24
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
406
Wat een dijk van een aflevering. Kiefer die in z'n eentje al schietend de minister redt. Awesome. more please.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Die hele Heller gijzeling was inderdaad subliem. Dat einde waarin Jack de live executie stopt, briljant! Behoort ook tot mijn favoriete stukjes van 24!
The Last
-
- 7169 messages
- 0 votes
Ik heb ook laatst dag 4 weer uitgekeken en het blijft toch echt het minste seizoen van allemaal. Ergste is nog wel dat het bij herziening meer tegenvalt dan bij de eerste keer, maar dat is logisch aangezien de impact dan gewoon minder is.
Seizoen 3 was in 1 ruk afgelopen, 1 grote achtbaanrit was dat. S4 is veel complexer en ongeloofwaardiger. Niet erg, maar die hele overdramatisering (over afleveringen volproppen gesproken....) beviel me voor geen meter, het haalde de vaart uit het verhaal en het werd enorm traag allemaal. Ik moest me bij momenten serieus door bepaalde afleveringen heen worstelen door een hoop oninteressant en onnodig bla bla. Enkel de laatste 8 afleveringen zijn echt de moeite waard en de laatste 4 zijn zelfs van een hoog niveau.
Binnenkort aan dag 5 beginnen, die toch wel een stuk beter (en sneller) is van wat ik heb gezien en voor het eerst helemaal ga afkijken. Toevallig nog meer mensen hier die alle seizoenen aan het herbekijken zijn??
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Heb seizoen 1 tot 5 pas een paar maanden terug nog totaal herkeken dus ik pas even 
Je hebt wel een punt dat seizoen 4 niet altijd even boeiend bleef maar overall zaten er toch wel fantastische momenten in. Ik vind niet 1 seizoen slecht. Sure, je hebt betere en mindere, maar zelfs de minste is nog zeer de moeite van het kijken waard. De standaard ligt gewoon bizar hoog.
Kiros
-
- 607 messages
- 1327 votes
IToevallig nog meer mensen hier die alle seizoenen aan het herbekijken zijn??
Yup, enkele weken geleden 4 en 5 weer gekeken.
En ben nu bezig met 2. Blijft toch ook verdomde ijzersterk hoor.
(Nee, ik ga niet weer herhalen dat ik de scenes met Kim Bauer verafschuw
) Maar het is een geweldig verhaaltje weer. Met name het ziektebeeld van Mason dat steeds erger wordt. De emotie die van het scherm werkelijk afspat wanneer Jack voor de laatste keer telefonisch denkt te kunnen spreken met zijn dochter. ( hmm, toch een superscene met Kim Bauer;) ).Hierna ga ik seizoen 1 voor de eerste keer herbekijken. Ja logische volgorde, ik weet het.

Niet gedacht dat herzien van de seizoenen nog zoveel voldoening zouden geven. Sublieme serie is het toch...
LEIDENAAR187
-
- 993 messages
- 0 votes
Seizoen 1 gezien,en wat een BAGGER.
Zeker een sterke serie met goede acteer-prestaties,maar wat verpesten de makers het zelf met een hoop onzin.
Kim word 2x ontvoerd,en daartussen nog opgesloten op het politiebureau,ja hoor!!
Die vrouw van bauer is helemaal irritant,en dan die verhaallijn waarin ze geheugenverlies lijd,niet boeiend en wat een onzin!
Ze wisten blijkbaar niet hoe ze seizoen 1 moesten opvullen....
Ben wel fan van Palmer.
Ben ook aan seizoen 2 begonnen,tja...Kim is een lekker ding maar moet ze meedoen,wat een onzin krijgt ze te verduren...
Vliegtuig dat neerstort met bauer en nina erin ziet er ongelooflijk nep uit,moest er zelfs om lachen.
Het verhaal is voor de rest sterk en je moet veel onzin slikken,dan is het zeker te doen.
Jack bauer kan af en toe irritant zijn met zijn stemverheffingen en geschreeuw,komt zo geforceerd over.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Spoiler de seizoensinformatie aub even!
Verder niet met je eens. Dat de Kim zijplotten in s1 en s2 teleurstellend zijn klopt, maar dat neemt niet weg dat de seizoenen verder grote klasse zijn qua verhaal, emotie en actie. Althans, vind ik.
LEIDENAAR187
-
- 993 messages
- 0 votes
Spoiler??Alsof mensen seizoen 1 hier niet gezien hebben,hoezo dan uberhaubt deze topic openen???
Meeste zijn al bij seizoen 6,dus maak je nou niet druk want je hebt het allemaal al gezien zo te lezen!
Ik vind het verhaal ook sterk,emoties bij meeste acteurs ook en de actie is leuk maar het is alleen maar beetje schieten,niks spectaculairs...
Een vliegtuig-crash was al veel te amateuristisch gemaakt...
LEIDENAAR187
-
- 993 messages
- 0 votes
Misschien heb ik het een beetje verkeerd uitgelegd.
