• 178.094 movies
  • 12.213 shows
  • 33.984 seasons
  • 647.094 actors
  • 9.372.844 votes
Profile

Welke series kijk jij?

(verwijderd)

• 1480 messages
  • 0 votes

(verwijderd) wrote:

Nu The Blacklist weer oppakken: seizoen 3 tussen de tentamens door.

Toch nog maar niet, heb zin in wat uitdagenders: Mad Men! Erg benieuwd naar. Vandaag beginnen aan seizoen 1.

horizons

• 5688 messages
  • 2406 votes

Na jaren serieloost geweest te zijn ondertussen tm aflevering vijf bij The Expanse gekomen.

Tja, als Battlefleet Gothic figuur moet je zoiets toch kijken.

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

Na ca. een jaar serieloos geweest te zijn:

- Klem (2017)

- Victoria (2016)

- Duel in de diepte (1979)

Pertinent niet meer (i.v.m. amateuristisch acteren en ongeloofwaardige scenario's) naar:

- Flikken Maastricht (2017)

Pitakaas

• 2962 messages
  • 246 votes

Gisteren eerste 2 eps gezien van Frontier, een nieuwe Netflix serie.

Aangezien ik volgens mij één van de weinige Assassin's Creed III fans ben, voornamelijk vanwege het thema, trok Frontier al gelijk mijn aandacht. Het onstaan van de USA?Canada is een superinteressante periode en deze serie speelt zich af als de eerste Europese settlers zich net in het oosten zijn gaan vestigen (early 1700's).

Hoofdrol is voor Jason Momoa, oftewel Khal Drogo, en dat is eigenlijk de enige grote naam. De serie is afkomstig van Discovery Canada en dat merk je wel. Voelt ene beetje low budget, het acteerwerk vind ik echt vrij matig en ik had vaak het idee te kijken naar zo'n in scene gezette Discovery docu dus (je kent ze wel).

Toch waren de eerste 2 eps super interessant en ga ik het seizoen (6 eps) sowieso afkijken. Seizoen 2 is al aangekondigd.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Ik ben begonnen aan Overig >> Televisie >> A Series of Unfortunate Events (Netflix)

Het moet nog even wennen (heb er 2 gezien nu), maar de kinderen spelen erg goed en het is mooi gefilmd.

Zwolle84

• 8022 messages
  • 0 votes

kappeuter wrote:

Ik ben begonnen aan Overig >> Televisie >> A Series of Unfortunate Events (Netflix)

Het moet nog even wennen (heb er 2 gezien nu), maar de kinderen spelen erg goed en het is mooi gefilmd.

Heb je de film ook gezien? Is het een beetje op dat niveau?

danuz

• 12935 messages
  • 0 votes

Kijk momenteel The Good Wife. Moest even inkomen, maar het is een erg verslavende serie zeg!

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Zwolle84 wrote:

Heb je de film ook gezien? Is het een beetje op dat niveau?

Ja de film vond ik goed.

De serie heeft dezelfde look-and-feel. Veel oog voor detail en prachtige decors. Zelfde regisseur ook nog eens.

Ik moet wennen aan andere graaf Olaf en dat het verteltempo wat lager ligt. Ik zou nu zeggen dat ik de film iets beter vind, maar ik heb nog 6 afleveringen te gaan. Het vermaakt tot nu toe prima.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Fijne serie Danuz, Margulies is sterk.

Eindelijk weer een serie die ik week tot week volg, en 's nachts voor op ga staan. Powerless!

Zwolle84

• 8022 messages
  • 0 votes

kappeuter wrote:

(quote)

Ja de film vond ik goed.

De serie heeft dezelfde look-and-feel. Veel oog voor detail en prachtige decors. Zelfde regisseur ook nog eens.

Ik moet wennen aan andere graaf Olaf en dat het verteltempo wat lager ligt. Ik zou nu zeggen dat ik de film iets beter vind, maar ik heb nog 6 afleveringen te gaan. Het vermaakt tot nu toe prima.

Klinkt goed, wellicht ooit ook eens checken. Hoewel het hele bestaansrecht natuurlijk weggevallen is: Emily Browning.

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Dat lijkt me wat vergezocht, maar ok.

John Milton

• 24221 messages
  • 13386 votes

Erg genoten van van Black Mirror, waarvan ik de eerste drie seizoenen nu heb gezien. Fijne anthology series (iedere aflevering een apart verhaal, wel thematisch verbonden en vaak aan elkaar gelinkt). Normaal houd ik daar niet van vanwege gebrek aan diepgang, maar dat is wel het laatste waar ik deze serie die de keerzijde van techniek op onze huidige (en toekomstige) maatschappij onderzoekt, zou betichten. Pretty messed up.

