• 178.075 movies
  • 12.209 shows
  • 33.979 seasons
  • 647.065 actors
  • 9.371.852 votes
Profile

Prison Break

lowhusky

• 8230 messages
  • 0 votes

Wat ik me afvraag is: Waar is die peter stormare gebleven??

sanny74

• 62 messages
  • 1 votes

lowhusky wrote:

Wat ik me afvraag is: Waar is die peter stormare gebleven??

heb je aflevering 4 al gezien?

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

The Oceanic Six wrote:
Je kent het complot niet, Angrod_Pallanén? Waar draait heel PB nu om zeg! De presidentsverandering, waaruit Lincoln de doodveroordeling kreeg. Daar moeten Scofield en Lincoln in seizoen 2 natuurlijk mee aan de slag, aangezien ze nu nog voortvluchtige gevangenen zijn.

Nee, dat ken ik niet, ik heb heel seizoen 1 met m'n ogen dicht gezeten
Wat ik bedoelde dat datzelfde complot nog geen aandacht heeft gekregen in seizoen 2. Het enige wat we over het gedoe met de regering en de nieuwe president te horen hebben gekregen, was in aflevering 1. Voor de rest hebben we er niets meer over gehoord aangezien de afleveringen zich focussen op de manhunt. Want buiten het telefoontje naar die man die Sarah achtervolgt (wat is z'n naam ook al weer?), hebben we niets te maken gehad met de mensen die in seizoen 1 ervoor wilde zorgen dat Lincoln veroordeeld werd.

lowhusky

• 8230 messages
  • 0 votes

sanny74 wrote:
(quote)

heb je aflevering 4 al gezien?

weet ik niet maar de laatste keer dat ik hem zag, werd z'n keel opengesneden door T-Bag...waar is hij nu?

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Ik snap je nu Angrod_Pallanén

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

lowhusky wrote:
weet ik niet maar de laatste keer dat ik hem zag, werd z'n keel opengesneden door T-Bag...waar is hij nu?

Hij komt weer terug. En in aflevering 4 gaat hij dood.

lowhusky

• 8230 messages
  • 0 votes

En wanneer komt aflevering 4?

mvdw89

• 496 messages
  • 205 votes

ik denk dat je voor de afleveringen op RTL 5 nog een jaartje moet wachten....

sanny74

• 62 messages
  • 1 votes

inderdaad, tenzij je em download

lowhusky

• 8230 messages
  • 0 votes

sanny74 wrote:

inderdaad, tenzij je em download

neen, ik ben niet zo'n prison break fan dus daarom ga ik mijn tijd niet verspillen daar aan.

sanny74

• 62 messages
  • 1 votes

lowhusky wrote:

(quote)

neen, ik ben niet zo'n prison break fan dus daarom ga ik mijn tijd niet verspillen daar aan.

waarom stel je dan al die vragen erover?

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Aflevering 5 s2 nog niet te verkrijgen merk ik....of hebben anderen hem al gezien?

lowhusky

• 8230 messages
  • 0 votes

sanny74 wrote:

(quote)

waarom stel je dan al die vragen erover?

ik was alleen nieuwsgierig waar peter stormare was gebleven na zo'n vernedering

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

The Oceanic Six wrote:

Aflevering 5 s2 nog niet te verkrijgen merk ik....of hebben anderen hem al gezien?

En of die te verkrijgen is. Ik heb er alleen nog geen behoefte aan. Zit nou niet te springen om afl. 5. Ik kijk hem wel ergens deze week.

mvdw89

• 496 messages
  • 205 votes

The Oceanic Six wrote:

Ik heb hem al gezien...maar ik heb inderdaad ook 5 verschillende files moeten proberen voor er eindelijk eens eentje begon te pindakazen

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

In een keer gelukt hiero, heb alleen nog steeds niet de drang om hem te kijken

sanny74

• 62 messages
  • 1 votes

bij mij ook in een keer gelukt, heb em dinsdag gezien

Nis

• 60 messages
  • 172 votes

Aankomde zaterdag deel 1 t/m 4 van P.B Manhunt, yeasss

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Heb afl. 5 gister gekeken, was erg spannend. Ook verrassend hoe het verhaal loopt. Bijzonder sterk is ook seizoen 2.

stan

• 4649 messages
  • 1288 votes

Vind toch seizoen 1 beter

mvdw89

• 496 messages
  • 205 votes

Ik heb echt het gevoel dat Seizoen 2 nu echt aan het beginnen is....

