• 178.031 movies
  • 12.206 shows
  • 33.975 seasons
  • 647.057 actors
  • 9.371.613 votes
Profile

24

Tharoy

• 313 messages
  • 511 votes

Ja, ik ben nu voor het eerst bezig met seizoen 6, en daarna zal ik eindelijk seizoen 1 bekijken.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Logica...

Ik ben begonnen met 1 tot 6. Dat is ook het beste aangezien er in andere seizoenen verwijzingen zijn na voorgaande seizoenen...

DIXI

• 49 messages
  • 171 votes

24 Redemption zal op RTL5 worden uitgezonden op 30november om 21u30.

Aldus een mail die ik kreeg via de 24 fan-hyve, n.a.v geruchten dat rtl het volgende seizoen niet zou aankopen is er een petitie opgesteld en aangeboden aan rtl.

hieronder de mail:

WE HEBBEN EEN UITZENDDATUM VOOR REDEMPTION!!

Naar aanleiding van de vage berichten vanuit Free Record Shop heeft Petra van de Kiefer-hyve nogmaals een bericht naar RTL5 gestuurd waarin ze RTL (iets eerder dan gepland) ook in kennis heeft gesteld van onze petitie. Hierop heeft ze onderstaand antwoord gekregen van Publieksservice:

Beste Petra,

Hartelijk dank voor uw e-mail.

Het klopt dat RTL 5 op 30 november de film gaat uitzenden om 21.30 uur. Het volgende seizoen van '24' is in het voorjaar 2009 weer te zien bij RTL.

Wij wensen u nog veel kijkplezier bij RTL!

Met vriendelijke groet,

RTL Nederland

Publieksservice

tukkerstein

• 2216 messages
  • 3467 votes

Nieuwe poster:

(afbeelding)

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Gave poster. Jammer van de tekst Just in time, is niet echt nodig. Jack's back ofzo was beter geweest.

tukkerstein

• 2216 messages
  • 3467 votes

Ze proberen een beetje grappig te doen en in te spelen op die lange schrijversstaking, misschien mislukt, maar verder inderdaad een gave poster ja.

Tharoy

• 313 messages
  • 511 votes

Ajax&Litmanen1 wrote:

Logica...

Ik ben begonnen met 1 tot 6. Dat is ook het beste aangezien er in andere seizoenen verwijzingen zijn na voorgaande seizoenen...

Ik was begonnen met season 2 omdat iemand mij al heel seizoen 1 had gespoilert.. Daarom had ik er niet zo'n zin in, en bovendien hadden ze die destijds nog niet te huur bij de videotheek.

Overigens nog maar 4 dagen en we kunnen weer genieten van de two hour event. Snel seizoen 6 afkijken.. Ben nu bij aflevering 13. 12 Afleveringen binnen 4 dagen kijken is wat te veel gevraagd, zal dus helaas na de release van 24:R nog een paar dagen moeten wachten. Al is dat niet erg bij 24.

Jammer dat ze bij RTL blijkbaar niets geleerd hebben en weer op zondag gaan uitzenden. Wat een baggertijdstip ook, 21:30, op donderdag is iedereen toch veel gemotiveerder om naar de TV te kijken.

DIXI

• 49 messages
  • 171 votes

Overigens nog maar 4 dagen en we kunnen weer genieten van de two hour event.

Het is op 30november he! nog weekje langer wachten!

Jammer dat ze bij RTL blijkbaar niets geleerd hebben en weer op zondag gaan uitzenden. Wat een baggertijdstip ook, 21:30, op donderdag is iedereen toch veel gemotiveerder om naar de TV te kijken.

Ik vind de zondagavond wel best, op donderdag zit ik meestal in de kroeg haha !

Tharoy

• 313 messages
  • 511 votes

DIXI wrote:

(quote)

Het is op 30november he! nog weekje langer wachten!

(quote)
Ik vind de zondagavond wel best, op donderdag zit ik meestal in de kroeg haha !

Met 23 november bedoel ik de Amerikaanse release. Ik ga waarschijnlijk dan zodra die te vinden is op internet(in HD kwaliteit) kijken. Maar goed, anders stel ik dat een weekje uit, want ik moet wel season 6 gezien hebben natuurlijk.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Tharoy wrote:

(quote)

Ik was begonnen met season 2 omdat iemand mij al heel seizoen 1 had gespoilert.. Daarom had ik er niet zo'n zin in, en bovendien hadden ze die destijds nog niet te huur bij de videotheek.

Overigens nog maar 4 dagen en we kunnen weer genieten van de two hour event. Snel seizoen 6 afkijken.. Ben nu bij aflevering 13. 12 Afleveringen binnen 4 dagen kijken is wat te veel gevraagd, zal dus helaas na de release van 24:R nog een paar dagen moeten wachten. Al is dat niet erg bij 24.

