24
tukkerstein
-
- 2216 messages
- 3467 votes
19e aflevering gisteravond gezien. Weer een goede aflevering, maar het plot begint echt een beetje door te draven. Zoals gebruikelijk, er blijkt een nog hogere organisatie te zijn die Jonas Hodges weer heeft ingehuurd... Maar het blijft allemaal boeien en de bomexplosies aan het einde waren om van te smullen, lekker groots opgezet. Jack Bauer vind ik een beetje debiel overkomen als persoon die lijdt aan een virus, ik vind het jammer dat ze de symptomen niet iets subtieler hadden kunnen uitbeelden. Maar ik ben echt benieuwd naar de ontknoping van het seizoen.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Het mooie aan seizoen vijf is dat ik me niet meer stoor aan de dingen waar ik me in eerdere seizoenen aan stoorde. Het verhaal zit beter in elkaar dan de afgelopen seizoenen.
Het nadeel aan 24 is dat ik de woorden perimeter en protoco en 'i give you my word' nu niet meer kan horen, maar dat kan komen omdat ik iets te veel 24 gezien heb de laatste tijd, ha ha.
Tevens is het jammer dat je als je de seizoenen vrij kort na elkaar kijkt, weet hoe de serie in elkaar zit. Als er dus personages rondlopen die roepen: o wat is het erg dat de vice-president in het complot zit, weet je dus dat die NIET in het complot zit. Het is pas duidelijk als degene die wel in het complot zit vlak voor het einde van het uur een mysterieus telefoontje pleegt. Het nadeel aan S5 hier is dat er maar 1 man kan zijn bij wie het een grotere schok zou zijn dat hij in het complot zit. Ik ben benieuwd hoe het verder gaat. Sterk seizoen dit.
The Last
-
- 7169 messages
- 0 votes
Ik had vandaag ep. 16 gezien, goede aflevering weer. Alleen ik vraag me wel 1 ding af. Jack blijkt dus besmet te zijn met het biogas. Ben nu erg benieuwd hoe dat voor hem gaat aflopen.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Toch wel een jammerlijke wending in S5 dat de president in het complot zit. Vrij onlogisch ook, z'n hele karakter is op slag veranderd. Het blijft spannend, maar had toch liever iets anders gezien.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Vond het juist tekenend voor zijn karakter. Zeer wispelturig en oncapabel om een land te besturen. Dat hij uit angst zulke wanhopige acties toepast, en je op moet boksen tegen de machtigste man van de wereld geeft weer extra spanning met zich mee.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Dat is wel waar, dat is ook hetgeen wat het spannend houdt. Ik ben benieuwd naar de rest. Er zit gewoon een goed verloop in dit seizoen, iets wat in de voorafgaande seizoenen ontbrak, en ik let -bijna
- niet meer op enkele gaten in het script. Bauer wordt steeds meer neergezet als superheld en dat bevalt me wel.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Ben ik met je eens, seizoen heeft ook een constant tempo zonder inzak momentjes. En leuke rol van Robocop natuurlijk.
En Morrison zoals je zegt is echt een zegen voor 24.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Ja, ik herkende hem ook, ja. Niet meteen, maar uiteindelijk viel het kwartje. Ja, de vorige seizoenen hadden in het middenstuk een hoop afleveringen waar er niet veel gedaan werd of gebeurde, wat natuurlijk normaal is voor een gewone dag, maar in dit seizoen weten ze de spanning hoog te houden. Zeker ook met die gasaanval in CTU zelf.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Ben misschien één van de weinige maar ik mis Kim Bauer wel erg. Niet omdat ze zo knap is maar vond die emotionele segmenten tussen Kim en Jack altijd erg aandoenlijk.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Trouwens, ik wil geen spoilers horen, maar in S5 gaat het er helemaal niet meer over dat de Chinezen naar Bauer op zoek waren? Aan het einde van S4 faket hij z'n dood om aan de Chinezen te ontkomen? Nu gaat het daar helemaal niet meer over.
Ik mis Kim Bauer ook. Ze rende zo mooi
Gelukkig kwam ze even kort voorbij in S5, en had ze enkele sterke scenes met Kiefer
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Trouwens, ik wil geen spoilers horen, maar in S5 gaat het er helemaal niet meer over dat de Chinezen naar Bauer op zoek waren? Aan het einde van S4 faket hij z'n dood om aan de Chinezen te ontkomen? Nu gaat het daar helemaal niet meer over.
Ik mis Kim Bauer ook. Ze rende zo mooi
Gelukkig kwam ze even kort voorbij in S5, en had ze enkele sterke scenes met Kiefer Laten we zeggen dat je maar eens rustig alles moet afkijken en het dan nog eens af moet vragen

En Kim keert terug in 24. Ik zeg niet wanneer maar je hebt niet het laatste van dr gezien. Ik mag dr ook wel. Het geeft het leven van Jack wat kwetsbaarder weer aangezien zij de enige is waarvoor hij leeft.
PS: Naomi, seizoen 6 en 7 nu al eens gezien?
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Ik sta op het punt te beginnen A&L (Nadia
), wil alleen graag dat ik seizoen 7 gelijk er achteraan kan kijken.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Ik begin ook bijna aan 6. Leuk dat we dan een beetje gelijk lopen. Al zal jij het sneller af hebben dan ik vrees ik. Ik kijk maar twee afleveringen per werkdag.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
ik ben momenteel ook een beetje druk. Over anderhalve maand examens en staan ook nog wat films op mijn to do stapel dus dat zal wel meevallen
.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ik had toen ik 24 voor het eerst keek soms wel 5, 6 afleveringen per dag als ik zin had. Nooit een serie gezien die zo verslavend en buiskluisterend was.
