• 178.094 movies
  • 12.213 shows
  • 33.984 seasons
  • 647.094 actors
  • 9.372.718 votes
Profile

Prison Break

mvdw89

• 496 messages
  • 205 votes

Ja, er komt een 3e seizoen

aryan

• 986 messages
  • 1752 votes

Officieel zou het maar 1 seizoen zijn, maar door het grote succes is er een 2de seizoen gekomen. Er zijn wel plannen voor een 3de seizoen, maar ik zou dan erg benieuwd zijn waar het verhaal dan over zou gaan.

robin00787

• 322 messages
  • 750 votes

Als ze nou gewoon zorgen dat aan het einde van seizoen 2 iedereen weer in Fox River zit, kunnen ze in seizoen 3 weer gewoon uitbreken (met nieuwe personages om het net ff wat anders te maken)

mvdw89

• 496 messages
  • 205 votes

Dat zou ik een extreem grote anti-climax vinden als dat zou gebeuren

riianne

• 3 messages
  • 0 votes

Ik heb indd ook gelezen dat er misschien een seizoen 3 kwam. In dat seizoen wouden ze 1persoon verder 'filmen'over hoe zijn leven loopt..

Opzich wel leuk.. maar ook las ik dat het niet door gaat en seizoen gewoon de laatste is.

Dit kan je lezen op : www.prisonbreak.nl

Dit staat er :

Mogelijk komt er dus een prison break seizoen 3 aan!

Het volgende wordt hierover verteld;

De producer van prison break (Paul Scheuring) maakte bekend dat seizoen 2 zijn laatste seizoen zou worden. Nu heeft hij toch bekend gemaakt met seizoen 3 te beginnen. In seizoen 3 word er 1 van de overlevenden uit seizoen 2 gelicht waar het verhaal dieper op in gaat. Binnenkort word er gestart met de opnamen seizoen 3 in de Verenigde staten.

We kunnen dit zelf nog niet bevestigen, zodra wij meer info hebben laten we jullie dit meteen weten!

Maar jaa.. iedereen zegt anders.. dus we zullen we even moeten afwachten.. Eerst seizoen 2 nog maar even uit zien!! :D

jodykke

• 2 messages
  • 0 votes

Hoikes , ik ben momenteel bezig met de 4e aflevering van Prison breakmanhunt SEIZOEN 2 , gewoon spannender dan ervore !! amaaaai

jodykke

• 2 messages
  • 0 votes

Seizoen 2 heb ik ook maar via via via , maar is gewon SUPER !! Seizoen 1 ligt al in de winkels !

Stoud

• 3 messages
  • 1 votes

Nieuwe Nederlandse Prison Break site:

http://www.foxriver.nl DARE TO ESCAPE

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Jajajajajajajajajaaaaaaa vanaf dinsdag kunnen de wat slimmere Internetters zien hoe het verder gaat in deze prachtserie!:D

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Kijk er nu niet echt naar uit, waar ik wel naar uit kijk is de nieuwe aflevering van Veronica Mars en Lost.

Edit: de echt slimme internetter zou weten dat de nieuwste aflevering pas de 30ste te verkrijgen is, maandag 22 januari wordt namelijk 2.13 The Killing Box uitgezonden op Fox.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Angrod_Pallanén wrote:

Kijk er nu niet echt naar uit, waar ik wel naar uit kijk is de nieuwe aflevering van Veronica Mars en Lost.

Edit: de echt slimme internetter zou weten dat de nieuwste aflevering pas de 30ste te verkrijgen is, maandag 22 januari wordt namelijk 2.13 The Killing Box uitgezonden op Fox.

Ahhh echt? Shit, nog weekje extra wachten dus.

En ik kijk echt wel uit naar de nieuwste PB afleveringen, net als die van Lost overigens. Allemaal mooie series.

aryan

• 986 messages
  • 1752 votes

Maandag 22 januari wordt aflevering 14: John Doe uitgezonden. Deze week begint Prison Break dus wel weer.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Wel? Yes!

rob-1983

• 72 messages
  • 36 votes

ik vind seizoen 2 van prison break echt veel minder. ze hadden beter na 1 seizoen kunnen stoppen.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Vannacht is het zover!

