24
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Jeugdig enthousiasme
.
Dacht ik ook bij heel wat seizoenen (vooral 2 of 3) maar geloof me 5 is een klasse apart. Logan heeft een hilarische mimiek, straalt gewoon uit dat hij niet weet wat hij doet.
En je had inderdaad gelijk A&L, zoiets had ik niet eens kunnen dromen. Probleem is wel dat de 24 standard hierdoor wel heel erg hoog begint te liggen.
Nadeel is dat seizoen 6 je nu gaat tegenvallen. An sich niet eens een slech seizoen, maar voor 24 maatstaven wel. Toch heeft het zeker memorabele momenten. Je zal nooit raden wie in s6 de president is 
Alleen al dat begin van s6, subliem met baardige Jack! 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Naomi Watts
(hoewel je laatste zin misschien wel wat overdreven klinkt
)
Je post doet me steeds meer snakken naar dat 5e seizoen. S5 heb ik nog nooit afgekeken, maar ik vond het tot aan afl. 11 (schat ik) verdomd goed. Ik betwijfel echter of gaandeweg het niveau van het geniale s3 wordt gehaald. Maar goed, we shall see.
Logan zit trouwens nog het meest vers in m'n geheugen, wat een meesterlijk personage was dat zeg! minstens zo goed als Palmer wat mij betreft.
Seizoen 3 en 5 zijn ook mijn favorieten. Maar seizoen 5 gaat nog net over seizoen 3 heen. Zeker het laatste deel van S5 is echt kippevel. Zo spannend, zo diep uitgewerkt, Jack in vorm...zonde dat je juist in seizoen 5 gestopt bent!
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
[
Je zal nooit raden wie in s6 de president is

Zat ik tijdens het kijken van seizoen wel aan te denken. Grootste vermoeden gaat voorlopig uit naar Wayne maar ik zal het wel mis hebben.
Drie ook inderdaad erg sterk maar mijn favorieten zijn voor mij voorlopig 2 en 5 denk ik.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Wowwww ep 8 van seizoen 7 net gezien, onwaarschijnlijk spannend en stoer! Met afstand de beste van de 1e 8 afleveringen. Veel Jack, veel spanning, veel actie en vaart in het verhaal. Moet ik een hele week wachten om te zien of de Henri doodgeschoten is!
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Weinig 24 fans die seizoen 7 volgen en iets kwijt willen?
Kiros
-
- 607 messages
- 1327 votes
Er zit er een hier die netjes wacht tot het seizoen over is en ze dan lekker allemaal in een paar dagen kijkt. 
MatthijsGr00t
-
- 14031 messages
- 1342 votes
hier zit er een die een beetje druk is de laatste tijd 
Maar heb aflevering 8 ook eindelijk gezien. Was idd een topaflevering. Alleen heel erg jammer dat we nu tot dinsdag moeten wachten voordat we weten of henry dood is. Ik denk eigelijk wel dat hij dood gaat... Anders wordt meteen alles opgehelderd wat hij heeft meegemaakt de afgelopen afleveringen en 24 kennende gaat dat niet gebeuren
maar dat wachten we maar af...
Kiros
-
- 607 messages
- 1327 votes
Ik heb seizoen 1 en 2 eindelijk weer eens teruggekregen.
Daar ga ik vannacht maar weer eens aan beginnen. Die heb ik nooit meer herbekeken. Heerlijk 
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Ik moet zeggen dat het einde van seizoen 2 toch best wel spannend was, ook al kwam er van het zogenaamde complot om Palmer van z'n plek te krijgen niet veel meer terecht, en werd de verhaallijn van de Warners snel afgeraffeld.
Ben inmiddels een kleine fan van Dennis Haysbert. Wat een fantastische rol zet hij neer in de laatste uren van Day 2. Die beheersing, die blik in z'n ogen. Werkelijk uitmuntend.
