• 178.147 movies
  • 12.220 shows
  • 33.993 seasons
  • 647.201 actors
  • 9.373.958 votes
Profile

24

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

De 2 slotafleveringen van seizoen 6 incl. het totale einde was wel subliem! Maar verder wel aardig teleurstellend ja. Voor 24 begrippen dan, want ik heb me er wel mee vermaakt.

Maar seizoen 7 is echt meesterlijk. Bijna niveau 5 achtig.

The Last

• 7169 messages
  • 0 votes

Ergste is nog wel dat Jack te weinig aanwezig is. Er zaten een paar afleveringen bij waarin hij heel kort te zien is. Ze gaan gewoon simpel verder met een hoop geouwehoer om niks bij CTU en dan ook nog dat irritante kutbroertje van palmer..... Schandalig!

Ik heb overigens gehoord dat day 7 het eerste seizoen is waarin we niet met buitenlanders te maken hebben en dat het sowieso op meerdere vlakken vernieuwd is. ben benieuwd.

LEIDENAAR187

• 993 messages
  • 0 votes

Dat die zou weinig te zien was zou te maken kunnen hebben dat die in het echt in de bak zat?Weet niet wanneer het precies was...

Tharoy

• 313 messages
  • 511 votes

Seizoen 7 vind ik ook heel erg goed. In het begin had ik iets van 'mwoah', maar naar mate het donkerder wordt(letterlijk) wordt het steeds spannender en cooler. Die aflevering waarin het witte huis wordt aangevallen.. Geniaal. Die behoort nu al tot mijn favo's. Verder ben ik inmiddels ook gewend aan de nieuwe personages, bv Larry. Larry is niemands favoriet, maar je begint wel respect voor hem te krijgen.

LEIDENAAR187

• 993 messages
  • 0 votes

Ben nu aan seizoen 5 begonnen en vind het allemaal erg sterk,en veel beter dan de andere seizoenen tot dusver,maar ben pas bij aflevering 7.
Geen kims en andere onzin verhalen tussendoor.
Heb wel het gevoel dat de makers altijd ' onschuldige mensen' erbij moeten betrekken en that sucks.

Na kim,jack's vrouw en die andere mensen is het dit seizoen zijn vriendin en haar zoon,hoezo moet die uberhaubt al mee met die helikopter aflevering 1,en daarna komt die toevallig achter jack aan de bank in,gelukkig lijken ze nu uit de serie.

Alsof ze altijd mensen willen betrekken die niet bij CSI of de Terroristen werken of voor de overheid,onschuldige mensen dus.

tukkerstein

• 2216 messages
  • 3467 votes

@Leidenaar187

Ik vind het juist wat toevoegen, anders wordt het echt puur een serie die gaat over een overheidsdienst, nu worden ook gewone mensen betrokken.

Sutherland zat ruimschoots nadat het 6e seizoen was afgelopen pas in de cel, dus dat had er niets mee te maken.

-
Seizoen 7 heeft trouwens wel buitenlandse terroristen hoor.

Heb net aflevering 16 van het 7e seizoen gezien, en dat was een uitstekende aflevering. Ik ben echt bijzonder benieuwd naar hoe het plot gaat uitpakken. Er is nog zoveel niet bekend. Wat is nu bijvoorbeeld exact de beweegreden van Hodges?. En er moet haast wel nog een enorme plotwending aankomen.

Alleen belachelijk dat dat team aan het begin van de aflevering direct aanwezig is bij Jack terwijl aan het einde van de vorige aflevering Jack alleen achterbleef op de weg.

LEIDENAAR187

• 993 messages
  • 0 votes

Tukkerstein,op zich heb ik er niet super veel tegen alleen als het zo duidelijk is dat ze maar wat verzinnen om onschuldige karakters erbij te betrekken en het eigenlijk niet nodig is en niks toevoegt.

Grootste voorbeeld daarvan was alle onzin met Kim in seizoen 2 wat totaal niks toevoegde maar toch erg veel tijd in beslag nam in seizoen 2.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Slumdog Millionaire-ster in nieuwe serie 24

LOS ANGELES - De Indiase acteur Anil Kapoor krijgt een belangrijke rol in het achtste seizoen van de hitserie 24.

Hij speelt een regeringsleider uit het Midden Oosten die het aan de stok krijgt met geheim agent Jack Bauer, gespeeld door Kiefer Sutherland.

De 49-jarige Kapoor speelt al meer dan een kwart eeuw in films. Maar hij brak het afgelopen jaar pas internationaal door met zijn rol als vileine gameshowhost in de veelgeprezen film Slumdog Millionaire.

De productie van regisseur Danny Boyle won eind februari acht Oscars en heeft wereldwijd al meer dan 300 miljoen dollar opgebracht.

