- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Prison Break
Prison Break
serpico
-
- 2900 messages
- 491 votes
Eindelijk kan ik ook meepraten op dit topic (keek ze eerst gewoon op de Nederlandse zenders, tot ik erachter kwam dat ze pas in april verder gingen, dus toen maar pindakaas) 
Maar ik vond de laatste best een te pruimen aflevering voor het tweede seizoen. De verhaallijn van Sucre deed in ieder geval nog een beetje denken aan de manier van vertellen in deel 1; eerst laten zien wat er gebeurt, en zodra alles fout lijkt te zijn gegaan, zeggen hoe de vork nu werkelijk in de steel zit. Zie ik bijna niet meer in het 2e seizoen.
Grootste irritatie is echter dat
1. Mahone altijd alles weet.
2. Maricruz gewoon op een bespottelijke wijze buiten beeld wordt gehouden!
3. De President ook! En dan zo'n fake voice aan de telefoon, aaargh!
Verder wel een vermakelijke aflevering, benieuwd ook wat er nu met Haywire gaat gebeuren.
kleez
-
- 849 messages
- 1207 votes
op dit moment ben ik bij afleverin 15
:D:D
13 en 14 net gezien!!
ik zal verder niks verklappen, maar ik stond weer erg
versteld 
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Grootste irritatie is echter dat
1. Mahone altijd alles weet.
2. Maricruz gewoon op een bespottelijke wijze buiten beeld wordt gehouden!
3. De President ook! En dan zo'n fake voice aan de telefoon, aaargh!.
Maricruz speelt in een andere serie, evenals de president, maar Patricia Wettig (de president/Caroline) heeft aangekondigd terug te keren in PB.
kleez
-
- 849 messages
- 1207 votes
huheeen andere serie?! Mahone gaat anders bijna dood,
en stopt er dus mee in afl 14, met het werk dan!!
President en maricruz weet ik idd niet, maar dat zit vast
wel goed!! Kzal zometeen of morgen ff afl. 15 kijken

mvdw89
-
- 496 messages
- 205 votes
Hij stopt helemaal niet.... :S
Hij wil alleen niet meer voor The Company werken.
sanny74
-
- 62 messages
- 1 votes
balen voor hem dat ie wel zal moeten.
wat maakt maricruz nou uit? dat komt heus nog wel.
afl 16 vond ik trouwens wel heeel vet!
Alleen jammer van haywire
was mooi gefilmd maar wel grof van mahone...
mvdw89
-
- 496 messages
- 205 votes
De eindscene van Aflevering 16 was inderdaad super mooi.
De editing en de muziek gaven Haywire echt een mooi einde.
Ik heb normaal gesproken een enorme hekel aan C-Note maar ik vond hem in deze aflevering wel goed.
Ik ben nu alleen heel erg benieuwd wat die sigarenclub zal opleveren.
First_contact
-
- 16 messages
- 164 votes
Het einde was wel mooi inderdaad, een beetje zielig misschien wel, maar ik verwachtte het al .
Ik vond het in ieder geval fijn dat kellerman niet weer terug geswitched is, en ik ben benieuwd wat er nu gaat gebeuren.
Dat Bellick weer mee mag doen vind ik een dik pluspunt!
Van Nunen
-
- 791 messages
- 0 votes
Volgens mij zit het team van McDonalds achter deze serie.
De muziek, de beelden, de spanning, de verwachting, de climax, het smachten naar meer...
Heerlijk! De serie heeft evenveel fantasie als een hamburger, maar het blijft zooo verslavend.
Doe me nog maar een Mc-aflevering!
mvdw89
-
- 496 messages
- 205 votes
Terouwens volgende week geen Prison Break in verband met een dubbele aflevering 24 in Amerika. 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Hoihoi, echt waar! Dan heeft 24 over 3 weken alweer een nieuwe DVD verkrijgbaar! Mooiste serie ever!
MiekieMow
-
- 224 messages
- 308 votes
Terouwens volgende week geen Prison Break in verband met een dubbele aflevering 24 in Amerika. 
Ja maar dat betekent volgende week (de 19e) twee afleveringen!! 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Maar dan dus komende week geen 24 als ik het zo lees?
aryan
-
- 986 messages
- 1752 votes
Deze week is een dubbele aflevering van 24 (gisteren uitgezonden)
MiekieMow
-
- 224 messages
- 308 votes
Ja maar dat betekent volgende week (de 19e) twee afleveringen!! 
