24
stephan73
-
- 6269 messages
- 14443 votes
De links idd niet, maar de schuingedrukte zinnen in mijn quotes wel en onderaan mijn bericht vat ik het nog mooi samen ook. Lees ook nog eens de posts van kiros en tukkerstein, die verwoorden het ook goed.
Ik kan me overigens wel een heel klein beetje voorstellen dat jullie in eerste instantie genoeg reden tot twijfel hebben over het wel of niet toevoegen van deze film. Echter hebben we zo langzamerhand alles wel gezegd wat gezegd kan worden en vertrouw ik erop dat jullie nu best wel de meest voor de hand liggende beslissing kunnen nemen. Een beslissing maken op basis van 100% accurate en complete info is lang niet altijd mogelijk en dus moet je gewoon een beslissing nemen. Ik heb dan altijd geleerd om de voor en tegens tegens elkaar af te wegen.
Je bedoelt
"season 7 premiere, jan 11, jan 12."
Waar alleen staat dat seizoen 7 dan begint.
En
"24: Redemption, previously named 24: Exile,[1] is a television movie, bridging the gap between the sixth and seventh seasons of the TV series 24."
Waar het gaat over een overbrugging tussen de twee seizoenen. Maar ik kan niets vinden in hoeverre de film vooruitkijkt op seizoen 7. Dat is wat we echt moeten weten.
Kiros
-
- 607 messages
- 1327 votes
@ MrDig
We kunnen hier niet uit opmaken dat deze film niets te maken heeft met seizoen 7 of juist wel. Die info zoeken we.
Heb ik dan mijn bericht voor niks geschreven? 
Ik legde het toch vrij duidelijk uit?
mrdig
-
- 499 messages
- 2689 votes
Volgens mij is het al meerdere malen gezegd, maar de film kijkt alleen in die zin op het nieuwe seizoen vooruit door alvast enkele nieuwe karakters van het nieuwe seizoen te introduceren door middel van de inauguratie van de nieuwe president.
En toevallig heeft het tonen van deze inauguratie in 24 redemption nut, omdat de huidige president alle us troops uit een Afrikaans land wil halen waar een militaire coup aan de gang is. De nieuwe president wil de troepen niet terughalen.
Jack Bauer (mister 24) bevindt zich in dit afrikaans land en beland daarom midden in het conflict. 24 redemption focust zich op deze militaire coup en jack bauer in een 2 uur durend avontuur. Seizoen 7 zal een compleet ander plot , locatie en veel meer main karakters bevatten dan alleen Jack Bauer (CTU komt zelfs niet aan bod in de film).
De wiki pagina van 24 seizoen 7 is wellicht ook nog verhelderend voor je:
Nomak
-
- 11634 messages
- 0 votes
CTU komt zelfs niet aan bod in de film
Bestaat het CTU dan nog wel? Ik las dat het is opgedoekt. Ik weet het niet, ik heb de kans nog niet gehad om de film te zien.
Kiros
-
- 607 messages
- 1327 votes
CTU is niet meer nee. Dat is in de film niet echt duidelijk geworden.
De voice-over in de trailer van seizoen 7 vertelde dat 'CTU has gone' oid.
Bandit
-
- 607 messages
- 4020 votes
Lijkt me stug dat er iets verwijderd is. B.L. Stryker is een serie en zo staat hij ook op IMDB. Daar staat geen info dat er 6 TV-films van zijn.
Dus blijkbaar stemmingmakerij om niets!
Dat gelul over stemmingmakerij is dus bullshit want ik heb die 6 films zelf toegevoegd 2 of 3 jaar geleden.
Heb destijds ook bewijs geleverd over het feit dat B.L. Stryker geen serie is maar een reeks tv-films. Dit is destijds goedgekeurd. Maar blijkbaar is dit nu opeens niet meer geldig. Heel vreemde en kwalijke zaak.
