- Home
- Filmforum
- Overig - Televisie
- Prison Break
Prison Break
Nis
-
- 60 messages
- 172 votes
Ik kan Prison Break ook zeker wel waarderen, vind het een leuke serie om te kijken.
Ik vind de hoofdrolspeler een goede acteur, en Lincon ken ik nog van die ene tv serie John Doe, ook een goede serie btw 
Ik herkende in hem die 'schoolagent' uit de serie Heartbreak High. (keek ik vroeger vaak)
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Gister een marathon gehouden heb nu eindelijk het complete seizoen gezien. Top serie, echt ontzettend spannend en met leuke wendingen. Alleen irritant dat Sarah dood is. Vind ik echt jammer en onnodig.
Skar
-
- 37 messages
- 62 votes
Heb zelf ook al alles gezien! kan niet wachten op seizoen 2, hier wat info over seizoen 2!
Voor jullie allemaal: "Prison Break Fans" hebben we goed nieuws, de crew van Prison Break is op
15 juni begonnen met het opnemen van seizoen 2. Seizoen 2 wordt opgenomen in het Dallas gebied.
Hou deze blog in de gaten voor meer nieuws.
Er werd al gemeld dat Prison Break een tweede seizoen gekregen heeft. Nu is ook uitgelekt hoe de schrijvers de serie zullen levendig houden. Het minste wat je ervan kan zeggen, is dat het een heel gewaagde zet is. De schrijvers durven!
In een eerder nieuwsbericht, werd al gemeld dat de serie Prison Break een nieuw seizoen krijgt: ‘Fox is van mening dat het langer dan een jaar duurt om uit de gevangenis te ontsnappen en heeft een nieuw seizoen besteld van de televisieserie Prison Break.’ Deze, eerder geposte, informatie moet wat gecorrigeerd worden. De schrijvers willen het verhaal namelijk levendig houden, door een nieuwe weg te bewandelen. Een aantal gevangenen zullen, op het einde van het eerste seizoen ontsnappen uit de Illinois State Prison. In het tweede seizoen zal de serie baden in een soort voortvluchtigen-sfeertje. De reeks zal dus sterk veranderen.
Het minste wat je ervan kan zeggen is, dat dit een heel gewaagde zet is. Dat een netwerkzender zoiets toelaat, met een serie die deftige kijkcijfers haalt is ongekend. Anderzijds heeft Fox al enkele keren alternatieve paden bewandeld. Zo bijvoorbeeld met de serie 24. Critici noemden het een serie voor freaks, die snel zou gecancelled worden. Tegen alle advies in nam Fox het risico. Nu, is de serie een megahit. Maar ook de programmering van 24 (serie start pas in januari) is uiterst ongewoon, maar is tevens een reden voor het grote succes.
Door de nieuwe wending, zal ook de naam moeten veranderen. Producers zullen waarschijnlijk kiezen voor de dubbele punt-strategie, net zoals de CSI-spinoffs. Voorstellen uit de fan-gemeenschap stromen binnen: Prison Break: The Manhunt, is een vaak gehoorde suggestie. Andere zijn: Prison Break: On The Run en Prison Break: The Aftermatch, humoristen stellen dan weer voor: Prison Break: Untattooed of Prison Break: Broke Back In, met deze laaste kan namelijk wat meegepikt worden van het succes van Oscarwinnende de film: Broke Back Mountain. Voorstellen zonder de dubbele punt-strategie zijn: Prison Broke, After the Prison Break en Prison Breakier.
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Er wordt inderdaad getwijfeld over Prison Break die van naam verandert in Manhunt.
LOS ANGELES Mar 29, 2006 (AP)— TV's most handsome convicts will get another term on Fox's "Prison Break." Production is set to start mid-June on the show's second season, to begin in the fall, a network spokesman said Wednesday.
The hourlong drama follows a group of inmates, led by two brothers, as they plan their escape from Illinois State Prison. They will break free by the time the season wraps on May 15.
The show's sophomore season will track the men as they attempt to elude capture.
"Season 2 will be the manhunt," series creator and executive producer Paul Scheuring told the trade paper The Hollywood Reporter. "It will be `The Fugitive' times eight."
Producers have not yet decided whether the show's title will be modified or changed to reflect the convicts' on-the-lam status.
They're also staying mum on which cast members will return.