Donderdag de 27e is Uefa Cup avond...kost je kijkers. Op zondag is nooit iets op tv, dan kijken de mensen wel. Sowieso denk ik dat de 24 fans die zondag wel kijken als ze hem nog niet via internet hebben. Ik ga hem komende maandag avond hopelijk kijken, neem aan dat ie dan online staat.

Maar ik raad je aan seizoen 1 toch eens te zien. Ik heb hem nu 2x gezien, afgelopen maanden 1-5 herkeken (6 had ik al 2x gezien) en het blijft boeiend en je vergeet snel een hoop. Alleen jammer dat je weer hoe het einde loopt, wat voor de 1e keer toch enorm verrassend was.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Vanavond gaat 24: Redemption in de VS in premiere. Dus morgen voor de downloaders hopen we!

MatthijsGr00t

• 14031 messages
  • 1342 votes

Idd, kijk er erg naar uit De trailer ziet er in ieder geval veelbelovend uit!

Mag de film trouwens niet op deze site!? want ik kan hem niet vinden..

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Het is niet echt een film, meer een 2 uur durende aflevering...

Maar je zou hem best als film toe kunnen voegen denk ik. Ga je gang, zou ik wel leuk vinden. In principe is het een film als je het zo opvat.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Amerikaanse pers positief over 24-film Gerelateerde artikelen

HOLLYWOOD - Amerikaanse critici zijn enthousiast over de televisiefilm 24, die zondag in de Verenigde Staten in première gaat. De film betekent na bijna twee jaar van afwezigheid de terugkeer van geheim agent Jack Bauer (Kiefer Sutherland) op televisie.

In de serie 24 is Bauer keer op keer de enige die kan voorkomen dat een terroristische ramp de VS treft. De producenten besloten vorige jaar het hele zevende seizoen van de populaire serie uit te stellen toen de schrijverstaking in Hollywood de productie drie maanden lam legde.

De film, 24: Redemption, vormt de opmaat voor het zevende seizoen, dat in januari van start gaat. Bauer neemt het in de twee uur durende productie op tegen een Afrikaans guerrillaleger dat jonge kinderen ontvoert en ze opleidt tot soldaat.

Het gezaghebbende blad Variety stelt dat de film de serie goed doet. “God had de gelegenheid op de zevende dag uit te rusten, maar gelukkig kent Jack Bauer die luxe niet”, stelt de recensent tevreden. Kijkers in Nederland hoeven niet lang te wachten 24: Redemption. RTL5 zendt hem op 30 november uit.

tukkerstein

• 2216 messages
  • 3467 votes

Ik heb de film zelf aangemeld bij Moviemeter, ben benieuwd of hij toegevoegd wordt.

Bovenstaand bericht belooft in elk geval veel goeds.

Nomak

• 11634 messages
  • 0 votes

tukkerstein wrote:

Ik heb de film zelf aangemeld bij Moviemeter, ben benieuwd of hij toegevoegd wordt.

Bovenstaand bericht belooft in elk geval veel goeds.

Ik heb de film ook al enkele dagen geleden toegevoegd.

Ik kreeg het volgende bericht.

Toelichting: Kan niet worden toegevoegd. Is gewoon een lange aflevering tussen de twee seizoenen in, dus gewoon een pilot voor het zevende seizoen!

Geen 24 film op deze site dus.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Dat is dus niet juist. 24 Redemption staat los van welk seizoen ook. Het is een film, komt ook op dvd uit. Als er een Friends the movie komt dan is het toch ook een film?

tukkerstein

• 2216 messages
  • 3467 votes

Is inderdaad niet juist, het verhaal staat op zichzelf. Jack Bauer gaat naar Afrika en moet voorkomen dat leerlingen van een school tot kindsoldaat worden gemaakt. Tegelijkertijd wordt in de VS de nieuwe president ingewijd. Ik kan er niet echt helemaal bij dat iemand van de moderatie dat zomaar zegt.

Nomak

• 11634 messages
  • 0 votes

The Oceanic Six wrote:

Dat is dus niet juist. 24 Redemption staat los van welk seizoen ook. Het is een film, komt ook op dvd uit. Als er een Friends the movie komt dan is het toch ook een film?

Dacht ik ook eerst, maar MovieMeter ziet dit gewoon als een extra lange aflevering en niet als een op zichzelf staande film.

Nomak

• 11634 messages
  • 0 votes

tukkerstein wrote:

Is inderdaad niet juist, het verhaal staat op zichzelf. Jack Bauer gaat naar Afrika en moet voorkomen dat leerlingen van een school tot kindsoldaat worden gemaakt. Tegelijkertijd wordt in de VS de nieuwe president ingewijd. Ik kan er niet echt helemaal bij dat iemand van de moderatie dat zomaar zegt.