Nu jullie toch alle tv-films verwijderen kunnen jullie deze
http://www.moviemeter.nl/film/13302
ook verwijderen die zijn jullie nog vergeten.
stephan73
-
- 6269 messages
- 14443 votes
Dat gelul over stemmingmakerij is dus bullshit want ik heb die 6 films zelf toegevoegd 2 of 3 jaar geleden.
Heb destijds ook bewijs geleverd over het feit dat B.L. Stryker geen serie is maar een reeks tv-films. Dit is destijds goedgekeurd. Maar blijkbaar is dit nu opeens niet meer geldig. Heel vreemde en kwalijke zaak.
Nu jullie toch alle tv-films verwijderen kunnen jullie deze
http://www.moviemeter.nl/film/13302
ook verwijderen die zijn jullie nog vergeten.
Als ze verwijderd zijn zou ik ervan moeten weten en zou jij een bericht hebben gehad dat ze zijn verwijderd. Ik weet van niets en volgens mij heb jij ook geen bericht gehad.
Tevens staat die film die jij linkt niet eens op IMDB, dus blijf ik erbij dat het om een serie gaat! Maar ja, jij zal het wel beter weten!
stephan73
-
- 6269 messages
- 14443 votes
Volgens mij is het al meerdere malen gezegd, maar de film kijkt alleen in die zin op het nieuwe seizoen vooruit door alvast enkele nieuwe karakters van het nieuwe seizoen te introduceren door middel van de inauguratie van de nieuwe president.
Heb je daar concrete links naartoe? Het is wel meerdere malen gezegd, maar ik krijg hier geen link als ik erom vraag!
Kiros
-
- 607 messages
- 1327 votes
Weet je? De discussie loopt nu al een tijdje he? Vragen, antwoorden, links, geen links.
Waarom niet even anderhalf uur vrijmaken en gewoon als crewlid de film kijken?
Dan heb je geen bronnen meer nodig, dan kun je zelf bepalen wat redemption nou is.
Knisper
-
- 13038 messages
- 1278 votes
Het probleem zit hem erin dat er nog een subplot is waarin de Amerikaanse president wordt ingewijd. Iemand van een overheidsinstelling die bevriend is met de zoon van de nieuwe president ontdekt dat er iets niet klopt met geldtransacties. Dit plot wordt niet afgemaakt in deze film en wordt hoogstwaarschijnlijk verder uitgediept in het nieuwe seizoen.
Nomak
-
- 11634 messages
- 0 votes
Ik heb het idee dat de crew wil afwachten tot seizoen 7 voorbij is. Dan kunnen ze zien of de film inderdaad verweven is met de serie. Dan volgt volgens mij pas de beslissing of de film toegevoegd zal worden of niet.
Bandit
-
- 607 messages
- 4020 votes
Als ze verwijderd zijn zou ik ervan moeten weten en zou jij een bericht hebben gehad dat ze zijn verwijderd. Ik weet van niets en volgens mij heb jij ook geen bericht gehad.
Tevens staat die film die jij linkt niet eens op IMDB, dus blijf ik erbij dat het om een serie gaat! Maar ja, jij zal het wel beter weten!
De films zijn in 2003 toegevoegd en goedgekeurd, dat was dus voordat jij lid was van Moviemeter, misschien dat je voorganger ze heeft verwijderd maar dit lijkt me stug. Het zou inderdaad netjes zijn geweest als ik bericht had gekregen ivm het verwijderen van de films. De film die ik link bestaat wel degelijk maar staat op IMDB onder de naam "Auntie Sue".
Tenslotte vind ik het een kwalijke zaak dat ik (6 jaar Moviemeter lid en 106 toegevoegde films) word beschuldigd van stemmingmakerij.
stephan73
-
- 6269 messages
- 14443 votes
De films zijn in 2003 toegevoegd en goedgekeurd, dat was dus voordat jij lid was van Moviemeter, misschien dat je voorganger ze heeft verwijderd maar dit lijkt me stug. Het zou inderdaad netjes zijn geweest als ik bericht had gekregen ivm het verwijderen van de films. De film die ik link bestaat wel degelijk maar staat op IMDB onder de naam "Auntie Sue".
