• 178.079 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.093 actors
  • 9.372.347 votes
Profile

24

tukkerstein

• 2216 messages
  • 3467 votes

Tja, ik vind het ook een vreemd criterium.

In elk geval lijkt het mij nu duidelijk waar de moderators zich op moeten richten.

mrdig

• 499 messages
  • 2689 votes

Jep lijkt me nu ook wel duidelijk waar de crew zich op moet richten. We zullen zien.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Ondertussen vind ik wel dat de crew eens een besluit moet gaan maken. Ja of nee, maar beter dan nu al daaaaagen niks.

stephan73

• 6269 messages
  • 14443 votes

Omdat Knisper geniet van een korte ski-vakantie, ben alleen ik er nog. Ik ga alleen geen beslissing alleen nemen (maar ik kan wel zeggen dat we waarschijnlijk alle info hebben die nodig is om een beslissing te nemen).

Een antwoord kan ik dus nog niet geven, maar hoogstwaarschijnlijk zal dat dit weekend wel gebeuren!

Kiros

• 607 messages
  • 1327 votes

Spannend

Zal klaar zitten met chips en cola.

Naomi Watts

• 54554 messages
  • 3155 votes

Wat een gezeur allemaal. Een beetje begrip voor de crew lijkt me wel op zijn plaats. Het is ook ingewikkelde materie, jaren geleden hadden we ook de Twin Peaks pilot issue natuurlijk, wees blij dat het nog in beraad is.

mrdig

• 499 messages
  • 2689 votes

Het punt van begrip voor de crew hebben we al behandeld en dit station zijn we dan ook allang gepasseerd. Je opmerking is dus mosterd na de maaltijd en niet meer relevant in deze discussie. Alles is immers uitgesproken, de voor- en tegenstanders hebben hun zegje gedaan in een lange, soms vermoeiende/frustrerende, maar toch interessante discussie.

We, vooral de voorstanders van het toevoegen van de film, wachten nu gewoon met smart op de beslissing. En die komt hoogstwaarschijnlijk dit weekend begrijp ik. Prima.

Knisper

• 13038 messages
  • 1278 votes

We hebben besloten om 24: Redemption het voordeel van de twijfel te geven. Mocht in de loop van seizoen 7 blijken dat de film en serie wel erg met elkaar verbonden zijn of dat er binnen drie jaar opnieuw een tv-film verschijnt, dan zal hij weer van de site moeten.

Hier is de link: http://www.moviemeter.nl/film/54580

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Yeah! Bedankt crew!

Heb er ook meteen een uitgebreide recensie achtergelaten

mrdig

• 499 messages
  • 2689 votes

Top! Goede uitleg Knisper, ik kan me er in vinden.

Jeauhan

• 879 messages
  • 0 votes

Dan kun je nu weer een andere avatar nemen

timbo_

• 13116 messages
  • 3861 votes

Nu deze toegevoegd mag worden. Wil dat zeggen dat de weg voor CSI Grave Danger ook vrij is? Geregisseerd door Quentin Tarantino afgesloten verhaal en zelfs afzonderlijk op dvd verschenen en in Amerika dacht ik zelfs in bioscoop (Weet dat niet zeker). Destijds mocht die namelijk niet toegevoegd worden?

http://www.imdb.com/title/tt0534695/

http://www.imdb.com/title/tt0534696/

Kiros

• 607 messages
  • 1327 votes

timbo_ wrote:

Nu deze toegevoegd mag worden. Wil dat zeggen dat de weg voor CSI Grave Danger ook vrij is? Geregisseerd door Quentin Tarantino afgesloten verhaal en zelfs afzonderlijk op dvd verschenen en in Amerika dacht ik zelfs in bioscoop (Weet dat niet zeker). Destijds mocht die namelijk niet toegevoegd worden?