In Amerika is momenteel het zevende seizoen van 24 nog in volle gang. Seizoen 8 gaat in januari 2010 van start. De opnames beginnen binnenkort.

Mooie toevoeging! Ik vond hem bij Slumdog erg sterk!

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

tukkerstein wrote:

Ik vind het juist wat toevoegen, anders wordt het echt puur een serie die gaat over een overheidsdienst, nu worden ook gewone mensen betrokken.

Volledig mee eens. 24 zou maar een normale actieserie zijn als het puur om Jacks werk gaat zonder emotionele familiaire (of met vrienden) kant van Jack of een andere hoofdrolspeler. Soms overbodig, meestal voegt het een mooi randje aan het verhaal toe.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Best aardige maar geen schokkende 17e aflevering.

Jon Voigt is echt klasse als Hodges! Sterke en slimme tegenstander. En we zagen dat hij ook genadeloos is tegen eigen mensen. Eindelijk in dit seizoen een situatie die echt groots en bedreigend voor het land is. Ook de Tony momenten vond ik de moeite waard. Jammer alleen dat Jack zo weinig voor kwam dit keer. Wel krijgen we dus Kim terug in de serie die een stamceltransplantatie zal doen om Jacks leven te redden. Nice! Vreemd dat Jack zelfs in deze situatie niks van zijn dochter wilde weten aangezien hij toch zielsveel van dr houdt.

Op naar ep 18!

YouTube - 24 Horas 7.18 - 01am-02am (Promo)

Vette promo!

Curly1985

• 819 messages
  • 357 votes

aardige 17e aflevering.. het gedoe met de dochter van de president was wel vermoeiend maar nam gelukkig niet zo heel veel tijd in beslag, hoe het met jack af gaat lopen is nu ook wel duidelijk, kim to the rescue..

LEIDENAAR187

• 993 messages
  • 0 votes

Ik las een stukje in de metro of spits dat de serie ' the shield' erg sterk is en voor fans van 24 zeker een aanrader omdat die serie met 24 te vergelijken is.

Nou 24-fans,iemand die die serie volgt,en is het een aanrader om te kijken?(ff kort off-topic met een link naar 24 er wel bij)

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Ajax&Litmanen1 wrote:

(quote)

24 zou maar een normale actieserie zijn

LEIDENAAR187

• 993 messages
  • 0 votes

Ajax&Litmanen1 wrote:
(quote)

Volledig mee eens. 24 zou maar een normale actieserie zijn als het puur om Jacks werk gaat zonder emotionele familiaire (of met vrienden) kant van Jack of een andere hoofdrolspeler. Soms overbodig, meestal voegt het een mooi randje aan het verhaal toe.

Niet mee eens,vind het een aparte serie,zowiezo de real-time is al origineel,maar ook dat in elk seizoen de president een belangrijke rol speelt is boeiend en hoe met dreigingen van terroristen word omgegaan bij zowel de president en de mensen om hem heen als de mensen van CTU vind ik erg origineel en goed.

Al die mensen die er soms bijkomen voegen gewoon zo weinig toe,
zoals dat ventje in het begin van seizoen 5 die ook in de bank is bij de overval en natuurlijk op het punt staat vermoord te worden,boeiend wat er met hem gebeurt,wat een lelijk rotjoch was dat
Misschien hebben ze zulke dingen nodig om het verhaal op te vullen,kan ik begrijpen,maar vaak kan voegt het niks toe.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Grr.... Jack steelt een auto door een ruit in te slaan en vijf minuten later is die ruit weer heel...gr... Twee afleveringen gezien van S5 en nog steeds erg goed.

aryan

• 986 messages
  • 1752 votes

Ajax&Litmanen1 wrote:
Best aardige maar geen schokkende 17e aflevering.

Vreemd dat Jack zelfs in deze situatie niks van zijn dochter wilde weten aangezien hij toch zielsveel van dr houdt.

Juist daarom wil hij niks van zijn dochter weten

Hodges is idd een zeer sterk karakter en sowieso dit hele seizoen heeft me verrast. Het is een zeer goed seizoen, misschien komt het doordat er weinig subverhalen zijn.

LEIDENAAR187

• 993 messages
  • 0 votes

Net seizoen 5 afgekeken,beste seizoen tot nu toe.

Ook de beste cliffhanger.