Overigens, verwacht geen niveau 5 niveau bij seizoen 6. S6 is best oke maar wel de minste. Beetje teveel herhaling van 24 zaken. Seizoen 7 is weer steengoed. Deze week aflevering 20 alweer! Kijk ik echt weer naar uit. Morgen ist zover.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Wowwwwww
Mediamarkt biedt seizoen 1 tot 6 voor maar 24 euro euro per seizoen aan !!!!
Ik ga de ontbrekende seizoenen die ik niet legaal heb van de week meteen halen!
Dit is echt een prijsklapper!
tukkerstein
-
- 2216 messages
- 3467 votes
Het assortiment verschilt volgens mij per vestiging, ik zie het hier niet in de flyer staan, welke bedoel je?
Klinkt nl, erg goed 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ik heb de folder vanavond in de bus gekregen. Op Internet vind je het ook. Ik heb vestiging Arnhem aangegeven op de site:
tukkerstein
-
- 2216 messages
- 3467 votes
Ik heb bij meerdere vestigingen de flyer aangeklikt, maar ik kan hem alleen inderdaad bij Arnhem vinden. Op zich heb ik het er wel voor over om een met de trein naar Arnhem te rijden, kan er nl. gratis mee
. Prima aanbieding.
The Last
-
- 7169 messages
- 0 votes
Heb er nu ook 19 afleveringen opzitten.
het loopt echt geweldig tot nu toe, in elk opzicht. Alleen de grote twist in ep. 18 kwam een beetje uit de lucht vallen. Sommigen zullen het misschien zien aankomen omdat Tony een aantal afleveringen helemaal niet aanwezig was (en daarom niet eens zo ongeloofwaardig), maar gezien zijn acties en karakter is het allemaal erg twijfelachtig. Ben natuurlijk wel benieuwd hoe het allemaal afloopt. Morgen ep. 20
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Aardige maar geen erg bijzondere 20ste aflevering. Ook al is het nog best aardig, ik vind de laatste paar afleveringen wat soft. Tijd voor wat meer Jack momenten!
Wel mooi was de uitval van Jack tegen die bebrilde FBI vrouw waar ik de naam effe kwijt van ben nu. Mag dr sowieso niet. Hopelijk krijgen we in de laatste 4 afleveringen nog wat spetterende actie en een sterk slot.
Op naar ep 21 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ik kon het niet laten, heb 5 seizoenen voor 24 euro per stuk gekocht. Heb ze nu alle 6 origineel. Best prijzig zo in 1x, maar het resultaat is wel top. 
tukkerstein
-
- 2216 messages
- 3467 votes
Weet je of er nog veel boxen stonden (van seizoenen 4, 5, 6?)
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Hele stapels van seizoen 1 tot 6.
Curly1985
-
- 819 messages
- 357 votes
er zit geen media markt in nijmegen...
en ben te lui om helemaal naar arnhem te gaan
The Last
-
- 7169 messages
- 0 votes
Heb ook net effe snel ep. 20 gezien. Interessante aflevering maar idd niet bijzonder. Meer een soort aflevering waarbij je wat meer te weten krijgt over bepaalde dingen enzo. Jonas blijkt dus onder niemand te staan (gelukkig), maar gewoon lid van een anonieme mysterieuze groep die de mensen wilt laten geloven dat ze niet veilig zijn onder de huidige regering. En dat willen ze dus doen door elk jaar een aanslag te plegen in een grote stad. Alleen Tony's rol in dit complot blijft voorlopig een mysterie.
Maar verder erg goede en originele insteek, had ik niet verwacht. Ben benieuwd hoe dit zich verder gaat ontwikkelen....
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Sterk einde van seizoen 5, een seizoen dat spannend bleef tot het einde met goede acteerprestaties, en weinig storende foutjes in de continuiteit (al duurde de seks wel heel erg kort
Benieuwd wat seizoen 6 te bieden heeft.
LEIDENAAR187
-
- 993 messages
- 0 votes
Net aflevering 4 van seizoen 6 afgekeken,wat een klote dood voor Curtis,vind het echt helemaal nergens op slaan dat zo'n karakter er op deze manier uitgaat,echt fucking lame,en dan gaat bauer potje staan janken.Die moeten ze ook een kogel geven.Curtis was eigenlijk de enige in 24 die op pad ging met enige charisma en personality,de rest zit alleen maar binnen in CTU.
Seizoen 6 staat bekend als een bagger seizoen,en seizoen 5 zal denk ik nooit beter worden maar tot nu toe vind ik seizoen 6 sterk beginnen.
Leuk stukje waarin Jack die gozer uit de trein schopt waarna de bom ontploft was vermakelijk,hoewel het nergens op sloeg dat die met een bom in de laatste coupe gaat staan,en de explosie was niet zo groot.
Jammer van die cliffhanger van de 4e aflevering,vond Palmers dood al niet leuk,zonder laatste woorden,maar de manier waarop Curtis de pijp uitgaat is pas echt triest
LEIDENAAR187
-
- 993 messages
- 0 votes
Jack's broer was toch de bad-guy die contact had met president Logan in seizoen 5?