24
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Waarom mag ik er niets van zeggen als ze zelf een loopje nemen met hun eigen concept? Gooi de hele klok eruit, en smeer het seizoen over een paar dagen uit en dan is er niets aan de hand, maar alle realisme en continuiteit overboord gooien om het maar spannend en uniek te houden, vind ik gewoon zonde.
Maar goed, zoals jij zegt, dat is 24. Schitterend argument. Kan ik niet tegenin gaan natuurlijk.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Nee, het hele 24 uur concept is gewoon leuk, maar het is niet zaligmakend. Ik kijk 24 niet omdat het in 1 dag afspeelt, ik vind dat wel een leuk extra aspect. Maar als men een serie over-realistisch gaat maken, dan gaat dat ten koste van het amusement en geef toe, 24 draait volledig om amuseren. Dat een terrorist dan in een seizoen van alles in 24 uur doet wat normaal niemand kan, dat boeit me niet. Ik hoef geen 100% realisme erin te hebben zolang het vermakelijk is.
24 is nu eenmaal 24 en als je je na 4 seizoenen daar nog aan ergert dan vraag ik me af waarom je het toch leuk vind.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Ik vind het jammer dat ze er wat het concept betreft met de pet naar gooien. Het acteerwerk is nog steeds prima en als het spannend is - is het ook ECHT spannend, maar het is gewoon jammer dat ze vinden dat het zo volgepropt moet worden. Dat was in seizoen 1 veel minder het geval, en dat was minstens zo spannend.
Ik 'zeik' omdat ik vind dat 24 beter kan.
LEIDENAAR187
-
- 993 messages
- 0 votes
Ik vind het jammer dat ze er wat het concept betreft met de pet naar gooien. Het acteerwerk is nog steeds prima en als het spannend is - is het ook ECHT spannend, maar het is gewoon jammer dat ze vinden dat het zo volgepropt moet worden. Dat was in seizoen 1 veel minder het geval, en dat was minstens zo spannend.
Ik 'zeik' omdat ik vind dat 24 beter kan.
Beter kan,dus je verlangt naar de eerste 2?? seizoenen?
Pff Je praat over volgepropt,maar geheugenverlies in seizoen 1,en ALLES met kim in seizoen 2 was pas volgepropt en onzin,Ik was bijna afgehaakt door al die onzin,maar seizoen 3 was al stuk beter,en seizoen 4 en 5 hebben ook al die irritante onzin niet.Af en toe moeten ze wel wat opvullen en ze zouden best een seizoen in 20 afleveringen kunnen stoppen,maar ja,het is 24 en geen 20 dus ik vind het best.
Ik vind 24 nog steeds erg goed,het is niet gebaseerd op waargebeurde verhalen dus dat je bij veel dingen een oogje moet dichtknijpen vind ik prima.
Zolang het niet zo ongeloofwaardig irritant word als prison break is allang goed!haha
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Ik ben blijkbaar kritischer dan de meeste mensen hier. Het zij zo. Seizoen 4 is bijna afgelopen, nog 1 aflevering te gaan en dan begin ik aan het alom geprezen seizoen 5. Ik ben benieuwd.
LEIDENAAR187
-
- 993 messages
- 0 votes
Ik ben ook aardig kritisch hoor,en 24 is zeker niet mijn favoriete show(dat is natuurlijk LOST) maar als je 24 afleveringen moet vullen met wat er in 1 dag gebeurt,tja,dan vul je het ook met wat onzin.
In 1 zo'n dag verliest jack vrienden,vermoord hij zelf 20 mensen ofzo,word die gemarteld,achterna gezeten,beschoten,enz enz,die gozer zou een trauma moeten hebben na 1 zo'n dag,laat staan 5 of 7,maar vind t al realistisch genoeg dat ze geen sexscenes tussendoor erin stoppen haha,dat zou onzin zijn,hoewel ik het op zich niet erg zou vind,moet die het wel met kim doen 
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Interessant einde van seizoen 4. Ben benieuwd hoe ze daarmee verder gaan in seizoen 5.
Ik ben nu trouwens de film Absolute Power aan het kijken, waarin zowel Dennis Haysbert als Penny Johnson Jerald al voorbij zijn gekomen. Toevallig.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Haha Jack Bauer waarschuwt president Obama 
Deze Jack Bauer tribute is ook gaaf! Check dat liedje!