Heb gehoord van betrouwbare bron dat seizoen 6 kut is....

tukkerstein

• 2216 messages
  • 3467 votes

De nieuwe aflevering schijnt heel erg goed te zijn en een enorme, rare twist te hebben, ik ben echt benieuwd. Vanavond maar eens de twee laatste afl. kijken.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Uitstekende aflevering met een mooi, ontroerend gesprek tussen Jack en Kim. Leuk dat ze weer eens in de serie zit. Daarnaast natuurlijk de grote plottwist met Tony maar ik vond hem niet super verrassend omdat ik al heel het seizoen dit in mijn achterhoofd hield. Het is namelijk typisch 24 dat hij toch slecht bleek. En helemaal nadat hij een paar keer in de heli duidelijk in beeld kwam toen ze de auto achtervolgden wist ik het wel. Wel aardig nog voor de slotafleveringen al neem ik aan dat hij zal sterven in seizoen 7, wat spijtig is voor seizoen 8. Ook omdat Bill Buchanan al weg is gevallen. PS: Iets meer Jack in de aflevering mag wel weer!

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

LEIDENAAR187 wrote:

Heb gehoord van betrouwbare bron dat seizoen 6 kut is....

En dan is dat dus zo?

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Ik vind het toch zo overdreven met dat gezeur op seizoen 6. Ja, duidelijk de minste van de 6 maar nog altijd meer dan genoeg vermaak en spanning. En er zitten zat memorabele momenten in.

Teleurstellend voor 24 begrippen, nog altijd uitstekend voor serie begrippen. Ik wou dat er meer series waren die op zon hoog niveau werken met spanning.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

heeft volgens mij ook meer te maken met het zeer hoge niveau van seizoen 5, lijkt mij gewoon een modaal seizoen maar nog geweldig voor tv serie normen.

Curly1985

• 819 messages
  • 357 votes

haha en ik vind het overdreven dat seizoen 5 zo de hemel in word geprezen vond ik echt t minst van allemaal..

LEIDENAAR187

• 993 messages
  • 0 votes

Hmmmm ben benieuwd naar seizoen 6.
We zullen zien.

Seizoen 5 vond ik zeker het sterkst van allemaal,echte elke aflevering was goed,geen rare bij verhaaltjes zoals met kim,en natuurlijk veel wendingen die niet altijd even leuk zijn palmer,tony,michelle,die dikke

Curly1985

• 819 messages
  • 357 votes

wel een aardige 18e afl. vond alleen de plottwist niet zo tof tony dus toch slecht nadat die net amerika heeft gered van een nucleaire aanval. hmm.. was dan een sigaretje gaan roken ipv die brandstof opblazen, btje nep.. mss dat er een goed verhaal achter zit maar betwijfel t..
plus dat ik wel blij was met de terugkeer van tony en ik vond het hoofd van de FBI een prima personage, jammer dat die dood is

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Aardige 19e aflevering die vooral op het einde sterk werd met de bomexplosie in het gebouw met het SWAT team, Tony's dialoog met Jack die doorhad dat Tony fout is en de ontsnapping van het wapen. Toch vind ik het irritant om een ''zwakke'' Jack te zien. Was in seizoen 3 toen ook toen hij drugsverslaafd was. Ik hoop dat Jack toch nog wel een paar actiemomenten van niveau krijgt dit seizoen.
Benieuwd hoe de komende 5 afleverigen gaat verlopen.

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Seizoen 5 is tot nu toe best leuk. Ik stoor me niet meer aan de dingen waar ik me vorig seizoen aan stoorde, dus dat is op zich al goed. En het is altijd leuk om onaangekondigd Kim Bauer weer terug te zien

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Spoiler alert!

De link alleen openen als je 24 seizoen 7 kijkt en daarmee ook bijloop.t

'24': Carlos Bernard talks about Tony Almeida's turn for the worse | Show Tracker | Los Angeles Times - latimesblogs.latimes.com

Erg interessant interview met Carlos Bernard (Tony) over seizoen 7 en misschien seizoen 8.

The Last

• 7169 messages
  • 0 votes

Niet dat het erg is ofzo, maar ik dacht dat s7 meteen verder zou gaan vanaf redemption, wat washington betreft.....

Ik heb er inmiddels 14 afleveringen opzitten en s7 verloopt geweldig totnutoe. Begin was idd effe wennen, maar plot ontwikkeld zich uitstekend en het wordt alsmaar beter. Erg vernieuwend allemaal met een compleet nieuwe setting, andere dreiging en natuurlijk de eerste vrouwelijke president. Ecth een verademing na het waardeloze s6, ben blij dat ik verder ben gegaan.

o ja, en episode 12 is nu al een 24-classic de fan komt weer in mij naar boven.

Wel jammer trouwens dat Bill het loodje heeft gelegd

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Halverwege S5 nu. Even tussendoor roepen wat een fantastische acteur James Morrison (Bill Buchanan) is. Jammer dat hij z'n naam tegen heeft.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.