• 178.079 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.066 actors
  • 9.372.301 votes
Profile

Prison Break

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

mvdw89 wrote:

Je moet wel na blijven denken dat onze "Helden" ontsnapte gevangenen zijn. Dat de FBI zich er dan mee gaat bemoeien is toch logisch. Je kunt het oneens zijn met de wijze waarop Mahone te werk gaat maar voor afl 7 had ik juist respect voor hem en vond ik hem een goed uitgewerkt personage met eigenaardige trekjes...maar al met al gewoon een FBI Agent die zijn werk goed doet.

Ja, oké, maar Scofield, Burrows, C-Note (en misschien Sucre) zijn allemaal onschuldig en dus goed.

mvdw89

• 496 messages
  • 205 votes

Angrod_Pallanén wrote:
(quote)

Ja, oké, maar Scofield, Burrows, C-Note (en misschien Sucre) zijn allemaal onschuldig en dus goed.

Ja, maar ze zijn toch ontsnapte gevangen en de FBI weet de echte waarheid achter hun arrestaties niet....

Wat dacht je dan.. dat ze gewoon terug konden keren naar hun familie enzo, want ze zijn toch ontschuldig.

Nee, natuurlijk bemoeid de FBI zich ermee

Daarbij is zijn C-Note, Sucre en Michael helemaal niet onschuldig. Ze hebben allemaal een criminele daad gepleegd.

krc 4ever

• 136 messages
  • 225 votes

prison break heeft alles om een echt topserie te zijn: er zit actie in, je moet er bij nadenken,het is niet overdreven, er is spanning, genoeg afwisseling...

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

mvdw89 wrote:
Ja, maar ze zijn toch ontsnapte gevangen en de FBI weet de echte waarheid achter hun arrestaties niet....

Wat dacht je dan.. dat ze gewoon terug konden keren naar hun familie enzo, want ze zijn toch ontschuldig.

Nee, natuurlijk bemoeid de FBI zich ermee

Daarbij is zijn C-Note, Sucre en Michael helemaal niet onschuldig. Ze hebben allemaal een criminele daad gepleegd.

No way Hoe weet je dat allemaal??

Het ging er bij mij helemaal niet om of de FBI het recht had om zich er mee te bemoeien, het ging mij er om dat Michael, Sucre, Burrows en C-Note het niet verdiend hebben om opgesloten te zijn. Bovendien zijn ze de hoofdrolspelers en ómdat ze het niet verdiend hebben zijn ze automatisch de good-guys en degene die hun achterna zit (of dat nu gerechtvaardigd is of niet) zijn de bad-guys. Maw die Mahone is in mijn ogen de bad-guy, dus vind ik het logisch dat de makers Mahone zo'n daad laten plegen.

mvdw89

• 496 messages
  • 205 votes

Angrod_Pallanén wrote:

No way Hoe weet je dat allemaal??

Als je de Prison Break forums een beetje volgt....

Ook vind je iedere week een 2 minuten filmpje op de American Expres site waar een stuk uit de volgende Prison Break.

In Afl 8 komen Bellick en Geary weer terug..dit zag ik in zo`n filmpje.

En van die 3 weken en daarna die paar maanden is helaas waar ja.

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Sorry, je begreep m'n sarcasme niet

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Even ter verduidelijking; komt morgen in de VS nog wel 1 aflevering, en dan 3 weken niks, of komt er morgen ook al niks meer?

aryan

• 986 messages
  • 1752 votes

The Oceanic Six wrote:

Even ter verduidelijking; komt morgen in de VS nog wel 1 aflevering, en dan 3 weken niks, of komt er morgen ook al niks meer?

er is geen prison break, het is iets van baseball voorseizoen bij FOX ofzo.

23 oktober is de volgende aflevering weer.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Shit

Gelukkig dat Lost dan weer gestart is, maar wel jammer dit...

sanny74

• 62 messages
  • 1 votes

dus klopt het dan dat we over 3 weken verdergaan met aflevering 8?

mvdw89

• 496 messages
  • 205 votes

jaha

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Shit vanavond dus geen PB

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Maandag begint het weer gelukkig...

Skyper

• 646 messages
  • 0 votes

En in Nederland, hoe gaat het hier, nadat zometeen het seizoen afgelopen is?

Weet iemand dat?

