- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Prison Break
Prison Break
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Fox ontvangen via de satteliet? Dan moet je volgens mij alleen máár Amerikaanse zenders willen ontvangen, want zelfs de satteliet van m'n oom beperkt zich tot Duitsland en Frankrijk (en een beetje Italië).
mvdw89
-
- 496 messages
- 205 votes
Fox kun je volgens mij ook ontvangen op de satelliet in Nederland, dus je kunt er ook legaal aankomen. Bovendien kun je de dvd´s kopen in Amerika en ze hier afspelen. Er zijn genoeg legale alternatieven.
Nee tukkerstein, je kunt nog geen dvd`s van seizoen 2 in Amerika kopen en als je Amerikaanse zenders wilt onvangen moet je of een NASA Sataliet in je achtertuin hebben staan of pindakazen.
Prisonbreak is alleen te pindakazen hier en degene die er anders aan zijn gekomen mogen het hier melden.
Ik vind wel dat discussies over de serie gewoon kunnen en discussies over pindakazen niet. Dit zijn totaal andere dingen. De organisatie van Moviemeter probeert gewoon het aanzetten tot pindakazen te vermijden. Dit is toch gewoon begrijpelijk?
tukkerstein
-
- 2216 messages
- 3467 votes
Ik had het ook niet over seizoen 2, maar over seizoen 1, en die is ook nog niet helemaal uitgezonden in Nederland, en die hebben ook veel mensen al gezien, en staat wel op dvd. Ik dacht dat fox wel te ontvangen was per satelliet.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Maar je reageerde op DAMN die het toch duidelijk over seizoen 2 had 
mvdw89
-
- 496 messages
- 205 votes
Maar je reageerde op DAMN die het toch duidelijk over seizoen 2 had 
Inderdaad
tukkerstein
-
- 2216 messages
- 3467 votes
Inderdaad
Nou dan had ik het daar dus fout.
gelfdejong
-
- 13 messages
- 67 votes
Echt een super serie!!!!! net aflevering 6 gekeken weer fantastisch elke dinsdag morgen staat bij mij de computer aan 
mvdw89
-
- 496 messages
- 205 votes
Aflevering 6 is weer eens schitterend.
Heb heel erg zin volgende week..weet iemand waar ik de preview van volgende week kan vinden?
BTW: www.europeangoldfinch.net
Het lijkt eerst een normale website maar hij is van Fox en kijk eens naar de namen op het berichtenbord?
F12345S = Fernando Sucre?
Fish 40 = Michael? die dit terouwens schrijft:
Bolshoi Booze 6/4
Bastimentos 7/4
Bolshoi Booze is een tattoo die Michael heeft en Bastimentos is een plaatsje in Panama....
Het is dus een soort van Forum waarop de Fox River 8 dingen kunnen doorgeven aan de ander.
Wat denken jullie jongens?
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ik ga nu van aflevering 6 genieten, de 1e 5 waren al dik de moeite waard. Het zou toch jammer zijn wanneer deze serie eindigt (na dit seizoen toch?), want het is elke week uitkijken naar dit topentertaiment.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Ik heb niets gehoord over het stoppen van PB..?
stan
-
- 4649 messages
- 1288 votes
Nee maar zoiets kan je wel verwachten hoor
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Aflevering 6 was ontzettend spannend, ben benieuwd hoe ze zich hieruit gaan redden. Maar ja Scofield zou Scofield niet zijn als ie weer wat briljants verzint 
mvdw89
-
- 496 messages
- 205 votes
Er is iets meer aan de hand met die politieagente als je zou denken 
Xerena
-
- 20 messages
- 0 votes
Heet seizoen 2 ook Prison Break??
Zo niet, kunnen jullie dan niet een andere topic openen met de naam die die dan wel heeft?
Ik volg nl. PB gewoon via RTL 5 en ben dus nog niet toe aan seizoen 2. Vind het dan ook best frustrerend dat er hier veel over seizoen 2 'gesproken' wordt...
mvdw89
-
- 496 messages
- 205 votes
In Overigen > Televisie > Prison Break seizoen 2:
Omdat Xerena hierom heeft gevraagd maak ik even een topic over het 2e seizoen van Prison Break.
Ik begrijp het ook wel.... de mensen die Prison Break op RTL5 volgen krijgen allemaal spoilers die ze nog niet willen weten.
Dus hierbij een topic over Prison Break seizoen 2.
Mug
-
- 13981 messages
- 5969 votes
Dat is dus niet de bedoeling. Spoilers sowieso gewoon tussen spoilertags plaatsen, maakt niet uit van welk seizoen...
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Idd, thank God for the spoilertag.
mvdw89
-
- 496 messages
- 205 votes
Oh mijn god, wat een aflevering....