Tenslotte vind ik het een kwalijke zaak dat ik (6 jaar Moviemeter lid en 106 toegevoegde films) word beschuldigd van stemmingmakerij.
Dat ik het stemmingmakerij noemde heeft alles te maken met de discussie die hier gevoerd wordt en dat daar dan opeens (om ons wel of niet zwart te maken) zo'n bericht komt.
Toch logisch dat ik hier stemmingmakerij in zie. Had het dan in een PM gestuurd.
Het kan namelijk ook zijn dat de films verwijderd werden nadat de TV-Film reeks regel werd toegepast (de regel dat TV-films van elkaar moeten verschillen van hoofdpersonage en plot).
Tharoy
-
- 313 messages
- 511 votes
Ik snap er echt niks meer van. Dit begint bijna een rechtszaak te worden met allerlei advocaten die hun belangen vertegenwoordigen maar een beetje worden tegengewerkt door de rechter. Alsjeblieft 'rechter', kijk nou gewoon zelf 24:Redemption en beslis dan, ipv om feiten te vragen die simpelweg nooit helemaal bewezen kunnen worden.
stephan73
-
- 6269 messages
- 14443 votes
Nou deze rechter stapt uit deze discussie. Ik ben het een beetje zat om te vragen om iets simpels als een link en dan steeds dezelfde info te krijgen waar we niet om vragen.
Deze discussie zit muurvast en ik heb daar geen zin meer in!
Kiros
-
- 607 messages
- 1327 votes
Nou deze rechter stapt uit deze discussie. Ik ben het een beetje zat om te vragen om iets simpels als een link en dan steeds dezelfde info te krijgen waar we niet om vragen.
Deze discussie zit muurvast en ik heb daar geen zin meer in!
Je had er met anderhalf uur vanaf kunnen zijn, en je conclusie kunnen trekken. Als 'rechter' had je even het bewijsmateriaal zelf in kunnen zien inplaats van aan de verdachten vragen hoe het allemaal zit.
Oftewel, terug naar de realiteit:
Gewoonweg door even de film te bekijken.
stephan73
-
- 6269 messages
- 14443 votes
Je had er met anderhalf uur vanaf kunnen zijn, en je conclusie kunnen trekken. Als 'rechter' had je even het bewijsmateriaal zelf in kunnen zien inplaats van aan de verdachten vragen hoe het allemaal zit.
Oftewel, terug naar de realiteit:
Gewoonweg door even de film te bekijken.
Misschien is het wel "moeilijk" voor ons om deze TV-film te zien (misschien is het net zo moeilijk of zelfs moeilijker om geen link te geven), terwijl wat wij moeten weten is of deze film vooruit loopt op het zevende seizoen en of daar plotlijnen in verder lopen. Ik denk dat het niet helpt om dan alleen de film te zien en niets te weten wat er in seizoen 7 gaat gebeuren.
Maar om het nog duidelijker te maken, ik doe niets meer met deze discussie of de eventuele toevoeging van 24: Redemption.
Kiros
-
- 607 messages
- 1327 votes
Hey, ik val je niet aan op het feit dat je er niet uit komt hoor. No offence, echt niet.
Maar ik snap het probleem niet van zelf even een linkje zoeken, als je van mening bent dat anderen dat niet, of niet goed doen.
Wel raar van een crew-lid om te stellen dat je niets meer doet met een eventuele toevoeging. Zelfs niet als mensen met de -voor jou- juiste link komen? Volgens mij blijft dat je taak als crew op MM.
stephan73
-
- 6269 messages
- 14443 votes
Hey, ik val je niet aan op het feit dat je er niet uit komt hoor. No offence, echt niet.
Maar ik snap het probleem niet van zelf even een linkje zoeken, als je van mening bent dat anderen dat niet, of niet goed doen.