Het word steeds beter iedere aflevering weer, met goede nieuwe personages als Mahone en ook vond ik die Debra Jean een leuke meid. (Hoop dat ze terugkomt).

Vraag me af wat "Aloha" betekende....

Ik verwacht dat er nog een hoop verassingen te wachten staan voor ons, want als de serie nog 15 afleveringen moet duren gaat er nog heel veel gebeuren.

stinissen (crew films & series)

• 23438 messages
  • 76923 votes

mvdw89 wrote:
Ik heb echt het gevoel dat Seizoen 2 nu echt aan het beginnen is....

Het word steeds beter iedere aflevering weer, met goede nieuwe personages als Mahone en ook vond ik die Debra Jean een leuke meid. (Hoop dat ze terugkomt).

Vraag me af wat "Aloha" betekende....

Ik verwacht dat er nog een hoop verassingen te wachten staan voor ons, want als de serie nog 15 afleveringen moet duren gaat er nog heel veel gebeuren.

Ze hadden het samen over Hawaii daarom schreef hij aloha op de auto van het meisje , met andere woorden we zien elkaar daar wel weer....

kos

• 46688 messages
  • 8845 votes

Wat Yekezzez zei dus, geen downloaddiscussies svp. Posts verwijderd.

DAMN

• 5 messages
  • 5 votes

Yekezzez wrote:

(quote)

Dus mijn vorige posts zijn verwijderd...

Is het downloaden van series die al in america op de tv zijn geweest eigenlijk wel illigaal? Maar als dat inderdaad zo is vind ik het toch raar dat er wel over het onderwerp prison break seizoen 2 word gepraat (die alleen ''illigaal'' in nederland te verkrijgen is) en dat daar niets over word gezegt maar als er iemand om hulp vraagt omdat een bepaalde versie niet in orde is, dan is het ineens niet goed en word het verwijdert.

Vind ik persoonlijk niet kloppen...

De regel om geen links te plaatsen die verwijze naar downloads kan ik begrijpen maar dan mag je toch zeker wel over dat onderwerp praten en dan dat er geen links worden geplaats want dan kan altijd via mail.

Ligt het aan mij of is dit allemaal een beetje onredelijk?

Mug

• 13981 messages
  • 5969 votes

Moeten we het nogmaals herhalen?

MovieMeter is geen platform voor illegaal downloaden. Het is niet toegestaan tips of aanwijzingen te geven over hoe of waar films gedownload kunnen worden.

Einde discussie.

kos

• 46688 messages
  • 8845 votes

DAMN wrote:

De regel om geen links te plaatsen die verwijze naar downloads kan ik begrijpen maar dan mag je toch zeker wel over dat onderwerp praten en dan dat er geen links worden geplaats want dan kan altijd via mail.

Je vroeg naar wel erg nauwkeurige downloadtips. Ik geef toe dat het in dit geval een beetje streng is, maar we moeten ergens een grens trekken.

DAMN

• 5 messages
  • 5 votes

kos wrote:

(quote)
Je vroeg naar wel erg nauwkeurige downloadtips. Ik geef toe dat het in dit geval een beetje streng is, maar we moeten ergens een grens trekken.

Oke, maar mag ik dan nog wel een bericht plaatsen met de zelfde vraag, maar dat de mensen daar op kunnen reageren via mail of via een pm en dus niet op het forum?

Mug

• 13981 messages
  • 5969 votes

Dat zijn inderdaad zaken die je het beste via pm's en mails kunt bespreken ipv op het forum.

tukkerstein

• 2216 messages
  • 3467 votes

DAMN wrote:

(quote)

Dus mijn vorige posts zijn verwijderd...

Is het downloaden van series die al in america op de tv zijn geweest eigenlijk wel illigaal? Maar als dat inderdaad zo is vind ik het toch raar dat er wel over het onderwerp prison break seizoen 2 word gepraat (die alleen ''illigaal'' in nederland te verkrijgen is) en dat daar niets over word gezegt maar als er iemand om hulp vraagt omdat een bepaalde versie niet in orde is, dan is het ineens niet goed en word het verwijdert.

Fox kun je volgens mij ook ontvangen op de satelliet in Nederland, dus je kunt er ook legaal aankomen. Bovendien kun je de dvd´s kopen in Amerika en ze hier afspelen. Er zijn genoeg legale alternatieven.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.