• 178.092 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.093 actors
  • 9.372.531 votes
Profile

Prison Break

mvdw89

• 496 messages
  • 205 votes

Emmmm.... eigenlijk heet de aflevering The Killing Box.

Fall = Herfst

Final = Laatste

Final Fall Episode = De laatste aflevering in de herfst.

Als je een paar berichten onder je had gelezen had je kunnen zien dat ik al had aangegeven dat Aflevering 13 niet de laatste aflevering is van seizoen 2 en dat de show op 29 Januari weer gewoon met Aflevering 14 doorgaat. Er komt dus een Prison "Break".

Het seizoen bevat gewoon 22 afleveringen en die informatie die jij hebt over Seizoen 3 is helemaal niet objectief. Ik zou dan ook graag een bron willen zien want ik heb er nog niks over gehoord en ik houd alle belangrijke Prison Break forums in de gaten.

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Er is nog niks, noppes, nada bekend over seizoen 3. Kan ook helemaal niet aangezien er slechts enkele op de wereld zijn die weten wat er te wachten staat vanaf januari (ik dacht de 22ste, maar dan zal ik wel fout zijn). En wat we moeten denken van The Killing Box weten ook maar erg weinig mensen.

Gewoon afwachten en wat geestelijke schade oplopen als de cliffhanger van de FALL finale erg groot is.

BTW: Ik vind het een stuk moeilijker zonder Lost dan zonder Prison Break...denk ik....

mvdw89

• 496 messages
  • 205 votes

Lost blijft nog een stuk langer weg....

Ik kijk het zelf niet, heb seizoen 1 en 2 niet gezien dus denk dat ik weinig zal begrijpen van seizoen 3.

Ik weet al een paar spoilers van aflevering 13,14 en 15.
Aan de ene kant vind ik het altijd jammer dat ik me nooit kan bedwingen om ze te lezen en aan de andere kant kijk ik daardoor een stuk meer uit naar een uitzending.

1 spoiler wil ik toch graag met jullie delen, ofja spoiler een mind fucker:

Michael en Lincoln krijgen een verassend persoon aan hun zijde

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Een verrassend persoon? Wauw, let me guess.....Kellerman?

mvdw89

• 496 messages
  • 205 votes

Ik zeg niks...

The Lord

• 22 messages
  • 12 votes

Waar is Prison Break seizoen 1 en 2 te verkrijgen ? ( Liefst in Nederlands Limburg of in België want ik woon nl kort bij de grens met Nederland)

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Seizoen 1 is overal wel te verkrijgen, seizoen 2 nergens op de wereld.

The Lord

• 22 messages
  • 12 votes

Angrod_Pallanén wrote:

Seizoen 1 is overal wel te verkrijgen, seizoen 2 nergens op de wereld.

Aah ok Weet je misschien wanneer de release is van seizoen 2 ?

mvdw89

• 496 messages
  • 205 votes

Ja, over zo`n half jaar tot 9 maanden in Amerika. En een jaar schat ik in Nederland.

mjvv

• 1 messages
  • 1 votes

Net aflevering 13 gekeken. Open einde dus het word gewoon vervolgd.

Aflevering 13 was zeker weer spanend alleen vind ik het nu wel te lang duren. De serie kan zo nog 100 jaar door gaan.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Spektaculaire aflevering

Ben echt heel erg benieuwd naar de volgende...die nog een tijdlang op zich zal laten wachten helaas.

Echt klote die winterstops....Lost ook al.

Gelukkig kan ik nu 5 seizoenen 24 gaan kijken

sanny74

• 62 messages
  • 1 votes

aflevering 13 omg..

Sanderkeuh

• 582 messages
  • 2953 votes

Huge spoilers over S2E13:
Ik denk niet dat Mahone echt dood is, van mensen van de FBI verwacht je wel dat ze een kogelvrije vest aanhebben.

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Veel minder spannende aflevering dan de vorige, kijk meer uit naar Lost en Veronica Mars in 2007 dan naar Prison Break (die toch al eerste van de drie weer begint).

prison is the shit allermooiste tv serrie die ooit is gemaakt elke keer nieuwe shit

break break break

mvdw89

• 496 messages
  • 205 votes

Sanderkeuh wrote:
Huge spoilers over S2E13:
Ik denk niet dat Mahone echt dood is, van mensen van de FBI verwacht je wel dat ze een kogelvrije vest aanhebben.

