• 178.096 movies
  • 12.215 shows
  • 33.986 seasons
  • 647.148 actors
  • 9.373.086 votes
Profile

Prison Break

serpico

• 2900 messages
  • 491 votes

Zo'n seizoen drie gefocust op één gevangene lijkt me een beetje flauw. Dat lijkt meer op uitmelkerij.

mvdw89

• 496 messages
  • 205 votes

Silvio Dante wrote:

Ik had gehoord dat er toch een seizoen 3 kwam, waarin gefocust wordt op het leven van één van de ax-gevangenen. (Stiekem hoop ik op T-bag)

Verder kijk ik ook uit naar de 4 laatste afleveringen, waarin nog heel veel kan gebeuren. Ze kunnen dus nu-eindelijk- iedereen doen sterven die ze willen, aangezien het einde nadert. Ik heb hoge verwachtingen.

Emmmm.... Nee

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Van dat seizoen 3 focused op de andere ontsnapte gevangene heb ik ook gelezen, het is alleen nog niet officieel bekend gemaakt.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Het lijkt me logisch dat acteurs als Wentwort Miller (Michael), zich niet voor een flauw 3e seizoen laten inzetten. Zon 3e seizoen betekent dus dat het officiele verhaal erop zit, en dat ze iemand op de voet gaan volgen. Zit ik niet op te wachten. Nu vind ik ieders prive problemen wel leuk, omdat het geen hele afleveringen duurt, en omdat er gewoon nu een sterk verhaal in zit, dat zich focust op de jacht op de gevangenen en op de poging om hun onschuld te bewijzen.

Maar wilt iemand een seizoen lang naar Sucre en zijn Mari Cruz kijken? Ik niet.

mvdw89

• 496 messages
  • 205 votes

Er gebeurt helemaal niks in de trant dat we maar 1 persoon gaan volgen... als je precies wilt weten wat er gaat gebeuren stuur me een PM, want als ik hier alle spoilers neer plant dan denk ik dat er behoorlijk veel mensen boos gaan worden

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Je hebt er toch spoiler tags voor, zodat je niet verplicht ben het te lezen. Plaatsen dus!

mvdw89

• 496 messages
  • 205 votes

Komen even een paar interessante spoilers:

- Sara word in de volgende aflevering opgepakt

- De laatste aflevering (22) heet Sona, genaamd naar de gevangenis in Panama waar Michael heen gaat

- Hij zit hier niet alleen, er zit nog een bekende van hem

- C-Note gaat niet dood

- 8 mensen halen Panama.... Michael, Lincoln, Sucre, Sara, Bellick, Mahone, Bill Kim en T-Bag

- In de laatste aflevering zal er iemand dood gaan en er zullen er 2 vermeend dood zijn maar er word niks over bekend gemaakt in seizoen 2, daarvoor zul je moeten wachten tot seizoen 3

- Iemand helpt Sara in haar getuigenis tegen The Company (Waarschijnlijk Mahone)

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Jee, weer een hele goede aflevering gezien net hoor. Alles valt nu in elkaar, maar er blijven toch nog enkele belangrijke vragen open, waardoor de grand finale een explosieve zal worden. Zag net aan het einde een minuut preview van de komende eps en het wordt geweldig!

PS: Hoorde wel dat ze pas over 2 weken verder gaan. Dat is dus echt klote.

MiekieMow

• 224 messages
  • 308 votes

Véééél te weinig T-bag dit keer. Heb ik me daar nou een week op zitten verheugen? Maar ik zag alweer een mooi plaatje van m (in het wit) in de preview van E20!