Curly1985
-
- 819 messages
- 357 votes
whehe die bovenste is erg grappig, die onderste doet het niet..
vanavond afl.15 kijken!
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Aardige maar geen heel bijzondere 15e aflevering van seizoen 7.
Het is een opstart naar het slot van het seizoen zo lijkt het en dat slotgedeelte (nja, toch nog 9 afleveringen) lijkt best gaaf te worden.
Wel aardig vond ik het morele dilemma van Jack of hij de bewaker zou redden met het risico de operatie in gevaar te brengen. Jack blijft Jack dus je weet wat er volgde! .
Benieuwd naar de volgende aflevering.
The Last
-
- 7169 messages
- 0 votes
ik moet ook maar eens effe toewerken naar s7, kom steeds dichter op schema om weer up-to-date te komen, zit nu aan het begin van s6. Afgelopen zondagnacht dus dag 5 voor het eerst afgekeken: weergaloos. Overtreft idd de voorgaande seizoenen en dik!
Ik ga de vergelijking met s4 niet eens trekken, dit is beter in elk opzicht. Wat een flinke adrenalinestoot zeg. Alle minpunten uit de vorige seizoen(en) zijn compleet verdwenen en alle pluspunten komen perfect samen. Gewoon er vol tegenaan met lekker veel geweld en een fijne vaart. Maar vooral een ijzersterk plot en heerlijk complexe samenzweringen met alweer bizarre figuren en bizarre toestanden met gifgassen en weet ik wat allemaal….. het wordt alsmaar gekker. Ik ben overtuigt. 
LEIDENAAR187
-
- 993 messages
- 0 votes
Ik ben pas bij seizoen 5,maar ben benieuwd,is seizoen 7 nog steeds van een erg sterk niveau(a la seizoen 5) of begint toch langzaam de sleur erin te komen,want hoelang gaan ze nog door?
Is er al bekend of er ook een 8ste seizoen komt?
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
@ The Last.
Seizoen 5 overtreft inderdaad alles. Ik vond seizoen 4 trouwens heel behoorlijk goed maar s5 is gewoon beter dan welk seizoen ook. Zoveel spanning, actie, verhaal, emotie en Jack Bauer....echt te gaaf!
@ Leidenaar
Seizoen 7 is gewoon erg sterk. Maar seizoen 5 blijft de koning, daar was bijna elke aflevering een echte topper. Seizoen 7 heeft enkele geweldige pieken maar ik oordeel pas over het hele verhaal als ik over 2 maanden het complete seizoen heb gezien. Tot nu toe behoort s7 wel tot de top 3 van 24 seizoenen.
En seizoen 8 komt.
Kiros
-
- 607 messages
- 1327 votes
Heb de eerste vijf afl gezien van seizoen 7.
Erg wennen, erg anders. Kan nog niet zeggen of het me nou bevalt of niet. Ben wel benieuwd naar de rest en hoe dit verhaal zich zal ontwikkelen, dus dat is op zich wel positief.
Wel raar zo zonder CTU en de bekende gezichten in het begin. Gelukkig zagen we er snel een paar terug. Dat was verassend, hoewel misschien erg ver gezocht op deze manier. Helaas boeit het me nog niet zo als de voorgaande seizoenen maar ik ga er nogsteeds vanuit dat het allemaal wel goed gaat komen.
Nogmaals, het is wennen.. erg wennen.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Seizoen 7 kost wat opstart tijd maar zeker rond aflevering 10 is weer genieten als vanouds. Mits je kan wennen aan een nieuw scenario met wat oude zaken die weg zijn, CTU enzo. Ik vind het wel mooi, het werd wat voorspelbaar. Jack heeft problemen, Cloe ging bij CTU stiekem een sateliet programmeren voor Jack...
Kiros
-
- 607 messages
- 1327 votes
Klopt ook wel ja.
Maar ik heb zeker bij de eerste vijf afl al wat kicks gehad.
Onder andere 'bijna pen in oog-scene
" en natuurlijk de terugkeer van Bill en Chloe
.