Van Nunen

• 791 messages
  • 0 votes

The Oceanic Six wrote:
Vannacht is het zover!

Ouwe Pindakazer
Maar goed dat je het zegt, ik zit gvd! al maanden te wachten op een verse aflevering..

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Dadelijk kijken

sanny74

• 62 messages
  • 1 votes

eindelijk

sanny74

• 62 messages
  • 1 votes

nou lekker dan, aan terrence hebben we ook nix meer...

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Was weer een lekkere aflevering met een verrassing.

mvdw89

• 496 messages
  • 205 votes

Met een verassing....?!?

Man, Prison Break verast weer vriend en vijand en slaat ineens 180 graden in de rondte. Er gaat de komende aflevering zoveel kont geschopt worden waar Jack Bauer nog een puntje aan kan zuigen.

Mijn nieuwe favoriete personage is terouwens vanaf dit moment Mahone.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Aan het geweld en de actie van 24 kan PB nooit tippen. Willen ze ook helemaal niet. PB draait volledig om het sterke verhaal.

mvdw89

• 496 messages
  • 205 votes

Weet ik...

Dat bedoelde ik er ook niet echt mee... ik bedoelde gewoon dat we een hele vette paar weken tegemoed gaan waar actie en wraak meer centraal gaan staan.

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Voor het eerst sinds tijden vind ik Prison Break echt goed. Er zit verhaal in, er zitten zinvolle wendingen in en nog wat drama ook. Zo vond ik dat T-Bag een zeer mooie rol had. Niet in de zin van prachtig of hartverwarmend, maar gewoon goed. Er kwam wat perspectief in het personage zelf en bovendien kan Robert Knepper prima acteren. C-Note is daarintegen wel hartverwarmend en ik vind het veelbelovend waar het naar toe gaat wat hem betreft op eens lijkt er een nieuwe Prison Break te ontstaan en wel van zijn vrouw Dede en natuurlijk Bellick. Erg verrassend vond ik dat Steadman zichzelf neerschot, maar teleurstellend is het wel. Het haalt namelijk alle hoop van het ooit nog zuiveren van Scofields en Burrows naam weg. Sterk vond ik Mahone en Bellick zelf. Wraaklustige mannen zijn echt vet (lees: 'Man On Fire')

deStef

• 255 messages
  • 607 votes

Verdorie, was die Mahone maar dood. Ik word doodmoe van hem, niet te geloven dat hij uit ieder stukje kan opmaken waar michael heen gaat.. En ik hoop dat het na dit seizoen wel echt over is, ze zijn al ontsnapt en het verhaal daarheen was stukken boeiender.

krabat

• 360 messages
  • 360 votes

Na aflevering 14 van s.2 vind ik de ontwikkelingen van de bijrollen veel interessanter dan de ontwikkelingen van de hoofdpersonages zelf (de 2 broers).

Met het verhaal rond Bellick gaan ze weer een beetje terug naar hun roots, het leven binnen de gevangenis. Nu maar hopen dat hij het overleeft.....

P8rb

• 10773 messages
  • 1820 votes

Bijna heel mijn klas volgde deze serie, dus ik besloot het ook maar te gaan kijken, helaas heb ik het begin gemist want ik keek pas toen ze net gingen uitbreken.

maar wat een super serie!! binnenkort ook maar eens de DVD box halen van seizoen 1

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Was een beetje de feeling met PB kwijt dacht ik, maar met de 1e 2 afleveringen na de break weer, is het compleet terug! Aflevering 15 is weer beresterk. Goed dat we de oude bekenden blijven zien. Spannend is het ook weer!

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Vond het nergens spannend. Sucre had een mooie verhaallijn, maar daar blijft het bij. De vorige was vele malen beter.

First_contact

• 16 messages
  • 164 votes

Blijft spannend! Aan wiens kant zou Kellerman nu staan?

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.