• 178.096 movies
  • 12.215 shows
  • 33.986 seasons
  • 647.094 actors
  • 9.373.056 votes
Profile

Welke series kijk jij?

Ataloona

• 734 messages
  • 4259 votes

Nadat ik Mad Men heb afgerond (nog steeds een gapend gat - terwijl ik er in eerste instantie jaren over heb gedaan om door die eerste drie seizoenen heen te komen) heb ik een paar kortere dingen gekeken. Generation Kill, Wrecked (erg leuke LOST/Survivor parodie) en Seinfeld S5 (mijn tussendoorserie). Nu begonnen met Luke Cage en toch weer fijn hoor. Ik mag die Netflix/Marvel adaptaties wel.

timmienoelie

• 1518 messages
  • 4265 votes

MIAMI VICE IN BLU-RAY

n00r

• 669 messages
  • 1069 votes

Ben net begonnen aan Crazyhead. Best wel geinig.

Zwolle84

• 8022 messages
  • 0 votes

John Milton wrote:

The.get.down

Die eerste aflevering wil maar niet korter worden.

John Milton

• 24222 messages
  • 13387 votes

93 minuten is niets

Zie het als een film!

Majestics

• 322 messages
  • 43 votes

Net Band of Brothers afgerond. Zeer sterke serie, het enige minpuntje was de hoeveelheid karakters. Op een gegeven moment had ik wel redelijk door wie wie was maar toch, dit had wellicht beter gekund.

Zwolle84

• 8022 messages
  • 0 votes

John Milton wrote:

Zie het als een film!

Dat krijg ik er niet bij me in. Als ik 93 minuten over heb moet ik een film kijken.

Zwolle84

• 8022 messages
  • 0 votes

...of een stomme komedie binchen.

John Milton

• 24222 messages
  • 13387 votes

Jamaar, jamaar..! Een paar slechte epi's daarvan kost ook tijd

tbouwh

• 5809 messages
  • 5400 votes

Begonnen aan Westworld

Bélon

• 1795 messages
  • 0 votes

Check Vice Principals - Seizoen 1 (2016) - TvMeter.nl eens als je van over the top, cringe-worthy dark comedy houdt.

jarno1975 (moderator series)

• 10971 messages
  • 2790 votes

Following, The - TvMeter.nl onlangs afgerond. Matige serie.

Nu begonnen aan:

Okkupert - TvMeter.nl

Shooter - TvMeter.nl

n00r

• 669 messages
  • 1069 votes

Iemand die weet of Sense8 (TV Series 2015– ) - IMDb - m.imdb.com een goede serie is?

Zwolle84

• 8022 messages
  • 0 votes

n00r wrote:

Iemand die weet of Sense8 (TV Series 2015– ) - IMDb - m.imdb.com een goede serie is?

Viel mij een beetje tegen, ondanks de mooie beelden (in 4K op Netflix). Had het na een paar afleveringen wel gezien.

n00r

• 669 messages
  • 1069 votes

Zwolle84 wrote:

(quote)

Viel mij een beetje tegen, ondanks de mooie beelden (in 4K op Netflix). Had het na een paar afleveringen wel gezien.

Hmm jammer.. Weet jij nog een horror/spannende of echte vrouwen serie? Vind het altijd moeilijk om er een uit te kiezen

Zwolle84

• 8022 messages
  • 0 votes

n00r wrote:

(quote)

Hmm jammer.. Weet jij nog een horror/spannende of echte vrouwen serie? Vind het altijd moeilijk om er een uit te kiezen

Nu word ik al om tips voor vrouwenseries gevraagd, moet niet erger worden. Maar: Gilmore Girls, Nashville (maar die verdwijnt 1 januari van Netflix)? Qua horror is het eerste seizoen van Scream erg leuk.

n00r

• 669 messages
  • 1069 votes

Zwolle84 wrote:

(quote)

Nu word ik al om tips voor vrouwenseries gevraagd, moet niet erger worden. Maar: Gilmore Girls, Nashville (maar die verdwijnt 1 januari van Netflix)? Qua horror is het eerste seizoen van Scream erg leuk.

Hahahaha sommige mannen hebben overal verstand van! Scream is inderdaad goed heb ik al gezien. Maar eens aan Gillmore Girls beginnen dan! Thanks!

Zwolle84

• 8022 messages
  • 0 votes

n00r wrote:

(quote)

Maar eens aan Gillmore Girls beginnen dan! Thanks!

Oeh, als je die niet hebt gezien: alles laten vallen en direct beginnen. Beste serie aller tijden.

Wel eerst de originele serie kijken en daarna pas de nieuwe (A Year in the Life).

Veel plezier!

n00r

• 669 messages
  • 1069 votes

Zwolle84 wrote:

(quote)

Oeh, als je die niet hebt gezien: alles laten vallen en direct beginnen. Beste serie aller tijden.

Wel eerst de originele serie kijken en daarna pas de nieuwe (A Year in the Life).

Veel plezier!

