- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Welke series kijk jij?
Welke series kijk jij?
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Zo, uit het hoofd. Misschien dat ik wat series vergeet.
Mee bezig:
- 24 S7
- Chuck S2
- Lost S3
- Scrubs S3
- How I Met Your Mother S1
- Two and a Half men S2
- Nip/Tuck S1
- Entourage S3
- Grounded for Life S1
- Big Bang Theory S2
- Veronica Mars S2
- Without a Trace S5
To do list:
- Heroes S3
- Jericho S2
- 4400 S3
- Rome S1
- Carnivale S1
- True Blood S1
- Six Feet Under S1
- Las Vegas S4
- Californication S1
- Supernatural S4
- Smallville S1
- Big Love S1
- Dexter S1
- My Name is Earl S1
- Battlestar Galactica S1
- Prison Break S1
- Sports Night
- West Wing S1
- Buffy S1
- Angel S1
- Secret Diary of a Call Girl S1
- House M.D. S1
- Freaks & Geeks S1
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Waar haal je de tijd vandaan om zoveel series wekelijks te zien zeg! 
Overigens, je moet Prison Break nog zien? Dikke aanrader, zeker seizoen 1!
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Veel staat op de planning maar het loopt nogal vertraging op, vandaar dat de lijst ook zo lang is
. Prison Break moet ik idd nog zien, ben ik destijds eens aan begonnen maar toen kwam er weer iets tussen. Ga binnenkort overnieuw beginnen dus. Hier ben ik heel 2010 nog wel mee zoet denk ik.
Kevin13
-
- 14947 messages
- 0 votes
Voorlopig bezig met:
Carnivalé
The Corner
South Park
Ben benieuwd naar Sopranos en Battlestar Galactica.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Nu je het zegt, the Sopranos heb ik ook nog liggen.
riesma
-
- 3706 messages
- 3082 votes
Net na de zomer Entourage afgekeken, ik ben benieuwd of er nog een seizoen achteraan komt.
Verder:
- House MD S06
- Family Guy S08
- Lie to Me S02
- Derren Brown - The Events, Trick of the Mind etc. (kan ik blijven kijken!)
- Hotel Babylon S04
- True Blood S01-S02
Waarbij ik moet zeggen dat Lie to Me me erg tegenvalt. Acteerprestatie, op Tim Roth na, zijn niet echt geweldig en er hangt veel te veel een CSI/NCSI/CNSIIS/SIICSINNS-ish sfeer in. Niet mijn kopje vergezochte thee.
Binnenkort ga ik eens beginnen met Twin Peaks en later Six Feet Under, Dexter en Deadwood. Tegen de tijd dat ik die gezien heb, is het alweer tijd voor The Pacific, waar ik heel benieuwd naar ben!
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Als ik Naomi Watts was, zou ik The West Wing S1 maar als eerste kijken. Onovertroffen in serieland.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Ik zal 'm doorschuiven als ik klaar ben met Chuck
.
BoordAppel
-
- 14274 messages
- 3280 votes
Ik ben op dit moment verslaafd aan Dexter!
Enig idee of, en wanneer, ze seizoen twee gaan uitzenden? Ik heb alles natuurlijk al gezien maar het is erg leuk om deze serie nog een keer te bekijken, dan vallen stukjes nog beter op zijn plaats.
Op het moment ook de enige serie die ik volg. True Blood en Lost zijn nog niet bezig, aan The Wire en Mad Men wil ik nog een keer beginnen. Misschien ook nog ooit aan seizoen 7 en 8 van 24, dat werd me wat teveel van hetzelfde.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Seizoen 7 is een andere setting in 24, dus dat zou je 24-sleur enigszins kunnen doorbreken. 8 begint pas in januari, dus daarvoor heb je nog wel even.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Dit nieuwe seizoen zijn deze vaste kost; American Dad, The Simpsons, Family Guy, Desperate Housewives, One Tree Hill, Gossip Girl, How I Met Your Mother, Heroes (waarom weet ik niet meer), CSI: Miami, 90210, Melrose Place, V, Modern Family, Cougar Town, Glee (aanrader), The Vampire Diaries, Grey's Anatomy, CSI, 30 Rock, The Office, Parks & Recreation, Community, Smallville, Medium, Ugly Betty
Deze komen er mogelijk nog bij; Legend of the Seeker (LOTR voor TV), Sons of Anarchy (nog niets van gezien, maar krijgt erg goede reviews), Mercy, Supernatural.