Onee, de bron waar ik deze info van had (wikipedia), is zojuist geupdate, en zegt nu dat er maar één aflevering komt de 19e.
Sorry voor de valse hoop! (ben er zelf ook de dupe van)
Noud
-
- 545 messages
- 1157 votes
Een aflevering gemist? Check deze link even. Sommige url's doen t niet. Ook te zien Lost, 24, 30 Rock, Heroes, House, Desperate Housewives, smallville, 3 LBS
MiekieMow
-
- 224 messages
- 308 votes
Er is in héél prisonbreak, één iets wat ik niet helemaal begrepen heb (uit S01) en misschien dat iemand anders mij hierin verheldering kan geven:
Nick savrinn was geen slechterik, hij wou Veronica écht helpen, toch.
- wie was die man in de winkel bij de kaartenmolen?
- wat bedoelde die dr. phil in de schuur met 'we both know your true intensions' (of iets als dat?)
- en waarom blijkt hij dan ook nogeens degene te zijn die voor John Abruzzi een vliegtuig moest klaarzetten.
Oftewel. Wat is het levensverhaal van Nick Savrinn??
serpico
-
- 2900 messages
- 491 votes
Er is in héél prisonbreak, één iets wat ik niet helemaal begrepen heb (uit S01) en misschien dat iemand anders mij hierin verheldering kan geven:
Nick savrinn was geen slechterik, hij wou Veronica écht helpen, toch.
- wie was die man in de winkel bij de kaartenmolen?
- wat bedoelde die dr. phil in de schuur met 'we both know your true intensions' (of iets als dat?)
- en waarom blijkt hij dan ook nogeens degene te zijn die voor John Abruzzi een vliegtuig moest klaarzetten.
Oftewel. Wat is het levensverhaal van Nick Savrinn??
Hij kwam inderdaad naar Veronica toe om haar te helpen, maar daarna werd hij benaderd door 'hulpjes' van John Abruzzi, zodat hij Veronica kon meenemen op de dag van de uitbraak.
Abruzzi kon door Veronica te kidnappen Michael onder druk zetten zodat hij hem zou vertellen waar Fibonacci was (degene door wie Abruzzi in de cel zat, red.). Abruzzi twijfelde eraan of Micael het wel zou vertellen, en toen hij erachter kwam dat Veronica veel voor hem betekende, besloot hij haar als hefboom te gebruiken.
Verder:
De man in die winkel en die Dr. Phil waren allebei hulpjes van Abruzzi. En hij was niet degene die dat vliegtuig klaar moest zetten hoor, hij moest er alleen bij zijn.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Zo, nu eens even afl 17 kijken. Ben benieuwd, eindelijk weer PB na een week niks.
MiekieMow
-
- 224 messages
- 308 votes
Dr staat een hoop nep op het web bij deze aflevering 
stan
-
- 4649 messages
- 1288 votes
Vond het een hele goede aflevering Bad Blood 
Maar de trailer liet je wel heel anders denken
Trailer voor volgende week:
2.18
MiekieMow
-
- 224 messages
- 308 votes
oooh, wat een spanning weer. Heeft iemand hier kunnen ontdekken welke woord omsingeld was in T-bag's boek??
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Kijk alweer uit naar dinsdag, lekker verder kijken! Ep 17 was echt van grote schoonheid!
stan
-
- 4649 messages
- 1288 votes
Dw fgelopen aflevering was echt vet goed!
Echt superveel spanning met een aantal hele goede cliffhangers!
Kan niet wachten tot volgende week
stan
-
- 4649 messages
- 1288 votes
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Weer een hele sterke episode! Je merkt dat ze richting het einde van het verhaal werken. Daarom hoop ik ook niet op een seizoen 3.
Silvio Dante
-
- 2943 messages
- 2153 votes
Ik had gehoord dat er toch een seizoen 3 kwam, waarin gefocust wordt op het leven van één van de ax-gevangenen. (Stiekem hoop ik op T-bag)
Verder kijk ik ook uit naar de 4 laatste afleveringen, waarin nog heel veel kan gebeuren. Ze kunnen dus nu-eindelijk- iedereen doen sterven die ze willen, aangezien het einde nadert. Ik heb hoge verwachtingen.