- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Prison Break
Prison Break
mvdw89
-
- 496 messages
- 205 votes
Hij is bij aflevering 9 van seizoen 1 waarschijnlijk.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Wat is er met die betrapte tonen in berichten. Ik zie heel vaak dat als mensen een foutje ontdekken in iemands bericht dat er meteen "fel" gereageerd wordt. Misschien dat ik hier zelf ook aan meedraag, maar het valt me gewoon op.
martin2106
-
- 1 messages
- 0 votes
Wie heeft of weet waar nog meer mooie Prison Break afbeeldingen zijn te verkrijgen?
Alvast bedankt voor het meedenken/zoeken.
nummervlinder
-
- 1463 messages
- 365 votes
Ik volg het niet. Maar al mijn klasgenootjes zeggen dat het fantastisch is dus moet ik ook maar eens kijken. Het liedje van Kaye Styles Prison Break Athem is alvast geweldig!
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Wat een ongelooflijk goede 10e aflevering! Michael, Lincoln, Sarah, T-Bag, Bellick....iedereen maakt wat spannends mee! Een van de beste afl. tot nu toe!
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Nou, dat niet, maar erg spannend was het wel. Nogal standaard voor PB eigenlijk. Erg spannend, maar standaard.
Heb dat liedje van Prison Break Anthem beluisterd, en vond t eigenlijk nogal lachwekkend. Ik vind er niets aan, maargoed, een kwestie van smaak.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ik vond het wel gaaf dat de langverwachte confrontatie eindelijk eens gebeurde.
En de rest maakten ook spannende dingen mee toch?
sanny74
-
- 62 messages
- 1 votes
iedereen zit in een vet lastige situatie vooral sarah en t-bag 
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Die langverwachte confrontatie viel eigenlijk best mee. Er was eigenlijk niets glorieus aan of speciaal. Had er wel wat meer van verwacht.
jassonn
-
- 5303 messages
- 3233 votes
Ligt het aan mij of wordt seizoen 2 niet meer herhaald?
serpico
-
- 2900 messages
- 491 votes
Nee klopt, je kunt alleen nog maar op donderdag kijken.
juhroen130
-
- 31 messages
- 3 votes
haha episode 11 was weer vet met t-bags handje er WEER af hahaha
Nick Theunis
-
- 495 messages
- 2256 votes
net episode 11 gezien, was weer een vette aflevering en inderdaad weer vet met t-bag
, seizoen 2 gaat lekker 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ep 11 ook net gekeken, inderdaad goed spannend met Sarah, Michael, TBag en Bellick die allemaal een steeds grotere rol vertolken.
Iemand enig idee wanneer de VS winterbreak komt en hoelang PB uberhaupt nog zal gaan duren?
Vinexwijk
-
- 22 messages
- 96 votes
Er wordt al over seizoen 3 gesproken, dus voorlopig kan je nog wel van de serie genieten 
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
De winterbreak komt volgens mij over twee weken.
Ascari
-
- 57 messages
- 0 votes
ik ben momenteel bezig om de hele serie op mijn computer te krijgen
sanny74
-
- 62 messages
- 1 votes
ik hoorde weer dat seizoen 2 maar 13 afleveringen heeft. niet erg betrouwbare bron en het lijkt me ook heel sterk, omdat er nog weinig boven water is maar ik schrok er wel van. Kan iemand me geruststellen en zeker zijn van seizoen 3? 
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Nee, dat kan je nooit als de helft van het seizoen nog niet eens voorbij is.
Er gaan idd geruchten dat de 13e aflevering van seizoen 2 de laatste is, maar volgens mij is er nog niet besloten of dit slechts een winterbreak is of daadwerkelijk een seizoensfinale.
sanny74
-
- 62 messages
- 1 votes
als het wel de finale is, dan moet ineens alles duidelijk worden, of alles gaat heel slecht aflopen..
het kan nog lang niet afgelopen zijn dus het zal wel een winterbreak zijn ja
tukkerstein
-
- 2216 messages
- 3467 votes
Heb dat liedje van Prison Break Anthem beluisterd, en vond t eigenlijk nogal lachwekkend. Ik vind er niets aan, maargoed, een kwestie van smaak.
Inderdaad ja, overdreven gevoelig gezonden en klinkt nergens naar, ik vond het ook erg lachwekkend.
johnonderwater
-
- 1 messages
- 0 votes
voor zover ik weet is 13 de laatste aflevering! maar weet iemand hoe dat liedje heet in aflevering 11 die je op de achtergrond hoort als t-bag in die stoel op die hotelkamer zit? alvast bedankt!
mvdw89
-
- 496 messages
- 205 votes
In een persbericht van Fox stond dat door vele klachten van fans er een kans bestaat dat de 3 maanden duurende stop een 2 weken duurende stop word. Goed nieuws dus.
Er zijn gewoon 22 afleveringen...waarvan 13 de laatste is voor de stop.
Van Nunen
-
- 791 messages
- 0 votes
Ben sinds vorige week ook een mega-fan van Prison Break! In krap 4 dagen alle afleveringen gekeken t/m afl. 11 van dit seizoen.
Niet beter dan Lost, wel een stuk verslavender. 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ben sinds vorige week ook een mega-fan van Prison Break! In krap 4 dagen alle afleveringen gekeken t/m afl. 11 van dit seizoen.
Niet beter dan Lost, wel een stuk verslavender. 
Je verwoordt het goed. Lost vind ik kwa originaliteit en verhaal een stuk beter in elkaar zitten, maar PB is een stuk meer op actie gericht en wat directer, wat het een boeiende serie maakt. Voor mij een hele goede 2e plek achter Lost.
thekid
-
- 80 messages
- 49 votes
heey een tijdje geledewaren ze in prison break een spel eent spele in die keuken kan iemand vertellen welk spel het was
Vinexwijk
-
- 22 messages
- 96 votes
Vanaf aflevering 1 ben ik een fan van prison break. De verslavenheidsfactor is bijna net zo hoog als bij '24'. Seizoen 2 kan in mijn ogen helaas nog niet tippen aan seizoen 1. Desalniettemin weten de producers de spanning nog relatief goed op te bouwen. Je kan echter wel merken dat seizoen 2 niet gepland was.
Sanderkeuh
-
- 582 messages
- 2953 votes
heey een tijdje geledewaren ze in prison break een spel eent spele in die keuken kan iemand vertellen welk spel het was
Poker. 
R9
-
- 124 messages
- 190 votes
de vraag is word aflevering 13 die volgende week uitkomt., de laatste, of is dit juist een afsluiter van dit seizoen zo dat volgend jaar weer aflevering 14 komt.?
aflevering heet wel the final fall., zal dit betekenen dat het toch het einde is?
aflevering 12 was weer erg goed. en spannend,
maar nu is de vraag stopt de serie bij episode 13 of niet..,
seizoen 3 komt er waarschijnlijk wel, maar dit is niet zoals het prisonbreak zoals het nu is...
seizoen 3 gaat over 1 of 2 overlevende (de rest gaat dus dood of word opgepakt??) en dit seizoen gaat dieper in op die 1 of 2 overlevende., (dit zijn in ieder geval niet michael en lincoln)