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

T-Bags rol vind ik de laatste tijd sowieso niet meer erg leuk. Hij is nu meer geflipt ipv stoer. Ik heb zelf het idee dat hij het niet meer lang zal volhouden...maar weet het niet natuurlijk, ken de komende eps niet

MiekieMow

• 224 messages
  • 308 votes

The Oceanic Six wrote:

T-Bags rol vind ik de laatste tijd sowieso niet meer erg leuk. Hij is nu meer geflipt ipv stoer. Ik heb zelf het idee dat hij het niet meer lang zal volhouden...maar weet het niet natuurlijk, ken de komende eps niet

Ik vind m steeds stoerder én geflipt, hehe. Maar sinds zijn actie Hollander vrij te laten is het idd een btje zo zo. Ik hoop stiekem dat Hollander hem weer opzoekt omdat ze hem mist, zwijmel....

sanny74

• 62 messages
  • 1 votes

een 3e seizoen zou trouwens gewoon commercieel zijn, hoe lang willen ze daar nog mee door gaan? nu is het nog leuk maar ze kunnen moeilijk steeds alles op het laatste moment weer verpesten zoals ze tot nu toe zo vaak hebben gedaan.

mvdw89

• 496 messages
  • 205 votes

Ik heb er alle vertrouwen in

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Nou, net ep 20 gekeken.

Was een redelijke rustige dit keer. Wel spannend einde. Je merkt dat ze richting de 2 sloteps gaan. Heel erg benieuwd hoe het afloopt....let the showdown begins!

sanny74

• 62 messages
  • 1 votes

nog 2 afleveringen, volgende week wordt heftig.

maar weet iemand al of er nog een seizoen komt? want aan het eind zeiden ze: de laatste 2 afleveringen van dit seizoen.......

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Ja, seizoen 3 komt op 99% zeker. Maar het heeft gelukkig niks meer te maken met het huidige verhaal. Schijnt dat ze daarin overlevenden uit seizoen 2 ofzo volgen. Persoonlijk vind ik dat jammer. Had het na seizoen 2 gestopt, dan had je een geweldige serie met geweldige herinneringen eraan. Het kan en waarschijnlijk zal nu alleen maar minder worden dan.

Maar eerst nog genieten van de knallende afleveringen 21 en 22. Kan echt niet wachten!:D

Vince-O

• 67 messages
  • 318 votes

Genoten van de 20ste aflevering...Vooral de trailer die erna meteen te zien was, dat belooft me wat..

First_contact

• 16 messages
  • 164 votes

The Oceanic Six wrote:

Ja, seizoen 3 komt op 99% zeker. Maar het heeft gelukkig niks meer te maken met het huidige verhaal. Schijnt dat ze daarin overlevenden uit seizoen 2 ofzo volgen. Persoonlijk vind ik dat jammer. Had het na seizoen 2 gestopt, dan had je een geweldige serie met geweldige herinneringen eraan. Het kan en waarschijnlijk zal nu alleen maar minder worden dan.

Maar eerst nog genieten van de knallende afleveringen 21 en 22. Kan echt niet wachten!:D

Nou het schijnt dat seizoen 2 eindigt met een enorme cliffhanger, dus het zal deels verder gaan lijkt mij.

En of seizoen 3 de moeite waard wordt......wie weet. Na het eerste seizoen had ik ook niet gedacht dat er nog een seizoen gevuld kon worden, aangezien ze al ontsnapt waren.

mvdw89

• 496 messages
  • 205 votes

The Oceanic Six wrote:

Helemaal niks van waar... Seizoen 3 gaat gewoon verder waar Seizoen 2 eindigt. Namelijk: Micheal Scofield terug in de gevangenis maar dit keer in Panama, zonder tattoos. die gevangenis heet Sona.

P8rb

• 10773 messages
  • 1820 votes

hopelijk word het dan niet te veel van hetzelfde..

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

mvdw89 wrote:
(quote)

Helemaal niks van waar... Seizoen 3 gaat gewoon verder waar Seizoen 2 eindigt. Namelijk: Micheal Scofield terug in de gevangenis maar dit keer in Panama, zonder tattoos. die gevangenis heet Sona.