Ik vind het een goede serie,het idee erachter is erg sterk met goede verhaallijnen,goede acteurs,en goede wendingen.
Het lijkt alleen alsof ze veel ook opvullen met stomme dingen,zoals al dat gedoe met kim seizoen 1 en 2,en terri seizoen 1...
Goede serie,erg sterk,maar zou beter kunnen...
starbright boy (moderator films)
-
- 22407 messages
- 5072 votes
Een boel berichten verwijderd. Graag spoilertags voor alle seizoenen gebruiken in dit topic.
LEIDENAAR187
-
- 993 messages
- 0 votes
Spoiler de seizoensinformatie aub even!
Verder niet met je eens. Dat de Kim zijplotten in s1 en s2 teleurstellend zijn klopt, maar dat neemt niet weg dat de seizoenen verder grote klasse zijn qua verhaal, emotie en actie. Althans, vind ik.
Dan ben je het op zich wel met me eens,ik vind het een hele goede op die kim bauer na.
Alleen krijgt ze veel tijd in een seizoen voor die onzin,gelukkig ziet ze er goed uit,dat scheelt wel weer.
LEIDENAAR187
-
- 993 messages
- 0 votes
Een boel berichten verwijderd. Graag spoilertags voor alle seizoenen gebruiken in dit topic.
ok,komt voor elkaar!
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Seizoen 4 is echt goed tot nu toe. Hoop dat het aanhoudt, al veel beter en meer afwisseling dan in seizoen 2 en 3. Oke, er zijn weer verraders, en het is voorspelbaar dat ze fake-outs erin stoppen, maar het blijft boeiend omdat we naast ImhoTerror (geweldige bijnaam van TWoP voor Arnold Vosloo trouwens) nog niet echt weten wie de grote bad guy is. Tony met z'n koffiemok! Shoutout naar S1!
Nice.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ik snap echt niet waar je het over hebt in je spoiler AHWA....
Morgen nieuwe 24, kijk er naar uit!
Na de ubergeweldige 11e en 12e van vorige week...
tukkerstein
-
- 2216 messages
- 3467 votes
Gisteren 11 en 12 gezien. Beetje over de top en vrij ongeloofwaardig, maar het valt te negeren en dan blijft er prima amusement over. Veel spanning en leuke actie. En een keiharde cliffhanger natuurlijk.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee Bill Buchanan is dood! Hoe konden de makers dit nou doen? Eerst flikken ze het in S5 met Palmer, Tony en Michelle, dan in s6 met Curtis en nu met Bill! Bill is een held, die had niet mogen sterven! Verdomme....wel persoonlijk opgeofferd voor de president, dat was wel fraai.
Verder een zeer boeiende aflevering die que intensiteit in de buurt zit bij aflevering 12. Soms wat over de top maar wel enorm gaaf weer!
MatthijsGr00t
-
- 14031 messages
- 1342 votes
Net aflevering 13 gezien..
en het is idd heel erg jammer dat Bill dood is. Hij was echt een supergaaf personage. Maarja hij sterft in ieder geval voor de goede zaak. Ik vind dat die goede zaak (de redding van de president) niet echt goed is uitgwerkt. Het ging wel erg makkelijk.
Ook vind ik het eind een beetje jammer. Dat was een beetje te voorspelbaar. Ik hoop echt dat er ooit nog een seizoen komt en dat Jack dan een keer niet wordt achterna gezeten door de FBI, CIA enz..
Mja het was weer een prima aflevering en heb al weer super veel zin in aflevering 14
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Wat snap je er niet aan dan?
Seizoen 4 is op seizoen 1 na het spannendste tot nu toe. Ik word er zo in meegezogen dat ik me niet meer (zo veel) stoor aan de continuiteitsfoutjes of het computergebrabbel.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Goed om te horen
. Ook één van de beste finales in tv-serie history.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Iedere 24 fan is sinds gister kapot na de dood van een bepaald iemand, Naomi...
Je gaat nog hele gave dingen zien!
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Kijk er enorm naar uit, word wel heel nieuwsgierig nu
.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Word er zenuwachtig van. O wee, als het Chloe is, dan mieter ik al mijn 24 boxen naar buiten
.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Chloe is toch ontslagen? Verdomde spoilers hier

Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Ik zeg toch nergens dat ze weer aangenomen is
.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Jij hebt 6 en 7 nog niet gezien he? Kun je wachten tot ik daar ook ben? 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Is dat geen spoiler?
In 24 sterven elke aflevering mensen dus je bent vast niet verrast 
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Lezen jullie trouwens weleens de recaps van 24 op www.televisionwithoutpity.com? Geweldige site, met humoristische recaps van de afleveringen. Elk personage krijgt een grappige bijnaam, en er wordt heel goed gelet op continuiteit, uitspraken die niet stroken met eerdere uitspraken, et cetera. Echt een aanrader.