24
Kiros
-
- 607 messages
- 1327 votes
Trouwens nog meer trouwe kijkers die zich 'zorgen' maken over Day 7?
Feit is dat er minder geld in de serie gestopt wordt als voorgaande jaren, CTU is weg ( wat hopelijk geen nadeel hoeft te zijn) en als ik de trailer(s) bekijk heb ik meer het idee een soort Die Hard-achtige film te verwachten dan een typische 24 day.
Ik hoop van harte dat mijn gevoel niet juist is want ik snak naar weer een nieuw (ouderwets) seizoen.
Spetie
-
- 38871 messages
- 8149 votes
Ah thx, nu weet ik het weer
.
Mooi vrouwtje inderdaad!
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Trouwens nog meer trouwe kijkers die zich 'zorgen' maken over Day 7?
Feit is dat er minder geld in de serie gestopt wordt als voorgaande jaren, CTU is weg ( wat hopelijk geen nadeel hoeft te zijn) en als ik de trailer(s) bekijk heb ik meer het idee een soort Die Hard-achtige film te verwachten dan een typische 24 day.
Ik hoop van harte dat mijn gevoel niet juist is want ik snak naar weer een nieuw (ouderwets) seizoen.
Ik heb alle vertrouwen in seizoen 7. Een aantal oude bekenden zijn er nog bij en het wordt eens allemaal vernieuwd met CTU weg enzo. Prima.
The Last
-
- 7169 messages
- 0 votes
Even een oproep aan elke 24-liefhebber hier:
De seizoenen 1 t/m 3 zijn bij Kruidvat via de online winkel voor 20 euro per stuk te koop! De mensen die hun slag willen slaan moeten het snel doen, ze zijn nu nog direct leverbaar, ik heb zelf ook meteen besteld en breng de 3 seizoenen die ik eerder bij de FRS voor 80 euro had aangeschaft (3 halen 2 betalen actie) meteen terug.
Ik kon mijn ogen niet geloven toen ik die aanbieding zag, zelfs 2ehands zijn ze zelden zo goedkoop te vinden. In de winkel zijn ze standaard vanaf 40 euro per seizoen te koop (op z'n goedkoopst dan).
tukkerstein
-
- 2216 messages
- 3467 votes
Feit is dat er minder geld in de serie gestopt wordt als voorgaande jaren
Volgens mij is het tegenovergestelde waar en pompt Fox meer geld dan ooit in de serie, en dat blijkt wel uit de specialeffects en de stunts in de trailers, die er indrukwekkend uitzien. Heb je een bron?
Kiros
-
- 607 messages
- 1327 votes
Toevallig las ik dat een paar dagen terug. Zal eens opzoeken waar ik dat had zien staan.
Wat betreft de Kruidvat aanbieding: Das wel erg goedkoop ja. Geweldig.
-edit- En de bestelling is de deur uit 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
20 euro per seizoen is een koopje...kunnen mn kopieen weg haha. Zal er eens naar zoeken.
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
My serie killing spree continues, nu wat maanden na seizoen 1 staat 24 op het programma. Door de actie van de FRS nu gelijk alles maar binnen gehaald. Ik hou er dan ook niet van om series te kijken op mijn pc of om met lange tussenpauzes episodes te gaan kijken en sowieso doe ik het niet voor minder dan de originele top notch quality, dan lever je qua beleving wel wat in. Lekker vanuit mijn luie stoel op mijn LCD scherm een hele episode streak te houden. Heerlijk!
Na het magistrale eerste seizoen leek mij dit een beetje de curse te worden van deze serie maar niets is minder waar. Waar 24 vooral in uitblinkt is zijn sterke storyline met de nodige out of the blue twists, het zeer sterke acteerwerk (De Niro, Nicholson, Mastroianni, who needs them?!), de zeer interessante characters, en de band en character development is zeer sterk.
Sutherland is natuurlijk Mister 24 maar ik vind vooral Cuthbert in dit seizoen de show stelen. Wat weet zij emotie goed over te brengen in de huiskamer, really stunning. Bernard en Haysbert verdienen zeker ook de nodige schouderklopjes. Waar de introductie van the new girl on the block Aylesworth ook zeer welkom is maar wel jammer van Berkeley (you win some, you lose some).
Ook het addiction niveau is gigantisch hoog. Seizoen 1 keek ik binnen 24 uur af (ironic) en ook bij seizoen 2 was het binnen een paar dagen gepiept (nu met mijn examens weet ik het met seizoen 3 al voor elkaar te krijgen dat ik nu al bijna klaar ben dat seizoen
). Ook dat er tussen de seizoenen in wel wat tijd zit maakt een nieuw seizoen weer heel interessant (nieuwe characters en het is maar afwachten wat er in die tussentijd allemaal gebeurd is, erg sterk).
Wat vooral erg opvalt aan dit seizoen is zijn zeer emotionele lading (zeker 6 hevige tear burners in dit seizoen) en ook is elke episode van een constant hoog niveau, enige serie waarbij ik dit heb en het is dan ook geen verrassing dat 24 samen met een andere serie op eenzame hoogte de titel "mijn favoriete serie" deelt.