De eerste aflevering was ok, maar het wordt snel beter! Ruime 8, krappe negen. Het zijn maar 13 episodes trouwens bij elkaar. Aanrader.

Nicholas

• 1765 messages
  • 278 votes

Ray Donovan (S1)

The Young Pope

kappeuter (crew films)

• 74672 messages
  • 5981 votes

Ik ben er wat laat mee, maar ik zit nu toch geboeid te kijken naar Making a Murderer (Netflix)

John Milton

• 24221 messages
  • 13386 votes

heb ik ook heel veel plezier van gehad!

AC1

• 5775 messages
  • 909 votes

Victoria is nog niet eens zo slecht.

k.grubs

• 180 messages
  • 341 votes

Op Netflix weer eens twee scandinavische series gekeken: Trapped en Modus. De eerste heerlijk Ijslands, fijne acteurs, strak spannend verhaal en elke aflevering is goed. Een tweede seizoen is in de maak.
Modus begint heel erg sterk maar na een aflevering of 3 (het zijn er acht) zakt het in. Tegen het einde zakt de spanning steeds verder in en lopen de eindjes dood. Erg jammer van het mooie camerawerk en de hippe setdressing.

Op de reguliere tv probeer ik nog Beck te volgen. Helaas heb ik blijkbaar de aflevering gemist waarin Gunvald Larsson sneuvelt. De beste acteur in de serie... Een vreemd vervolg, afwachten hoe het verder gaat.
Endeavor Morse gaat ook weer verder op de NL teevee, is zoals altijd mooi gemaakt met fijne acteurs, maar heeft een soort vooroorlogse traagheid die slaapverwekkend is.

Arri

• 913 messages
  • 350 votes

Kijkt iemand Taboo? Zoja, is het wat?

depri83

• 6803 messages
  • 1490 votes

Arri wrote:

Kijkt iemand Taboo? Zoja, is het wat?

Zeker. Een indrukwekkende Hardy, maar de serie grijpt me vooralsnog niet zoals ik op voorhand gehoopt had, grotendeels door de redelijk bizarre terugkerende 'Afrikaans rituele' (bij gebrek aan betere beschrijving) scènes en het gebrek aan identificeerbare personages. Desondanks kijk ik wel uit naar de ontknoping volgende week.

n00r

• 669 messages
  • 1069 votes

New girl met moeite eindelijk afgekeken. Nu begonnen aan Santa Clarita Diet.

(verwijderd)

• 1480 messages
  • 0 votes

Kan me maar niet hechten aan een serie de laatste weken. Hoewel Mad Men seizoen 1 uiteindelijk behoorlijk sterk is, is het begin van seizoen 2 weer tamelijk saai. Ook de eerste aflevering van Penny Dreadful, How I Met Your Mother en de eerste 2 afleveringen van River doen me niks.

Helemaal in de ban van 'The Young pope' van Paolo Sorrentino. Gekocht en voorde tweede keer aan't kijken. Meesterlijk...

wimaroca

• 762 messages
  • 643 votes

Moet je kijken:

"The Missing seizoen 1,en zeker daarna seizoen 2 (is nog beter).

een heel sterke serie

John Milton

• 24221 messages
  • 13386 votes

Emerald City gekeken seizoen 1. best leuk. Geregisseerd door Tarsem Singh. vermoedelijk echter geen seizoen 2

Gisteren eerste aflevering van Taboo gezien, nieuwe FX serie met Tom Hardy. Smaakt naar meer!

(verwijderd)

• 1480 messages
  • 0 votes

Tóch weer The Blacklist opgepakt na van allerlei tegenvallende pilots, en inmiddels zit ik alweer behoorlijk in het verhaal. Rare serie-periode heb ik achter de boeg.

Zwolle84

• 8022 messages
  • 0 votes

Kijk, dit was dus mijn tactiek, John Milton: het hele seizoen in één keer kijken.:)

Trailer: The Get Down Deel II nadert op Netflix

John Milton

• 24221 messages
  • 13386 votes

YES!!!!

John Milton

• 24221 messages
  • 13386 votes

Ik ga 1-6 ook even herkijken trouwens. Wat een knappe meid is dit toch...

kos

• 46690 messages
  • 8847 votes

Zwolle84 wrote:

Kijk, dit was dus mijn tactiek, John Milton: het hele seizoen in één keer kijken.:)

Trailer: The Get Down Deel II nadert op Netflix

zou tijd worden.

Gh8st

• 668 messages
  • 2008 votes

Zijn er nog mensen die Legion aan het volgen zijn?

Zelf deze week eens aan begonnen toen ik toch wat goede berichten hoorde/las.

Vind het zelf ook aardig tof. Show heeft een heerlijk eigenzinnig trippy stijltje.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.