24
The Last
-
- 7169 messages
- 0 votes
Klopt, 24 is ondanks de redelijke rode draad aan voorgaande seizoenen, elk seizoen anders. En dat lossen ze elke keer buitengewoon knap op.
Maar ik bedoel, 24 lijdt daar ook onder. Daar zijn alle verhalen ook op een gegeven moment helemaal verteld. Denk maar eens hoe het verder moet gaan met bepaalde personages en hun aparte verhallijnen etc. etc.
24 lijkt mij gewoon niet de juiste serie om 10 seizoenen lang door te gaan. Op een bepaald moment wordt er steeds meer aan kwaliteit ingeboet en daar doe je de serie geen recht aan. Ik blijf erbij dat het een juiste keuze is. Afsluiten met een tv-film is al helemaal debiel. Een open einde (net als bij The Sopranos) lijkt mij het meest toepasselijke.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Maar ik bedoel, 24 lijdt daar ook onder. Daar zijn alle verhalen ook op een gegeven moment helemaal verteld.
Dat weet ik niet, ze doen het tot nu toe geweldig. Bovendien is de storyline maar een klein deel van wat 24 nou zo geweldig maakt.
Er zijn nog genoeg kanten waar ze op kunnen hoor.
Dat vindt ik nou net wel. Het is een serie die niet puur afhankelijk is van de storyline. Ze hebben een geweldige cast, een gigantische loyale fanbase die niet snel zullen afhaken en een stel goede schrijvers.
Blijft gissen zolang het bewijs nog niet aangetoond is.
Ik vond het bij Twin Peaks prima werken.
Nomak
-
- 11634 messages
- 0 votes
Als die film er komt gaan we wel problemen krijgen om die op de site te krijgen. Dan zal 24 redemption eraf moeten denk ik.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Volgens mi jwas de voorwaarde dat hij er alleen af zou gaan als in seizoen 7 zou blijken dat Redemption een prequel zou zijn.
Nomak
-
- 11634 messages
- 0 votes
Helaas, zodra er meerdere TV-films zijn met hetzelfde hoofdpersonage is het niet toevoegbaar.
Ik heb hetzelfde gehad met de TV-film van Afro Samurai die er niet op kan omdat de miniserie er al op staat en omdat het hoofdpersonage dan hetzelfde is. Heel erg jammer.
En dan is er nog dit bericht:
We hebben besloten om 24: Redemption het voordeel van de twijfel te geven. Mocht in de loop van seizoen 7 blijken dat de film en serie wel erg met elkaar verbonden zijn of dat er binnen drie jaar opnieuw een tv-film verschijnt, dan zal hij weer van de site moeten.
Kiros
-
- 607 messages
- 1327 votes
@Xaja&Litmanen1 (blijft toch een van de meest vreselijke usernames
)
Hoe spoilerig is jouw spoiler in je bericht? Heeft `t betrekking op seizoen 7?
tukkerstein
-
- 2216 messages
- 3467 votes
I see. Vreemd criterium.
Bespottelijk criterium zou ik bijna zeggen. Het lijkt bijna regeltjes maken om het regeltjes maken.
The Last
-
- 7169 messages
- 0 votes
Ik blijf het trouwens vreemd vinden dat (de meeste) mini-series wel op de site mogen en tv-films niet. Is toch gewoon dezelfde context?
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
@Xaja&Litmanen1 (blijft toch een van de meest vreselijke usernames
)
Hoe spoilerig is jouw spoiler in je bericht? Heeft `t betrekking op seizoen 7?
Je mist voetbalsmaak merk ik 
Maare, als ik inhoudelijk over seizoen 7 praat dan spoiler ik het, dus ik zou dat niet lezen dan als ik jou was.
Criticism
-
- 3011 messages
- 1444 votes
Na alle lof in dit topic en op aanraden van een aantal vrienden ook begonnen aan deze serie. Ik heb zojuist Seizoen 1 afgerond, wat een finale! Dit beloofd wat voor de volgende seizoenen.
Curly1985
-
- 819 messages
- 357 votes
Ik vond aflevering 5 van seizoen 7 erg tof!
Laatste scene was bruut 
MatthijsGr00t
-
- 14031 messages
- 1342 votes
Aflevering 5 van seizoen 7 is idd heel erg goed.
En vooral door dat laatste 'shot' kan ik al niet wachten
op aflevering 6.
tukkerstein
-
- 2216 messages
- 3467 votes
Ik probeer hem zo snel mogelijk te kijken. Zit de car chase zoals aangekondigd in vele trailers nu eindelijk in deze aflevering?
pegsunny
-
- 1 messages
- 0 votes
heb juist de eerste 4 afleveringen gezien van seizoen 7,tis weer schitterend,ben zeer benieuwd om de volgende te zien JACK IS BACK
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Prima 6e aflevering al moeten ze Jack nu wel eens het grootste deel vd aflevering in beeld brengen. Ze vallen wat terug op het manco van seizoen 6, groot plot maar te weinig Jack. Moet overigens zeggen dat het hele verhaal wel boeiend is. Vond de redding van Bill en Cloe van Renee Walker ook heel aardig, net als haar confrontatie weer met Jack. Heb zelf het idee dat het hele seizoen nog echt moet losbarsten. De vliegtuigcrash was wel een sterk moment. Prima aflevering, kijk uit naar de komende ep.
