• 178.091 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.093 actors
  • 9.372.468 votes
Profile

Welke series kijk jij?

John Milton

• 24221 messages
  • 13386 votes

Ik moet hem nog afkijken, Mad Men, anderhalf seizoen te gaan. Maar inderdaad erg goed, als je ervoor gaat zitten. Echt character driven, daar houd ik van.

Wat ik trouwens ook wel graag wil zien is de nieuwe serie met Elisabeth Moss (Mad Men):

Van een geheel andere orde (echt héél) is deze nieuwe serie van Syfy. Normaal niet echt mijn zender, maar dit ziet er toch wel heel erg bonkers uit:

Verder is American Gods begonnen met niemand minder dan Ian McShane, daar ga ik hopelijk vandaag of anders morgen de eerste aflevering maar eens van zien! Ook de nieuwe Netflix serie Dear White People gaat een kans krijgen, en eind mei begint de nieuwe Twintig Peaks. Ik wil wel de oude serie nog herkijken voor het zover is. Seizoen 2 zelfs helemaal nooit gezien... Tevens las ik vanmorgen dat Genius, een nieuwe serie over Einstein van National Geographic erg de moeite waard is. Geschreven door de gelauwerde biograaf Isaacson (die ook Steve Jobs zijn bio schreef), geregisseerd door Ron Howard (epi 1althans) en in de hoofdrol Geoffrey Rush. Niet slecht. De trailer oogt wat melodramatisch, maar het is een poging waard, als wetenschapsliefhebber.

The Leftovers is trouwens vooralsnog wederom het beste op televisie. Geen andere serie die dat soort dingen doet op het vlak van storytelling. Wat was seizoen 2 GOED. Godzijdank is deze derde het laatste seizoen, daarmee lijkt het niet meer mis te kunnen gaan.

SergioMalick

• 1230 messages
  • 1833 votes

[quote]IH88 wrote:

[quote]SergioMalick wrote:

Jaaaa!! En vooral de chemie tussen deze personages. Zelfs Pete bezorgt mij structurele heimwee naar Mad Men. In Engeland heb ik de volledige blu-ray box aangeschaft, maar ik zoek nog steeds het perfecte moment om hem voor de 3e keer te zien.

Oeps, niet helemaal goed gequote.

Shinobi

• 4305 messages
  • 2550 votes

'American Gods' is een aanrader. Ik ben er zowat volledig blanco ingegaan en volledig weggeblazen.

https://i.kinja-img.com/gawker-media/image/upload/t_original/umufyptaopizna87xlpj.gif

Cikx

• 2120 messages
  • 1083 votes

Shinobi wrote:

'American Gods' is een aanrader. Ik ben er zowat volledig blanco ingegaan en volledig weggeblazen.

(afbeelding)

Neon + Ian McShane, ik ga me eraan wagen.

Zwolle84

• 8022 messages
  • 0 votes

En vooral ook Emily Browning! Hoop dat deze binnenkort op Netflix te zien is.

Macmanus

• 13726 messages
  • 3701 votes

Vermoed niet dat het op Netflix komt, het is hier in nl al te zien op Amazon Prime.

(verwijderd)

• 1480 messages
  • 0 votes

Dat was dan de 1e aflevering van Big Little Lies en ik moet er gelijk wat over kwijt: véélbelovend! Ik herken Vallée's Demolition, maar dan in een hele andere context. Boeiende dialogen, hele fijne sfeer door de kust-locatie, het overzichtelijke camerawerk en piano soundtrack en mysterieuze karakters gespeeld door een fantastische cast. Wat een heerlijke spanning ook tijdens die welles-nietes scène op het schoolplein.

John Milton

• 24221 messages
  • 13386 votes

Told you so

Brix

• 19677 messages
  • 5113 votes

Endeavour (Morse)

Zwolle84

• 8022 messages
  • 0 votes

Toch het einde van The Get Down niet gehaald helaas, kwam er niet meer doorheen. De muziek blijft heerlijk, maar alles ertussenin deed me steeds minder. Ik kreeg ook totaal geen band met de karakters.

John Milton

• 24221 messages
  • 13386 votes

Jammer, maar dan is het niet anders!

Ik herken het totaal niet, maar goed, het blijft persoonlijk

Zwolle84

• 8022 messages
  • 0 votes

John Milton wrote:

Jammer, maar dan is het niet anders!

Ik herken het totaal niet, maar goed, het blijft persoonlijk

Gelukkig beviel deze wel.

John Milton

• 24221 messages
  • 13386 votes

Had ik gezien, gelukkig maar

En ik ben nog benieuwd wat je van Big Little Lies gaat vinden, maar dat duurt waarschijnlijk nog wel even.

IH88

• 9727 messages
  • 3182 votes

Toevallig net de laatste aflevering van Big Little Lies gezien. Echt magistraal. En man, man, man, Kidman, Reese en Skarsgaard .

Zwolle84

• 8022 messages
  • 0 votes

John Milton wrote:

En ik ben nog benieuwd wat je van Big Little Lies gaat vinden, maar dat duurt waarschijnlijk nog wel even.

Dat vrees ik ook. In ieder geval tot hij op Netflix staat.

IH88

• 9727 messages
  • 3182 votes

Big Little Lies is van HBO dus de kans lijkt me klein dat hij op Netflix komt. Of gebeurd dat wel? Dat weet ik eigenlijk niet.