Elineloves
-
- 24071 messages
- 3630 votes
Lost,
Desperate housewives,
Greys anatomy,
South park,
The L-Word (ondertussen mee klaar.),
King of Queens,
Ga nu beginnen aan House, die stond op mn 'must see' list.
kos
-
- 46691 messages
- 8849 votes
Momenteel alleen The Wire S3 en Simpsons S5
Binnenkort Dexter S4.
Als het weer begint ook Lost het laatste seizoen.
Er zijn nog een paar series waar ik daarna ook wel geïnteresseerd in ben. Waaronder Mad Men (ga ik zeker zien), West Wing en Underbelly.
Verder nog wat mini-series.
Ben eigenlijk nog op zoek naar een leuke comedy van een half uurtje per aflevering, maar die kan ik niet echt vinden.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Wat zoek je in zo'n comedy, inventieve lines? Gewoon lekkere luchtige humor? Of moet er ook een drama verhaallijn door lopen?
Respekked
-
- 6286 messages
- 1229 votes
In dit geval niet naar AHWA luisteren
.
kos
-
- 46691 messages
- 8849 votes
Tja, heb niet echt eisen.
Californication vind ik veel te gezocht en niet grappig. En dingen als Big Bang Theory en How I Met Your Mother leveren niet meer dan een flauwe glimlach op, met name die laatst is niks bijzonders. Allemaal weinig origineel.
Het liefst iets wat niet teveel op tieners of wat oudere jongeren gericht is (die series zijn meestal wat flauw en doorzichtig), maar dat zal wel veel gevraagd zijn.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
30 Rock is dan misschien wel iets voor jou. Zit goed in elkaar, het is alleen wel iets te geforceerd hip. Ze willen soms te grappig zijn, maar acteerwerk van Baldwin maakt veel goed.
kos
-
- 46691 messages
- 8849 votes
30 Rock vluchtig wel eens iets van gezien, maar trok me niet meteen.
Coupling is inderdaad best leuk ja, maar heb daar al veel van gezien. Misschien moet ik idd meer de kant van Brits zoeken.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Arrested Development en Curb your Enthousiasm komen het eerst in me op. Inventief, leuk en niet puberaal.
riesma
-
- 3706 messages
- 3082 votes
Hotel Babylon is ook wel leuk, de eerste 2 seizoenen vind ik de beste. De afleveringen duren wel tegen een uur aan, dus die zou je in 2x moeten kijken
.
Doctor Who heeft een leuke insteek mbt tijdreizen, wie weet vind je dat wat?
kos
-
- 46691 messages
- 8849 votes
Arrested Development en Curb your Enthousiasm komen het eerst in me op. Inventief, leuk en niet puberaal.
Ja! Nu je het zegt, Curb Y Enth. afleveringen van gezien vroeger en dat trok me wel, maar daarna niet echt meer achteraan gegaan. Denk dat ik die maar eens ga proberen.
-edit- *S1-S6 downing*
kos
-
- 46691 messages
- 8849 votes
My Name is Earl ooit gezien, kos?
, seizoen 1 ooit eens bijna helemaal achter elkaar gekeken met een paar vrienden op een zware katerdag. Erg melig maar moet je voor in de stemming zijn. S2 was al veel minder.
kos
-
- 46691 messages
- 8849 votes
Haha, ja of alle Alan Partridge afleveringen opnieuw gaan kijken.
He, da's trouwens helemaal geen slecht idee.
.
-edit-
(zo typische Partridge-fans humor dit: IMDb :: Boards :: "I'm Alan Partridge" (1997) :: Delete your post, Partridge style.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Ja! Nu je het zegt, Curb Y Enth. afleveringen van gezien vroeger en dat trok me wel, maar daarna niet echt meer achteraan gegaan. Denk dat ik die maar eens ga proberen.
-edit- *S1-S6 downing*
Erg leuke serie en Larry David vind ik echt hilarisch. Die mimiek vooral. Ik zie dat je whatever works ook gezien hebt, weet niet wat je daar van hem vond. Fijn dat ik nuttig kon zijn
.