• 178.145 movies
  • 12.218 shows
  • 33.989 seasons
  • 647.194 actors
  • 9.373.625 votes
Profile

24

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Twist, cliffhanger, whatever. Iets wat je niet zou verwachten. Het gebeurt elke keer net voor het einde in ieder geval.

Vind seizoen 3 tot nu toe maar erg matig. Het begint een voorspelbare boel te worden, en dat hele subplot met Palmer is verre van boeiend.

Vond seizoen 1 tot nu toe nog het beste.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Wat ben jij een zeur .

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Dat komt omdat Kim nog niet gerend heet dit seizoen

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Aflevering 10 vond ik behoorlijk aardig! Maar wat ik wel steeds vind is dat het verhaal in seizoen 7 nooit echt op gang wil komen. Elke keer wordt er iemand opgepakt en dan blijkt er weer een nog hoger iemand te zijn die er achter zit. Ik mis een gevaarlijk iemand die tot het einde toe in beeld blijft zoals in vorige seizoenen wel was. Maar het is nog wel steeds vet hoor. Vind de onderlinge relatie tussen Jack en Renee ook boeiend. En ik ben benieuwd hoe ver en hoe gevaarlijk dat regeringscomplot nog wordt.. Afwachten...

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Promo ep 11 en 12. Komende week een dubbele!
Niet te filmen hoe vet dit gaat worden met een directe aanslag op het Witte Huis waar de president gegijzeld wordt!

YouTube - 24 Season 7 Episode 11/12 Promo S07E11/12 7x11/12

Doom

• 8214 messages
  • 1540 votes

Dat ziet er allemaal erg veel belovend uit. Kan niet wachten!

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Morgen eindelijk de dubbele 24 met de aflevering waar ik zo naar uitkijk, al sinds de trailer van vorige week!

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Wooooowwwww !!!
Aflevering 11 was zo enorm goed maar aflevering 12 overtrof alles! Behoort zeker tot de beste 5 24 afleveringen die zijn gemaakt! En er zijn heel veel goede gemaakt!

Het Witte Huis binnenvallen en de president in gijzeling nemen, hoe verzin je het! Ik maar denken dat al het bizarre in de vorige 6 seizoenen wel is gebeurd! Zo enorm cool! De hele operatie vooraf, de inname en de confrontatie met Jack en de president in de afgesloten ruimte, 1 brok spanning! Ben benieuwd of de makers het aandurven dat Juma de president ook echt vermoord. Hij ging immers een statement maken. Ik geloof van niet, maar het zou de serie natuurlijk wel heel erg goed doen, zoiets is nog nooit vertoond in een film of serie.

Ik zag trouwens wel een fout; de tv toonde eind aflevering 12 beelden dat er problemen in het witte huis waren. Onderaan stond ''White house under seige'' ipv siege. Klein foutje, maar viel me op.

Aflevering 11 was trouwens ook super met de marteling van Jack! Jammer dat ze hem stopten, hij was lekker op dreef
Net als Renee trouwens, ze is echt een geweldige aanvulling op de cast! En gelukkig blijven Bill, Cloe en Tony erbij al hoop ik dat zeker de laatste nog wat meer verhaallijn krijgt. Laatste afleveringen nauwelijks gezien helaas.

Can't wait till next week!

Promo voor komende week:

YouTube - 24 Season 7 Episode 13 Preview

tukkerstein

• 2216 messages
  • 3467 votes

'k Heb zojuist afleveirngen 9 en 10 gezien en ik moet zeggen dat ik bijzonder onder de indruk ben. Veel interessante persoonlijke ontwikkelingen, een plot dat een beetje vaart krijgt en boeit, goed acteerwerk en prima actie. Ik denk dat met een beetje geluk het 7e seizoen zich wel kan gaan meten met in mijn ogen de betere seizoenen 5 en met name 1. Ik ben wel van plan om in het vervolg neit meer de promo's te kijken, ze verklappen te veel. Dus ik ben benieuwd naar de volgende twee afleveringen.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Ja, de promo vorige week verraadde helaas wel het allerbelangrijkste meteen, jammer maar het maakte ep 11 en zeker 12 niet minder geniaal goed!