Ey, maak je eigen topic joh

Nomak

• 11634 messages
  • 0 votes

timbo_ wrote:

Kun je vergeten hoor. Op die links van imdb die je geeft staat erbij dat het aflevering 24 en 25 van seizoen 5 zijn. Dat gaan ze hier nooit goedkeuren.

mrdig

• 499 messages
  • 2689 votes

Jeauhan wrote:

Dan kun je nu weer een andere avatar nemen

hehe idd, done!

Kiros

• 607 messages
  • 1327 votes

Aangezien ik vandeweek box seizoen 4 en 5 heb gehaald, zit ik er weer midden in.

Paar 24 vragen: Zal zelf als eerste mijn antwoorden geven.

***--Bevat Spoilers--***

Favoriete seizoen:

Lastig, kan moeilijk kiezen tussen 1,2, en 5. Misschien 4 toch ook wel

Favoriete personage naast Jack Bauer:

Chloe o`Brian, geen twijfel. Geweldig hoe ze kan kijken, half achterdochtig half vol onbegrip. Schiet erg te kort qua sociaal vermogen. kan geen discussies aan gaan, is altijd in de weer. Maar at the end altijd het meest te vertrouwen van iedereen.

Meest vreselijke personage:

Er zijn personages you love to hate, zoals Charles Logan , Sherry Palmer en dergelijke maar iemand die mij echt niet kan boeien, waar ik geen feeling mee heb en die er wat mij betreft uitgelaten kon worden is Audrey. Totaal vlak komt ze op me over. Zelfs in de scenes waar haar meest heftige emoties getoond worden, ben ik meer in de ban van de knopjes op mijn afstandbediening dan van haar.

Edgar vond ik trouwens ook verschrikkelijk. Die verdiende de silent clock ook niet naar mijn mening.

Meest ingrijpende scene:

Wat mij betreft het moment dat Ryan Chappelle doodgeschoten wordt door Bauer. Ik ging er 100% van uit dat hij gered van zijn dood zou worden. De woorden 'sorry we let yoy down' , de knal en de val voorover en toen de 'silent clock' deed mij een aantal minuten wachten tot ik de volgende aflevering ging kijken. Shocking

Beste Jack Bauer quote:

"I want my life back and I want it now!" tegen Audrey`s vader. Alsmede, ook tegen hem "I just watched my father die and I felt nothing.". Zeer intens kwam dat over.

Jullie mening?

Btw, heeft iemand Jack Bauer weleens breeduit zien lachen? Dacht er gisteren aan en kon me er geen voorstelling bij maken.

Nomak

• 11634 messages
  • 0 votes

Kiros wrote:

Meest ingrijpende scene:

Wat mij betreft het moment dat Ryan Chappelle doodgeschoten wordt door Bauer. Ik ging er 100% van uit dat hij gered van zijn dood zou worden. De woorden 'sorry we let yoy down' , de knal en de val voorover en toen de 'silent clock' deed mij een aantal minuten wachten tot ik de volgende aflevering ging kijken. Shocking

Dat was ook voor mij de meest ingrijpende scene. En dat nog wel terwijl ik eerst die Ryan niet kon uitstaan. Hij was soms ook een onuitstaanbaar mannetje.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Favoriete seizoen:

Seizoen 5 heeft echt alles. Ongekend spannend verhaal, een ijzersterke Jack en voor een 24 fan waren de 1e 15 minuten dat seizoen hartverscheurend.

Zijn er 2. Tony Almeida is een held! Ik wantrouwde hem in seizoen 1 maar dat was ongegrond. Wat een geweldige gast! Ik vergeet nooit seizoen 4 toen Jack in nood was en de enige persoon die hij vertrouwde ging bellen. Yeah!

Goede 2e is Bill Buchanan. De man straalt vertrouwen en klasse uit. En hij steunt Jack door dik en dun, verbreekt er zelfs regels voor.

En goede 3e is David Palmer. Prachtig personage, hele sterke persoonlijkheid. De makers moeten een schop onder de kont krijgen dat hij eruit is.