Ook is de hele opzet van 24 niet minder dan geniaal, elke episode die in een tijdsbestek van 1 uur afspeelt geeft het een veel levendigere 'feel'. Al mis ik op Cuthbert na wel wat "eyecandy" maar dat schijnt helemaal goed te komen met de komst van Nadia Yassir over een paar seizoenen. 
Zal binnen 1,5 week al aan redemption kunnen beginnen denk ik. 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Nice verslag!
Lekker doorkijken zou ik zeggen, komend weekend begint in de VS de seizoen 7 premiere dus dan heb je onderhand heel seizoen 7 wel voor je liggen binnenkort.
24 is inderdaad precies wat jij zegt. Op 1 ding na, de rol van Kim Bauer is veel te matig uitgewerkt. Ga je van een marteling van een terrorist een scene verder Kim zien die voor haar oppaspaps op de vlucht is om eens wat te noemen. Dat werkte bij mij niet.
Curly1985
-
- 819 messages
- 357 votes
Vond seizoen 1, 3 en 4 wel supergoed. bij seizoen 2 was halverwege t seizoen de spanning een beetje weg. 5 en 6 vond ik enorm tegenvalen.
Chloe O'brian
wat een irritant personage..
Naomi Watts
-
- 54554 messages
- 3155 votes
Chloe O'Brian is geweldig.
Ze weet elke keer weer zichzelf te overtreffen met haar Chloe moments. Altijd weer afwachten waar ze weer mee komt.
The Last
-
- 7169 messages
- 0 votes
Trouwens, de addiction niveau hiervan is bijna ongeëvenaard. Ik ging altijd een week lang dood, toen ik telkens weer op een nieuwe aflevering moest wachten. Echt te erg voor woorden. Die cliffhangers zijn gigantisch kut (in positieve zin dan). 
Kiros
-
- 607 messages
- 1327 votes
Vond seizoen 1, 3 en 4 wel supergoed. bij seizoen 2 was halverwege t seizoen de spanning een beetje weg. 5 en 6 vond ik enorm tegenvalen.
Chloe O'brian
wat een irritant personage..
Seizoen 5 was juist een legendarisch seizoen wat alles, maar dan ook alles in zich had.
En Chloe irritant? Ga je schamen 
Curly1985
-
- 819 messages
- 357 votes
Seizoen 5 begon toch met de hit op Palmer?
Ik had mijn zak chips nog niet los en het wat al gebeurt..
Onwaardig afscheid van een van mijn favo 24 personages.
Wat kregen we ervoor terug? Die irritantie Charles Logan, met zijn nog veel irritantere vrouw. De grote plottwist rondom president Logan was voor mij het moment dat ik er de balen van kreeg.
Nee geef mij dan maar het seizoen waarin dat hotel in quarantaine zit!
man man wat was dat spannend...
tukkerstein
-
- 2216 messages
- 3467 votes
Ik vond Charles Logan persoonlijk een geweldig personage, goed geschreven en heel erg goed neergezet. Zijn vrouw was soms een beetje irritant.
Curly1985
-
- 819 messages
- 357 votes
Vond het voor een president van Amerika allemaal te overdreven.
Had het liefst gezien dat Jack hem eigenhandig had vermoord 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Curly ben je soms hardleers? Gebeurtenissen uit de serie of hints naar die gebeurtenissen spoileren !!!!!!!!!!!!!!!!!
Je vorige bericht is ook ge edit dus let er eens op.
Curly1985
-
- 819 messages
- 357 votes
ow mijn excuses, zag hier geen spoiler in....
zal er wat beter op letten.
edit: was echt helemaal vergeten dat Logan idd is aangevallen/vermoord door zijn vrouw. (weet niet eens meer of hij nu dood ging of niet) excuses!
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Je impliceerde met je woorden wat er dus niet met Logan gebeurde...
Gewoon inhoudelijke zaken spoileren zodat mensen die het voor het eerst kijken verrast worden. Dat is de kracht van 24, het 1e keer kijken.
enne...
Logan is als het goed is door zn vrouw in s6 doorgestoken maar geruchten gaan rond dat hij eventueel terugkeert als geloof ik dat niet want hij leek goed doodgestoken. Ik zou ook niet echt nog een rol in de serie voor hem weten. Tony uit de dood terug vind ik meer dan voldoende. Hem heb ik echt gemist. Eeuwig zonde dat Palmer dat niet meer kan na zijn hoofdschot.
Kiros
-
- 607 messages
- 1327 votes
Het grappige is dat er nog een andere serie op rtl5 was waar Dennis Haysbert in speelde.
Iets waarin hij 'legerkleding' droeg oid. Ik zapte daar ooit langs net voordat ik seizoen 5 ging kijken op dvd. Snel weggezapt in de veronderstelling dat ik een scene van 24 seizoen 5 zat te kijken.
Op het moment dat ik aan 5 begon en Palmer al snel een kogel kreeg, was ik er dus zwaar van overtuigd dat hij niet echt dood was en dat hij snel zou terugkeren in de serie.