Ik weet het, ik heb er zelf wat moeite voor gedaan om een plot te vertalen en een poster op maat te maken. Ik had de film graag hier op de site gezien. Maarja, het is niet anders.

Nomak

• 11634 messages
  • 0 votes

Weet je, het verhaal is verbonden met de serie. Want die verkozen president in de film is dan ook de president in de serie. En daarom is dit dan eigenlijk een pilot.

Ik heb de regels voor toevoegen nog eens nagekeken en daar staat het volgende.

Niet toevoegbaar:

Tv-series en pilots van tv-series. Pilots die breed uitgebracht worden in de bioscoop mogen bij uitzondering worden toegevoegd.

tukkerstein

• 2216 messages
  • 3467 votes

Tja, er zit wat in, maar het lijkt toch wat krom. The X-Files-film is immers ook in Moviemeter opgenomen. 24: redemption verschilt enkel in de zin van dat het een film is die op televisie wordt uitgezonden. En dat lijkt bij de criteria geen probleem te zijn.

Nomak

• 11634 messages
  • 0 votes

tukkerstein wrote:

Tja, er zit wat in, maar het lijkt toch wat krom. The X-Files-film is immers ook in Moviemeter opgenomen. 24: redemption verschilt enkel in de zin van dat het een film is die op televisie wordt uitgezonden. En dat lijkt bij de criteria geen probleem te zijn.

Dat is nu net het probleem denk ik. Ik dacht dat het mocht omdat ik hier op de site de film van Twin Peaks en die van Kung Fu zag staan. En dat zijn ook pilots.

Maar die zijn dan waarschijnlijk ook in de bioscoop geweest.

Films die rechtstreeks op tv verschijnen mogen zeker worden toegevoegd, maar helaas geldt dat blijkbaar niet voor een pilot waarvan het verhaal zo sterk verweven is met de serie.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Stuur een moderator een PB, misschien dat ze even de discussie op deze pagina willen meelezen.

tukkerstein

• 2216 messages
  • 3467 votes

Echt een pilot is het niet, een pilot is volgens mij een testaflevering van een nieuwe serie.

Het lijkt er in mijn ogen niet op dat de film sterk verweven is met de serie (afgezien van de personages), maar misschien is het een idee om te wachten tot de film is uitgebracht (anders gewoon tot 30 nov, dan heeft een moderator hem misschien gezien op de nederlandse tv) om uitsluitsel te krijgen.

DIXI

• 49 messages
  • 171 votes

Ik heb hem een ook proberen toe te voegen aan MM maar kreeg hetzelfde bericht.

Ik vind ook dat het een film is. Ja ok hij beschrijft de tijd tussen seizoen 6 en 7 maar je hoeft de serie niet gezien te hebben om de film kunnen volgen volgens mij...

Daarbij wordt op alle sites over 24 the movie gepraat etc. Dus naar mijn mening gewoon een film, klaar.

Hier op MM staan ook alle films van Pippi Langkous geloof ik, volgens mij ook geen van in de bios geweest ofwel?

stephan73

• 6269 messages
  • 14442 votes

Ik zal maar even uitleggen waarom de 24 film niet kan worden toegevoegd.

Wiki heeft het volgende erover te zeggen.

"24: Redemption is een Amerikaanse televisiefilm die deel uitmaakt van de televisieserie 24. De film leidt het zevende seizoen van de serie in."

http://nl.wikipedia.org/wiki/24:_Redemption

Dit maakt het voor ons eerder een pilot (achtige) tv-film dan een losstaande film met compleet andere personages.

Mocht deze film ooit een "grootschalige" release krijgen in de bios, dan vervalt deze regel en kan hij wel worden toegevoegd. Maar zoals het nu staat kan hij niet worden toegevoegd!

tukkerstein

• 2216 messages
  • 3467 votes

Hah, dat stukje tekst heb ik zelf ooit getypt op Wikipedia

Nouja, jammer het is niet anders. Ik hoop dat een van de crewleden de film nog gaat zien en op andere gedachten komt.

The Oceanic Six

• 60517 messages
  • 4107 votes

Zonet aangezet

Helaas zo werken dus vanavond pas genieten...

MatthijsGr00t

• 14031 messages
  • 1342 votes

kheb hem ook net aangezet.

Nu maar hopen dat het een beetje snel gaat en dat het de goede is!

En dan nog even snel voor school kijken, haha

Guest

Let op: In verband met copyright is het op MovieMeter.nl niet toegestaan om de inhoud van externe websites over te nemen, ook niet met bronvermelding. Je mag natuurlijk wel een link naar een externe pagina plaatsen, samen met je eigen beschrijving of eventueel de eerste alinea van de tekst. Je krijgt deze waarschuwing omdat het er op lijkt dat je een lange tekst hebt geplakt in je bericht.

* denotes required fields.