"Prison Break" stars Dominic Purcell and Wentworth Miller, who was nominated for a Golden Globe this year for his work on the show.
Producers have announced that they're scouting locations in New Mexico, as part of the new story line will be set in the Southwest. They've also said that three characters will be killed off in the last two episodes of the second season.
bron: http://abcnews.go.com/Entertainment/wireStory?id=1782653
en dan heb je nog een hoop info van Wikipedia, maar wat écht zeker is dat we vanaf 21 augustus al kunnen genieten van aflevering 1 seizoen 2 
aryan
-
- 986 messages
- 1752 votes
Volgend seizoen is er ook een nieuwe personage, een FBI agent gespeeld door William Fichtner:
http://www.zap2it.com/media/photo/2006-06/23987022.jpg
http://www.zap2it.com/tv/news/zap-fichtnerprisonbreakcasting,0,6396636.story?coll=zap-tv-headlines
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Ja klopt
Ik vind hem echt zo'n typetje, maar hij is echt walgelijk om naar te kijken 
Eigenwijsje
-
- 3 messages
- 0 votes
Ik ken hem van enkele films ofzo en speelde het altijd de verkeerde personen..
lowhusky
-
- 8230 messages
- 0 votes
Ja klopt
Ik vind hem echt zo'n typetje, maar hij is echt walgelijk om naar te kijken 
niet meteen op uiterlijk beoordelen, hij is een aardige vent hoor
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Geloof ik graag, maar het zijn gewoon de typetjes die hij speelt die dit image bij mij hebben gecreërd. En nu weer.
DarkDuuvel
-
- 99 messages
- 103 votes
'it seems we have something incomment' ...

ik vind het ook een Top Serie ben nu bezig met de laatste 2 dvd's kijken ... Tot nu toe toppie! ben er helemaal weg van...
bedankt over de info van seizoen2 ... het maakt me blij dat er nog heel veel meer afleveringen zullen komen !
Cuzz.,. i like it!
christel01
-
- 2 messages
- 0 votes
Ik vind de hoofdrolspeler een goede acteur, en Lincon ken ik nog van die ene tv serie John Doe, ook een goede serie btw 
Nieuwtje: op 24 augustus komt prison break waarschijnlijk weer op tv op rtl5 ze zenden eerst de laatste aflevering uit en die week daarop weer nieuwe van seizoen 2

Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Nieuwtje: op 24 augustus komt prison break waarschijnlijk weer op tv op rtl5 ze zenden eerst de laatste aflevering uit en die week daarop weer nieuwe van seizoen 2

Van de rtl 5 veel gestelde vragen rubriek:
"Wanneer kunnen we genieten van het vervolg van Prison Break?
De populaire serie Prison Break is vanaf 31 augustus weer te zien met nieuwe afleveringen."
*Chrissie*
-
- 415 messages
- 0 votes
Yes, eindelijk weer
. Bedankt voor de info.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ben gister begonnen aan seizoen 1. Ik heb tot aflevering 22 thuis liggen, dus ik heb nog wel even. Ik heb de 1e 2 afleveringen gezien, en ze vallen me niet tegen, maar ik zie er ook nog niet in wat de serie nou een top serie maakt. Lost vond ik bv vanaf aflevering 1 al pakkend. Maar goed, ik oordeel denk ik te snel, ik zal vanavond nog maar eens een paar episodes kijken. Ik ken veel mensen die het wel kijken en allemaal zijn ze erg enthousiast.
juhroen130
-
- 31 messages
- 3 votes
21 Augustus, aflevering 23 heb er focking zin in !!!
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
[muggenzifter]Dat is gewoon aflevering 1 van Seizoen 2, het hoort tenslotte niet meer bij de prison break.[/muggenzifter]
juhroen130
-
- 31 messages
- 3 votes
gozer lul niet http://www.fox.com/prisonbreak/ wat boeit mij ut nou of ze het ep 23 noemen of ep 1 van seizoen 2 zit niet zo te zeike man
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Weinig, maar ik corrigeerde je even. Dan hoef je niet zo gestressed te doen. 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
En ik heb de 1e 5 afleveringen van seizoen 1 pas gekeken 
Thomas83
-
- 4025 messages
- 3631 votes
Ben gister begonnen aan seizoen 1. Ik heb tot aflevering 22 thuis liggen, dus ik heb nog wel even. Ik heb de 1e 2 afleveringen gezien, en ze vallen me niet tegen, maar ik zie er ook nog niet in wat de serie nou een top serie maakt. Lost vond ik bv vanaf aflevering 1 al pakkend. Maar goed, ik oordeel denk ik te snel, ik zal vanavond nog maar eens een paar episodes kijken. Ik ken veel mensen die het wel kijken en allemaal zijn ze erg enthousiast.