Curly1985
-
- 819 messages
- 357 votes
gister gekeken vond hem wel ok, maar niet echt spannend.
het tony verhaal blijf ik ongeloofwaardig vinden en ik mis idd nog steeds hardcore jack
vliegtuigcrash was idd tof momentje en vind de nieuwe president het ook erg goed doen. Goed personage, was ook een goede scene toen ze ging uitleggen waarom ze zich niet wilde terugtrekken.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Net ep 7 gezien, weer prima aflevering. Genoeg spanning en een aardige actiescene. Moet wel zeggen dat ik de landsbedreigende spanning wat mis die voorgaande seizoenen wel meer hadden. Het is toch wat wennen met een CTU loze 24 serie en de nieuwe vijand. Maar het boeit wel.
Filmfreaker
-
- 536 messages
- 328 votes
Goede 7e aflevering, met veel spanning en ook een goede actiescène. Ik krijg toch het idee dat ze langzaam maar zeker naar een aflevering zijn aan het toewerken, waar de serie pas écht goed op gang komt. Ik hoop dat die episode eraan komt.
Maar al bij al, weer een zeer goede aflevering 24. Op naar de volgende.
Curly1985
-
- 819 messages
- 357 votes
aflevering 7 was ook weer leuk, mis alleen nog steeds die echte 24 spanning. het momentje met de kerncentrale vond ik tof en ben erg benieuwd naar de ontmoeting met de president volgende week.
vind seizoen 7 tot nu toe wel al een stuk beter als seizoen 5 en 6.
ga binnenkort toch maar eens een paar oude seizoenen op dvd aanschaffen 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ook mijn punt een beetje. Het is boeiend maar ik mis soms wel de echte 24 spanning, het nagelbijtende. Pas 1 of 2 keer echt gehad. Ik hoop dat de 1e 7 eps nog een intro zijn en dat het hierna pas echt gaat knallen en dreigen.
tukkerstein
-
- 2216 messages
- 3467 votes
Eerste zeven afleveringen vallen absoluut mee, mooie beelden, leuke plotwendingen (alhoewel iets te weinig plotvordering). Actie in zevende aflevering was mooi. Soms een beetje knullig verhaal of scenes maar valt verder dik mee. Ik hoop dat het seizoen de komende aflevering een lekkere vreemde wending neemt.
Voorlopig zeker 4* voor dit seizoen, na 1 en 5 misschien wel de beste.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Seizoen 5 eindelijk afgerond en wat een bang seizoen is dit.
Dit seizoen heeft werkelijk alles. Action packed tot de laatste minuut, geweldige character development weer, een ijzersterke Jack Bauer, een nog koppigere Chloe, een geweldige bad guy rol van Mister Robocop himself en die dikke hobbit komt ook even buurten.
Wat vooral erg opvalt in dit seizoen is de oplopende bodycount van echte role characters. Zwetende handen bij het kijken en ook sporadisch een jankuitbarsting. Ook het verhaal is weer zenuwslopend en top notch quality. Wat vooral heel knap is is dat je de hele tijd denkt dat het complot niet dieper kan zitten en dan wordt je toch weer geweldig op het verkeerde been gezet. Normaal gesproken had je wel bepaalde rust momenten maar seizoen 5 is één grote thrillride. Om het dan nog niet erger te maken schakelt 24 halverwege nog even wat versnellingen hoger.
24 laat zien dat dit echt een serie is van buitenaards niveau, dit is moeilijk te evenaren. Ik ben ervan overtuigd dat dit nooit geevenaard zal worden in tv serie land.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Hehehe we zeiden het he, seizoen 5 is zwaar de beste. Complot tot in het allerhoogste van de VS.
The Last
-
- 7169 messages
- 0 votes
Naomi Watts
(hoewel je laatste zin misschien wel wat overdreven klinkt
)
Je post doet me steeds meer snakken naar dat 5e seizoen. S5 heb ik nog nooit afgekeken, maar ik vond het tot aan afl. 11 (schat ik) verdomd goed. Ik betwijfel echter of gaandeweg het niveau van het geniale s3 wordt gehaald. Maar goed, we shall see.
Logan zit trouwens nog het meest vers in m'n geheugen, wat een meesterlijk personage was dat zeg! minstens zo goed als Palmer wat mij betreft.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Jeugdig enthousiasme
.
Dacht ik ook bij heel wat seizoenen (vooral 2 of 3) maar geloof me 5 is een klasse apart. Logan heeft een hilarische mimiek, straalt gewoon uit dat hij niet weet wat hij doet.
En je had inderdaad gelijk A&L, zoiets had ik niet eens kunnen dromen. Probleem is wel dat de 24 standard hierdoor wel heel erg hoog begint te liggen.
niethie
-
- 7319 messages
- 7244 votes
Ik heb hier ook al een aantal maanden het eerste seizoen liggen, ik heb hem (helaas) nog niet kunnen zien omdat ik eigenlijk altijd andere dvd boxen voortrok. Heb nu ook nog wel het een en ander liggen maar denk dat ik de volgende week even een gaatje prik voor deze, ik ben tenslotte erug benieuwd na al die lovende reacties. 
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Ik hoop dat je een beetje ruim bij kas zit want na het zien van seizoen één wil je gelijk heel de reeks in huis hebben
.
Was ik nog maar een 24 maagd, heerlijk die eerste keer
.
niethie
-
- 7319 messages
- 7244 votes
Haha nee ik ben maar een arme sloeber helaas. Maar wees gerust, wanneer het aanslaat (wat ik wel verwacht) komen die andere seizoenen in de loop van tijd heus wel.