Ik weet nu dat zelfs ik kan huilen bij een Tv programma.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Ik neem aan dat je Joan of Arcadia nog nooit gezien hebt?
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Oké, dan liggen andere dingen ons gevoelig, want hoewel ik het een braindamaging aflevering vond, was ik niet ontroerd ofzo.
Ontzettend spannend maar zoals gewoonlijk loopt het uit op niets.
mvdw89
-
- 496 messages
- 205 votes
Ik vond het einde gewoon zo cru...
Ik had echt respect voor die gast, maar nu weet ik gewoon dat het een psychopaat is.
Echt jammer man, hij was m'n favoriete personage
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ik ben blij dat die kneus weg is, mocht hem al nooit.
Wel jammer trouwens van die andere die kassie wijlen is, zal Sarah niet blij mee zijn.
Ben benieuwd wanneer Sarah en Scofield elkaar weer samen treffen, daar kijk ik erg naar uit.
mvdw89
-
- 496 messages
- 205 votes
Respect? Hij was de bad-guy...
Ik ben blij dat die kneus weg is, mocht hem al nooit.
Wel jammer trouwens van die andere die kassie wijlen is, zal Sarah niet blij mee zijn.
Ben benieuwd wanneer Sarah en Scofield elkaar weer samen treffen, daar kijk ik erg naar uit.
Afl 9 of 10...
Mahone is niet de bad guy.... In elk geval niet voor de aflevering van deze week.
Je moet wel na blijven denken dat onze "Helden" ontsnapte gevangenen zijn. Dat de FBI zich er dan mee gaat bemoeien is toch logisch. Je kunt het oneens zijn met de wijze waarop Mahone te werk gaat maar voor afl 7 had ik juist respect voor hem en vond ik hem een goed uitgewerkt personage met eigenaardige trekjes...maar al met al gewoon een FBI Agent die zijn werk goed doet.
Nu afl 7 is geweest vind ik hem een klootzak, en ik heb al zoveel Tweener haters horen zeggen dat ze het ook zielig vonden voor hem... ze kregen toch best simpathie voor hem na zijn speech tegen Debra Jean... Hij veraade zijn vrienden voor een keer niet en dacht iets goeds te hebben gedaan. Hij zou binnen 2 jaar weer vrij komen en blijven schrijven met Debra Jean. Ik vond dat echt een geweldig emotionele scene binnen Prison Break. Hierin zag je de echte kant van Tweener... en bam, wanneer je echt zo zit van: "Oh, gelukkig... zie je wel dat hij geen rat is." Word hij doodgeschoten. En dan op deze wijze... ik geef toe dat ik een traantje heb weggepinkt.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Met de kneus bedoelde ik inderdaad Tweener. Mocht hem niet, en ben blij met dit resultaat.
De FBI vind ik wel grappig juist, maakt het spannend.
Wat ik wel vind is dat het origineel er niks meer mee te maken heeft. Het draaide om een gevangenis, maar nu (logisch natuurlijk na een ontsnapping), heeft het er niks meer mee te maken. Ik had graag nog meer over de directeur en zijn cipiers gezien. Alleen Bellick was er dan nog ff. Misschien komt dat nog. Nu zijn de mannen (de ontsnapten bedoel ik) ordinaire schatjagers, maar dat vind ik minder persoonlijk.
mvdw89
-
- 496 messages
- 205 votes
Met de kneus bedoelde ik inderdaad Tweener. Mocht hem niet, en ben blij met dit resultaat.
De FBI vind ik wel grappig juist, maakt het spannend.
Wat ik wel vind is dat het origineel er niks meer mee te maken heeft. Het draaide om een gevangenis, maar nu (logisch natuurlijk na een ontsnapping), heeft het er niks meer mee te maken. Ik had graag nog meer over de directeur en zijn cipiers gezien. Alleen Bellick was er dan nog ff. Misschien komt dat nog. Nu zijn de mannen (de ontsnapten bedoel ik) ordinaire schatjagers, maar dat vind ik minder persoonlijk.
Bellick komt over 3 weken terug...
Oh ja jongens... Prison Break houdt nu een break van 3 weken, daarna komt afl 8.
Na afl 8 komt er een break tot Januari
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Bellick komt over 3 weken terug...
Ohjah jongens... Prison Break houd nu een break van 3 weken, daarna komt afl 8.
Na afl 8 komt er een break tot Januari 
Whaaaaaat? Is er volgende week geen nieuwe PB aflevering??????
mvdw89
-
- 496 messages
- 205 votes
Nee, dat klopt... en na die 3 weken dus een paar maanden niet 
Mug
-
- 13981 messages
- 5969 votes
Voor de zoveelste keer alhier. Plaats spoilertags als je dingen verklapt over de serie. Houd er rekening mee dat er mensen zijn die de serie niet volgen direct op tv, maar de serie later willen kijken.