• 178.096 movies
  • 12.215 shows
  • 33.986 seasons
  • 647.148 actors
  • 9.373.068 votes
Profile

Welke series kijk jij?

(verwijderd)

• 1480 messages
  • 0 votes

Ik begin nu meteen met Downton Abbey. Sorry John, nog geen Deadwood voor mij. DA trekt me op dit moment meer, ben vooral benieuwd naar The Guest held Dan Stevens.

Edit: aflevering 1 is een prima opener.

John Milton

• 24222 messages
  • 13387 votes

JM wacht geduldig

Biosguru

• 1557 messages
  • 5096 votes

Ik was erg onder de indruk van Black Mirror. Dat zit ergens tussen een serie en een reeks korte films in. Elke aflevering staat op zich, nieuwe plot, acteurs etc. Erg mooi, alleen wel erg zwart en cynisch. Black Mirror imdb

depri83

• 6803 messages
  • 1490 votes

Biosguru wrote:

Ik was erg onder de indruk van Black Mirror. Dat zit ergens tussen een serie en een reeks korte films in. Elke aflevering staat op zich, nieuwe plot, acteurs etc. Erg mooi, alleen wel erg zwart en cynisch. Black Mirror imdb

Topserie inderdaad!

Ook uit Engeland en erg sterk: 'The Missing'.

Gh8st

• 668 messages
  • 2008 votes

Toevallig dit weekend het 3e seizoen van Black Mirror gezien. 3e episode vond ik wat minder interessant, maar verder weer van hoge kwaliteit.

Biosguru

• 1557 messages
  • 5096 votes

De kwaliteit van de afleveringen is inderdaad wisselend. Maar er zitten echt een paar erg fijne mindfucks bij. Mijn favorieten zijn toch wel: bijen, militaire virtual reality en white bear.

Welke serie is momenteel echt hot? Heb nood aan iets nieuws...maar dan wel steengoed...

Momenteel aan het watchen: Leftovers S1 (vreemde serie), Narcos S2, Rectify S2 (klasse maar traaaag)

En John Milton sla me niet dood, The Wire staat klaar maar om de een of andere reden lukt het niet aan te beginnen.

Dus iemand nog een suggestie? thx

John Milton

• 24222 messages
  • 13387 votes

No worries! Ik heb liever dat je hem kijkt wanneer je denkt dat de timing goed is!

Glacius

• 4297 messages
  • 3031 votes

Iemand die the Preacher kijkt? Is het wat?

Jellesteeg

• 517 messages
  • 208 votes

Momenteel bezig met:

- Black Sails S02

- HIMYM S05

- The Walking Dead S07

- South Park S20

- Mr. Robot S02

- HTGAWM S03 (aan het opsparen)

- Rectify S04 (aan het opsparen)

- Wesworld S01 (aan het opsparen)

Nog staan maar geen trek meer om verder te kijken:

- FTWD S02

- Suits S05 + S06

John Milton

• 24222 messages
  • 13387 votes

Glacius wrote:

Iemand die the Preacher kijkt? Is het wat?

Preacher, ik heb de pilot gezien en daar kon ik nog niet goed hoogte van krijgen. Maar het plan was wel om het iets meer kans te geven dan dat. Tot nog toe weinig van terecht gekomen.

AC1

• 5775 messages
  • 909 votes

Eerste afleveringen gezien maar ik vond het niet echt super.

kos

• 46691 messages
  • 8849 votes

Preacher is niet helemaal mijn serie maar voor fans van het genre best aardig denk ik.

Het einde is lichtjes fantastisch.

Gh8st

• 668 messages
  • 2008 votes

Eerste seizoen van Atlanta gehad. Aparte serie van Donald Glover. Verschilt heel erg per episode qua insteek en gebeuren een aantal maffe dingen in, maar ik vond het wel tof. Iemand die ook gevolgd?

Ook nog bezig met 2e seizoen van Angie Tribeca. Je wordt om de oren geslagen met flauwe grappen. Vergelijkbaar met bijvoorbeeld The Naked Gun films, en ik vind het geweldig.

HALVE TAMME. (moderator series)

• 13470 messages
  • 1305 votes

Net Vice Principals - Seizoen 1 afgerond: Aanrader.