Je hebt gelijk... In aflevering 15 zit hij alweer achter Michael aan

{Ynnor}

• 6 messages
  • 0 votes

klopt het dat die kalen man waar die chinees de opdrachten van krijgt oscar shales is?
Als dat zo is wie heeft dan mahone dan begraven?

The Lord

• 22 messages
  • 12 votes

Prison Break is een super serie, alleen is het jammer dat voordat er een volgend seizoen uitkomt je weer een haf jaar moet wachten. Hopelijk laten ze het niet te lang duren, anders wordt het te langdradig. Dan kijken de mensen ook niet meer.

[[quote]

[quote]voor de mensen die het nog niet weten.

29 januari begint prison break weer

En bovendien, denk je serieus dat mensen niet kijken als PB weer begint??

mvdw89

• 496 messages
  • 205 votes

{Ynnor} wrote:
klopt het dat die kalen man waar die chinees de opdrachten van krijgt oscar shales is?
Als dat zo is wie heeft dan mahone dan begraven?

Nee, hij is gewoon de baas van Bill Kim. Mahone heeft Oscar Shales gewoon begraven in zijn tuin. Die kale man word ook wel "The Pad Man" genoemd omdat hij alleen via briefjes communiceert. Hij laat duidelijk zien dat iedereen maar een pion in het netwerk van The Company is. Zo is Kellerman een pion van Kim, terwijl Kim eigenlijk weer een pion is van "The Pad Man", en zo is het een vicieuse cirkel.

En voor iedereen die het nog steeds niet heeft begrepen

PRISON BREAK SEIZOEN 2 IS NIET GESTOPT OP 29 JANUARI KOMT HET GEWOON WEER TERUG EN IS DUS NOG NIET TOE AAN SEIZOEN 3.

stan

• 4649 messages
  • 1288 votes

Loud en clear

mvdw89 wrote:

Nee, hij is gewoon de baas van Bill Kim. Mahone heeft Oscar Shales gewoon begraven in zijn tuin. Die kale man word ook wel "The Pad Man" genoemd omdat hij alleen via briefjes communiceert. Hij laat duidelijk zien dat iedereen maar een pion in het netwerk van The Company is. Zo is Kellerman een pion van Kim, terwijl Kim eigenlijk weer een pion is van "The Pad Man", en zo is het een vicieuse cirkel.

Volgens mij moet The Pad Man weer een pion zijn Kellerman voordat het een vicieuze cirkel is

sanny74

• 62 messages
  • 1 votes

volgens mij is het 22 januari en niet 29 januari

mvdw89

• 496 messages
  • 205 votes

Nee, 22 januari komt aflevering 13 nog een keer en dan op 29 januari komt aflevering 14

Bernie

• 37 messages
  • 26 votes

Ik kan alleszins niet wachten

arne66

• 198 messages
  • 105 votes

OMFG... Aflevering 13 van seizoen 2... can't wait until the next episode .....

robin00787

• 322 messages
  • 750 votes

Eerste 9 episodes gezien van het eerste seizoen op DVD. Echt een geweldige/spannende serie. Heerlijk om ze gewoon op DVD te kijken, geen gezeik met reclames en een week wachten, gewoon kijken wanneer je zin hebt met optimaal beeld en geluid. T mag dan 50 euro kosten maar dan heb je wel wat.

Anyway, mijn favoriete moment tot dusver is tijdens die opstand als de gevangenen en de bewakers alleen nog worden gescheiden door een hek:

Captain Brad Bellick:
You know Teddy you've really let me down, which is a big disappointment since I don't expect much from the in-bred child of a retard. Thats right Teddy. I read your psych records. About how your daddy raped his mongoloid sister, and nine months later little Teddy popped out."
Theodore "T-Bag" Bagwell: "I'M GONNA KILL YOU!"

Heerlijk!

Scofield

• 18 messages
  • 0 votes

komt er nou wel of geen seizoen 3?

*wacht in spanning af*

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.