• 178.079 movies
  • 12.212 shows
  • 33.983 seasons
  • 647.092 actors
  • 9.372.312 votes
Profile

24

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Donkerwoud wrote:

Ik twijfel eraan om deze film ook te gaan zien. Enige voorkennis van de vorige 3 seizoenen is niet nodig? Ik loop namelijk enorm achter en heb geen zin meer om het in te gaan halen. Maar de premisse van deze film spreekt me dan toch wel aan.

Neu, het valt best los te kijken. Zie het als Jack die een vriend in Afrika opzoekt.

De seizoensvolgers halen er alleen wat meer bekende dingen uit maar je kan hem prima los volgen.

Vraagje: Als dit de topic is van 24 de serie, waarom staat de film op deze site niet? (Op IMDB staat die wel)

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Mijn god spuit 11....lees voor de gein deze pagina eens door.

Kiros

• 607 messages
  • 1327 votes

De Redemption film was een prima zoethoudertje maar de eerste 17 minuten van seizoen 7 waren om te smullen. Je zit gelijk weer helemaal in de kick zoals je die kende van voorgaande seizoenen.

De blikken, de woorden zoals Jack Bauer liet horen en zien in het beklaagdenbankje waren weer als vanouds. Heb weer helemaal de rush terug, iets wat ik nog niet helemaal had na Redemption.

Wat een geweldige character is het toch.

En oh oh, wat ben ik benieuwd naar het verloop van Tony`s verhaal. Er zal wel weer een gigantische twist inzitten. Kijk er niet raar van op wanneer Tony toch niet helemaal de badguy is.

The Last

• 7169 messages
  • 0 votes

Heb gister ook nog even een paar minuten meegepikt, het lijkt me inderdaad prima losstaand te kijken. Maar ik loop inmiddels al ver achter met 24, besloot het toch maar even achter me te laten, was bang dat het richting het einde te spoilerig werd en ik wil binnenkort helemaal opnieuw beginnen (met een clean sheet).

Materny

• 10188 messages
  • 1026 votes

Redemption viel me tegen eerlijk gezegd. Heb desondanks nog steeds goede hoop voor een nieuw spectaculair seizoen.

mrdig

• 499 messages
  • 2689 votes

Tss net dit topic ff doorgelezen omdat ik net deze FILM heb gezien. Ronduit belachelijk dat deze TV FILM niet toegevoegd mag worden. Wilde ik even gezegd hebben punt

Locutus

• 606 messages
  • 5883 votes

stephan73 wrote:

Ik zal maar even uitleggen waarom de 24 film niet kan worden toegevoegd.

Wiki heeft het volgende erover te zeggen.

"24: Redemption is een Amerikaanse televisiefilm die deel uitmaakt van de televisieserie 24. De film leidt het zevende seizoen van de serie in."

http://nl.wikipedia.org/wiki/24:_Redemption

Dit maakt het voor ons eerder een pilot (achtige) tv-film dan een losstaande film met compleet andere personages.

Mocht deze film ooit een "grootschalige" release krijgen in de bios, dan vervalt deze regel en kan hij wel worden toegevoegd. Maar zoals het nu staat kan hij niet worden toegevoegd!

Bah wat een ambtenaren-instelling. Deze film hoort gewoon op de site.

mrdig

• 499 messages
  • 2689 votes

Ik dacht dat ik het van me had afgeschreven, blijkbaar niet. Als we hier ons idd gaan gedragen als ambtenaren verwijder dan ook aub deze 2 films van MM:

Battlestar Galactica (2003):

http://www.moviemeter.nl/film/27849

Is nl een pilot van de gelijknamige serie

Battlestar Galactica: Razor (2007)

http://www.moviemeter.nl/film/27849

Is nl een tv-film tussen 2 seizoenen van de serie door om enkele onderbelichte aspecten van de serie nader toe te lichten.

The Last

• 7169 messages
  • 0 votes

En deze: Airwolf

Dat is de pilot van de 80's actieserie Airwolf.

tukkerstein

• 2216 messages
  • 3467 votes

Ik vind het ook belachelijk. De moderatoren hadden hun mening al klaar voordat de film überhaupt uitgebracht was. Daarnaast is het duidelijk dat men niet begrijpt wat een "pilot" is, misschien handig om even in het woordenboek te kijken.

Kiros

• 607 messages
  • 1327 votes

tukkerstein wrote:

Ik vind het ook belachelijk. De moderatoren hadden hun mening al klaar voordat de film überhaupt uitgebracht was. Daarnaast is het duidelijk dat men niet begrijpt wat een "pilot" is, misschien handig om even in het woordenboek te kijken.

Neigt ook meer naar een kwestie van smaak dan het volgen van de richtlijnen op MM.

The Last

• 7169 messages
  • 0 votes

Wat een belachelijk statement. Dat is wel het laatste waar ik de crewmembers van zou getuigen.

Maar verder moet er wel een fout in het spel zijn. Als 24: Redemption niet op de site mag, moeten dingen als Battlestar Gallectica, Airwolf etc. ook gewoon verwijderd worden. Wellicht kan iemand een PM sturen hierover, volgens mij werd er veel te snel geoordeeld.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

En ik snap het gedoe niet zo....dik 50.000 films, wat maakt die 24 erbij dan uit...

tukkerstein

• 2216 messages
  • 3467 votes

The Last wrote:

Wat een belachelijk statement. Dat is wel het laatste waar ik de crewmembers van zou getuigen.

.

Het kan altijd per abuis zijn, maar de huidige situatie klopt in elk geval niet, de ene film wel, de andere niet. Anders lijkt het een beetje willekeur, en dat is iets dat bij Moviemeter enorme taboe lijkt te zijn gezien de uitgebreide wiki over de regels/richtlijnen.