Wel raar van een crew-lid om te stellen dat je niets meer doet met een eventuele toevoeging. Zelfs niet als mensen met de -voor jou- juiste link komen? Volgens mij blijft dat je taak als crew op MM.
Als wij zelf met een link komen en de uitslag is negatief voor de 24 film dan is het hek van de dam, en worden we beschuldigt van ambtenarengedrag.
Het is de taak van degene die de film op de site wil hebben het met duidelijke links te onderbouwen.
Maar mocht er een goede link komen zal ik zeker niet zo lullig doen om hem niet toe te voegen, maar zodra de links niet kloppen.. tja, dan wel!
tukkerstein
-
- 2216 messages
- 3467 votes
Ik snap zelf iets niet helemaal. Ik heb de crew tot twee keer toe een Wikipedialink gegeven met de plot en een IMDb-artikel met het volledige plot tot op elk detail, dat niet eens bijzonder lang is. Volgens mij zijn dat prima bronnen die gebruikt kunnen worden.
Klopt, het Afrikaanse verhaal is volledig afgerond. Het is onduidelijk of het subplot nog verder wordt uitgewerkt in het zevende seizoen. De personage van de acteur die achter de verdachte geldtransacties kwam staat op IMDb (http://www.imdb.com/name/nm0501210/) niet bij het zevende seizoen van 24 aangemerkt. Het lijkt mij alleen onwaarschijnlijk dat het complotplot niet verder wordt uitgewerkt. Ik denk zelf dat het verstandigst is om een conclusie te trekken uit de complete IMDb-plotbeschrijving of anders te wachten totdat het zevende seizoen begint.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Het Afrika plot is volledig klaar, Jack is op het einde toch ook vastgezet. Gaat naar Washington toe waar hij in seizoen 7 zal beginnen. Alleen het plot over de regering gaat in s7 wel door, maar dat begint dan eigenlijk pas. 24 Redemption valt gewoon volledig los te zien van seizoen 7.
Jeauhan
-
- 879 messages
- 0 votes
Uit de NY Times:
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Sterke post Jeauhan! Zeker de woorden van Sutherland zullen toch doorslaggevend moeten zijn voor de moderators!
Nomak
-
- 11634 messages
- 0 votes
Ja, doorslaggevend om de film niet toe te voegen dus. Vooral de laatste zin van Kiefer.
Jammer.
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Daar gaat het niet om. Iedereen weet dat redemption een inleiding begint te vormen voor seizoen 7, maar het is nu toch wel harstikke duidelijk dat je hem prima los kan bekijken als film.
Nomak
-
- 11634 messages
- 0 votes
Ja natuurlijk, maar blijkbaar denken de moderators er anders over. Zij willen de film alleen toevoegen als die niets met het 7de seizoen te maken heeft.
tukkerstein
-
- 2216 messages
- 3467 votes
Juist, het gaat om dat subplot met de president dat overduidelijk nog niet afgerond is,
Jeauhan
-
- 879 messages
- 0 votes
Daar gaat het niet om. Iedereen weet dat redemption een inleiding begint te vormen voor seizoen 7, maar het is nu toch wel harstikke duidelijk dat je hem prima los kan bekijken als film.
Dat was de crew volgens mij ook al duidelijk. Het ging ze er meer om of het verhaal afgerond zou worden en verder in de serie niet meer terug komt of dat bepaalde lijnen een rol gaan spelen in de serie. Dat staat los van het feit dat de film op zich te bekijken is zonder dat je de serie gezien hebt...
The Oceanic Six
-
- 60517 messages
- 4107 votes
Ja, er is toch allang gezegd dat er in 24 redemption het seizoen 7 verhaal een klein beetje al wordt opgestart. 90% vh verhaal is eenmalig en afgerond maar dat kleine beetje regeringscomplot begint in redemption en gaat in s7 verder. Maar om nu voor die reden een film te weigeren....