• 178.031 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.063 actors
  • 9.371.614 votes
Profile

Prison Break

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Mijn excuses, vergeet dat nog altijd...ik zal er aan denken dat niet iedereen zo ver is:)

Maar het is wel zeer de moeite, zowel seizoen 1 als nu weer 2.

goosje

• 15 messages
  • 77 votes

Gister aflevering 2 gezien....
Vind het wel een beetje voorspelbaar worden hoor, staat hij tegen een warme buis aan en moet net dat gedeelte van de tatoeage verbranden wat ze nodig hebben...jammer.

[ikmagnietmeerbetweterigzijnmaardoehetlekkertochmodus] Gisteren was aflevering 15 op van seizoen 1. RTL 5 is nog niet bezig met seizoen 2, die word in Amerika pas twee weken uitgezonden.[/ikmagnietmeerachlaatookmaarmodus]

shephard

• 3 messages
  • 143 votes

Wat een serie!

Voorbije week aflevering 1-6 van seizoen 1 gekeken, kan al niet wachten om de volgende aflv te zien

tukkerstein

• 2216 messages
  • 3467 votes

Ik ben nu waar ze ook bij rtl5 zijn, en ik kan je vertellen, dat het verhaal voor het eerst nogal ongeloofwaardig begint te worden (op het laatse moment toch ineens...)

geen spoilers!

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Ongeloofwaardig? Ik vind dit juist een zeer realistische serie..zeker het gevangenis deel...alleen het grote complot is miss soms wat ongeloofwaardig.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Vanavond was in Amerika weer afl. 3....ben benieuwd wanneer ik hem zie...kijk er erg naar uit, seizoen 2 is toch erg spannend.

jooo check dit.. wil je echt bij de tijd blijven met prison break en lost???

ga dan naar deze site.. registreer je er even en je bent op de goede weg om prison break te volgen en geen aflevering meer missen...

Nu.. Episode 2 aflevering 3.!!!!

succes

www.strictlyw.nl

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Ik heb die aflevering 3 gisteravond al gekeken hoor Weer erg de moeite waard.

sanny74

• 62 messages
  • 1 votes

k ga over een half uurtje afl. 3 kijken. kan niet w88...

nog 40 % downloaden...

-{film-freak}-

• 11 messages
  • 0 votes

Hoi ik heb een vraag.

ik snap iets niet bij aflevering 3.

Wat bedoelen ze met dat voicemail bericht en ik snap dat ene stuk niet met die shales oscar dan laten ze zo`n dossier zien.

kan iemand mijn vraag ajb beantwoorden

tukkerstein

• 2216 messages
  • 3467 votes

The Oceanic Six wrote:
Ongeloofwaardig? Ik vind dit juist een zeer realistische serie..zeker het gevangenis deel...alleen het grote complot is miss soms wat ongeloofwaardig.

Vind jij het geloofwaardig dat iemand een paar seconde voor dat de doodstraf wordt uitgevoerd weer uit de stoel wordt gehaald omdat hij toevallig net door de rechter wordt gebeld?

sanny74

• 62 messages
  • 1 votes

-{film-freak}- wrote:

Hoi ik heb een vraag.

Wat bedoelen ze met dat voicemail bericht en ik snap dat ene stuk niet met die shales oscar dan laten ze zo`n dossier zien.

ik denk dat dat allemaal nog wel duidelijk wordt...

Ja, dat wordt in de loop der tijd wel duidelijk denk ik. En geloofwaardig kan je deze serie idd niet noemen, het is tenslotte allemaal berust op toevalligheden.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

tukkerstein wrote:
(quote)

Vind jij het geloofwaardig dat iemand een paar seconde voor dat de doodstraf wordt uitgevoerd weer uit de stoel wordt gehaald omdat hij toevallig net door de rechter wordt gebeld?

Nee das waar, alhoewel het natuurlijk wel zou kunnen...al is het niet reeel....

aryan

• 986 messages
  • 1752 votes

-{film-freak}- wrote:
Hoi ik heb een vraag.