Serieus, ik heb wel tachtig keer gedacht "het wordt nu weleens tijd dat ze laten zien waarom hij zich dood moet houden. Wanneer komt die plottwist nou eens
.
Wist ik veel dat de wegzap scene geen 24 was maar gewoon The Unit 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Je bedoeld The Unit met Haysbert. Ik volg die serie ook, die gozer is ook een goede acteur zeg! Effe doorbijten het 1e seizoen daarna is The Unit zeker een vermakelijke serie.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Nieuwe, korte promo voor seizoen 7. Zondag begint ie weer in de VS
Dubbele aflevering. En als ik het goed heb gelezen komen de dag erna aflevering 3 en 4 daar al op tv. Klinkt raar, dus ik ben benieuwd. Hoop dat echt. Weet een Moviemeter lid hier meer van?
Jack's back!
Kiros
-
- 607 messages
- 1327 votes
Ja zoiets begreep ik ook inderdaad. Two days, four hours.
Maar de aankomende maanden ga ik me ook verre van 24 houden.
Ik wil namelijk wachten tot alle delen zijn uitgezonden en dan gelijk een fox dvdrip ritselen en ze lekker allemaal in een paar dagen kijken.
Kan het niet aan om na een vreselijke cliffhanger te moeten wachten.
Maar fijn, zeer fijn dat het weer op punt van beginnen staat. 
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
http://www.thesun.co.uk/sol/homepage/showbiz/tv/article2029138.ece
Foto's van Kim Bauerseizoen 7 scene dus die is er zeker bij!
Kiros
-
- 607 messages
- 1327 votes
Denk dat ik dit topic maar flink ga vermijden de aankomende maanden. 
Succes allemaal, voor wie gaat kijken.
AHWA
-
- 16922 messages
- 1293 votes
Ik heb net de eerste drie afleveringen van seizoen 1 gezien. Beetje laat, ik weet het. Het is op zich nog wel spannend als je spoilvervrij kan blijven. Verder is de opzet wel aardig, maar de bombastische muziek wordt me af en toe een beetje te veel. Ik ga het wel kijken, maar verwacht dat de nieuwigheid van het concept er snel af is.
Wat zijn eigenlijk de 'beste' seizoenen?
Kiros
-
- 607 messages
- 1327 votes
Seizoen 1 en 2 waren zeer zeker toppers. Daarnaast heb ik ultiem genoten van seizoen 5, volgens vele fans misschien wel het beste seizoen.
En wat betreft de 'nieuwigheid van het concept' : Ik ben zeker niet iemand die een aanhanger was van bepaalde series, en ook ik verwachte dat dit concept snel uitgewerkt zou zijn. Maar niets bleek minder waar. Het is een constante rush maar gelukkig wel met de nodige diepgang. Ik kan zelf zeer slecht tegen constante aktie aktie aktie.
24 Draait voornamelijk om de verhaallijnen, de dirty games op regeringsniveau dan om de vette aktiescenes. Voor constante aktie kijk ik wel naar The A-team.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ik heb net de eerste drie afleveringen van seizoen 1 gezien. Beetje laat, ik weet het. Het is op zich nog wel spannend als je spoilvervrij kan blijven. Verder is de opzet wel aardig, maar de bombastische muziek wordt me af en toe een beetje te veel. Ik ga het wel kijken, maar verwacht dat de nieuwigheid van het concept er snel af is.
Wat zijn eigenlijk de 'beste' seizoenen?
Voor mij en de meeste 24 fans is seizoen 5 met afstand het beste. Ook heel goed zijn 1 en 3. 2 en 4 volgen en 6 is de minste. Maar met minste bedoelen we voor 24 begrippen de minste want ik heb van alle 6 seizoenen genoten.
The Last
-
- 7169 messages
- 0 votes
Seizoen 5 heb ik niet afgekeken, maar die vond ik tot dan toe erg erg goed. Om bovenstaande reden durf ik dan ook geen volledige mening daarover te geven. Van s1 t/m 4 vond ik 3 de beste. Veel terugkerende karakters en lekker ouderwets spannend.
maar verwacht dat de nieuwigheid van het concept er snel af is.
Lijkt me vrij logisch dat je er na een aantal afleveringen doorheen kijkt. De eerste keer dat ik het zag, genoot ik meer van de splitscreens, al dat gebel en dames e.d., dan het verhaal zelf. Pas halverwege s1 geloof ik, had ik door hoe geniaal dit is gemaakt. Maar dan nog, objectief gezien is en blijft 24 in de top 5 van meest innovatieve series ooit gemaakt, of er nou 6 of 10 seizoenen opzitten.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Mijn favorieten zijn ook 3 en 5. En ik hoop 7 daaraan te mogen toevoegen, de promo's en beelden zijn echt heel vet. Ben benieuwd.
En natuurlijk is 24 niet meer heel bijzonder nadat je 1 seizoen hebt gezien van de splitscreens en tijdsduur maar dat maakt niet uit want het concept werkt heel goed dus het blijft goed. Niks is meer vernieuwend als je het een paar keer hebt gedaan of gezien.