Meen je dit? Pfffff....
Dus hij moet weer gaan ontsnappen?
Ik had gehoopt dat het hele verhaal er met S2 op zou zitten.

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Dit zijn toch sterke roddels, geruchten of hoe je het ook wilt noemen? Persberichten hierover zijn er in elk geval nog niet.

mvdw89

• 496 messages
  • 205 votes

Geloof mij maar, op de website www.prisonbreakscene.com is er een gast genaamd The_Man. Hij werkt bij de set van Prison Break en hij laat hier en daar wat spoilers vallen. Hij heeft nog altijd gelijk gehad..... en hij geeft die spoilers al vanaf het begin van seizoen 2.

Als je ff terugleest dan zie je nog meer spoilers in een post van mij. Ik weet niet, het kan nog best spannend worden aangezien het natuurlijk een set-up is van The Company. Maar wat de hoofdverhaallijn zal worden is mij ook nog onbekend. Ik kan me er op dit moment namelijk ook niks bij voorstellen. Seizoen 3 is 1 groot raadsel op een paar vage spoilers na.

aryan

• 986 messages
  • 1752 votes

Van wikipedia over seizoen 3

Season 3

Series creator Paul Scheuring has commented that Season 3 will consist of most of the original cast with new additions and that the overall theme will be "redemption".[7] A new plot will be created, since "most of the conspiracy storyline (about 90%) will be wrapped up by the end of season 2."[13] Some of the main characters will regroup again after being separated for most of the second season and "end up back behind bars, possibly in Panama".[3]

Zal wel leuk zijn als ook Mahone in Panama in de gevangenis terrecht komt

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Hmm, lijkt me niet geweldig worden...

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Van TV.com:

A return to roots might see the boys back behind bars.

Fox has picked up the action drama Prison Break for a third season.

Details on the serialized drama's storyline for next season are being kept under wraps, but it is understood that brothers Michael (Wentworth Miller) and Lincoln (Dominic Purcell)--who recently escaped to Panama with the FBI hot on their trail--and many of their fellow fugitives would end up back behind bars, possibly in Panama.

"It essentially will be a new chapter," creator/executive producer Paul Scheuring said. "It's going to return to the fundamental conceit, to the roots of what the show was about."

In its first season, Break featured most characters locked in prison and planning an escape. The current second season chronicles the manhunt that ensued after the core group broke out.

"They got scattered in the winds--their stories became separate and defused," Scheuring said. "They will come back together again, [and] their conflicts and interactions will return."

The options on the Break actors are not due for a pickup until May, but it is understood that a significant number of the regulars this season will return in the fall. The show also will introduce many new characters, Scheuring said.

But while stars Miller and Purcell will return next season, don't consider them safe, Scheuring said, hinting that one of them might not survive beyond the first couple of episodes.

Scheuring already has begun scouting locations for season three. Production will be based in Dallas. There will be splinter units working in Florida, which has doubled for Panama this year, and Louisiana, also expected to double for Panama.

In its second season, Break has averaged 9.1 million viewers and a 3.7 rating/10 share among adults 18-49. The series ranks number one in its 8 p.m. Monday period in that coveted demographic.

Prison Break is the third live-action series to receive an early pickup for next season, joining the dramas House and Bones.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Spannend, ep 21

Komende week het slot van het seizoen, zal wel weer een ultieme cliffhanger worden, gezien de 30 seconden trailer die ik net zag...

Shocking eind denk ik...

P8rb

• 10773 messages
  • 1820 votes

waar kijk je dat dan?

Silvio Dante

• 2943 messages
  • 2153 votes

Een ultracoole episode 21, waarin toch al redelijk wat gebeurt. De 22ste ziet er NOG straffer uit.

Het kwijl druipt nu al vanuit m'n mondhoeken.

De afleveringen zitten echt goed in elkaar. Je denkt dat alles op z'n pootjes komt, maar aan het einde zit je weer met allerlei vragen.

Ik heb echt zin in E22

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.