24
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Gaaf!
Ik zie al wat fraaie dingen, zoals deze: De 8 meest shockerende 24 doden....
(alleen aan te raden te lezen als je helemaal bijloopt met seizoen 7 lijkt me, anders wordt er veel verpest wat je denk ik niet wil weten)
http://www.televisionwithoutpity.com/telefile/2009/03/the-8-most-shocking-24-deaths.php
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Het wordt eentonig, maar wat een seizoen tot nu toe 
Die schietpartij in de sportwinkel waar Kiefer tussen de kleding zit en dan iemand van achter in z'n nek steekt
En Tony die precies weet hoe Kiefer denkt.
S4 kan zich bijna meten met S1 qua spanning.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Het ging zo goed. Ik stoorde me nergens meer aan, maar Chloe wordt thuis opgebeld en staat binnen vijf minuten, aangekleed en al, al op de werkvloer van CTU? Give me a fuckin' break. Bleh.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Er zijn ook mensen die vlakbij het werk wonen hoor
.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Dat vind je storend? Moet ze er dan maar 4 afleveringen over doen omdat ze dr benen nog wil harsen?
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Voor een serie die in real-time zou moeten zijn, is dat gewoon ontzettend storend. Dat valt op als een zwerende duim. Ik zeg niet dat ze er vier uur over moet doen, maar binnen 5 minuten is belachelijk.
Deze serie hoort zich te onderscheid van die 100 miljoen andere actieseries, juist door dit concept, en dat ze er dan zo'n loopje mee nemen na zo'n sterk 1e seizoen is een belediging voor de kijker. Misschien ben ik de enige die hier op let.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Je neemt het real-time gebeuren wel verkeerd op imho. Als je zelfs met dat soort kleine dingen het niet vindt passen in het real time cocnept dan haal je toch niet het maximale uit de 24 ervaring.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Real Time in 24 houdt in dat het gewoon in een volledige dag afspeelt. Dat is uniek. Maar er zal heus wel gesjoemeld worden met reistijden, eetpauzes, plasmomenten en het uitlaten van de hond. Ik hoef niet alles te zien. Je let veel te kritisch op dat concept. 24 is juist tof omdat ze er de vaart in houden.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Snap wel dat sommige dingen weggelaten worden, dat vind ik ook niet erg, maar als de een wordt gebeld en vijf minuten later al op z'n werk is, kan dat gewoonweg niet. Daar zouden de schrijvers beter op moeten letten. In seizoen 1 werd daar nog beter op gelet. Dat is hetgene wat ik nou juist zo jammer vind, dat het eerst wel goed ging, maar nu niet meer zo. Dat vind ik zonde. Het is zeker spannend, dat wel, dus dat doen ze wel weer goed.
Het kan ook komen dat ik nu de serie in korte tijd kijk. Dan ga je je ook een beetje storen aan de 24-cliches iemand een ultimatum geven die halsstarrig weigert, en dan net als ze de deur uitlopen, zegt de een: wacht... en dan toch toegeven. Zoiets. Maar nogmaals, ik vind het goed en vind die foutjes zonde, want daardoor kan het nog beter worden, en dat wil ik ook
Positieve kritiek 
Kiros
-
- 607 messages
- 1327 votes
Het realtime-gebeuren vind ik eigenlijk niet eens zo heel belangrijk. Als het allemaal in een week of een maand had afgespeeld had ik er met net zoveel spanning en plezier naar gekeken. Dat er een klokje meeloopt is aardig maar niet meer dan dat.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Waarmee je 24 dus afdoet als een doodgewone actieserie.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
In de recap van 4.16 op TWoP:
Wait, since when is Keeler going to Los Angeles? As of this morning he wanted DaD (Heller) back in D.C. tonight, so that couldn't have been his original plan. So instead, head to L.A., where the terrorists are at large? And when did his plan change? And more to the point, how did ImhoTerror (Marwan) know it would change, and when, and with such precision that it played right into a part of his plan that must have taken months to organize?
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Prima 14e aflevering!
Gaaf waren de dialogen tussen Jack en de senator en later ook zijn gevecht met de moordenaar van de senator. Komt ie met een graafmachine dat hok omver gooien haha.
Het beloven nog knallende afleveringen te worden aangezien je hebt vernomen dat er wapens het land ingesmokkeld gaan worden de komende aflevering!
Shit, nu weer een week wachten...
Tharoy
-
- 313 messages
- 511 votes
Wat een aflevering weer!
Ik schrok me echt helemaal de pleuris toen die jopie mayer vermoordde, aangezien ik het volume en de bass hoog had staan
.
Verder weer een heel goede aflevering, het lijkt misschien een beetje teveel op de voorgaande seizoenen, maar dat is niet erg.
Na het wat mindere begin van seizoen 7 was ik een klein beetje bang dat dit seizoen een soort seizoen 6 zou worden, maar na de laatste paar afleveringen ben ik totaal van gedachten veranderd. Wat is 24 weer goed! Wat me wel opvalt is dat de nachtafleveringen beduidend spannender zijn dan de aflevering van overdag..
Kan niet wachten op de volgende!
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Na een paar mindere afleveringen was 4.20 toch weer erg sterk zeker de scene in de operatiekamer.