Heb nu net de eerste aflevering van seizoen 3 gezien. Grappig toen Sylar uit Heroes ineens voorbijkwam. 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Je Haysbert wint langzamerhand je hart idd, behoort ook wel één van mijn favoriete acteurs. Mooi dat seizoen 2 beviel
.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Dat gedoe met de ''aanslag'' op Palmer sloeg nergens op. Doe dat dan begin van seizoen 3, maar niet in de dying seconds van s2. Ze hebben met die aanslag verder heel de serie niks meer gedaan, behalve dat je in 1 seizoen die vrouw nog eens terugkomt die het deed waarna ze er nog eens aan refereren. Ik meen in seizoen 4 toen Palmer een soort interim president (hoe verzin je het haha) was. 1 van de weinige verhaallijnen die in 24 matig werd verder uitgewerkt.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Ze doe ner vrij weinig mee ja maar vind Mia Kirshner zeker wel een meerwaarde in de serie.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Heb je trouwens Brad Bellick uit Prison Break ook al gezien in 24? Zat geloof ik in 1 van de 1e seizoenen.... wordt vermoord op de wc terwijl hij met Jack belt
Er hebben best bekende acteurs en actrices in 24 meegespeeld.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Zag Prison Break pas nadat ik seizoen 1 had gezien, can't recall. Ja inderdaad, veel bekende acteurs; waar Dennis Hopper toch wel bovenuit springt. Ook leuk rolletje voor de oogverblindende Leighton Meester in seizoen 3.
Kiros
-
- 607 messages
- 1327 votes
Seizoen twee maar weer eens aan begonnen. Grappig om CTU te zien voor de grote make-over.
Toch stoor ik me vreselijk aan de verhaallijntjes rond Kim Bauer. Het liefst skip ik ze door. Heb het idee dat ze het gebruiken om wellicht ook maar jongere kijkers naar zich toe te trekken. Vind het echt zo`n weinigzeggend teenie verhaaltje wat voor de rest totaal geen betrekking heeft op de rest van het verhaal.
Gelukkig zijn ze in de seizoenen daarna met zulke sublines vrijwel opgehouden.
tukkerstein
-
- 2216 messages
- 3467 votes
Aardige aflevering, aflevering 8 van seizoen 7. De laatste aflevering voor de schrijversstaking (dus nog uit 2007), ben benieuwd of er duidelijk verschillen merkbaar zijn in de nieuwere afleveringen.
Plot was best aardig, lekker veel actie en een mooi gevecht. Jammer alleen dat het nu al afleveringen lang eigenlijk uitsluitend gaat om Dubaku die de regering probeert te chanteren. Het wordt tijd voor een lekkere plotwending.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ik heb bovenstaande cover nodig. Weet iemand hoe je deze kan krijgen zonder te betalen want dat doe ik niet? Kan nergens op internet een cover voor disc 2 vinden...
En gewoon downloaden en opslaan werkt niet, dan krijg je knalgroot dat woord vendetta in je cover. Pfff
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Zag Prison Break pas nadat ik seizoen 1 had gezien, can't recall. Ja inderdaad, veel bekende acteurs; waar Dennis Hopper toch wel bovenuit springt. Ook leuk rolletje voor de oogverblindende Leighton Meester in seizoen 3.
Blair Fucking Waldorf?
Ben benieuwd.
Heb qua eye candy niets te klagen in 24 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Aardige maar geen schokkende 9e aflevering gezien. Wel 2 oude bekende die terugkeerden in de serie, namelijk Morris, die met Cloe een kind heeft en nog mooier, oud veiligheidsman van de presidenten, Aaron Pierce. Vond het gaaf hem weer te zien, blijft een topper!
Verder was de aflevering niet zo schokkend. Ik irriteerde me wel aan die muts met die bril bij de FBI, vind dr maar irritant. En een beetje jammer hoeveel corruptie er steeds in de systemen zit. Was in de vorige seizoenen al met CTU en nu ook dus weer steeds meer met oa de FBI.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Het is jammer dat er in seizoen 3 al gesjoemeld wordt met het real-time concept, en het lijkt te verzanden in een lang uitgerekte spionagefilm. Ik hoop dat het in 4 en 5 en 6 en 7 weer wat beter wordt.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Het is jammer dat er in seizoen 3 al gesjoemeld wordt met het real-time concept,
Dat moet ik gemist hebben. Wat bedoel je?