Je hebt nog 2 hele gave afleveringen voor de boeg!

Langzaamaan wordt seizoen 7 inderdaad iets in de buurt van 5. Maar zover is het nog niet.

MatthijsGr00t

• 14031 messages
  • 1342 votes

Heb net ook aflevering 11 en 12 gezien en zoals Ajax&Litmanen1
al zei waren dit echt twee top afleveringen. Aflvering 11 was al super goed en aflevering 12 overtrof echt alles
Hoe verzin je het om het Witte Huis te overvallen.. echt super!! Hoe gaan ze dit ooit nog overtreffen...
Ik ben wel heel benieuwd hoe het nu verder gaat. Ik kan me bijna niet voorstellen dat de president wordt vermoord, maar na deze aflevering weet je het maar nooit Kan nu al niet wachten op volgende week!

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Seizoen 3 is afgelopen in huize AHWA. Laten we dit seizoen maar gauw vergeten, want dit was toch wel het minste tot nu toe. Het nadeel aan 24 is dat ze zo veel mogelijk proberen in een dag te proppen, dat is ten eerste al zeer ongeloofwaardig, zeker ook de manier hoe snel er gereageerd wordt op sommige dingen. Overal kunnen meteen agenten ingezet worden binnen een paar minuten, en in het drukke Los Angeles kunnen ze overal binnen 10 minuten naartoe rijden. Soms rijden ze op klaarlichte dagen op verlaten wegen, een beetje ongeloofwaardig in een wereldstad.

Het hele zijplot met de president en Alan Milliken was verschrikkelijk vervelend, ik heb Palmer meer in de verte zien kijken achter z'n bureau dan ooit tevoren. Iets wat een president toch niet hoort te doen in zo'n crisis, lijkt me.

De laatste paar afleveringen waren op zich wel boeiend, maar dat hele gedoe in Mexico was saai en voorspelbaar.

Hopelijk is seizoen 4 beter en gaan ze weer wat nauwkeuriger om met het realtime-format, want het kan gewoon niet dat Chase binnen 10 minuten in het ziekenhuis op de operatietafel ligt.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Ik denk dat je 24 toch met de verkeerde insteek kijkt. 24 is gewoon een action packed serie en als je dan ongeloofwaardigheden in zulke mate vervelend vindt, heb je toch een verkeerd verwachtingspatroon van de serie.

Curly1985

• 819 messages
  • 357 votes

gister aflevering 11 gezien, vind het echt weer leuk om te kijken! seizoen 7 is tot nu toe echt goed..

Vind Rene en de nieuwe President echt hele goede personages!

Vanavond aflevering 12 kijken

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Naomi Watts wrote:

Ik denk dat je 24 toch met de verkeerde insteek kijkt. 24 is gewoon een action packed serie en als je dan ongeloofwaardigheden in zulke mate vervelend vindt, heb je toch een verkeerd verwachtingspatroon van de serie.

De serie werd populair vanwege het unieke format van 24 afleveringen per seizoen, en elke aflevering die 1 uur beslaat. Dan moeten ze letten op zulke continuiteitsfouten. Daarom heb ik de serie zo lang laten liggen.

Het is niet slecht hoor. Ik vind het uiterst vermakelijk en zal de rest ook met plezier kijken. Het is alleen jammer dat het verzandt in niets meer dan een actionpacked serie. Dat was in seizoen 1 anders.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Ik snap je punt wel maar het accent bij 24 ligt toch meer bij aktie, hebben nooit gepredikt een geloofwaardige serie te zijn.

Als Bauer dus van Hollywood naar bijvoorbeeld Crenshaw moet rijden wil jij hem 3 afleveringen naar zijn bestemming zien rijden?

Toch fijn dat je het blijft proberen hoor .

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Naomi Watts wrote:

Als Bauer dus van Hollywood naar bijvoorbeeld Crenshaw moet rijden wil jij hem 3 afleveringen naar zijn bestemming zien rijden?

In seizoen 1 stonden Kim en Rick ook 1 hele aflevering een graf te graven voor die andere ontvoerder Dat zou nu veel sneller gaan.

