.

In Ice Cold Blood (TV Series 2018– ) - IMDb

Ice-T is de host in deze serie die schokkende ware verhalen aan het licht brengt. De verhalen gaan over sex, geld, moord of een fatale combinatie van deze drie. Met diepgaande interviews en archiefbeelden waarin het politie-onderzoek wordt gevolgd, er onverwachte wendingen zijn en opzienbarende onthullingen.

High Fidelity (TV Series 2020– ) - IMDb

Serie gaat over een cynische, ontevreden platenzaak-eigenaar in Brooklyn. Ze besteedt haar dagen aan praten over popcultuur en in het lol trappen met haar medewerkers. Met Zoë Kravitz

Utopia Falls (TV Series 2020– ) - IMDb

De serie volgt een groep tieners die gekozen zijn om mee te doen aan de prestigieuze Exemplar Performing Arts competitie in de op het eerste oog idyllische kolonie van New Babyl. Als zij op een verborgen archief met muzikale en culturele voorwerpen stuiten, dwingt deze ervaring hen vragen te stellen over alles wat zij hebben geleerd en dan begint een opwindende reis waar zij zichzelf opnieuw ontdekken en een zoektocht naar de waarheid.

Misschien zit er wat voor je bij stinissen - MovieMeter.nl

Washington (miniseries) - Wikipedia - en.wikipedia.org Staat nog niet op imdb.

Het verhaal over een jonge soldaat die geen vader had maar vol van ambitie was om een leider te worden van mensen die zich opofferden voor het algemeen belang. Hij zou uitgroeien tot de eerste president van de Verenigde Staten.

Ik hou alles bij op een spreadsheet. Vergeet je nooit waar je gebleven bent.

John Milton

• 24218 messages
  • 13383 votes

Gangs of London Trailer: New Crime Series From The Raid Director – /Film - slashfilm.com

The Raid director Gareth Evans is bringing his talent for show-stopping action to TV.

Evans created and co-directs (along with Corin Hardy and Xavier Gens) the series Gangs of London, in which several gangs end up going to war with each other following the death of a crime organization figurehead.

Oeh. Some of the 'ole ultra-violence. Ik heb hier zin in

Disclaimer: ik kijk dit nog niet, release is later dit jaar pas. Maar ik kijk er wel naar uit!

Nicholas

• 1765 messages
  • 278 votes

Over geweld gesproken, dat begin van Hunters is ook niet mis.

AC1

• 5775 messages
  • 909 votes

Ziet er wat te zwaarwichtig uit. Ik bedoel, iedereen in die trailer moet zo 'gloomy'. Dat wordt een beetje te veel van het goede, vrees ik.

AC1

• 5775 messages
  • 909 votes

The Stranger: Gezien op Netflix. Niet erg geweldige thriller serie maar toch uitgekeken.

John Milton

• 24218 messages
  • 13383 votes

AC1 wrote:

Ziet er wat te zwaarwichtig uit. Ik bedoel, iedereen in die trailer moet zo 'gloomy'. Dat wordt een beetje te veel van het goede, vrees ik.

Dan heb ik er nog een voor je

Nieuwe serie van David Simon en Ed Burns (The Wire), een alternatieve werkelijkheid waarin Duitsland WOII gewonnen heeft:

The Plot Against America makes for stark viewing in uncertain times - lwlies.com

tbouwh

• 5809 messages
  • 5398 votes

Is dat een alternatieve 'the Man in the High Castle' of gebaseerd op het boek van Philip Roth?

edit: iig dat laatste.

John Milton

• 24218 messages
  • 13383 votes

Ik moest er ook aan denken, kan moeilijk anders. Ken Roths boek niet

AC1

• 5775 messages
  • 909 votes

The Man In A High Castle, Hunters, The Plot against America, ... Ik heb het een beetje gehad met 'Nazi's in Amerika'.

AC1

• 5775 messages
  • 909 votes

HBO's Carnivale (in afwachting tot Better Call Saul S5 and Ozark S3).

John Milton

• 24218 messages
  • 13383 votes

Die wil ik ook ooit weer eens herzien...

Badalamenti

• 23135 messages
  • 3565 votes

Iemand deze eigenlijk al gezien ? Too Old to Die Young (TV Mini-Series 2019) - IMDb

John Milton

• 24218 messages
  • 13383 votes

Ligt klaar, maar nog niet gezien. Wel benieuwd!

Brix

• 19675 messages
  • 5113 votes

"Vienna Blood"

Brits-Oostenrijkse psychologische thriller-televisieserie die zich afspeelt in de jaren 1900 in Wenen, Oostenrijk.(2019)

"The Pale Horse"(Agatha Christie (BBC mini-serie)

Badalamenti

• 23135 messages
  • 3565 votes

Veel fans van Refn hier...... maar blijk amper iemand die dit heeft gezien....

AC1

• 5775 messages
  • 909 votes

Badalamenti wrote:

(quote)

Veel fans van Refn hier...... maar blijk amper iemand die dit heeft gezien....

Ik ben er volop mee bezig. Ik had de serie pas een week geleden ondekt.

synec

• 752 messages
  • 439 votes

-The Outsider (HBO). De serie begon toch zo sterk, maar verliest na het vertrek van Bateman als acteur en regisseur zo veel van zijn glans en mysterie, en heb ik het met moeite uitgekeken. De clue was ook al duidelijk sinds ep 3, en toch rekken ze dit voor de hoofdpersonages langdradig uit tot het teleurstellende einde. Dit had nog iets kunnen worden met max 6 afleveringen maar helaas. Jammer.

-Westworld (HBO) terug opgepikt, en moet zeggen dat S3 me tot nu toe goed bevalt. Het verhaal gaat verder, maar voelt als een totale nieuwe serie aan in zijn nieuwe setting.

-Mr. Robot. Ik nader het einde van S2 nu. Vreemd dat ik deze serie enkele jaren terug heb laten vallen. Het begint me toch te grijpen en wordt steeds beter en beter. En dan zou het beste nog moeten komen, S3 en vooral S4. En wat heeft deze serie toch geweldig camera en regie werk!

-Bojack Horseman (Netflix). Geestige serie ala Californication, die ik eerst als komisch tussendoortje zag, maar die plots later emotioneel meer menselijker en dieper gaat dan ik ooit had verwacht.

thunderball

• 5878 messages
  • 1414 votes

Ik zit al bijna een week de hele dag Gumball te kijken op Cartoon Network. Compleet gestoorde tekenfilmserie met als absolute held Richard Watterson!

des1

• 1736 messages
  • 993 votes

Heb een week geleden seizoen 1 t/m 5 in huis gehaald van Foyle's War, 19 dvds van ieder 100 minuten aan prima vehalen. Aanrader in deze tijd.

https://occ-0-149-769.1.nflxso.net/art/7116f/421a467c922fea702d6f3e050d461bf164a7116f.jpg

AC1

• 5775 messages
  • 909 votes

Unorthodox (op Netflix): Leuke miniserie (4 afleveringen).

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.