Ook grappig om te zien dat de Chinezen in het consulaat rode bliepjes waren en Bauer groen op de infraroodbeelden. Ik vind de terugkomst van Palmer een beetje te makkelijk, maar hij is een betere president dan Logan. Helaas is ook Mike Novick weer terug, dat vind ik dan wel jammer, want ik ben geen fan van dat personage.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ik vind Mike Novic juist een erg boeiend personage. Niet altijd helemaal correct maar wel loyaal aan de regering. En de terugkeer van Palmer was geweldig, daar zat toch iedereen op te wachten! Net als bij de comeback van Tony eerder dat seizoen. Palmer is gewoon een top personage!
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Vind Novick ook een functioneel personage. Heel integer zelfs en een echte patriot.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Zat nou niet bepaald te wachten op een terugkeer van Palmer, in ieder geval niet op deze manier. Novick die ineens voor de andere partij werkt, vind ik ook vrij twijfelachtig. Zeker in zo'n hoge functie. Wat is z'n functie eigenlijk? Dat is ook nog niet bekend.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Adviseur van de president. Regelt veel veiligheidszaken. Dat had je na 4 seizoenen toch wel kunnen weten?
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Chief of Staff is zijn officiele titel. Schept ie maar al te vaak over op hoor
.
LEIDENAAR187
-
- 993 messages
- 0 votes
Vind de manier waarop palmer doodgaat wel jammer,zo'n personage die altijd zijn woordje klaar heeft had wel een paar laatste woorden mogen hebben,niet paf!!!dood!!!over en uit!
Ook michelle was er gelijk aan...
Gelukkig leeft Tony nog,dat vind ik een veel sympathieker personage dan jack en de rest.
Snap trouwens ook nog steeds het einde van seizoen 2 niet,Palmer die neerviel door die handschud,wat had die nou,wat was het nut daarvan?Hadden ze alleen gedaan om een spannende finale te hebben lijkt het wel....
Komt chase ooit nog eens terug na seizoen 3?Vond zijn karakter wel boeiend,zo'n jonge pik...
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ik vond de afhandeling van die personages ook slecht, maarja das 24. Iedereen (minus Jack uiteraard) kan sterven...
De seizoensfinale van s2 was ook suf met die hand. In s4 wordt er nog even aan gerefereerd maar verder doet de serie er niks mee. Zwak.
En Chase[/spoiler} komt niet meer terug.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Chief of Staff is zijn officiele titel. Schept ie maar al te vaak over op hoor
. Adviseur van de president. Regelt veel veiligheidszaken. Dat had je na 4 seizoenen toch wel kunnen weten?
Eh... hij werd ontslagen in seizoen 2 door Palmer. In seizoen 3 was hij nergens te bekennen, en nu keert hij ineens weer terug als Chef-staf van de vice-president van de andere partij? Zeer ongeloofwaardig, maar misschien is dat eigenlijk wel treffend voor zijn personage. Een sneaky weasel die zichzelf overal naar binnen weet te lullen.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Grappig stukje over Marwan:
This is a guy who crashed a train so he could steal a briefcase so he could kidnap and try the Secretary of Defense live on the internet so he could melt down 104 nuclear reactors so he could steal a stealth bomber so he could shoot down Air Force One so he could steal the nuclear Football so he could steal a nuclear warhead so he could launch it on a missile so he can do God knows what next.
Da's een beetje het probleem sinds S2.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Jeeee waarom kijk je die serie eigenlijk als je je stoort aan het realisme. Wat wil je dan zien? Een terrorist die 24 afleveringen probeert om een bus op te blazen met een zelfgemaakte handgranaat?
24 is nu eenmaal altijd wat vergezocht. Als je dat niks vind, kijk dan niet meer.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Snap het ook niet zo. Als je met zo'n gedachte veel series/films ingaat (vooral als ze het niet pretenderen) dan is bijna niets meer leuk.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Ik kijk omdat ik het leuk vind, en zeg ook vaak genoeg dat er goede afleveringen tussen zitten, maar het is gewoon niet meer zo goed geschreven als seizoen 1. Ze willen te veel wendingen in 1 seizoen proppen en dan krijg je zulke belachelijk uitvoerige plannen als dat van Marwan. Ze gaan van hot naar haar en dat allemaal binnen tien minuten, om de spanning erin te houden en de aandacht van de kijker vast te kunnen houden.
Maar goed, ik zal 24 niet meer beschouwen als een serie met een uniek concept. Dat is door de schrijvers allang de grond in geboord.
Het is een doodgewone actieserie. Ik hoop maar dat seizoen 5 zo goed is als jullie zeggen, maar ik ben bang van niet als dit zo doorgaat.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Je weet ondertussen na 4 seizoenen wel dat 24 wat over the top is. Als je dat nog niet snapt....
Boeit me verder geen hol of jij het een doodgewone actieserie vind. Zolang ik het maar leuk en bijzonder vind.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Zo over the top is het helemaal niet. Ze willen alleen te veel wendingen in een seizoen stoppen. Als ze dat nou eens wat minder delen. En als je het niet interesseert wat anderen ervan vinden, reageer dan gewoon niet.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ik irriteer me als een serieconcept heel duidelijk is en er toch over wordt gezeken. Je ziet pietluttige dingen van het real time concept af te zeiken, je zit het feit dat sommige zaken nogal erg extreem zijn af te zeiken...maar dat is 24. Dadelijk ga je nog zeuren dat Jack Bauer alles overleefd....