Ik zal m'n verstand iets meer op nul zetten

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Ik snap je kritiekpunten en je hebt gelijk maar inderdaad gewoon je verstand op 0 zetten .

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Ik snap de kritiek van AHWA wel maar ik ben het toch met Naomi Watts eens. Je moet niet zo superkritisch naar 24 kijken. Dat real time concept is briljant maar natuurlijk is niet alles even realistisch omdat dat het kijkplezier niet ten goede zal komen. Zie het als Jack klappen krijgt en er slecht aan toe is. Volgende aflevering gaat het normaal weer aardig met hem terwijl een normaal mens in het ziekenhuis terecht zou komen. Zo verpest je anders de serie. Ik zie Jack in die 24 uur ook nooit eten, naar de wc gaan of een scheet laten. En maar goed ook, dat boeit me allemaal niet.

24 kijkt heerlijk weg door het belachelijke tempo! Dat maakt 24, 24!

PS Naomi, heb je seizoen 6 nu al gezien? Je MOET echt seizoen 7 zien !

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Goed seizoen weer?

Wil eigenlijk pas aan 6 beginnen als ik 7 ook heb en wil het geweldige seizoen 5 even late nzakken, wil niet dat 6 te veel gaat tegenvallen .

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Aflevering 11 maar zeker 12 die ik gister zag waren geniaal. Aflevering 12 behoort denk ik tot mijn top 5, misschien wel top 3 van de allerbeste 24 eps!

Seizoen 7 is halverwege mei voorbij, echt vreselijk nog al die weken wachten!

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Even nog een stukje nitpicking. Vraagje. In seizoen 3 lijkt het erop dat Michelle Dessler besmet is geraakt met het Cordilla-virus. Later blijkt dat ze er immuun voor is, maar ze mag nog wel terug naar CTU in dezelfde kleding. Zitten er dan geen sporen van het virus op de kleding?

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Pfoe, goede vraag. Volgens mij konden alleen mensen besmet raken door als het virus daar was....dus als zij immuum was, dan was er ook geen spoor virus meer in haar buurt.

Maar goed, dat weet ik niet helemaal en eerlijk gezegd ook niet zo op gelet, ouwe zeur (geintje)

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

De eerste aflevering van seizoen 4 beviel me wel, ik kijk al reikhalzend uit naar aflevering twee. Dat is toch wel de kracht van 24. Ze weten het boeiend genoeg te houden dat je meteen door wil naar de volgende aflevering.

De scenes met Kiefer zijn toch wel de beste van de serie. Ik hou er wel van als iemand ergens ontzettend goed in is, ondanks dat hij alle regels aan z'n laars lapt.

Tharoy

• 313 messages
  • 511 votes

11 en 12 waren echt topafleveringen. Wat een spanning, geweldig gewoon. 24 is weer helemaal terug na een toch wel slechte start.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Slechte start? Heb je zeker een ander seizoen gekeken dan wij...

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Vijf afleveringen gezien van seizoen 4 nu. Al vele malen beter dan seizoen 2 en 3. Ik vind het wel tof dat Bauer veelal in z'n eentje werkt. Hij lapt de regels aan z'n laars, en CTU moet hem wel volgen, want hij heeft altijd gelijk

Smaakt zeker naar meer. Ben namelijk benieuwd naar seizoen 5, aangezien dat hier hoog aangeschreven staat.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Fijn dat deze al wat beter bevalt, een heel erg goed seizoen inderdaad. En Bauer gaat ook goed los weer ja .

AHWA

• 16922 messages
  • 1293 votes

Ik moest alleen wel even een oogje dichtknijpen toen Jack om z'n auto vroeg na de beroving van het tankstation, en hij die binnen twee minuut kreeg, terwijl hij toch een stuk langer door had gereden, maar sois.

Curly1985

• 819 messages
  • 357 votes

vette aflevering 12! Zo een aflevering ben ik in seizoen 5 en 6 niet tegen gekomen. Het was erg spannend en ik kan niet wachten op aflevering 13. ben benieuwd hoe t nu verder gaat, hoelang de gijzeling gaat duren, hoe jack dit gaat aanpakken

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.