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Nou, gewoon. Sylar ziet dat Elisha vastgebonden in de stoel zit. Zodra hij de tape eraf rukt, roept ze dat Gael een mol is, en er wordt meteen gecut naar Gael die door de eerste de beste bewaker die hij tegenkomt meteen achterna wordt gezeten. Ook had hij ineens een rol grijze tape bij zich net nadat hij Elisha had betrapt. Zo van die dingen.
Ook in seizoen 2 werden de militaire aanvalsplannen in minuten ontworpen. Er werd wel gezegd dat ze plannen klaar hadden liggen, maar ook de echte invasie in Irak kende een maandenlange voorbereiding. Zo van die dingen.
En al die computerlingo begint een beetje storend te worden.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Het blijft een serie he...
Net als dat je je zeker verbaast dat Jack niet doodgegaan is, ondanks alle actiemomenten...
Als alles 100% realistisch is, dan kan je de serie opdoeken. Film en serie blijven toch ook fictie.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Dat snap ik. Ik stoor me er ook niet aan, maar van een serie die zich wil onderscheiden met een real-time concept verwacht je dat ze daar op letten. Het is nog steeds wel boeiend, alleen het subplot met die vriendin van de president is een beetje saai.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ik vind het RT concept best goed uitgewerkt, alleen heb je altijd wat momentjes die wat minder logisch of uitgewerkt zijn.
Toch vind ik vooral door dat concept 24 facinerend. 24 bouwt op een ongelooflijk knappe manier elke aflevering spanningsmomenten in waardoor je perse de volgende aflevering al zou willen kijken. Voor de Amerika volgers van 24 seizoen 7 zoals ik is het elke week kut als het timertje aangeeft dat het uur erop zit haha.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Dat is aan de ene kant waar, maar aan de andere kant is het wel zo dat je weet dat er aan het einde van elk uur een soort van 'twist' aankomt, en dat je daarop gaat zitten wachten. Dat is ook zo bij Heroes.
The Last
-
- 7169 messages
- 0 votes
Huh?? Daar klopt ook geen hol van. De vergelijking met Heroes raakt al kant nog wal, maar 24 kijk je toch niet om elke aflevering op te wachten met een 'twist' op het einde?? Sowieso valt het allemaal reuze mee, hoogstens een kleine wending.
Maar in 24 draait het om de suspense, niet om de twists zoals dat bij Heroes vaak het geval is. Die komen vanzelf wel.
Kiros
-
- 607 messages
- 1327 votes
Dat is aan de ene kant waar, maar aan de andere kant is het wel zo dat je weet dat er aan het einde van elk uur een soort van 'twist' aankomt, en dat je daarop gaat zitten wachten. Dat is ook zo bij Heroes.

Je mag van geluk spreken als er in een seizoen misschien 2, heel misschien 3 twists zitten.
Volgens mij haal jij cliffhanger en twist door elkaar heen...
tukkerstein
-
- 2216 messages
- 3467 votes
Er zitten flink wat twists in seizoenen 2 en 3 (denk aan Gael die undercover blijkt te zijn), maar ik denk dat AHWA een cliffhanger bedoelt.
The Last
-
- 7169 messages
- 0 votes
Ik heb trouwens laatst weer eens seizoen 3 gezien en het blijft toch echt mijn favoriete 24-seizoen. Wellicht komt dat omdat het de meest afwijkende is. Het heeft naar mijn mening weinig meer van doen van een echt complot. ´t Is gewoon 1 grote klopjacht naar een dodelijk virus, waarin de hoofdpersonen telkens in bizarre situaties terechtkomen. Ook gekke personages als de Salazar broertjes, Nina Myers en Saunders zijn geweldig. Het overtreft allemaal met gemak de eerste 2 seizoenen, geniaal.