Sherry Palmer. Kreeg echt de kriebels van dat mens zo irritant was ze. Ook haar verhaallijnen waren vervelend.

En ik vind Cloe ook vaak maar vervelend maar ze behoort niet echt in dit kopje.

Meest ingrijpende scene:

De dood van Chapelle, duidelijk. Kippevel wekkende scene.

Ook het slot van seizoen 1 vond ik erg aangrijpend toen ik hem de 1e keer zag. Nooit verwacht met en Nina en met Jacks vrouw.

Maar 24 bevat zeker nog wel 10, 20 geweldige momenten.

Beste Jack Bauer quote:

Right here, right now you gonna face justice!

(Jack vs president Logan eind seizoen 5)

En uiteraard: I need a hacksaw!

Kiros

• 607 messages
  • 1327 votes

Ryan was inderdaad onuitstaanbaar. Hulde voor de makers dus om toch bij de kijker zulke emoties op te roepen toen zijn dood naderde. Iets wat ik totaal niet met Edgar had. Vreselijk personage.

Slot van seizoen 1 was inderdaad een zeer groot WTF?! moment. Heerlijk

En tja, de hacksaw. Geweldig moment weer, het typische Bauer onverwachte -ik ga over lijken als het moet- trekje. Die blik alleen al van Mason die al weet wat ie kan verwachten . Je ziet `m kijken en denken "here we go again"

BANG! "Start rolling up your sleeves, i`m gonna need a hacksaw"

http://s56.photobucket.com/albums/g179/LazyBstrd05/Videos%20-%20Other/?action=view¤t=2x01_split001.flv

Spetie

• 38871 messages
  • 8149 votes

Favoriete seizoen:

Seizoen 1 en 5.

Tony Almeida en Chloe O' Brien, verder vond ik Ramon Salazar en Nina Myers de indrukwekkendste schurken.

Sherry Palmer.

Meest ingrijpende scene:

De dood van Chapelle, maar ook het einde van seizoen 3 was erg heftig, toen de bijl gebruikt moest worden. Was immers nog voor het Saw tijdperk

Beste Jack Bauer quote:

I need a hacksaw!

The Last

• 7169 messages
  • 0 votes

Niemand Mandy? Behoort toch wel tot 1 van de meest memorabele personages ooit uit de serie imo. En die rol van Hopper was ook erg leuk aan het begin (wat een geweldige acteur is het ook)

Kiros

• 607 messages
  • 1327 votes

Mandy..Mandy..

Oh die van de nice handshake

The Last

• 7169 messages
  • 0 votes

Haha, bovendien ook nog eens de knapste van de serie. (en ja, knapper dan Cuthbert )

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Michelle Dessler mocht er anders ook best zijn...en Nadia Yasser ook...

Kiros

• 607 messages
  • 1327 votes

Nadia, zo zeg

Die mag me best eens flink ondervragen.

Spetie

• 38871 messages
  • 8149 votes

Kan Mandy even zo gauw niet voor de geest halen, zat zij in seizoen 2?

The Last

• 7169 messages
  • 0 votes

In mijn herinnering begin s1, en inderdaad ook s2. En ook s4 .... volgens mij was ze gewoon een aantal seizoenen actief in de serie, maar goed, 't is allemaal echt te lang geleden. Zij is in elk geval 1 van de weinigen die ik me kan herinneren.

Spetie

• 38871 messages
  • 8149 votes

The Last wrote:
In mijn herinnering begin s1, en inderdaad ook s2. En ook s4 .... volgens mij was ze gewoon een aantal seizoenen actief in de serie, maar goed, 't is allemaal echt te lang geleden. Zij is in elk geval 1 van de weinigen die ik me kan herinneren.

Hhm nee ik kan me haar totaal niet herinneren. Ik ben ik de war met een blonde, die een bad guy was in seizoen 2. Mandy zegt me niets

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Kiros

• 607 messages
  • 1327 votes

Ik moest ook eerst even googlen voor ik me kon herinneren wie zij was.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.