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Het gaat gewoon verder met seizoen 2.

thekid

• 80 messages
  • 49 votes

In Film > Algemeen > prison break:

hoi ik ben grote fan van prison break.

nu was ik foto's aan het bekijken en kwam op imdb foto's tegen van op de set ,

maar daar stond john abruzi (peter storm)

met kort haar en op tv komt hij met lang haar is er dan verschil in de amerikaanse reeks en de europeese

wie kan me helpen

alvast bedankt

sanny74

• 62 messages
  • 1 votes

thekid wrote:
In Film > Algemeen > prison break:

hoi ik ben grote fan van prison break.
nu was ik foto's aan het bekijken en kwam op imdb foto's tegen van op de set ,
maar daar stond john abruzi (peter storm)
met kort haar en op tv komt hij met lang haar is er dan verschil in de amerikaanse reeks en de europeese

wie kan me helpen
alvast bedankt

ik weet niet bij welke aflevering je bent maar als je gewoon meeloopt met rtl5 dan weet je waarom hij kort haar heeft.

misschien heb je een paar afleveringen gemist
maar toen T-bag John neerstak is hij een tijd weg geweest, sinds hij terug is is zijn haar kort omdat hij natuurlijk die operatie moest ondergaan.

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Wat erg vaag is want Abruzzi is in zijn keel gesneden, niet in zijn schedel, waarom moet je haar kaal geschoren worden als de operatie in je hals wordt uitgevoerd? Anyway, als je Nederland volgt heb je idd het antwoord al.

thekid

• 80 messages
  • 49 votes

ja sry maar ik ben belg he en volg de serie op kanaal 2

en ben juist aan de aflevering waar zijn keel word overgesneden

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Oké

Maar om je andere vraag even te beantwoorden:

Amerika is bij aflevering 8 van seizoen 2 (23ste)

Nederland is bij aflevering 1 van seizoen 2 (26ste)

België is bij aflevering 13 van seizoen 1.

Dus er is idd verschil

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Zou nu Belgen grappen kunnen maken maar dat zou flauw zijn he

sanny74

• 62 messages
  • 1 votes

Angrod_Pallanén wrote:
Wat erg vaag is want Abruzzi is in zijn keel gesneden, niet in zijn schedel, waarom moet je haar kaal geschoren worden als de operatie in je hals wordt uitgevoerd? Anyway, als je Nederland volgt heb je idd het antwoord al.

dat snap ik idd ook niet waarschijnlijk om aan te geven hoe erg hij veranderd is. als hij terug zou komen met precies hetzelfde uiterlijk dan lijkt het haast alsof er niets is gebeurd

donnie darko

• 6140 messages
  • 2823 votes

Ik ben op dit moment op aflevering 9 en vind het niet echt geweldig, maar ook niet slecht. Een 7 krijgt het van mij.

edejong

• 277 messages
  • 531 votes

ik loop weer helemaal bij en heb vandaag S02E08 gezien, weer een leuke aflevering, al doen ze soms teveel hun best om je te verrassen

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Ik heb net aflevering 8 gekeken, wat een donders goede aflevering. Echt ontzettend spannend, eindelijk weer echte drijfjacht.

{Ynnor}

• 6 messages
  • 0 votes

Daarnet afl 9 gezien. echt 1 van de beste afl tot nu toe van seizoen 2. wat een spanning. Het wordt met de week spannender en wat verhaal elke week zit je weer ow zit dat zo echt een genot om naar te kijken.

mvdw89

• 496 messages
  • 205 votes

Vond het vandaag eigenlijk een zeer matige aflevering...

De enige scene`s die echt de moeite waard waren het telefoongesprek met Mahone en hoe C-Note zijn Familie terughaalde.

Vond het begin erg vaag en snap nog steeds niet wat Michael daar te zoeken had.... Die Nitro Glycorine, waar had hij die voor nodig en dan nog iets. Hoe wist de FBI / Company dat Michael daar zou komen? Toch niet doordat er een bloem op de arm van Michael staat

batmann

• 10 messages
  • 3 votes

donnie darko wrote:

Ik ben op dit moment op aflevering 9 en vind het niet echt geweldig, maar ook niet slecht. Een 7 krijgt het van mij.

best knap als hij eergister in amerika op tv geweest is en jij hem al op 23oktober hebt gezien???

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.