Zwolle84

• 8022 messages
  • 0 votes

Ik denk ook niet dat dat (snel) gebeurt, kan goed zijn dat ik hem nooit kan zien.

jacobine_rodijk

• 2806 messages
  • 9511 votes

IH88 wrote:

Big Little Lies is van HBO dus de kans lijkt me klein dat hij op Netflix komt. Of gebeurd dat wel? Dat weet ik eigenlijk niet.

Volgens mij was 'Deadwood' een uitzondering (in Europa in 't bezit van CBS) maar over 't algemeen zal geen enkele vlaggenschip serie van HBO - waar 'Big Little Lies' zeker bij hoort - op Netflix toegevoegd worden.

IH88

• 9727 messages
  • 3182 votes

Inderdaad. Game of Thrones op Netflix... dat gaat jammer genoeg niet gebeuren . Zwolle84 ik snap dat je qua films strikt bent als het aankomt op (semi) illegale manier streamen, maar tv series ook? Zonder streamen was ik nooit aan Breaking Bad, Lost, Mad Men en Dexter begonnen. In wat voor wereld had ik dan geleefd .

Zwolle84

• 8022 messages
  • 0 votes

IH88 wrote:

ik snap dat je qua films strikt bent als het aankomt op (semi) illegale manier streamen, maar tv series ook?

Ja, ik zou dat nooit doen. Als ik ergens niet bij kan heb ik pech gehad.

horizons

• 5688 messages
  • 2406 votes

IH88 wrote:

Inderdaad. Game of Thrones op Netflix... dat gaat jammer genoeg niet gebeuren . Zwolle84 ik snap dat je qua films strikt bent als het aankomt op (semi) illegale manier streamen, maar tv series ook? Zonder streamen was ik nooit aan Breaking Bad, Lost, Mad Men en Dexter begonnen. In wat voor wereld had ik dan geleefd .

Ik heb die drie series niet gezien. Niet veel mis met mijn wereld.

(verwijderd)

• 1480 messages
  • 0 votes

Verrek, Big Little Lies is écht goed inderdaad, het is dat ik andere verplichtingen had gister en vandaag, anders had ik alle 7 afleveringen sowieso in 1 dag gekeken. Afijn, morgen enkel nog de laatste 2. Gek genoeg heeft die moord me nog nauwelijks bezig gehouden, puur omdat de simpelste dingen je volledige brein al bezighouden. Ook de kunstzinnige tussendoortjes zijn schitterend zoals die hardloop-scènes, vooral die waar ze ineens met z'n drieën lopen.

Word nu al veel te enthousiast, laat ik het eerst eens afkijken en het meeste bewaren voor mijn TVmeter review.

IH88

• 9727 messages
  • 3182 votes

Haha nee joh, is ook een grapje. Alhoewel, Lost was wel een verslaving toen der tijd. Dat durf ik wel toe te geven. Teejey Mooie scenes inderdaad. De moord was ik eigenlijk bijna vergeten. De twist op het laatst omtrent Woodley en Skarsgaard was wel een verrassing.

On topic- Riverdale, een echte guilty pleasure...

(verwijderd)

• 1480 messages
  • 0 votes

Ben ik even blij dat je de spoilers niet bent vergeten. Ik zal hem morgen eens aanklikken rond 17.00, dan ben ik klaar als het goed is. Al lijkt het me geen goed teken dat je de moord alweer vergeten bent, leek me juist dé climax.

Is Riverdale leuk ja? Na 13RW had ik gelijk opnieuw zin in Amerikaanse small-town sferen, maar dat leek me iets te sentimenteel en die trailer is meer a la Gossip Girl of iets dergelijks waar ik niet op zit te wachten.

John Milton

• 24221 messages
  • 13386 votes

Komt vast op blu, dat telt ook, toch?

IH88

• 9727 messages
  • 3182 votes

Teejey Riverdale is gewoon heerlijk hersenloos tienervermaak na een lange werkdag. En oja, Camila Mendes 22 Appearances Camila Mendes | izberry.com

(verwijderd)

• 1480 messages
  • 0 votes

Hmm liever Katherine Langford aka Hannah . Zal het een kans geven.

IH88

• 9727 messages
  • 3182 votes

Ik heb het hier alvast gezegd, Langford gaat binnen nu en 10 jaar een Emmy/Oscar winnen. Aussie power. Overigens las ik vandaag dat de rol van Hannah in 13 Reasons Why seizoen 2 nog niet uitgespeeld is. Hoe ze dat gaan klaarspelen weet ik niet, maar het is betrouwbaar. 13 Reasons Why zombie season?

(verwijderd)

• 1480 messages
  • 0 votes

Dat was het dan dan. Heer-lijk. Wat een serie! Review: Big Little Lies (2017) - TvMeter.nl

Het begint haast eng te worden hoe films me al weken (/maanden) tegenvallen en constant laten nijgen af te haken terwijl de ene serie na de andere me verrast.

Alathir

• 2125 messages
  • 1635 votes

American Gods de pilot gezien. Ik ben nog helemaal niet overtuigd eigenlijk. Er gebeuren nogal rare dingen in. Overigens niet direct een idee wat de eerste 10 minuten nu juist betekenden. De close-ups van vanalles zijn ietwat teveel aanwezig dat het begint te irriteren. Het is echter nog te vroeg om af te haken natuurlijk.

Big Little Lies ook de pilot gezien. Dat is dan wel weer een hoopvol begin. Het leek niet direct mijn serie maar in tegenstelling tot American Gods is het erg 'down to earth'. Ben benieuwd naar de rest.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.