Gh8st wrote:

Ook nog bezig met 2e seizoen van Angie Tribeca. Je wordt om de oren geslagen met flauwe grappen. Vergelijkbaar met bijvoorbeeld The Naked Gun films, en ik vind het geweldig.

Dit is heerlijk, pilot gezien en ik ben fan

John Milton

• 24222 messages
  • 13387 votes

eerste drie afleveringen van The Crown gezien. Niet direct mijn straatje, maar tot nog toe ben ik zeker gefascineerd.

Arri

• 913 messages
  • 350 votes

Iemand eerste aflevering van 'Als de dijken breken' gezien?

(verwijderd)

• 1480 messages
  • 0 votes

Seizoen 1 van Downton Abbey redelijk doorgekomen (3.5*), ben benieuwd waar seizoen 2 naar toe gaat nu de 1e wereldoorlog losbreekt.

John Milton

• 24222 messages
  • 13387 votes

The Crown afgekeken. Ik ben niet zozeer een kostuumdrama fan, maar dit heeft me geen seconde verveeld. Een jonge Elizabeth die worstelt met de troon, Lithgow als de oude Churchill en een prachtig tijdsbeeld van het Engeland van toen, met een ingeleefd portret van de mens achter het icoon. Claire Foy kende ik niet echt, maar ze speelt uitstekend. En wat blijft het heerlijk om Jared Harris (de 'brit' uit Mad Men) aan het werk te zien...

Royalty zal me verder een worst zijn, maar in de handen van schrijver Peter Morgan (The Last King of Scotland, The Queen, Frost/Nixon en Rush) wordt een en ander uiterst invoelbaar. Misschien niet verrassend van een man, die iemand als mij van nota bene een formule 1 film kon laten genieten.

Ik zal de verdere seizoenen dan ook zeker kijken!

8/10

John Milton

• 24222 messages
  • 13387 votes

Interessant, maar ik ben het er niet echt mee eens. Je beoordeelt toch een serie niet noodzakelijkerwijs op de verhalen die hij niét vertelt, maar hoe hij vertelt waar wel de focus op gelegd wordt? Tenzij het een onvergeeflijke omissie is natuurlijk, en een echt onnodige eenzijdige blik.

Ik denk niet dat een serie als deze persé beter of evenwichtiger was geworden met meer sociaal drama van de arbeidersstrijd erin. Is dat verhaal bovendien echt onverteld? Ik zou zeggen van niet?

(verwijderd)

• 1480 messages
  • 0 votes

Ik stop met Downton Abbey na 2 seizoenen nu ik er nog een prima gevoel aan over houd, maar het soap-gehalte zou me na dit 2e seizoen te veel worden.

1e aflevering van Luther maar geprobeerd, maar op Idris Elba als sterk middelpunt na vond ik het wat saai. Eens kijken wat ik nu doe..

Zwolle84

• 8022 messages
  • 0 votes

Snel Nashville aan het bingen nu het van Netflix gaat verdwijnen. Wat een heerlijke serie!

(verwijderd)

• 1480 messages
  • 0 votes

Uiteindelijk toch Luther helemaal uitgekeken, hoewel ik wel blij ben nu het er op zit ondanks dat het een redelijke serie is. Nu Marco Polo toch geen seizoen 3 krijgt ga ik de eerste 2 seizoenen maar een kans geven.

n00r

• 669 messages
  • 1069 votes

Ik heb Scream & Orange Is The New Black gezien. Ik baal echt als een stekker dat je een heel jaar moet wachten voor 1 seizoen. Wel een hele goede Drama serie.

TornadoEF5

• 5616 messages
  • 1726 votes

mr robot S01 gezien. Was wel OK. Ik denk dat ik nu ga beginnen aan Vikings.

Zwolle84

• 8022 messages
  • 0 votes

Brooklyn Nine-Nine aan het bingen, erg leuk!

John Milton

• 24222 messages
  • 13387 votes

The.get.down

(verwijderd)

• 1480 messages
  • 0 votes

Marco Polo, aflevering 6 nu. Best een aardige serie, maar om te bingen is ie ongeschikt. Gewoon te weinig spanning waardoor de afleveringen wel erg lang duren. Ook weinig momenten dat je echt benieuwd bent naar hoe het zal aflopen. Hopelijk vind ik de kracht om S1 af te maken, daarna weer wat nieuws.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.