Ga ik doen! Thanks

TornadoEF5

• 5616 messages
  • 1726 votes

making a murderer zal het niet worden. Hoewel het een interessant verhaal moet zijn, is het toch niet echt zo aan mij besteedt en hou ik het wel (voorlopig) op die eerste aflevering. Ik ga de focus op andere dingen leggen, en ga starten met Vikings (veel opnames) voor dit jaar. Vorig jaar amper series gezien, en ik hoop daar ietwat verandering in te brengen dit jaar.

(verwijderd)

• 1480 messages
  • 0 votes

Inmiddels bij aflevering 8/10 van Trapped. Heerlijke IJslandse serie, en ja, de setting is schitterend! Niet alleen dat trouwens, hele complete serie. Zelfs een erg sterke cast uit dat kleine landje. Voorlopig een 4/4.5*, de laatste 3 afleveringen zullen beslissing brengen.

(verwijderd)

• 1480 messages
  • 0 votes

Inmiddels Trapped afgerond, zie recensie: Ófærð - Seizoen 1 (2015-2016) - TvMeter.nl (AANRADER!)

Nu The Blacklist weer oppakken: seizoen 3 tussen de tentamens door.

TornadoEF5

• 5616 messages
  • 1726 votes

Aan VIkings begonnen en echt volledig onder de indruk van seizoen 1. Neigt naar het allerbeste dat ik al op TV heb gezien tot nu toe

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

- Victoria (2016)

en

- Duel in de diepte (1979)

Nooit eerder van deze NL tv-serie gehoord, maar loopt momenteel op ONS.

Veelvuldig te zien: de VW 181 Kübelwagen:

http://i64.tinypic.com/24zavix.jpg

edit

Review waar ik mij bij aansluit: traag en flets (beeld + acteren).

Toch 3 miljoen kijkers per aflevering, onbegrijpelijk.

danuz

• 12935 messages
  • 0 votes

Net klaar:

- Friends (alle seizoenen)

- Grace and Frankie (s01-02)

Momenteel kijk ik:

- Quarry (s01 - aanrader!)

- Last Man on Earth (s03)

Brix

• 19677 messages
  • 5114 votes

Dogie_Hogan

Bij toeval heb ik inmiddels zelf ook een paar afleveringen bekeken van Duel in de Diepte.

Traag, flets (en niet alleen de kleuren)

Slecht acteerwerk.

Ik wilde het eens proberen, omdat ik wel van de serie gehoord had.

Niet een van de betere Nederlandse jeugdseries m.i.

Nostalgie is niet voldoende in dit geval om het voor mij aantrekkelijk genoeg te maken.

Dogie Hogan

• 13381 messages
  • 788 votes

@Brix. Wist niet dat het een jeugdserie was. Kwam er met zappen toevallig in terecht. Inderdaad, zeer slecht acteerwerk over de hele linie, en alles erg traag, ook voor 1977 begrippen. Werd pas in 1979 uitgezonden en las dat er gemiddeld toch 3 miljoen kijkers waren, echt onbegrijpelijk. In 1994 zou deze serie nog een keer herhaald zijn.

Het beeld, maar ook de geluidskwaliteit hebben de tand des tijds niet overleefd: te vaak te flets, en acteurs zijn soms moeilijk verstaanbaar. Restauratie lijkt mij echter niet lonend. Of men moet de 13 afleveringen terugbrengen tot een film van 90 minuten o.i.d.

En zoals bij tv-Western Rawhide Clint Eastwood i.p.v. Gil Favor prominent op de DVD covers staat, staat hier ene Rutger Hauer prominent op de cover, terwijl hij in slechts 4 afleveringen zit. Leading-role Lidy Sluyter is amper te herkennen, misleiding. Miss Sluyter (toen 17) mocht trouwens op Bonaire al autorijden, en zelfs in de nu cult auto, de VW 181 Kübelwagen. Sluyters 2e rol na Oebele, daarna is ze maar gestopt met acteren en na een zeer korte zangcarrière, kantoorwerk gaan zoeken.

Deze serie/boekverfilming is mij in 1979 ontgaan. Waarom moet ik nog achterhalen.

We zitten hier te reviewen, maar hoort eigenlijk op TV-meter.nl, dus heb deze serie daar eergisteren ook maar aangemeld.

Brix

• 19677 messages
  • 5114 votes

Dogie_Hogan

Vind ik zelf ook heel ergerlijk die misleidende prominente gebruikmaking van acteurs op de covers die in kleinere rollen meedoen in series of films

Ik vroeg me al af wat er van die Lidy Sluyter geworden was.

Dank voor de info.

n00r

• 669 messages
  • 1069 votes

Ik hou wel van tienerdrama ik heb nu Degrassi: Next Class (TV Series 2016– ) - IMDb afgekeken. Ook ben ik begonnen aan New Girl maar dat valt me toch wel tegen. Gilmore Girls vond ik ook niet heel veel aan sorry Zwolle84

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.