Ik vind de serie geweldig, vanaf aflevering 1. Geen briljant verhaal of iets dergelijks, er worden natuurlijk geforceerd veel cliffhangers in gestopt en het verhaal is net wat te ver gezocht om echt geloofwaardig te zijn in mijn ogen, maar mij stoort dat totaal niet. Ik vind het een geweldige serie. Ik kijk al uit naar de volgende afleveringen, die inderdaad aan het einde van de maand weer van start gaan. Ik heb al een keer een aankondiging op RTL gezien.
timbo_
-
- 13116 messages
- 3861 votes
gozer lul niet http://www.fox.com/prisonbreak/ wat boeit mij ut nou of ze het ep 23 noemen of ep 1 van seizoen 2 zit niet zo te zeike man
Wat een overdreven reactie zeg. Kun je ook even normaal zeggen.
juhroen130
-
- 31 messages
- 3 votes
Ja oke vind het best, maar hij geeft zo'n betweterige reactie van dat is helemaal niet zo , het heet dit en heet zo , daar heb ik geen zin in , en ik begrijp al helemaal niet waar dat muggenzifter opslaat.
en dan doet die zo alsof die altijd gelijk heeft van dat is gewoon aflevering 1 van seizoen 2 sukkel zo klinkt dat bij mij in de oren. en dat is nergens voor nodig want ik zei alleen dat ik zin heb in die nieuwe aflevering naja het boeit ook geen f*ck dus ik ga er geen woorden meer aan vuil maken
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Dat muggenzifter slaat op dat het volgende bericht een muggenzifterig bericht is, dus zoals jij al zegt, een betweterige reactie. Dat jij het woord "sukkel" erachter verbeeld geeft je nog niet het recht mij zo af te kraken, want serieus, je kent me niet eens en ik ken jou niet. Een beetje meer respect voor je medemens mag ook wel.
Mug
-
- 13981 messages
- 5969 votes
Genoeg nu met dit persoonlijke geruzie. Heeft er nog iemand iets zinnigs te melden over Prison Break?
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ik vind de serie geweldig, vanaf aflevering 1. Geen briljant verhaal of iets dergelijks, er worden natuurlijk geforceerd veel cliffhangers in gestopt en het verhaal is net wat te ver gezocht om echt geloofwaardig te zijn in mijn ogen, maar mij stoort dat totaal niet. Ik vind het een geweldige serie. Ik kijk al uit naar de volgende afleveringen, die inderdaad aan het einde van de maand weer van start gaan. Ik heb al een keer een aankondiging op RTL gezien.
Ik zit nu weer een paar afleveringen verder en het verhaal is een stuk beter geworden al. Ik zit nu bij de gevangenis opstand waarin Michael de dokter redt van een stel idioten. Erg leuk stuk. Ga de komende week hopelijk de serie afkijken.
arne66
-
- 198 messages
- 105 votes
Het had mij beter geleken dat ze in seizoen 2 de eerste aflevering zouden ontsnappen en dat het vehaal zich voor de rest buiten de gevangenis afspeelt
aryan
-
- 986 messages
- 1752 votes
Het had mij beter geleken dat ze in seizoen 2 de eerste aflevering zouden ontsnappen en dat het vehaal zich voor de rest buiten de gevangenis afspeelt
wat zou dan het einde van seizoen 1 moeten zijn?
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Het einde van aflevering 21. Want 22 is compleet buiten de muren.
aryan
-
- 986 messages
- 1752 votes
Het einde van aflevering 21. Want 22 is compleet buiten de muren.
ja, maar dan weet je voor dat seizoen 2 begint dat het ontsnappen via vliegtuig is mislukt
Angrod_Pallanén
-
- 6687 messages
- 1042 votes
Tuurlijk niet, aflevering 21 eindigde met een shot over de muur waarover ze geklommen waren. Dan is de cliffhanger juist, zal het ze lukken om met het vliegtuig weg te komen?