- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Prison Break
Prison Break
aryan
-
- 986 messages
- 1752 votes
Tuurlijk niet, aflevering 21 eindigde met een shot over de muur waarover ze geklommen waren. Dan is de cliffhanger juist, zal het ze lukken om met het vliegtuig weg te komen?
ja maar als er een seizoen 2 komt dan weet je al dat het niet gelukt is (vooral als de titel van seizoen 2 Manhunt is)
ik ben trouwens ook wel benieuwd hoe het verder gaat lopen met het zogenaamde complot met de vice president enzo
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Ja, ik ook, ookal is dat natuurlijk maar een bijverhaal. Het moet overigens niet té worden, nu is het allemaal nog spannend, maar straks gaan ze echt over de top met het verhaal....
Als ze bij 21 waren gestopt, was de titel van seizoen 2 natuurlijk ook niet bekend gemaakt
Het was dan alleen nog maar spannender omdat alles dan vaag zou zijn. Nu weten we dat er sowieso iemand afvalt in het veld. (Lijkt me niet dat ze het allemaal halen). En dat is het enige. Als we alleen hadden geweten dat ze waren ontsnapt was er groter gat leeg geweest.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Gisteravond laat nog 4 afleveringen gekeken en toen was het alweer 2 uur 's nachts 
Ik vond de serie wat traag starten, maar nu is ie echt zo vet. Heb de 1e 12 afleveringen nu gezien en het wordt ondertussen aardig verslavend.
stan
-
- 4649 messages
- 1288 votes
Genoeg nu met dit persoonlijke geruzie. Heeft er nog iemand iets zinnigs te melden over Prison Break?
Ja

Trailer van seizoen 2:
http://youtube.com/watch?v=8-_wB9JnAHw
Maandag (overmorgen) weer in de VS op televisie

Stukje van TV.com
As eight hours has passed since the escape, Michael, Lincoln, Sucre, C-Note and Abruzzi attempt to evade their seekers. Bellick is forced to relinquish the command of the search party to FBI Special Agent Alexander Mahone whose ingenious approach makes Michael's life as a fugitive harder.
As a result from her overdose, Dr. Tancredi is in critical condition.
A short-handed T-Bag faces the ultimate challenge.
Sara is gelukkig (nog) niet dood
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Heb zonet Prison Break afgekeken, wat een schitterende en spannende cliffhanger. Deze serie begon iets traag, maar na een paar afleveringen werd het zo verslavend, niet normaal. Ik hoop zeer snel seizoen 2 te kunnen zien want ik kan niet wachten 
vamozz
-
- 51 messages
- 0 votes
13 september seizoen 1 op dvd
hahah ik heb hem al 2 maanden 
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Morgen in Amerika op tv, overmorgen te verkrijgen!

Die trailer was geweldig These are now the eight most wantend men in Amerika.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Morgen in Amerika op tv, overmorgen te verkrijgen!

Die trailer was geweldig These are now the eight most wantend men in Amerika.

Je bedoelt verkrijgbaar via Internet neem ik aan?
Moet je maar ff zeggen waar dan want ik kan niet wachten. Seizoen 1 in de bajes was al erg vet, maar ik denk dat deze drijfjacht ook wel vet wordt. En ze zullen ook wel het goud van DB Cooper gaan opzoeken, net als de dochter van die kerel die stervende is. Genoeg te zien in seizoen 2....en het is wachten op de confrontatie tussen Bellick en Scofield, lijkt me geweldig!
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Ik denk dat de confrontatie van Bellick en Burrows interessanter is. En zo'n populaire serie is morgen rond de klok van twaalf wel verkrijgbaar.
donnie darko
-
- 6140 messages
- 2823 votes
Komt nu ook op kanaaltwee in september. Ga het zeker eens kijken.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ik denk dat de confrontatie van Bellick en Burrows interessanter is. En zo'n populaire serie is morgen rond de klok van twaalf wel verkrijgbaar.
Waarom? Michael heeft Bellick voor lul gezet door de gemaakte ontsnapping...
Overigens hoop ik ook dat die oude vetklep waar zijn geslachtsdeel door dat jonge gastje vanaf is gesneden die jonge gast nog eens tegen komt 
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Aah nee, dat is zielig
Maar Michael is opzich geen slecht persoon, een beslissende confrontatie tussen hem en Bellick zal nooit opleveren wat Bellick werkelijk wilt. Dan is Lincoln een stuk vechtgrager.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Net gezien, aardig vervolg, maar waardeloos dat Veronica dood is. 
christel01
-
- 2 messages
- 0 votes
Yes, eindelijk weer
. Bedankt voor de info.
Heb net op internet een nieuwe serie zitten kijken van seizoen 2. Het wordt wel heel spannend.
mr,x
-
- 31 messages
- 22 votes
ben nu de aflevering van gister aan het downloaden.
maar die trailer ziet er goed uit.
Stefan1989
-
- 1 messages
- 0 votes
Kan iemand een link van een torrent geven waar ik de nieuwe aflevering kan dowloaden die gister is uitgezonden.....
Yekezzez
-
- 2512 messages
- 1126 votes
Geldt ook voor series
stan
-
- 4649 messages
- 1288 votes
Was een coole aflevering
inderdaad jammer van Veronica 
juhroen130
-
- 31 messages
- 3 votes
Even een vraagje,, noemen ze die nieuwe aflevering 23 of 1 ?
RicoNC
-
- 36 messages
- 794 votes
Damn voor de zomerstop herhaalde rtl 7 elke vrijdag de aflevering van donderdag...
ik keek elke donderdag.. dus had de HH niet nodig...
nu ben ik prison break gisteren vergeten...
EN NU GEEN HERHALING!!!
WTF!!!
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Angrod_Pallanén, thx, je weet wel waarom 
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Ben blij je geholpen te kunnen hebben 
aryan
-
- 986 messages
- 1752 votes
De eerste aflevering van seizoen 2 was wel leuk. Ik ben erg benieuwd hoe het dit seizoen verder gaat lopen nu veronica dood is denk ik wel de vader van michael en lincoln een grotere rol gaat spelen, want hij is de enige nog die iets kan doen tegen de president. En zal het denk ik ook een soort slimme politie (FBI agent gespeeld door Fichtner) tegen slimme crimineel (scofield) en dat is een erg bekend plot (Heat bijvoorbeeld).
Nick Theunis
-
- 495 messages
- 2256 votes
Het was weer een vette aflevering afgelopen donderdag, kan niet wachten op de volgende aflevering.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Net afl. 1 gekeken, erg spannend en erg goed. Wordt denk ik een erg coole drijfjacht.
Nu ga ik afl. 2 kijken, net paar uur binnen en ik kan wederom niet wachten!
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
En zonet afl. 2 gekeken. Spannend:) Ik vind wel dat het in de gevangenis allemaal meer spannender was, maar nu krijg je vooral het complot dat over de president gaat dat de hoofdact zal worden. Ik verwacht dat men LJ nog snel zal redden en dan zal proberen de onschuld van Lincoln te bewijzen. Wel jammer van Veronica, ik mocht dr wel.
Xerena
-
- 20 messages
- 0 votes
En zonet afl. 2 gekeken. Spannend:)...
Volgens mij volgen de meesten PB gewoon via de t.v. en lopen dus een beetje achter op jou. Zou je dus in het vervolg wel willen spoileren?