Dit heb ik erover kunnen vinden:

hey are wondering who was inside, and Mahone says it was “Oscar Shales”. This is a name that has popped up twice now in the episode. The first time was when Agent Mahone threw some files on the floor, and he seemed to focus in on Shales’s file. As Mahone quickly corrects himself, and says “um no, it was probably Scofield” (in the car), we learn from his partner that Oscar Shales was an escaped convict that hasn’t yet been found. He has alluded Mahone for years. Seems that Mahone is a little haunted if you ask me.

sanny74

• 62 messages
  • 1 votes

dat maakt het al ietsje duidelijker

Jadoh

• 23 messages
  • 0 votes

jezus wat langdradig. de eerste paar afleveringen vond ik echt geniaal. maar 't wordt nu echt zoooo langdradig en alles gaat maar nét goed of helemaal fout. echt weer amerikaans. als t een 10-delige serie ofzo was geweest, was ie geniaal geweest. maar t word nu echt heel vervelend.

tukkerstein

• 2216 messages
  • 3467 votes

Jadoh wrote:

jezus wat langdradig. de eerste paar afleveringen vond ik echt geniaal. maar 't wordt nu echt zoooo langdradig en alles gaat maar nét goed of helemaal fout. echt weer amerikaans. als t een 10-delige serie ofzo was geweest, was ie geniaal geweest. maar t word nu echt heel vervelend.

Het begint inderdaad een gebed zonder einde te worden. Het wordt heel erg gecompliceerd nu. Hoewel ik de serie nog steeds de moeite waard vind.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Het is zeker niet langdradig. Seizoen 1 draait over de daadwerkelijke Prison Break, seizoen 2 gaat met het complot in de regering en de zoektocht naar de groep verder. Ik vind tot nu toe elke episode buitengewoon sterk en verrassend.

tukkerstein

• 2216 messages
  • 3467 votes

The Oceanic Six wrote:

Het is zeker niet langdradig. Seizoen 1 draait over de daadwerkelijke Prison Break, seizoen 2 gaat met het complot in de regering en de zoektocht naar de groep verder. Ik vind tot nu toe elke episode buitengewoon sterk en verrassend.

In seizoen 2 spelen de huidige hoofdpersonen en michael scotfield toch nog wel een rol hopelijk?

serpico

• 2900 messages
  • 491 votes

Weet iemand hier wanneer de box officieel in Nederland uitkomt?

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

tukkerstein wrote:

(quote)

In seizoen 2 spelen de huidige hoofdpersonen en michael scotfield toch nog wel een rol hopelijk?

Echt wel. Het draait vooral om hen, zoals ook seizoen 1 dat deed. Tussendoor zie je nog de overige gevangenen hun verhaal beleven. Alle oude bekenden (mits ze nog leven haha) doen gewoon mee. Ik vond 1 wel meer origineler door de gevangenis, maar seizoen 2 is momenteel nog echt heel sterk. Al heb ik er dus pas 4 gezien, zoals de rest van de wereld

Ryann

• 26 messages
  • 23 votes

Ik heb alle delen al gezien en ze zijn cool nu nog wachten op de andere 4 die nog gaan komen

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Ajax&Litmanen1 wrote:

Sorry, van dat complot heb ik in seizoen 2 niets gehoord ja, vaagjes in aflevering 1.

serpico wrote:
Weet iemand hier wanneer de box officieel in Nederland uitkomt?

Als je op google "Prison Break Seizoen 1 DVD" intypt, is de bovenste hit al meteen je antwoord. Beetje gemakkelijk, maar het is dus 11 oktober.

serpico

• 2900 messages
  • 491 votes

Als je op google "Prison Break Seizoen 1 DVD" intypt, is de bovenste hit al meteen je antwoord. Beetje gemakkelijk, maar het is dus 11 oktober.

Ja dat vond ik ook maar op de site van Fox stond weer een andere datum en weer ergens anders stond 28 september. Daarom hoopte ik dat hier iemand het zeker wist.

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Het is nogal logisch dat Fox een andere datum heeft. Dat is Amerika

serpico

• 2900 messages
  • 491 votes

De nederlandse Fox site natuurlijk

Angrod_Pallanén

• 6687 messages
  • 1042 votes

Ow, ik dacht de homepage op Fox

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Je kent het complot niet, Angrod_Pallanén? Waar draait heel PB nu om zeg! De presidentsverandering, waaruit Lincoln de doodveroordeling kreeg. Daar moeten Scofield en Lincoln in seizoen 2 natuurlijk mee aan de slag, aangezien ze nu nog voortvluchtige gevangenen zijn.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.