Curly1985
-
- 819 messages
- 357 votes
ik vermaak me nog steeds prima met seizoen 7, aflevering 15 was ook weer genieten 
Jack heeft blootgestaan aan het chemische wapen, moet wel het laatste seizoen worden dan
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Lijkt me niet aangezien seizoen 8 al zeker komt en er ook verhalen gaan over een afsluiter in de vorm van een film 
Curly1985
-
- 819 messages
- 357 votes
ah kej in dat geval zal het allemaal wel meevallen.
al leek het me wel tof, een wegterende jack bauer aan het eind van het seizoen ala de film crank
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Hoeft niet, kan best zijn dat dat moment de aanleiding kan geven tot het absolute einde van de serie. Maar dat hoeft en zal echt niet seizoen 7 zijn.
Curly1985
-
- 819 messages
- 357 votes
seizoen 8 zal dan wel het allerlaatste seizoen worden toch?
zou dan betekenen dat ik volgend jaar afscheid moet nemen van 24 en lost.
best zuur..
LEIDENAAR187
-
- 993 messages
- 0 votes
Pfff ja, volgend jaar zal ik alle seizoenen hebben gezien van top-series als Lost(me favo) en 24,en natuurlijk alles van OZ en Sopranos al gezien,en prison break is bijna afgelopen maar dat was toch al niet meer het prison break van seizoen 1...
Er zijn leuke series maar niks wat echt super is...echt balen...
Ik kijk bijvoorbeeld dexter,maar niet echt superserie...
Welke serie volgend jaar volgen????? 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Er komen genoeg goede series uit die de moeite waard zijn.
Ik heb het nog erger. Ik keek The 4400, Lost, 24, PB en The Unit.
De 1e is stopgezet, de 2e stopt na volgend jaar, 24 idem, PB zelfs dit jaar al en dan heb je alleen The Unit nog...
LEIDENAAR187
-
- 993 messages
- 0 votes
Ff kort off-topic,is de 4400 een serie die goed afsluit of klote onafgemaakte einde omdat die is stopgezet?
En hoeveel seizoenen zijn er en hoeveel afleveringen per seizoen?
Heb vaker over die serie gehoord,word eens tijd denk ik...
Curly1985
-
- 819 messages
- 357 votes
heb ik ook gekeken, vond het erg vet.. totdat er een ontwikkeling in het verhaal kwam waardoor ik niet de moeite meer nam om het verder te kijken. Maar mij zeker prima vermaakt met deze serie!
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
The 4400 is gestopt terwijl het verhaal nog liep. Ergens kan je het wel kijken maar het blijft jammer dat je niet het totale verhaal kan zien. Ik hoop dat iemand het nog eens oppakt en af maakt. Leuke serie. Stuk beter dan Heroes.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Seizoen 7 wordt steeds gaver zeg!
De 16e aflevering was echt weer klasse!
Jammer genoeg niet heel veel Jack maar de momenten met hem waren goed. Ook met Tony, de presidente en de FBI aanval op de facility waren goed. Ben echt benieuwd hoe dit verder gaat!
Curly1985
-
- 819 messages
- 357 votes
hij was zeker tof! ook mooie momenten tussen Rene en Jack, zij zag aan zijn littekens hoeveel jack heeft doorstaan voor zijn vaderland.
Het priveleger van Starkwood gaat ook nog een groot obstakel worden, word vet!
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Promo ep 17
Volgens mij gaat dit echt een geniaal heftig en bruut slot van seizoen 7 worden. Nog 8 afleveringen....
The Last
-
- 7169 messages
- 0 votes
Nooit gedacht dat het er ooit nog van toe zou komen, maar heb s6 zowaar voor de eerste keer gezien. Wat een sof. 
Waar is die geweldige spannende puntje-op-de-stoel serie gebleven waar je (bijna) altijd op goede acteurs en een goed plot kon rekenen? nee, ik vond het weinig soeps, bij vlagen erg saai en heel druk. Gewoon teveel personages en zijlijnen. Ook Jack is te weinig aanwezig.
het blijft zonde, de wisselvalligheid in deze serie. Als ik de fans (incl. m’n broertje) mag geloven is dag 7 dus een stuk beter. En gelukkig maar.