- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Prison Break
Prison Break
AmazingPP
-
- 2524 messages
- 1859 votes
Prison Break is een serie die mij in het begin helemaal pakte, de eerste dertien afleveringen van seizoen 1 dan. Daarna vond ik hem een beetje inzakken. In een volledig overbodig seizoen 2 gebeuren dan ook allemaal dingen die nergens op slaan, maar gekgenoeg gaat dat weer met aflevering dertien omhoog, qua kwaliteit en verhaal. Zeker niet de allerbeste serie ooit gemaakt, maar ook zeker niet de slechtste. Maar een derde seizoen zou echt uitbuiterij zijn...
kleez
-
- 849 messages
- 1207 votes
In een volledig overbodig seizoen 2 gebeuren dan ook allemaal dingen die nergens op slaan, maar gekgenoeg gaat dat weer met aflevering dertien omhoog, qua kwaliteit en verhaal.
Dit is absoluut ONZIN!!!! Het hele verhaal van deel 2
(tot en met afl. 19)is prima uitgewerkt!!!! Alles klopt
tot in de kleinste detail!
Nick Theunis
-
- 495 messages
- 2256 votes
Dit is absoluut ONZIN!!!! Het hele verhaal van deel 2
(tot en met afl. 19)is prima uitgewerkt!!!! Alles klopt
tot in de kleinste detail!
Nou nou, absolute onzin vind ik het niet, helemaal prima uitgewerkt? Ik denk wat de meeste mensen stoort in seizoen 2 is het feit dat ze wel erg makkelijk overal vanaf komen, ze zijn wel America's most wanted en nog zijn er tig mensen die hen niet herkennen etc.. dit is wel wat jammer, maar dat mag in mijn ogen de pret niet drukken.. ik vind het nog steeds een supervette serie..
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Nou nou, absolute onzin vind ik het niet, helemaal prima uitgewerkt? Ik denk wat de meeste mensen stoort in seizoen 2 is het feit dat ze wel erg makkelijk overal vanaf komen, ze zijn wel America's most wanted en nog zijn er tig mensen die hen niet herkennen etc.. dit is wel wat jammer, maar dat mag in mijn ogen de pret niet drukken.. ik vind het nog steeds een supervette serie..
Zou jij Willem Holleeder herkennen als hij op straat langs je heen zou lopen?
Nick Theunis
-
- 495 messages
- 2256 votes
Zou jij Willem Holleeder herkennen als hij op straat langs je heen zou lopen?
als hij langs me zou lopen niet, maar als ik nou eens een winkel had..of een hotel of iets dergelijks.. en Willem zou bij mij aan de kassa komen, zou er wel eens een belletje kunnen rinkelen als hij al tig keer in het nieuws, krant en dergelijke is geweest ja... maar oke, als ze het zo gingen doen kan er niet veel meer gebeuren, dus dit doet ook in mijn ogen de serie wel ten goede, ma ik kan begrijpen dat anderen zich hier aan storen, dus absolute onzin vind ik het niet.. snap je?
P8rb
-
- 10773 messages
- 1820 votes
misschien was het heel soms niet helemaal realistisch dat ze niet herrkend werden, maar mij was het niet opgevallen. het blijft een fantastische serie
Vince-O
-
- 67 messages
- 318 votes
Deze serie is heel erg vetjes, vooral door de genialiteit die Scofield heeft in de serie. Maar ik kan wel begrijpen dat mensen zich ergeren aan het feit dat de 'Most Wanted' bijna nooit herkend worden. Maar in een serie als PrisonBreak kan dit ook niet anders, want dan zou serie al snel geen verhaal meer hebben..
sanny74
-
- 62 messages
- 1 votes
21 was vet
het gaat toch allemaal ook om de "spanning en sensatie", t is gewoon een echte amerikaanse serie
PaulieWalnuts
-
- 1239 messages
- 815 votes
Goede laatste aflevering (een van de betere sinds tijden).
Nu mag er wel eens een eind aan gebreid worden.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Maandag komt er ook een eind aan (seizoen 2).
Mezelf
-
- 288 messages
- 204 votes
huh jullie praten over prisonbreak
is dat er alweer op?
de nieuwe afleveringen komen toch pas 26 april?
of herhalen ze de oude afleveringen
iemand die het weet: let me know
ik vind prisonbreak super
ik vind de rol van T-Bag gespeeld door Robert Knepper echt heel gruwelijk
hoe die zijn hand eraf haalde toen
en gewoon als je hem hoort praten
ik krijg er de kriebels van wat een engerd
oeeeh ik heb zin aan 26 april
iedere donderdag weer achter de buis
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Haha wij kijken morgen de slotaflevering van seizoen 2!
We volgen de Amerikaanse tijdschema's van de serie, goddank.
P8rb
-
- 10773 messages
- 1820 votes
hoe doe je dat dan? via internet of amerikaanse zenders ofzo
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ik rij elke dinsdag naar Amerika toe, daar heeft mijn oom het opgenomen. Haal het dvd-tje en rij weer naar huis 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Wat een einde!
Helaas een zeer open einde, maar het was wel een hele mooie slotaflevering van seizoen 2. Ik snap nu een stuk beter waarom er seizoen 3 komt, en wat daar een beetje belangrijk zal worden.
Kasper
-
- 79 messages
- 178 votes
Zeer zeer zeer open einde inderdaad. Genoeg stof over voor een derde seizoen lijkt mij.
First_contact
-
- 16 messages
- 164 votes
Wat een plots einde, ik heb het gevoel alsof mijn download niet compleet was. Klopt het dat het laatste wat je ziet is dat michael een wit licht in loopt? En was die man op de grond Belick?
Seizoen 3 ga ik zeker kijken!
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Daar leek de man inderdaad op, First_contact. Neem aan dat hij 't is 
FillumGek
-
- 8987 messages
- 3398 votes
Ja, lachte me vooral kapot toen ze die lijkzak openmaakte vol met toiletpapier 
PaulieWalnuts
-
- 1239 messages
- 815 votes
Komt er nog een seizoen 3? Seizoen twee viel me erg tegen in vergelijking met seizoen 1. Het is mij VEEL te langdradig. Maar toch wel een leuk soapje.
sanny74
-
- 62 messages
- 1 votes
nu kan michael lekker met bellick en mahone ontsnappen.. ..gezellig
kleez
-
- 849 messages
- 1207 votes
wachten op seizoen 3!!
word er wel erg moe van, dat ze nu WEER zijn opgepakt...
*zucht*
MiekieMow
-
- 224 messages
- 308 votes
Oh, wat een emoties!! E22 prachtig en klote!
Als Robert "T-bag" Knepper maar terug komt.
Ik zie hem nl niet in de spoiler van seizoen 3.....
Zonder hem is PB geen PB 
behangdelul
-
- 197 messages
- 354 votes
Damn wat een masterlijke serie....laatste 3 episodes waren ook weer zo geweldig! kan niet wachten op seizoen 3,maar ben bang dat dat heel lang gaat duren?
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Eind augustus start 't weer in de VS
PaulieWalnuts
-
- 1239 messages
- 815 votes
& Hopelijk neemt Michael Scofield nog een extra acteerlesje voor die tijd.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Haha wij kijken morgen de slotaflevering van seizoen 2!
We volgen de Amerikaanse tijdschema's van de serie, goddank.
Soms vraag ik me af waarom, de helft van de series die ik kijk in Amerika is wéér op een pauze tot mei! Amerika heeft een k*t uitzendschema
Maargoed, wetende dat er afleveringen zijn van een serie die ik wil zien, dan blijf ik wel pindakazen