Donkerwoud

• 8662 messages
  • 3941 votes

tukkerstein wrote:

(quote)

Het kan altijd per abuis zijn, maar de huidige situatie klopt in elk geval niet, de ene film wel, de andere niet. Anders lijkt het een beetje willekeur, en dat is iets dat bij Moviemeter enorme taboe is gezien de uitgebreide wiki over de regels/richtlijnen.

Het is ook een beetje mijn dilemma met deze weigering. De regels van MM zijn terecht streng, maar soms neigt het een tikkeltje naar het absurde. Dit is daar een voorbeeld van.

En dat komt van iemand die 24, de serie geen warm hart toedraagt...

The Last

• 7169 messages
  • 0 votes

Stuur even een pm zou ik zeggen...

mrdig

• 499 messages
  • 2689 votes

Heb een pm gestuurd, ze gaan er naar kijken. Ben benieuwd.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Goed gedaan! Verwijs hen anders naar deze discussie.

stephan73

• 6269 messages
  • 14443 votes

The Oceanic Six wrote:

Goed gedaan! Verwijs hen anders naar deze discussie.

Hoeft niet verwezen te worden naar deze discussie. Wordt op de voet gevolgd!

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Dan wacht ik nog nu op een definitief ''ja''

The Last

• 7169 messages
  • 0 votes

En als er een ''nee'' komt, lijkt het me vrij logisch dat bovenstaande films ook per direct worden verwijderd.

Nomak

• 11634 messages
  • 0 votes

The Last wrote:

En als er een ''nee'' komt, lijkt het me vrij logisch dat bovenstaande films ook per direct worden verwijderd.

Kan best zijn, maar Kung Fu wil ik echt niet verwijderd zien. Dan word ik gek.

Ik wil er in elk geval geen gras over laten groeien en heb mijn toevoeging al teruggestuurd. Hopelijk komen de moderators tot een goede beslissing in ons voordeel en besluiten ze dat 24 op deze site thuishoort.

stephan73

• 6269 messages
  • 14443 votes

Laat ons eerst tot een conclusie komen, voordat er weer wordt toegevoegd.

Hou er trouwens wel rekening mee dat als er nog een 24 TV-film mocht komen, dat dan alle films weer worden verwijderd!

http://wiki.moviemeter.nl/index.php/Criteria_voor_toevoegbaarheid#Filmreeks_.2F_serie_tv-films

Tharoy

• 313 messages
  • 511 votes

Sorry voor mijn laatste bericht, ik was toen een beetje vervelend. Ik waardeer wat de moderators doen voor de site, wat ik zei over zielig doen svp niet te letterlijk nemen, dat sloeg gewoon nergens op. Mijn oprechte excuses. Sorry dat ik zo'n grote discussie op gang heb gebracht..

Was bij de enige bioscoop vertoning van europa in Breda. En in bioscoop formaat was de film een stuk vetter. Heb hem daarna nog een keer gezien op tv en dan heb je dat echte gevoel niet wat ik in de bios had. Al met al wel een goeie film. Actie is goed en verhaal ook. Maar jammer dat hij zo kort duurt. Ben benieuwd naar seizoen 7....

Tharoy

• 313 messages
  • 511 votes

fatal niels wrote:

Was bij de enige bioscoop vertoning van europa in Breda. En in bioscoop formaat was de film een stuk vetter. Heb hem daarna nog een keer gezien op tv en dan heb je dat echte gevoel niet wat ik in de bios had. Al met al wel een goeie film. Actie is goed en verhaal ook. Maar jammer dat hij zo kort duurt. Ben benieuwd naar seizoen 7....

Als deze in de bios is geweest, dan kan MM er niet om heen en hoort ie gewoon toegevoegd te worden.

Locutus

• 606 messages
  • 5883 votes

stephan73 wrote:

Laat ons eerst tot een conclusie komen, voordat er weer wordt toegevoegd.

Hou er trouwens wel rekening mee dat als er nog een 24 TV-film mocht komen, dat dan alle films weer worden verwijderd!

http://wiki.moviemeter.nl/index.php/Criteria_voor_toevoegbaarheid#Filmreeks_.2F_serie_tv-films

Hoe lang duurt het om tot een conclusie te komen? Het gaat ook al met een ambtenaren-snelheid.

Verwijder dan ook de twee films van Battlestar Galactica maar. En Startrek. En Babylon 5. Etc etc.

Slaat nergens op deze instelling.

stephan73

• 6269 messages
  • 14443 votes

Locutus wrote:

(quote)

Hoe lang duurt het om tot een conclusie te komen? Het gaat ook al met een ambtenaren-snelheid.

Verwijder dan ook de twee films van Battlestar Galactica maar. En Startrek. En Babylon 5. Etc etc.

Slaat nergens op deze instelling.

Ik denk niet dat dit soort ongeduldigheid en botheid ergens toe leidt. Het is namelijk wel vrijwilligerswerk.

Maar ja, verwacht binnenkort een duidelijk antwoord!

Knisper

• 13038 messages
  • 1278 votes

Ok, het dilemma van deze toevoeging is dus de functie van de film. Wij kunnen er op basis van tegenstrijdige bronnen en verhalen er dus niet uithalen of het hier gaat om een inleiding op seizoen 7 (wat wij dus als een pilot zouden beschouwen, wat betekent dat het niet toevoegbaar is) of dat het hier om een volledig afgerond verhaal gaat, wat dus wel toevoegbaar zou zijn.

Wij zullen dus een toevoeging alleen accepteren als de toevoeger met behulp van links en bronnen kan aantonen dat het hier daadwerkelijk om een afgerond verhaal gaat.

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.